Auteur Topic: Mariana, Roemeense  (gelezen 9165 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Mariana, Roemeense
« Gepost op: 12 mei 2018, 17:29:35 »
Dit was een tamelijk moeilijke interne keuze, want er kwamen verschillende lekkere snoepjes in aanmerking nadat ik had vernomen dat mijn 2e keus Isabella al vroegtijdig naar huis was gegaan.
Na diverse speeddates gehad te hebben stonden er 2 snoepjes op het snoeplijstje.
Uiteindelijk de knoop doorgehakt en gekozen voor Mariana een 26 jarig Roemeense snoepje, want bij haar had ik een goed gevoel dus maar met haar de kamer opgedoken.
Mariana is een vrij rustig maar eenmaal op de kamer ontpopte deze dame zich tot een ware GFE.
Al liggend op het bed begonnen we met een stevig potje tongworstelen en daarna werden mijn tepels er oren ook nog even onderhanden genomen door haar glibberige tongetje, waar ze daarna rustig afzakte naar down under.
Daar gleed mijn zuurstok heerlijk in haar mondje en haar zoete lippen zabbelde lekker aan mijn zuurstok en naar een poosje kwam ze weer eens polshoogte nemen en kreeg ik weer heerlijke tongzoenen te verwerken en daarna zakte ze weer af naar mijn zuurstok.
Daarna ging ze boven op me zitten en begon ze me heerlijk te bereiden en te zoenen.
Vervolgens nog missio en in doggy het rubber volgespoten en daarna nog even wat gezoend alvorens de tijd om was.

Kortom een heerlijke snoepsessie met een zeer goede GFE en daarom HHG 110% met dit Roemeense snoepje.

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Mariana, Roemeense
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2018, 15:10:12 »
Tijd voor ronde 3; voorafgaand aan mijn bezoekje wist ik zeker dat ik met Marianna naar de kamer zou gaan, want zij was mij de laatste keer zo goed bevallen en dat smaakt naar meer.
Ik had het beste voor het laatste bewaard en kreeg daar geen spijt van.
Wederom een top sessie met een hoog GFE gehalte.
Heerlijk het rubber volgespoten en moe en voldaan met haar van de kamer afgerold.
HHG 100%