Auteur Topic: Jenna, Bulgaarse  (gelezen 9185 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Jenna, Bulgaarse
« Gepost op: 12 mei 2018, 17:26:19 »
Het werd tijd om een snoepje uit te kiezen voor het eerste rondje plezier.
Mijn keuze had ik al snel gemaakt, nou ja die had ik eigenlijk tijdens mijn laatste bezoekje aan de snoepjeswinkel al gemaakt en toen ik haar zag dacht ik van “ow ja jou wilde ik nog proberen”.
Toen ze weer beschikbaar was gaf ik haar een seintje dat ik met haar een rondje wilde snoepen.
Maar wat was haar naam ook alweer, geen idee, vergeten.
Snel haar naam gevraagd en het bleek Jenna te zijn uit Bulgarije.
Communicatie met haar is wel vrij lastig omdat ze beperkt Engels spreekt en nog beperkter Duits.
Wel is het een prachtige dame met een heel mooi ondeugend gezichtje.
Ik had eigenlijk geen hoge verwachtingen van deze dame, maar ik wilde graag met haar snoepen.
Eerst wilde ze nog wat eten en daarna verdwenen we naar de kamer beneden en we belande op de kamer met het raam waar pottenkijkers naar binnen konden kijken om actie te zien.
Niet mijn type kamer, maar het was druk en we hadden geen keuze. Toch probeerde ze het raam af te dekken met een handdoek, maar dat mislukte. Ach ja dan maar zo en verstand op nul.
Op het bed kon ik haar wonderschone lichaam betasten en al snel lagen we een potje te tongworstelen met haar zoete lipjes.
Daarna gleed ze langzaam naar beneden en begon aan mijn zuurstof te zabbelen hetgeen een heerlijk gevoel was.
Daarna gleed mijn zuurstok naar binnen “knibbel, knabbel, knuisje wie stopt daar iets in mijn kruisje “ riep ze en heerlijk begon ze me te berijden.
Toen was het mijn beurt om haar te bereiden, eerst missio en daarna in doggy waar ik mijn geslachtsroom heerlijk achterliet in het rubbertje.
Daarna nog wat gekust en toen was het zoetjes aan tijd om de kamer te verlaten.

Mijn conclusie was dat ik zeer verast was van haar kunsten in positieve zin ondanks haar jeugdige leeftijd. Waar ik in het begin niks verwachte ontpopte deze snoepsessie zich tot een waar snoepfestijn. HHG daarom voor mij 100%

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Jenna, Bulgaarse
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2018, 15:11:52 »
Tijd voor ronde 2; Dolli had ik al gezien en gesproken en stond hoog op de radar, maar zij was pannenkoeken aan het bakken op de kamer dus helaas voor mij.
Niet getreurd, in de vorm van Jenna die ik de vorige keer al had gehad zag ik een prima vervangster.
Jenna blijft toch wel een knap Bulgaars dametje van 18 lentes jong met heerlijke strakke borsten en een mooi lichaam met goede service.
Met haar dan net zoals de vorige keer een meer dan prima kamertje gehad met volop tongzoenen en goede seks en een goede pijpbeurt.
Het duurde dan ook niet al te lang voordat mijn nakomelingen door het condoom werden opgevangen. HHG 100%