Auteur Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA  (gelezen 230464 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 18 juni 2018, 01:34:45 »
deze knappe jongedame ook eens bezocht, ze kijkt vaak niet zo vrolijk, maar haar body en billen/benen zijn top. Ze had een kinky kort zwart rokje aan en ze weigerde net een paar Turkse jongens en maakte na die weigering oogcontact met mij met een glimlachje zo van, ja die weiger ik. En dat triggerde mij, sowiso dat ik nu een lachje zag en ja ik mag het misschien niet zeggen, ook omdat ze die gasten weigerde.

Dus na 2x heen en weer lopen, ging ik naar binnen. Smalle trappen op naar 2e verdieping, mooie schone sfeervolle kamer met hoog bed. Omdat wel elkaar niet kenden even afgetast en het werd een variatie van erotiek met een kinky inslag, waarbij Sara op mijn verzoek haar high heels aanhield voordat ze die uit wilde doen (dat vind ik altijd een afknapper als dames een deel van hun vrouwelijkheid in de vorm van highheels uit doen). Prachtige gebruinde body, ondeugend gezicht en ogen, knap gezicht, mooie borsten en fantastische billen en benen. Ik heb zeker genoten, beffen, facesitting, dildospel bij mij, fisting bij mij en gepijpt worden. Ik schat in dat ik haar nog een x zal gaan bezoeken, maar de keuze is reuze in het Schipperskwartier. ;D  Sara werkt overdags en bij naar buiten gaan zag Selena de buurvrouw van Melissa  mij, maar negeerde mij compleet, die attitude zal er dus voor zorgen dat ik daar niet snel naar binnen stap, sommige dames snappen niet dat mannen naar vele verschillende dames willen gaan en gaan.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 18 juni 2018, 10:07:07 »
deze knappe jongedame ook eens bezocht, ze kijkt vaak niet zo vrolijk, maar haar body en billen/benen zijn top. Ze had een kinky kort zwart rokje aan en ze weigerde net een paar Turkse jongens en maakte na die weigering oogcontact met mij met een glimlachje zo van, ja die weiger ik. En dat triggerde mij, sowiso dat ik nu een lachje zag en ja ik mag het misschien niet zeggen, ook omdat ze die gasten weigerde.
Ik was ondertussen toch al wel heel vaak bij haar (op de goeie maand dat ik haar nu ken al zeker meer dan 10 keer is niet slecht he), en dat 'niet zo vrolijk kijken' is een eerste indruk die snel omslaat zodra je bij haar bent. Ieder heeft zijn eigen smaak en voorkeur, en er zijn inderdaad heel wat meisjes in het SKW die het neuken waard zijn voor de luttele 50 euro die ze vragen, maar naar mijn persoonlijke voorkeur is Sara op dit ogenblik een van de mooiste meisjes van het SKW (voor mij is ze gewoon DE mooiste) en ik vind haar ook nog eens een van de tofste om mee om te gaan. Seksueel windt ze me ongelooflijk op, maar ze is ook attent tegenover mij, en we hadden al toffe gesprekken die (in tegenstelling tot bij vele andere meisjes) niet enkel maar over suck en fuck gingen.

Ik heb behalve Sara nog een paar favorietjes die ik blijf bezoeken, maar ik heb niet de ervaring dat Sara dat een bezwaar vindt. Integendeel, toen ik laatst bij het einde van de dagshift met Renata buiten in het zonnetje gewoon een praatje maakte, kwam Sara daar in haar casual kleren voorbij, na haar werkdag, en ze grapte en deed gewoon vrolijk met mij. Zo moet het he, want uiteindelijk hebben we allemaal wel meer dan 1 favorietje, en het is niet de bedoeling om alleen maar met 1 enkel meisje nog seks te hebben. Dan zou ik evengoed gewoon thuis mijn partner kunnen pakken. Daar neuk ik ook nog steeds graag mee. Maar ik hou van de spanning en de afwisseling. En daar betalen we ook voor.

Tevens toch ook even vermelden dat Sara er in haar sexy werk-outfit enorm aantrekkelijk uitziet, maar ook in gewone kleren is het echt een mooi en lief meisje, waar ik naar om zou kijken ook als ik haar niet zou kennen.
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2018, 10:14:07 door Vanderbeffen »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 19 juni 2018, 02:13:56 »
Fantastisch hoe deze meid bij elke date haar best doet om steeds nieuwe en andere dingen te doen.
Vandaag lange tijd bij haar geweest, en erg genoten van haar kontje waar ik steeds zo geil van wordt. Ik had haar eerst gevraagd of ze het niet te ambetant vond als ik haar anaal zou vingeren, zoals ik bij mijn eerste date met haar ook deed, en ze glimlachte dat dit totaal geen probleem was, integendeel zelfs. Maar met 1 vinger he, zei ze er met een lief knipoogje bij. Ik vraag zoiets altijd vooraf, dat onderhoudt de beste banden.

Zo ben ik dus vandaag niet alleen verwend door haar, maar ik heb ook uitgebreid genoten van haar leuke kringspier die me met plezier zachtjes binnen liet gaan. Heel diep in dat superkontje. Zalig was dat. Ze kijkt ook zo lief altijd. We hebben er weer een toffe babbel aangehangen, en zo was ik niet alleen de laatste klant voor vandaag, maar ze is ook wat langer gebleven dan ze van plan was als ik niet zou gekomen zijn, zei ze. Bij 't einde van de date, toen wij ons terug aankleedden, trok zij trouwens haar 'straatkledij' aan en ze is in haar jeansbroek en T-shirt met mij mee naar beneden gegaan.

Het is natuurlijk voor het geld, dat is toch normaal, en dat weet ik ook wel, maar hoe dan ook geeft dit meisje mij altijd een droomservice die ik gerust met GFE wil omschrijven.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 19 juni 2018, 20:11:42 »
Vorige vrijdag ben ik ook eens bij deze mooie Sara langs geweest. De commentaren over haar op diverse fora waren echt veelbelovend. Ze stond in een zwart blinkend rokje en topje in haar venstertje. Toen ik voor ongeveer de derde keer voorbij wandelde keek ze me recht in de ogen, lachte ietwat ontwapenend en knipoogde. Tijdens een kort praatje aan de deur bleek Sara een héél vriendelijke meid te zijn met een mooi lichaam en van dichtbij een héél mooi gezichtje met mooie donkere ogen.

Ze keek zo lief en vriendelijk dat ik er niet aan kon weerstaan. Sara ging me voor op de smalle niet-ongevaarlijke trap. Het was een heel eindje klimmen naar boven, was het nu de tweede verdieping of zelfs de derde? Ik weet het niet meer juist want ik liep de hele tijd naar dat wiebelende kontje te kijken.

Boven heeft ze een prachtige splinternieuwe kamer met een aparte dressing, een aparte badkamer voor haar, prima sanitair voor de klant, een televisie en een mooi groot bed. Ik zag ook al enkele attributen liggen die me wel aanstonden.

We spraken voor dit eerste bezoekje het gewone tarief af voor S & F. Ik was alleszins van plan om het initiatief aan haar over te laten om te zien hoe ze zelf haar service invulde. Ze deed een uitgebreid wasje in haar badkamer en ik deed mijn wasje aan de lavabo in de kamer. Op het bed kwam ze met haar bovenlichaam helemaal op het mijne en begon me dan geweldig te teasen met haar handen en nagels. Ze kuste in mijn hals en duwde zelfs mijn hoofd opzij om nog dieper in mijn hals te kunnen kussen. Toen daalde ze af en begon ze mijn borstkas te kussen, ze verwende ook mijn tepels en ze beet er zachtjes in. Ik zei haar dat dat gerust wat harder mocht en daar ging ze onmiddellijk op in. Al dat teasen, kussen en bijten, daar kan ik geweldig van genieten. Aansluitend kwam ze in een geile houding naast me en tegen me aan liggen, ze speelde op een leuke manier met mijn ballen en stijve paal. Ze weet goed hoe ze je helemaal gek moet krijgen.

Voor de pijpbeurt ging ze tussen mijn benen zitten, ze pijpte heel lekker, niet al te stevig maar wel regelmatig vrij diep. Ze verwende kleine vriend ook uitgebreid langs de zijkanten en ze gebruikte regelmatig haar tongetje op alle plaatsen. Ze had natuurlijk al lang gezien dat ik een nogal strakke cockring droeg maar tijdens het pijpen zei ze plots “if you wear this, you probably like some more special things”. Uiteraard is dat het geval, dat had ze goed gezien. Ik beaamde het zonder veel details prijs te geven. Ik wilde wel eens weten of ze bij een eerste bezoekje bereid was om daar al enig gevolg aan te geven. Wel ja, dat deed ze onmiddellijk! Ze kneep me daar in mijn beide ballen! Wooow, daar hou ik écht wel van. Ik denk dat er nog geen enkele dame geweest is die zó hard in mijn ballen geknepen heeft. Dan begon ze tegen mijn beenharde paal te slaan, ze deed dat een aantal keer en steeds harder. Ik zag hem van links naar rechts vliegen en ik genoot er geweldig van. Dan legde ze haar bovenlichaam op mijn buik en begon ze met haar borsten over mijn balzak en stijve paal te wrijven terwijl ze met haar vingers en nagels mijn tepels er bijna af kneep. Ik had  eigenlijk niet verwacht dat ze bij een eerste sessie al zo te keer zou gaan. Ik genoot er met volle teugen van.

Dan was het tijd om te neuken. Terwijl ze in mijn ogen keek zette ze zich over mij en met een geile blik stopte ze mijn stijve paal in haar smalle poesje. Ze bewoog goed boven op mij, eerst rustig, dan wat heviger. Dan kwam ze met haar borsten op mijn bovenlichaam en haar hoofd in mijn hals. Dan ging ze weer rechtop en ging ze al draaiend met haar heupen op en neer. Vooraleer dit standje af te sluiten ging ze nog even snel en hevig te keer bovenop mij.

Ze vroeg zelf om van positie te wisselen en ze legde zich op haar rug. Nu is “normal” niet mijn favoriete standje maar zoals ze daar nu lag met haar uitnodigende blinkende kutje tussen haar wagenwijd open gesperde beentjes kon ik niet anders dan mijn stijve paal bij haar naar binnen schuiven terwijl ze onder mij lag. Gezien mijn leeftijd en hier en daar een spierprobleemje hou ik de “normal” nooit lang vol. Ik lig trouwens ook gewoon liever op mijn rug als ik bij een dame betaal voor seks, dat is voor mij relaxter. Ik vroeg dus of ze het met de hand wilde afmaken en ze ging daar gewillig op in. Terwijl ze nog steeds onder mij lag deed ze op een geweldig geile en treiterende manier het condoom af. Mijn stijve paal was op één of maximum twee centimeter van haar kutje toen ze mijn ontblote eikel nog wat stimuleerde. Ik zakte iets verder naar beneden tot mijn stijve paal op haar venusheuvel lag. Ze vroeg of ze me in die positie mocht/moest klaar trekken. Dat leek we wel geil en het had ook wel betekent dat ik misschien over haar buikje had mogen spuiten maar ik vond die positie toch iets te ongemakkelijk en besloot om toch maar weer op mijn rug te gaan liggen. Ze kwam met haar beentjes open naast me zitten en ze bood openlijk haar poesje aan om mee te spelen. Ze zei er wel bij “not inside please”. Ik begon haar poesje eerst met één vinger te strelen, daarna met twee vingers. Het was daar beneden een beetje kleverig van het gebruikte glijmiddel. Ik zat eerst aan haar schaamlipjes, ik mocht er ook gerust tussen en ik kon ook zonder probleem bij haar kleine clit. Gaandeweg verdween de kleverigheid en werd ze natter en natter. Toen ik nog wat tussen haar binnenste schaamlipjes aan het wrijven was schoof mijn vinger ongewild (écht waar) toch een stukje naar binnen. Gewoonlijk, als zoiets gebeurt bij een dame die gevraagd heeft om niet naar binnen te gaan, dan volgt er een felle reactie. Bij Sara niet, ze trok niet terug en uit haar blik bleek ook geen enkel verwijt. Uit respect voor haar vraag om niet naar binnen te gaan trok ik mijn vinger toch maar terug. Ik vond het wel een beetje spijtig dat ik niet verder kon gaan want haar poesje was ondertussen kletsnat geworden. Een volgende keer wil ik dat poesje wel eens uitgebreid likken.

Ondertussen was zij mijn stijve paal aan het masseren en aan het aftrekken. Af en toe dacht ik “zo dadelijk trekt ze hem er gewoon af”, zo hevig ging ze tekeer. Af en toe kneep ze ook nog eens in mijn tepels en draaide ze ermee. Uiteindelijk vroeg ik haar om zich bezig te houden met mijn ballen en tepels terwijl ik mezelf klaar trok. Man! Ze kneep me daar met haar volle hand in mijn ballen! En tegelijkertijd kneep ze met haar nagels in één van mijn tepels. Ze probeerde duidelijk te achterhalen hoeveel ik kon hebben. Aangezien ik in het begin zo goed als geen krimp gaf bleek ze serieus ver te kunnen gaan. Later zou wel blijken dat het knijpen in mijn ballen hier en daar sporen had achter gelaten. Terwijl ze mijn ballen  bijna plat kneep spoot ik mijn volledige lading in een paar keer over mijn buik.

Ik moest er gelijk even van bekomen. Sara maakte mijn buik en haar handen proper en vertrok dan naar haar badkamertje, ik deed mijn wasje aan de lavabo in de kamer. Ik hou nog wel van een intiem momentje samen op het bed achteraf maar dat zat er niet in. Wellicht was de tijd hiervoor niet meer aanwezig. Tijdens het aankleden deden we nog wel een leuke babbel. Mijn belangrijkste vraag wilde ik, voor ik vertrok, toch nog even stellen: “do you also do kinky stuff?”. Ik had me geen beter antwoord kunnen voorstellen: “yes, of course, and kinky is my favorite!”. Ik stond in mijn slip op een metertje van haar toen ze me dat antwoord gaf. Ze zette een stap vooruit en kneep met een knipoog nog even stevig in mijn nog half stijve lul, als wilde ze haar antwoord nog wat kracht bijzetten. Als ik zie (en voel) hoe ze nu voor een korte niet echt kinky sessie al tekeer gaat dan belooft een langere vooraf afgesproken kinky sessie wel écht de moeite te zijn. Ik wil wel eens te weten komen hoe ze een facesitting doet, hoe ze een prostaatmassage met haar vingers doet, hoe ze met een dildo in mijn kont gaat, hoe ze neukt met een strap on en misschien wel hoe ze een fisting doet. Ik zal dus nog een paar keer moeten terugkomen naar Sara.

Ik vond het een leuke ervaring met deze vriendelijke héél knappe meid. Bij een eerste bezoekje is het altijd van beide kanten een beetje zoeken maar dit was alleszins veelbelovend voor de toekomst. Ik heb ook geen enkele tijdsdruk ervaren. Volgens mij is dit een echte topper in wording.

Na het afdalen van de smalle trap kreeg ik nog een kusje en dan stapte ik tevreden terug de Schippersstraat in.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 20 juni 2018, 01:20:28 »
Volgens mij is dit een echte topper in wording.
Voor mij IS zij al een topper, Kippenneuker. Op dit moment is dit voor mij gewoon HET meisje van het SKW. Ik ga ook nog altijd bij mijn andere favorietjes langs, want die blijf ik ook goed vinden, maar Sara neem ik er haast elke keer zeker bij.

En ondanks dat er uit enkele recensies van jou en van mij blijkt, dat wij een niet geheel gelijklopende voorkeur hebben, heeft Sara jou blijkbaar ook begeesterd. Dat doet me plezier, echt waar, want ik was eerlijk gezegd een beetje bang dat ik je met mijn toch wel lovende berichtjes naar Sara toe zou drijven en dat het dan voor jou zou tegenvallen, net als bij Renata waar we toch een zeer uiteenlopende mening over hebben. En dat is niet prettig als ik lees dat een collega wandelaar tengevolge van mijn enthousiasme een ontgoocheling oploopt.

Ik denk dat de reden waarom we haar allebei top vinden, heel simpel is: Sara is gewoon zo breed in haar seksbeleving dat zij enorm veel variaties aankan.

Dit laatste wil ik graag nog eens in de verf zetten. Ik schreef hier al eens dat Sara, ondanks mijn veelvuldige bezoekjes met telkens maar heel korte tijd tussen, er altijd opnieuw in slaagt om elke date weer 'anders' in te vullen. Geen standaard programma zoals ze toch vaak ervaart wanneer je een meisje verschillende keren bezoekt.

Ik ben zelf niet zo voor de SM-achtige dingen. Ik ben voor de zachte, haast romantische, seks. Het teasen, strelen, massage, vrijen in de meest ruime betekenis. De seks waar heel vaak de term GFE op geplakt wordt. En Sara wist dat al heel snel en zij biedt me dat ook met volle teugen. Tevens weet ze dat ik toch stiekem wel eens iets kinky kan verdragen. Zij voelde direct spontaan aan hoe ver zij daarin met mij kan gaan. Ik herken veel, eigenlijk alles, van wat je schrijft. Maar ze doet dit 'op maat' zoals ik het wil. Inderdaad bv in mijn ballen knijpen, een mep op mijn piemel, tepels aanvallen, enz... maar net zo hard of zacht als ik het wil. Het zal bij jou net niet hetzelfde geweest zijn als bij mij. Net iets heviger nog, vermoedelijk. Die meid voelt gewoon een man aan en wéét snel het grensje te vinden. Ze kent mijn fetish voor plasseks. Ik heb, buiten Renata, nog maar weinig meisjes gehad die dit zo goed invullen als Sara.

Het teasen met nagels, je fluit zo goed als tegen haar kutje laten komen, subtiel plagen en heel fijn berekende grenzen aanhouden. Dat noem ik inderdaad een top-meisje. Ik ben op de relatief korte tijd dat ik haar ken al haast overdreven vaak bij haar naar binnen geweest. En altijd met een supergevoel weer buiten gekomen. Ook als persoon is het echt een hele lieve en verstandige meid. Best grappig bv, hoe ze me lachend aan het uitleggen was dat ze zich vaak vergiste tussen de woorden chicken en kitchen, en terwijl speelden wij rustig voort.

Geen tijdsdruk, nog zoiets. Is onze tijd niet ongeveer voorbij, vroeg ik eens. Zij lachte en keek me in de ogen en toonde haar blote arm : ik heb geen horloge aan, was het antwoord. Da's heel wat anders dan een aantal (vaak toch ook wel goede) meisjes waar de smartfoon netjes afloopt na 20 minuten speeltijd.

« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 01:26:40 door Vanderbeffen »

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 30 juni 2018, 13:34:07 »
Gisteren heeft Sara mij nog eens binnengelokt. Ik was van plan om het nieuwe (?) meisje dat nu op SS 32/2 zit (waar tot voor kort Maria zat , naast Sabrina) te bezoeken. Eentje met een brilletje op en een grote tattoo op haar bovenbeen/bil. Maar voor ik op de mij onbekende meid zou afstappen wou ik nog een wandelingetje maken , kwestie van eens te zien welke dames er vandaag op post zijn.

Als ik door de Villa Tinto loop zie ik dat Lola weer aanwezig is. Deze meid zal ik eens met een bezoekje moeten plezieren  ;). Op VT 26 zit Cela in haar leren outfitje op haar stoeltje , ze lacht eens lief en zwaait als ze me ziet passeren. Ik wuif eens terug en vraag me af wat voor vetzakkerij zij vandaag weer heeft uitgespookt....

Als ik de Schippersstraat inwandel staat Sara mooi te wezen met haar deurtje open. Ze was wat van het mooie weer aan het genieten en de voorbijgangers in het oog aan het houden. Toen ze me zag riep ze me naar haar raam. Ze had haar zwart latex bh'tje en rokje aan.Een geweldig zicht , zo'n onschuldig oogende meid met een "kinky" outfitje aan.Ze vond dat het te lang geleden was dat ik haar nog eens had bezocht en vroeg of ik wilde binnenkomen. In sara wil altijd wel komen  ;). Als ik naar dat lieve snoetje kijk of eens diep in haar ondeugende pretoogjes loer ben ik verkocht. Dus ik volg haar de trap op. Ze gaat traagjes naar boven zodat ik het al wat warmer krijg van haar wiebelende kontje.

Boven overhandig ik haar de centjes en we kleden ons al snel uit. Na een wasje gaan we op bed liggen en praten nog eventjes terwijl we elkaar wat strelen.  Ik lig op mijn rug en zij zit gehurkt naast me. Wat ziet ze er toch mooi uit zo , haar strak buikje en stevige borsten doen de temperatuur al gauw stijgen. Ze heeft echt een lichaam waar miljoenen vrouwen/meisjes enkel van kunnen dromen !

Als ze merkt dat ik meer aandacht heb voor haar prachtige lichaam dan voor de woorden die uit haar mondje komen begint ze met haar natte zoentjes aan mijn oor en ze zakt zo stilletjes af naar mijn borst dan naar mij buik en eindigen doet ze bij mijn lies. Ze doet een jasje rond mijn kleine vriend en begint te pijpen. Pijpen doet ze op een stevig tempo en ze stopt ook van tijd tot tijd om me af te trekken. Het ging er best wild aan toe !

Ze brengt een beetje glijmiddel aan en komt op me zitten met haar beentjes plat op het bed. Ze berijd me traagjes en zwoel en ik hou me al genietend bezig met haar borsten. Ze gaat zo even door en komt dan gehurkt op me zitten. Als ze gehurkt op en neer gaat ziet ze er het beste uit. Haar borsten tegen elkaar geklemd met haar armen , haar handjes rusten op mijn borst en zie haar strakke poesje op en neer gaan. GEIL !

Dan leunt ze naar achter en neemt mijn armen vast en trekt mij in een vlotte beweging bovenop haar. Een vlotte switch naar missio. Ik zet me rechtop en duw haar beentjes goed naar achter. Terwijl we neuken kijk ik afwisselend naar haar op en neer wippende borstjes of in haar ondeugende oogjes. Ik wordt er geiler en geiler van en wil ze staand naast het bed nemen. Your favorite zegt ze. Inderdaad meid. Ze legt zich klaar en het plan was om er stevig tegen aan te gaan. ZO heel stevig is het niet geworden want ik was een beetje moe van het werk. Afsluiten doen we in doggy.

We wassen ons alletwee en praten nog wat over ditjes en datjes. Echt een leuk en vlot meisje , deze Sara. Ik heb de indruk dat vele wandelaars de weg hebben gevonden tot bij Sara want ze is meer en meer bezet.En terecht !
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 30 juni 2018, 17:21:28 »
Boer Svein, Sara is al een hele poos mijn favorietje nummer 1 ondertussen. En ik word er al geil van als ik er nog maar aan denk. Helaas zit ik voor mijn werk lang in een beter oord dan Belgiekske (Sara weet dat trouwens) en ik zal dus nog eventjes moeten wachten. Maar ik acht jou wel verantwoordelijk, Boer Svein, voor de natte vlek die ik in mijn onderbroek voel groeien bij het lezen van jouw recensie  :pompe

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 4 juli 2018, 06:05:45 »
deze knappe jongedame voor de 2e x bezocht, nu had ze soort van wit lak rokje aan tot net boven haar knieen met bijhorende BH

ze wist nog precies wat we gedaan hebben en ik liet nu haar meer iniatief nemen en dat deze Sara prima. Die benen en billen blijven fantasitisch

staand geilend duwde ze mij tegen de muur en zo dat ik via de spiegel naast de wastafel kon mee kijken, 1 been trok ze omhoog, en leunde tegen mij aan terwijl ze met haar tong en tanden in mijn nek en oor begon te teasen, grrrr, ff later waren de tepels aan de beurt, ook met haar nagels terwijl ze mij diep in de ogen keek, ging ze testen wat ik kon hebben

op het hoge bed mocht ik haar kutje nog verwennen terwijl ze boven mijn gezicht hing en met haar nagels met mijn tepels speelden, en ook tussendoor nog een korte fisting. Ja deze dame verstaat haar vak goed, haar kamer en body is opvallend brandschoon. Topdame voor op de dag :bud

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 4 juli 2018, 12:12:56 »
deze knappe jongedame voor de 2e x bezocht, nu had ze soort van wit lak rokje aan tot net boven haar knieen met bijhorende BH

ze wist nog precies wat we gedaan hebben en ik liet nu haar meer iniatief nemen en dat deze Sara prima. Die benen en billen blijven fantasitisch

staand geilend duwde ze mij tegen de muur en zo dat ik via de spiegel naast de wastafel kon mee kijken, 1 been trok ze omhoog, en leunde tegen mij aan terwijl ze met haar tong en tanden in mijn nek en oor begon te teasen, grrrr, ff later waren de tepels aan de beurt, ook met haar nagels terwijl ze mij diep in de ogen keek, ging ze testen wat ik kon hebben

op het hoge bed mocht ik haar kutje nog verwennen terwijl ze boven mijn gezicht hing en met haar nagels met mijn tepels speelden, en ook tussendoor nog een korte fisting. Ja deze dame verstaat haar vak goed, haar kamer en body is opvallend brandschoon. Topdame voor op de dag :bud
Frankkinky, stop aub met schrijven over Sara, :dance2 want ik zit momenteel veel te ver weg om er langs te gaan en als ik jouw relaas lees, kom ik al bijna klaar los in mijn broek van aan haar te denken alleen al :lol_hitting: :lol :kissass :showtits1

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #24 Gepost op: 16 juli 2018, 17:43:14 »
@Vanderbeffen

Ik was vanmiddag voor de eerste keer sinds 22/06 op wandel in het SKW. Sara stond vóór haar venstertje van het zonnetje te genieten en ik kan je volledig gerust stellen, ze zag er geweldig goed uit in haar zwarte lederen/latex outfit. Ik kreeg een paar keer een mooie glimlach en een schuchtere knipoog. Nadat ze een klant had geweigerd (ik weet niet waarom) heb ik getwijfeld of ik haar nog eens zou bezoeken maar ik had eigenlijk een ander doel vandaag. Daarover volgt later een recensie.

Dus, wees gerust, Sara ziet er nog altijd even goed uit en ze staat goed haar mannetje in het SKW. Ik ben maar niet gaan vragen of ze jou al miste  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Mogelijk bezoek ik haar in de komende weken nog wel eens, ik zal haar dan de groeten doen van de "grote afwezige die in een ver land zit"  :lol  :lol  :lol

Greetz!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #25 Gepost op: 16 juli 2018, 23:34:14 »
@Vanderbeffen

 Ik ben maar niet gaan vragen of ze jou al miste  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Mogelijk bezoek ik haar in de komende weken nog wel eens, ik zal haar dan de groeten doen van de "grote afwezige die in een ver land zit"  :lol  :lol  :lol

Greetz!
Hopelijk mist ze mij niet al te hard (grapje hoor, uiteraard missen de meisjes ons niet écht he) want ze zal vermoedelijk nog meer dan een maand geduld moeten hebben voordat ik weer in het land van de rode duivels landt, en voor ik dus kruit (en eurootjes) kan komen verschieten :-)  Maar doe idd maar de groeten. Hou ze heet, zo heb ik haar t liefste. :bud

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #26 Gepost op: 20 juli 2018, 17:28:28 »
@vanderbeffen

Ik heb vanmiddag een praatje gedaan met Sara. Ze stond buiten te genieten van het zonnetje en bij mijn derde passage wenkte ze me om tot bij haar te komen. Ze wilde graag dat ik op haar kamer even kwam relaxen omdat het zo warm was maar ik had mijn eurootjes al op een ander adres uitgegeven. Ik had nog wel meer eurootjes op zak maar ook mijn zakje was al leeggeschoten en een tweede keer zag ik niet zitten. Dan liever een ander keertje bij deze mooie meid zodat ik er ten volle van kan genieten.

Ze was geweldig vriendelijk en ze vroeg hoe mijn verlof geweest was, dat herinnerde ze zich dus nog ook al is het al een maand geleden dat ik haar voor de laatste keer bezocht heb.

Ik heb haar de groeten gedaan van de man die haar zo dikwijls bezocht maar nu voor zijn job in een ver land zit. Ze wist onmiddellijk over wie ik het had en ik moest je de groeten terug doen. Bij deze!  bab7

Ik heb haar beloofd dat ik volgende week die afwezige bezoeker eens zal komen vervangen. Zoals ze ondertussen ervaren heeft kan mijn tongetje er ook wat van. Ze moet echter niet op mij plassen, dat is niet zo mijn ding, maar ik heb wel graag dat ze met haar vingers in mijn kont zit terwijl ze me pijpt en aftrekt. Misschien vraag ik volgende week wel eens om te fisten.

Ik weet niet wanneer je terug in het land bent maar Sara heeft me verteld dat ze voor een maand op verlof gaat vanaf 9 augustus. Dus als je haar wil bezoeken dan hoef je niet vóór 9 september terug te komen. Als ik ze na haar verlof terug zie dan laat ik het hier wel weten.

Nog even op je tanden bijten vanderbeffen  :lostit, ondertussen probeer ik af en toe een goede vervanger te zijn. Ik kan echter niet té dikwijls op bezoek gaan bij Sara want er zijn nog zoveel andere meiden die ik wil bezoeken  :1rij: .

Greetz!

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #27 Gepost op: 20 juli 2018, 18:11:51 »
Na mijn veel te kort bezoekje aan de mooie Anneliza(of zoiets ) ben ik nog bij Sara beland. Ze ziet er ook zo mooi en schattig uit hé. Wie kan in godsnaam dit lieve meisje voorbij lopen? Ik allesinds niet.
Over mijn bezoekje zelf valt niet veel nieuws te vertellen behalve dat we eens een ander standje hebben uitgeprobeerd. Ik op mijn rug , beentjes wijd open en zij omgedraaid ertussen. Ze kletste lekker tegen mij aan en zo voelde het toch alsof zij mij neukte ipv andersom. Lekker en zeker voor herhaling vatbaar.

Ze vertelde dat ze vannaf 10 augustus voor een drietal weken op verlof vertrekt. Dus wees snel mannen! Ik ben er zeker van dat vele onder ons het moeilijk gaan hebben om dit schatje 3 weken te missen !
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #28 Gepost op: 20 juli 2018, 18:13:38 »
Na mijn veel te kort bezoekje aan de mooie Anneliza(of zoiets ) ben ik nog bij Sara beland. Ze ziet er ook zo mooi en schattig uit hé. Wie kan in godsnaam dit lieve meisje voorbij lopen? Ik allesinds niet.
Over mijn bezoekje zelf valt niet veel nieuws te vertellen behalve dat we eens een ander standje hebben uitgeprobeerd. Ik op mijn rug , beentjes wijd open en zij omgedraaid ertussen. Ze kletste lekker tegen mij aan en zo voelde het toch alsof zij mij neukte ipv andersom. Lekker en zeker voor herhaling vatbaar.

Ze vertelde dat ze vannaf 10 augustus voor een drietal weken op verlof vertrekt. Dus wees snel mannen! Ik ben er zeker van dat vele onder ons het moeilijk gaan hebben om dit schatje 3 weken te missen !

Kippenneuker is mij blijkbaar voorgeweest met het nieuws over Sara haar verlof.
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #29 Gepost op: 20 juli 2018, 19:54:30 »
@vanderbeffen

Ik heb vanmiddag een praatje gedaan met Sara. Ze stond buiten te genieten van het zonnetje en bij mijn derde passage wenkte ze me om tot bij haar te komen. Ze wilde graag dat ik op haar kamer even kwam relaxen omdat het zo warm was maar ik had mijn eurootjes al op een ander adres uitgegeven. Ik had nog wel meer eurootjes op zak maar ook mijn zakje was al leeggeschoten en een tweede keer zag ik niet zitten. Dan liever een ander keertje bij deze mooie meid zodat ik er ten volle van kan genieten.

Ze was geweldig vriendelijk en ze vroeg hoe mijn verlof geweest was, dat herinnerde ze zich dus nog ook al is het al een maand geleden dat ik haar voor de laatste keer bezocht heb.

Ik heb haar de groeten gedaan van de man die haar zo dikwijls bezocht maar nu voor zijn job in een ver land zit. Ze wist onmiddellijk over wie ik het had en ik moest je de groeten terug doen. Bij deze!  bab7

Ik heb haar beloofd dat ik volgende week die afwezige bezoeker eens zal komen vervangen. Zoals ze ondertussen ervaren heeft kan mijn tongetje er ook wat van. Ze moet echter niet op mij plassen, dat is niet zo mijn ding, maar ik heb wel graag dat ze met haar vingers in mijn kont zit terwijl ze me pijpt en aftrekt. Misschien vraag ik volgende week wel eens om te fisten.

Ik weet niet wanneer je terug in het land bent maar Sara heeft me verteld dat ze voor een maand op verlof gaat vanaf 9 augustus. Dus als je haar wil bezoeken dan hoef je niet vóór 9 september terug te komen. Als ik ze na haar verlof terug zie dan laat ik het hier wel weten.

Nog even op je tanden bijten vanderbeffen  :lostit, ondertussen probeer ik af en toe een goede vervanger te zijn. Ik kan echter niet té dikwijls op bezoek gaan bij Sara want er zijn nog zoveel andere meiden die ik wil bezoeken  :1rij: .

Greetz!
Bedankt Kippenneuker, om de groetjes te doen.

Begin september zal ik er wel terug zijn, dus dat komt lekker in orde. Geniet ondertussen zelf maar van deze heerlijke en vriendelijke meid, en uiteraard ook van je andere favootjes of nieuwe ontdekkingen. Of moet ik schrijven: nieuwe dekkingen?  :lol_hitting: