Auteur Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA  (gelezen 230355 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA
« Gepost op: 15 mei 2018, 23:58:37 »
Het was vandaag net voor de wissel an de dagshift naar de avondshift dat ik nog ff de tijd forceerde om rap eens door het SKW te lopen. Geen van mijn favorietjes was er of was vrij (van Eva wist ik dat ze op dinsdagen niet werkt, had ze vorige week gezegd en van Renata weet ik dat ze ook vaak op dinsdag niet aanwezig is). Aan de Vingerlingstraat 12/1 had ik dan maar eentje aangesproken die me wel neukbaar leek, maar ’t was weer van dat: pijpen en poepen ok, maar zodra je iets méér vroeg, was ‘t 50 euro extra. Salut en bedankt juffrouwke, maar dan kom ik niet binnen.

Dan voortgewandeld en naar de Schippersstraat en aan nummer 21/1 (dat is dat grote ‘dubbele’ gebouw 21-23 met al die bruine deuren) was er eenje met een zwarte bikini buiten komen staan, in haar deur, om van het mooie weer te genieten.  Hola, dat was een schoontje. Miljaar, en een lekker jonge. Ik stapte er op af. Erg vriendelijk en lief in haar antwoorden. Pussy likken geen probleem, plasje kon ook voor dezelfde standaard 50 eurootjes. Kijk, dat is wat het moet zijn he, dus niet zeveren, maar direct binnen gaan.

We moesten de trap op, niet naar ‘t eerste verdiep, nee, hoger, ook niet ‘t tweede, nog hoger. Maar voor mij op de trap liep misschien wel het knapste kontje van Rumenia, want daarvan was zij afkomstig, zei ze. Wat een uitzicht achter haar op die steile trappen. Om direct je fluit er in te steken, zo sexy, zo mooi. Ze noemde zich Sara.

Op de kamer was ze niet alleen heel vriendelijk maar ook erg lief en gewillig. Zij stelde voor om meteen eerst een plasje te doen, want ze ‘moest’ toevallig toch zo nodig, en als dat mijn fetish was, konden daar dus beter meteen mee beginnen. Ik mocht kiezen hoe we dat gingen doen. De douche was heel klein, (wel heel netjes) dus dat leek me ongemakkelijk, maar ze had andere mogelijkheden. Ik mocht me neerleggen waar ik wilde en zij vroeg gewoon waar ze mocht overheen plassen. Vandaag koos ik er voor om mijn pik een meidendouchke te geven. Dat liep heel vlot. Totaal geen schroom, heel ontspannen, en echt voluit pissen, niet druppelen zoals sommigen dat helaas doen. Het is een fetish als een andere, en ik vind het altijd een leuk pluspunt als zo een meid dit doet.

Sara is naar eigen zeggen 20, en dat zal niet veel gelogen zijn, denk ik. Je ziet dat aan de strakheid van haar lichaam, aan haar gezicht ook. Een heel mooi gezichtje trouwens. Ze had al snel door dat ik hou van knuffelen en tederheid, misschien niet direct hetgeen de gemiddelde klant in het SKW komt opzoeken. Ik lag op mijn buik, en direct haalde ze een busje massageolie tevoorschijn. Heerlijk was dat. Zowel de massage als de subtiele aanrakingen met haar nagels waren subliem. Die meid kan een man doen sidderen van genot en van verlangen zeg…

Ondertussen moet de tijd zo ongeveer om geweest zijn, maar daar liet Sara niets van merken. Ze had immers aan de deur beloofd om ook haar poes te laten likken, en ze ging wijdbeens op haar rug liggen om die belofte hoe dan ook nog waar te maken, zonder om meer geld te zeuren voor de extra time. En het was niet van rap rap, nee ik mocht echt uitgebreid likken. Eerst was haar kutje (ondanks het plasje vooraf) kurkdroog, maar even later veranderde dat ineens: ze werd goed nat.De hygi¨ne was top, en de smaak was precies wat ik graag heb: een echte jongemeisjesfoef. 

Tijdens het likken mocht ik ook ongegeneerd met mijn vingers in haar kontgaatje zitten. Dat had ze blijkbaar graag, of ze deed toch tenminste alsof zij er van genoot en ik merkte 0,0 pogingen om mijn vingers af te weren of om te gebaren dat ik zo diep niet mocht. Goeie punten, want ik zit graag aan (en in) jonge meisjes hun kontje.

Tot mijn verbazing (gezien we dus al over tijd waren) begon ze toen zelf ook nog aan mijn klokkenspel te friemelen. Sjonge, weer die teasende nagels en die streelhandjes… Mijn spel stond zo stijf als een lat, ikzelf was pokkegeil. En dan begon die Sara me daar tussen mijn benen te teasen, nageltjes subtiel zacht over mijn billen, me strelen van vanachter aan mijn ballen tot aan mijn anus.  Ik voelde dat ’t niet lang meer droog zou blijven bij mij.

Ik zat intussen op mijn knieën tussen haar dijen en zij lag met wijd gespreide benen op haar rug. Ze glimlachte en keek de hele tijd recht in mijn ogen. Ze streelde opnieuw mijn billen en ze trok me voorzichtig een beetje naar zich toe. Zachtjes mocht ik met mijn stijve lat over haar intussen kletsnatte poes glijden, op en neer van haar spleetje tot haar onderbuik en terug, en nog eens op en neer, en nog eens, en ja, opeens zat hij er ‘zomaar’ in. Niet ver, misschien 2 of 3 cm maar. Wat een pussy, een spannertje van 20 jaar… Dat houd ik echt niet lang uit.

Ik heb, uit beleefdheid omdat het de eerste date bij haar was, hem er nog vlug kunnen uithalen alhoewel de verleiding onmenselijk groot was om nog 1 stootje extra te geven, want dan had hij er helemaal verder ingegleden, zoveel was zeker. Het was een ongelooflijk gevoel, enerzijds een erg jonge strakke gleuf die je eikel gek maakt, en anderzijds zo nat en glibberig geworden dat hij er in ging gaan als peperkoek. Ik spoot alsof ik jaren droog had gestaan. Ik kwam in 3 ‘fasen’ klaar. 2 keer dat ik dacht dat het gedaan was, maar dat er plots nog een shot kwam. Ze had er ondertussen het welbekende keukenrolpapiertje ondergehouden om het bed niet al te vuil te maken.

Onnodig om te zeggen dat dit een super positieve ervaring was. Sara gaat me nog vaker terugzien. Zij kent haar vak. Ze had me perfect klaargeteased, net op het randje gezet, en dan heel precies getimed, net  voor de aankomende lozing die subtiele paar seconden dat hij heel even in haar spannertje zat. Het risico van zonder condoom er in te gaan, is afhankelijk van de tijd dat je hem erin doet en van de hevigheid waarmee je neukt (risico op wondjes). Die paar luttele secondjes zijn dus onschuldig, maar het gaf wel een onbeschrijfelijke meerwaarde aan mijn orgasme.

Ik heb dus meer dan de vooraf betaalde tijd gekregen, zonder gezeur voor extra geld. Ik heb zelf de vraag gesteld of zij ook dates doet van bv 100 euro (natuurlijk doet ze dat, wat dacht je, maar ik wilde beleefd blijven met mijn vragen) en wat ze dan nog meer doet voor de 50 euro extra. Met een onweerstaanbare glimlach zei ze dat ik dan nog langer mag en nog meer mag. Wat dat ook moge wezen, maar ik kan er mij wel iets bij voorstellen. Het enige ‘minpuntje’ vond ik dat ze wel zoent, maar niet op de mond en dus ook niet met de tong. Denkelijk zit dat dus in die ‘extraatjes’, maar dat moet ik nog gaan onderzoeken bij mijn tweede date met haar.
« Laatst bewerkt op: 19 mei 2018, 00:31:00 door bet(d)weter »
  
  

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2018, 19:10:57 »
Vanderbeffen, ben je zeker van het adres SS 21/1? Ik zie daar in de dagshift al een hele tijd een in het zwart geklede dame met zwart haar zitten met een bordje SM. Op SS 23 heeft lange tijd een Sara gestaan die ook trio's deed met een klein blondje die Delia heette. Sara is dan bij mijn weten verhuisd naar het pand rechts van SS 23 en ik heb haar inderdaad een aantal keer zien staan op SS 25.

Is het adres misschien niet juist of gaat het hier over een andere Sara?

Thx.

Greetz!
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 17 mei 2018, 00:28:35 »
Vanderbeffen, ben je zeker van het adres SS 21/1? Ik zie daar in de dagshift al een hele tijd een in het zwart geklede dame met zwart haar zitten met een bordje SM. Op SS 23 heeft lange tijd een Sara gestaan die ook trio's deed met een klein blondje die Delia heette. Sara is dan bij mijn weten verhuisd naar het pand rechts van SS 23 en ik heb haar inderdaad een aantal keer zien staan op SS 25.

Is het adres misschien niet juist of gaat het hier over een andere Sara?

Thx.

Greetz!


Je hebt helemaal gelijk, Kippenneuker. Ik heb mij met het adres vergist.

Ik had namelijk gisteren zowel in de namiddag (dagshift) als 's avonds op enkele plaatsen een meisje aangesproken, o.a. ook in de SS21 en ik heb mij gisteren nacht bij het typen van mijn recensies dus inderdaad vergist met het nummer. Bij deze een rechtzetting: Sara heb ik aangetroffen in nummer 25, en dat is inderdaad rechts van dat dubbele pand 21-23 met de bruine deuren waar ik het over had.

Ik had trouwens mijn vergissing al ingezien, want ik ben vandaag al terug geweest naar Sara. Ik stapte dus, komende van de Vingerlingstraat gezwind naar nr 21 in de Schippersstraat en ik wou bij wijze van spreken al binnen gaan, als ik plots aan de deur merkte dat er een ander meisje stond. Toen viel mijne frank (euro?) dat ik mis was, en bij nr 25 stond zij dan gelukkig wel. Dus Schippersstraat 25/1, het meest linkse raam vlak naast dat dubbele pand.

De date van vandaag was een logisch vervolg van gisteren. Ik heb er weer 500% van genoten.  Ik had me gisteren voorgenomen om bij de volgende date met Sara 100 euro te geven ipv de gebruikelijke 50. Dat heb ik vandaag nog niet gedaan, want ik had eigenlijk geen tijd, maar ik kon gewoon niet wachten tot ik volgende week tijd heb voor een langere date met haar. Ik heb wel met haar al afgesproken voor die langere date. Ik kijk er naar uit.
  
  

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 17 mei 2018, 17:46:12 »
Ik ga morgen rond de middag waarschijnlijk even naar het SKW. Ook eens even een praatje doen met deze Sara  :sex  want als ze zo'n service geeft voor 50,00 Eur dan is dat net wat ik zoek. Ik heb namelijk genoeg favorietjes waar ik bijna wekelijks binnen stap voor een klein uurtje of meer maar daar ben ik dan ook wel wat meer eurootjes kwijt. Af en toe eens een goede kortere beurt voor 50,00 Eur zegt me dus ook wel iets.

Volledig gerust ben ik er niet in want ik ben zo ooit na een paar recensies van van jou bij Renata binnen gestapt en dat was een compleet fiasco. We hadden totaal geen klik, er werd bijna niet geconverseerd en ik vond de seks maar niks. Bovendien vroeg ze na 10 minuten al naar "lecce" en ze is er uiteindelijk niet in geslaagd om me te laten spuiten. Zo zie je maar, het is niet omdat iemand geweldig tevreden is van de service van een dame dat een andere wandelaar dat ook is. Misschien ben jij ook véél jonger en/of véél knapper dan ik?   ;)  Of misschien vallen we gewoon op een ander type dames?  ::) Wie zal het zeggen?
 
Ik ga toch eens kijken want na onderstaand verhaal ben ik toch wel benieuwd. Als ze bij het passeren geen enkele moeite doet om me binnen te krijgen dan weet ik al genoeg, dan moet ik er niet binnen stappen want dan wordt het toch niks.

Alleszins bedankt voor de tip! Ik laat hier nog wel weten hoe het afloopt morgen.

Greetz!
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 17 mei 2018, 17:47:36 »
Het wordt helemaal niks, compleet niks, nada, nopppes, een fiasco Kippenneuker  ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 18 mei 2018, 00:38:35 »
Volledig gerust ben ik er niet in want ik ben zo ooit na een paar recensies van van jou bij Renata binnen gestapt en dat was een compleet fiasco. We hadden totaal geen klik, er werd bijna niet geconverseerd en ik vond de seks maar niks.

Zo zie je maar, het is niet omdat iemand geweldig tevreden is van de service van een dame dat een andere wandelaar dat ook is. Misschien ben jij ook véél jonger en/of véél knapper dan ik?   ;)  Of misschien vallen we gewoon op een ander type dames?  ::) Wie zal het zeggen?
 
Ja, onze totaal verschillende beoordeling van Renata weet ik nog goed, Kippenneuker. Jij vond haar dus 'niks' en bij mij is zij ondertussen toch al goed voor (ik kan de tel niet meer bijhouden) pakweg een twintigtal beurten. Ik denk dat iedereen dus wel zal begrijpen dat ik haar meer dan goed vind, of anders gezegd, dat er de juiste klik mee is bij mij, want anders zou ik ook niet zo gek zijn om zo vaak 50 euro te verneuken bij haar.

Je vraag 'wie zal het zeggen' kan ik eenvoudig beantwoorden: ik zal het (proberen te) zeggen :-) Ik geloof dat wij gewoon op een ander type van meisjes vallen, en/of andere dingen zoeken of fijn vinden bij een date waarschijnlijk. Als ik je zeg dat ik al enkele tientallen jaren wandel, zal je dus het 'argument' van 'veel jonger dan ik' al meteen kunnen schrappen. En veel knapper? Tja, ik denk ten eerste dat het bij de meeste dvp's er niet op aan komt of je knap bent of nog knapper, en ten tweede beschouw ik mezelf toch niet als een superman hoor, dus schrap dat argument ook al maar. Ik heb wel verschillende gewone vriendinnen die graag af en toe eens met mij naar bed gaan, maar dat is toch iets heel anders dan dvp's bezoeken, en in het gewone leven zijn het trouwens zeker niet altijd de knapste mannen die de mooiste meisjes kunnen krijgen :-) :-)

Ik hoop nu maar dat je bij Sara, door mijn toedoen of door mijn enthousiasme, geen slechte ervaring oploopt.
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 18 mei 2018, 01:08:16 »
Er zitten (staan) gelukkig een 500-tal dames .... we mogen blij zijn dat onze smaken en voorkeuren verschillen, of er was maar één dame van plezier waar we met miljoenen moesten ophangen ....    :lol
met andere woorden ... ieder heeft zijn voorkeuren, de ene houdt van blond, de andere van zwart, de ene vindt beffen leuk, de andere dan weer niet ... en zo kunnen we doorgaan van dun naar dik, van jong naar oud, van latina naar oost-europees, en uiteindelijk telt maar één ding ....
... jij moet genieten van de dame, en recensies zijn leuk en fijn, en geven een goed beeld van wat een dame doet (of niet doet), maar vooral het wow-effect als je een meid ziet staan geeft toch de doorslag (bij mij)
Ik ga nooit naar een dame naar aanleiding van een recensie, ik lees trouwens meestal nadien andere ervaringen (bewust) ... dan schep je geen verwachtingen voor jezelf ..


Maar ook dat is maar mijn mening, ieder diertje zingt zoals het gebekt is, of iedere hoerenloper loopt op zijn eigen manier, en maar goed ook :-)
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 18 mei 2018, 17:55:11 »
Willen jullie weten hoe het vandaag afgelopen is? Wel, de keuze voor wel Sara of niet Sara was heel snel gemaakt .......... Sara was er gewoon niet toen ik voorbij SS 25/1 liep. Niet dat ze bezig was of zo, haar stoeltje was helemaal leeg en haar vitrinneke was helemaal donker. Ze zal op stap geweest zijn met Vanderbeffen zeker?

Wellicht was ik gisteren ook een beetje té enthousiast om haar te bezoeken na het geweldige verhaal van Vanderbeffen. Toen ik gisterenavond mijn verlanglijstje opstelde voor vandaag verschenen er toch nog een aantal andere dames en dat waren écht wel andere types dan Sara. Er rees dus een beetje twijfel maar ik wilde ze toch nog eens gaan bekijken maar stond dus voor een leeg raam.

Het contrast zal waarschijnlijk niet groter kunnen zijn want i.p.v. bij Sara ben ik voor de eerste keer binnen gestapt bij .......... Beatrice! Goede service en écht wel wat ik ervan verwachtte maar voor mij persoonlijk zijn er op sommige vlakken betere meiden onder mijn paar toppertjes.

Toen ik bij Beatrice buiten kwam moet Gabriëlla mij gezien hebben want ik kreeg onmiddellijk en sms "Don't you like me anymore?". Ben er maar even naartoe gestapt maar het was niet echt een leuk gesprekje. Ben benieuwd of we dat volgende week uitgepraat krijgen.

Greetz!

P.S.: @Sexmachine Niet ieder diertje zingt en niet elke diertje heeft een bek, het zijn enkel de vogeltjes die zingen zoals ze gebekt zijn en dan nog alleen de vogeltjes die kunnen vliegen, de vogeltjes in onze broek die zingen ook niet, althans de mijne niet, die spuit alleen :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol  :lol  :lol  ;D  ;D  ;D

  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 18 mei 2018, 20:47:15 »
Kort over Gabriëlla, net hetzelfde voorgehad deze week.
Ik moest in de buurt zijn en had een uurtje om door het skw te lopen ... de eerste maal ik er passeerde riep ze me, was leuk en vriendelijk, het derde rondje draaide ze al haar hoofd weg ... op die manier trek je mij niet aan, en dan mag je service nog zo goed zijn als wat, dan stap ik gewoon altijd dat deurtje voorbij.
Er zijn er anderen waar ik bijvoorbeeld 5 jaar geleden 1 maal binnen ben geweest, en dei tot op heden ALTIJD vriendelijk blijven, blijven lachen en wuiven .... Gabriëlla moet maar leren dat het niet iedere maal prijs kan zijn ... en ze bereikt veel meer met te lachen dan met haar loeten te tonen, verliest ze alleen klanten mee.


Ach, bij jou en mij, laat het ons steken op haar vodden of de russen dei op bezoek waren of zo, dan is dat volgende week weer voorbij  ;D
Over Beatrijs ... je lijkt wel mijn broer, de service de laatste keer was gewoon beduidend minder dan pakweg een jaar geleden ... dat ligt gewoon aan de drukte,d at kind weet niet meer waar kruipen van het werk, en dat kan op termijn wel eens tegenvallen, als de service zakt en de tijdsduur per prijseenheid tegelijk daarmee ... ook die ga ik overslaan, hoe goed ze ook was vroeger ... als de service zakt, end e prijs omhoog gaat, dan mogen andere gekken haar sponsoren, den deze niet meer.
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 18 mei 2018, 23:34:12 »
Gabriëlla moet maar leren dat het niet iedere maal prijs kan zijn ... en ze bereikt veel meer met te lachen dan met haar loeten te tonen, verliest ze alleen klanten mee.
Sommige meisjes hebben dat inderdaad he. Zij neuken x aantal klantjes per dag, maar 'hun' klant zou alleen maar met haar mogen wippen. Ik redeneer op dat vlak net als sexmachine: als ze hun ongenoegen niet kunnen verstoppen als je eens op een ander gaat en niet bij hen binnenkomt, dan stap ik inderdaad ook niet snel nog binnen bij hen. Er zijn er zo veel he, en telkens ontdekken we een nieuw favorietje. Maar er zitten er misschien nog zoveel andere goeie bij, die ik nog niet ontdekt heb.
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 18 mei 2018, 23:40:50 »
.. Sara was er gewoon niet toen ik voorbij SS 25/1 liep. Niet dat ze bezig was of zo, haar stoeltje was helemaal leeg en haar vitrinneke was helemaal donker. Ze zal op stap geweest zijn met Vanderbeffen zeker?
Helaas was ze niet met mij op stap :-) 
Ik moest trouwens heel de dag werken.
Misschien een dag dat zij vrij nam. Zij verjaart rond deze tijd, zei ze, maar ik weet de juiste datum die ze noemde niet meer. En dan ging ze ff afwezig zijn. Ze vertelde mij dat woensdag bij onze tweede date.
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 20 mei 2018, 21:22:08 »
Vandaag de afgesproken date 'van dubbele duur' (100 ipv 50 euro) gedaan met Sara. Ik ga geen kopie van mijn origineel verslag schrijven, maar ik heb me weer erg goed geamuseerd bij haar. Zoals verwacht enkele zoenen, niet voluit à volonté, maar toch een goeie stap vooruit op dit vlak in vergelijking met de eerste ontmoeting. En de rest was er weer allemaal bij he: het krappe poesje dat nat werd, het sexy kontje, de leuke prik-tieten, het mooie gezichtje met de lieve lach, de teasende handjes en nageltjes...

We waren nu veel meer op ons gemak door het ontbreken van die tijdsdruk, en het resultaat was navenant: een super plassessie, en een poosje later, toen ik klaar kwam, zullen ze het buiten gehoord hebben, want met dit mooie weertje van vandaag stond het venster open en ik heb me echt niet ingehouden  :pompe

Nog even dit: Sara was vandaag niet in het zwart gekleed, maar ze droeg een wit (latex of plastiek?) ensemble waar op haar buik in redelijk grote letters haar naam 'SARA' aangebracht was.
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 30 mei 2018, 23:39:34 »
Na mijn schietoefening bij Eva (zie recensie) toch maar dapper de rest van mijn plan uitgevoerd: bij Sara binnen gestapt. Enerzijds met de overtuiging dat ik zeker bij zo'n warmte hoogstwaarschijnlijk niet meer zou kunnen klaarkomen, gezien mijn brandweergedrag in Eva 10 minuutjes voordien.

De ontvangst was weer super. Ik ben ondertussen al verschillende keren bij Sara binnen geweest, want het blijft toch naar mijn smaak een van knapste jonge meisjes die ik in het SKW aantref. Ze deed deze keer haar hoge hakken uit alvorens de lange steile trap op te stappen, en ze waarschuwde mij om op te letten, want blijkbaar was ze onlangs min of meer gevallen op die trap. Ik liet haar, als een echte gentleman, voorop lopen, maar ze had me door want met een lieve glimlach keek ze mij in de ogen en ze bewoog haar kontje zodanig dat ik alweer stijf begon te worden in mijn broek. Ik word daar dus botergeil van he, van Sara haar kontje. Ze was vandaag opnieuw in haar zwarte outfit, en die bedekt haast niks van haar poep als ze voor je op de trap loopt.

Op de kamer was het warm, maar een ventilator probeerde soelaas te brengen. Op een of andere manier heb ik die Sara ondertussen toch wel graag, ook als mens. Het is niet alleen dat spannertje tussen haar benen en die perfecte borsten, maar ook haar manier van daten bevalt mij. Geen massage deze keer, want toen ik haar te kennen gaf dat ik het veel te warm vond om te neuken, leek dat voor haar wel een ondeugende uitdaging te zijn, want ze lachte, keek in mijn ogen en begon me te teasen. Ik hoef ondertussen, na x bezoekjes, ook niet meer te zeggen wat ik fijn vind.  Zonder vragen begon zij mij lekker te pijpen en daar weet zij ondertussen hoe ik het het fijnste vind. Ze kreeg me volledig in de mood, en ik kwam zowaar nog heel lekker klaar ondanks de hitte en de stevige spuitoefening bij Eva. Had ik dus niet echt verwacht.

Sara is ondertussen bij mij ook steeds meer op haar gemak. Na de fijne seks, was de tijd eigenlijk om, maar ze bleef bij me op bed zitten, raakte me nog wat aan, en ze begon wat te vertellen over zichzelf. Over hoe ze hier gekomen was, totaal onervaren toen. En hoe dat voelde, enz. Ze vroeg ook wat over mij, en ik merkte dat de dingen die ik bij vorige bezoekjes terloops al eens gezegd had nog stevig in haar geheugen lagen. Ik had er een goed gevoel bij, een hele fijne seksuele ervaring alweer, met een prachtig jong meisje, en dan nog te tijd krijgen om wat te praten met elkaar. Ik stond op en wou haar nog een knuffel geven als afscheid, voor we ons zouden aankleden en voor we naar beneden gingen. We waren op dat moment al flink over onze tijd.

Maar ze omarmde mij, ze keek me ondeugend in mijn ogen, en ze zei: hey, wil je vandaag geen golden shower? Totaal verrast (wegens die tijd he...) zei ik jawel, en ik wilde gaan uitleggen dat ik dacht dat er geen tijd meer was, maar ze deed teken om weer te gaan liggen, ze kwam wijdbeens over me heen, ging zitten en even later voelde ik rijkelijk de warmte uit heer lieve lijfje lopen.

Zo kan het dus ook. Die meid mag dan nog maar een jaartje in t vak zitten (ze is deze week 21 geworden), zij weet verdomd goed wat ik graag heb, en ze doet echt aan klantenbinding. Zij had van in het begin blijkbaar door dat ik een terugkomertje zou kunnen zijn. Het heeft haar geen windeieren gelegd, want ik ben ondertussen effectief al dikwijls teruggegaan bij haar. Maar het blijft tof om te ondervinden dat er meiden zijn die in deze sector toch hun job uitstekend willen doen en die toch net ietske meer contact willen en durven maken dan just suck and fuck.



  
  

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 4 juni 2018, 20:43:07 »
Ook Sara heeft de weg tot dit forum gevonden. Tijdens mijn laatste bezoekje aan deze lieve , jonge meid vroeg ze me of ik ook op een ander forum schrijf. Ik zei dat dit niet het geval was en toen zei ze me dat ze via een zoektochtje naar zichzelf op google , op dit forum was beland.

Dus mede-stappers wees op je hoede want Sara leest aandachtig mee !
  
  
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 15 juni 2018, 02:59:54 »
Ook Sara heeft de weg tot dit forum gevonden. Tijdens mijn laatste bezoekje aan deze lieve , jonge meid vroeg ze me of ik ook op een ander forum schrijf. Ik zei dat dit niet het geval was en toen zei ze me dat ze via een zoektochtje naar zichzelf op google , op dit forum was beland.

Dus mede-stappers wees op je hoede want Sara leest aandachtig mee !
Ze mag meelezen :-) Van mij kan ze toch alleen maar positieve commentaar lezen hier. Ik ben er vandaag weer maar eens geweest, en ik mocht nu haar stoute kinky kantje ontdekken. Fantastisch hoe deze meid bij elke date (en ik kom er echt wel vaak hoor) haar best doet om steeds nieuwe en andere dingen te doen. Ze vraagt altijd wat ik graag heb, en ik zeg dan you're the boss, I'am the visitor. Ik date er graag mee. Vandaag heeft ze letterlijk met mijn kloten gespeeld. Superheerlijk was dat. En een goed massageke gehad.

Mocht ik thuis een partner hebben zoals Sara, ik verkocht al mijn stoelen en zetels. Ik zou immers de hele dag op haar zitten.