Auteur Topic: Isabella  (gelezen 21279 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jooploop

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Isabella
« Gepost op: 12 mei 2018, 21:36:30 »
Ik en cheasehead  zaten even buiten en we zagen een heel mooi meisje het rook hok in lopen en we zijden alle bij van dat ziet er niet verkeert uit even later zag ik haar in de bar zitten en ik dacht van dat zou misschien nog wel eens wat kunnen worden maar was nog te vroeg om een kamertje te maken een tijdje later was ik wel toe aan de eerste ronden en dacht van ik ga toch voor haar en ze stelde zich voor als Isabella en ze was pas 2 weken in het vak naar haar zeggen en even wat zitten praten en naar de kamer gegaan werd het bed opgemaakt en kwam naast me liggen en begon eerst heel rustig kussen en er na tongen daarna begon ze te pijpen en dat was goed en doen kwam ze boven op me zitten waar ik een mooi uit zicht had van haar prachtige tieten en haar mooi lijfje en ze begon heel rustig en voerde het heel lang saam op daar na nog doggy gedaan en na een tijdje nog missionaris waar na ik het condoom vulde en resterende tijd nog even na genoten samen en wat mij goed bevallen was en herhaling is 100%

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Isabella
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2018, 18:55:07 »
Op jacht naar Isabella uiteraard, want zij stond hoog op mijn lijstje. In mei dit jaar wilde ik al eens met haar kameren, maar dat ging toen helaas niet door, omdat ze wel op de AWL van Babylon stond, maar niet aanwezig was. Nu was ze gelukkig wel aanwezig. Ik heb veel positieve dingen over haar gehoord en was dus erg benieuwd.

Ik kwam haar tegen bij de TV achter in de bar. Ze zat in 1 van de sofa's en ben naast haar gaan zitten. Een leuk gesprekje volgde, gevolgd door wat (tong)zoenen en friemelen. Het voelde gelijk goed met haar en ik kreeg een kleine déjà vu met de eerdere sessie van vandaag met Roberta, ook zo'n zoenwonder.



Wat een erg groot pluspunt, of eigenlijk twee, aan Isabella is, zijn haar borsten. Een lekkere hand vol en gelukkig puur natuur.

Op de kamer was het dik in orde met Isabella. Het (tong)zoenen ging heerlijk verder. Na een tijdje haar eerst verwend, waarbij ze blijkbaar zeer genoot. Haar grotje van plezier werd er behoorlijk vochtig van. Toen was het mijn beurt. Ze gaf me een heerlijke blowjob en uiteindelijk gefinisht in missio. Herhalingsgevaar is zeker aanwezig, maar er loopt zoveel leuks in Babylon...



Naam: Isabella
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 52kg, maat 36/ B-cup
« Laatst bewerkt op: 22 december 2018, 09:49:22 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Trio mit die Kuschelmäuse Roberta[ en Isabella
« Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2018, 18:40:58 »
Trio mit die Kuschelmäuse Roberta en Isabella
Het triootje met Georgiana en Mary had mij wel goed bevallen en ik zat er over te fantaseren om nog een triootje te gaan doen. Roberta en Isabella schoten daarbij door mijn gedachten. Het zijn 2 dames, die qua uiterlijk wel een beetje op elkaar lijken. Beide hebben ze een romig, maar zeker niet dik lichaam en een stel heerlijk borsten. Beide kunnen heerlijk tongzoenen en zijn leuk in de omgang.

Ik kwam Roberta weer tegen bij de gokautomaten en knoopte een praatje met haar aan. Ik vertelde haar over mijn idee om samen met haar en Isabella een triootje te gaan doen. Ik zei dat ik dat over ongeveer een uur wilde en dat ze Isabella daarover moest informeren als ze haar zag. Ik zie dat ik eerst nog even een sauna en een jacuzzi wilde pakken en haar daarna weer zou opzoeken. Zo gezegd zo gedaan en na bijna een uur zocht ik haar weer op. Isabella bleek op een kamer te zijn, maar Roberta had haar al wel geïnformeerd. Het duurde een behoorlijk poos voor Isabella weer terug kwam. Roberta was er niet erg blij mee, dat haar vriendin zo lang weg was, maar ik zie tegen haar dat het niet zo erg was.

Isabella ging zich even opfrissen en ik begon me alvast wat te vermaken met Roberta. Die meid kan zo heerlijk zoenen en wat voelen haar borsten altijd lekker aan. Toen Isabella kwam, zijn we gelijk naar een kamer gegaan in de kelder. De dames maakten snel het bed op en we namen met ons drieën plaats. Om de beurten begon ik Isabella en Roberta te zoenen. Beide zijn daar erg goed in, maar nu kon ik ze ook mooi 1 p 1 vergelijken en dan, niets ten nadele van Isabella, vond ik Roberta net iets sensueler zoenen.

Roberta nam het voortouw en was de eerste die zich bekommerde om mijn kleine vriend. Ook dit keer wisselden de dames zich om en om af. Dan Isabella die me een blowjob gaf en Roberta mij tongzoende en daarna Roberta die me een blowjob gaf en Isabella mee weer tongzoende. Ook de blowjobkwaliteiten kon ik nu mooi vergelijken en weer licht in het voordeel van Roberta, die het steeds wat langer en krachtiger deed. Wanneer ik begon te genieten bij Isabella stopte ze er steeds even mee, om vervolgens weer verder te gaan, maar daardoor moest het genotsgevoel steeds weer terugkomen.

Na een tijdje vroeg ik Roberta of ze hetzelfde wilde doen, wat ze de laatste keer ook bij me deed. Iets kinky's en uiteraard deed ze dat. Ook wilde ik dat Isabella dat ook ging doen en ze vond het geen probleem ;)

Uiteindelijk een spetterend orgasme gehad, waarbij Roberta me pijpte en Isabella me tongzoende. Daarna nog even met de dames nagepraat, waarbij ik met Roberta in het Duits moest communiceren en met Isabella in het Engels. Het was een leuk gesprek, waarbij de dames wat opener werden en het niet alleen over de club of seks ging. Tussendoor met beide nog wat getongzoend, want dat kunnen beide dames heel erg goed.

Grappig is overigens, dat ik met beide dames 3 weken geleden op dezelfde dag individueel op de kamer ben geweest ;) Die dag had ik erg veel zin in romige dames, met mooie naturelle borsten, die heerlijk zoenen.

Oja, Roberta heeft weer een paar tattoos laten maken. Dit keer op de achterkant van haar enkels. Ze vertelde me dat ze nog een tattoo op haar onderarm wilde hebben en nog eentje op één van haar borsten. Persoonlijk ben ik niet zo van de tattoos en ik hoop dat Roberta er niet te veel laat zetten. Ik vind haar op haar mooist als ze lekker naturel is en tattoos zouden daar afbreuk aan kunnen doen :(





Naam: Isabella
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 52kg, maat 36/ B-cup
« Laatst bewerkt op: 22 december 2018, 09:49:47 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Isabella
« Reactie #3 Gepost op: 22 december 2018, 09:48:52 »
Maar het is eerst de beurt aan Isabella. Een aantal weken geleden heb ik haar beloofd dat ik weer een kamer met haar zou doen. Vrijdags zocht ik haar al even op om een praatje te maken met haar. Haar aangegeven dat ik dan zondag een kamer met haar zou doen, omdat ze één van de weinige dames is die op zondag werkt. Dolli werkt nooit op zondag en Roberta zou in eerste instantie ook niet werken op zondag.

Isabella is een erg leuke meid. Ze spreekt geen Duits maar wel Engels. Haar Engels is niet zo goed als dat van Dolli, maar goed genoeg om een goed gesprek te voeren. Pluspunten van Isabella zijn haar mooie, puur natuur borsten en uiteraard haar service. Met haar een leuke GFE-sessie gehad, met veel (tong)zoenen. Omdat het de derde dag was, ging het dit keer niet meer zo makkelijk, maar Isabella heeft erg goed werk verricht ;)

Isabella ken ik nog maar sinds oktober, maar inmiddels al 3 kamers met haar gedaan. Volgend jaar zal ik zeker met haar nog wel een paar kamertjes gaan doen.





Naam: Isabella
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
Leeftijd: 22
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: Normaal, 52kg, maat 36/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.