Auteur Topic: Club 25 - Dorsten belevenissen  (gelezen 7657 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
Club 25 - Dorsten belevenissen
« Gepost op: 19 mei 2018, 10:56:45 »
Eine Engel in die Hölle.
Donderdag 17 mei 2018

De meeting in Frankfurt liep moeizaam.
Om 3 uur kwamen we er uit en sloten we af.
Mijn gps gaf miserie aan op de A3 en een rode knoop rond Keulen;  de Vulkaanstrasse zag er niet echt beter uit. Dus maar de snelweg noordoostelijker genomen richting Dortmund. Lange stukken rijden doen gedachten malen.

Na mijn avontuur de avond ervoor in H7 afgebroken te hebben door te weinig dames naar mijn voorkeur (zie post aldaar), had ik nog enkele euroos in mijn stap buideltje zitten.Niet genoeg voor een wat duurdere FKK. La Vita? Leuke club qua prijs kwaliteit en kan wel wat bieden met slechts 100 op zak. En Sandra, Veronika, Anita en Cassandra staan op de AWL!  Dju,  toch wel ver omrijden en dan nog eens 3.5 uur naar huis.Neen dus. Maar er is de club tussen Dortmund en Münster waar je 50 betaald voor 1 uur kameren. Stoppen voor een koffie en Relaxxxboard raadplegen. Ja hoor Club 25, met op de foto’s op hun site een leuk buitengedeelte en op nog 1,5 uur rijden, en beter qua afstand terug naar huis. We have a plan  :pica  :bud.
Als ik oprij in Dorsten, staan er 2 auto’s (NL en D) en een moto (D).
De Theke licht de prijzen toe. “100 für 7 mal ficken, oder 25 Eintritt und 25 für 25 minuten / 50 für 1 Stunde.”. De inkom is wat donker en stelt niet zo veel voor, de Theke niet echt vriendelijk,  maar door de glazen deur naar  de bar zie ik een bevallige blonde lolita op een rond bed liggen. De hormonen nemen effie over:” Ok, ich kan nür 2 Stunden hier verbleiben und dan sind 7 jetons wieleicht viel?” Mijn vraag voor advies en ein witzig antwoord lijkt niet aan te komen “ je moet zelf maar beslissen” antwoord ze droog. Ok ik betaal 75 , 1 uur Zimmer en 25 Eintrit (er is een buffet en een buitendeel, ok dus. Zelfs 75 euro voor 1 uur is dik ok). 
Op haar vraag antwoord ik dat het effectief de eerste keer is. De Theke geeft mijn badjas en een handoek en zegt dat ik alles beneden vind. Tot zover de rondleiding   ::) .
Beneden is effectief kleedkamer , een sauna en een douche. Het is er duister en muf, gebruikte handdoeken her en der op de vloer aan de douche , de metalen lockers met deuren die al een oorlog hebben meegemaakt. Alles is niet aan onderhoud toe, maar volgens mij mag alles gestript worden; enige zinnige oplossing. Wat een verschil met andere clubs, waar onderhoudsmensen continue rondlopen als bezige bijtjes. Maar ok, niet zeuren, omkleden en  douchen, dan kan ik het buffet gaan zoeken, misschien kan ik buiten iets eten  :). In de lounge / TV ruimte liggen dames futloos, ook hier is alles aan vervanging en renovatie toe. Via de rokerruimte naar buiten.   :-\  OMG, ... wat ooit het buitengedeelte geweest is van op de fotos op hun website is 1 ruïne. Dode planten, onkruid, krammikig meubilai, de weinige kussens oud vuil en afgebleekt; wat ooit een reuze tv scherm gewwest is en een overdekte dj stand is afgebroken en her en der ligt roestig materiaal en een kapotte bas-box. Een leuk 6hoekig tuinhuisje met een groot bed, ligt er niet bij. De scheefgezakte deur hangt half open. De matrassen op het bed liggen half op de grond! De jacuzzi ligt onder een ingezakte, afgebleekte hoes er vuil bij. Buiten 1 jonge man met gsm is er ondanks redelijk zonnig weer niemand te zien (nogal logisch).  De tornado die gisteren de buurt van Willich teisterde had beter hier alles weggeveegd! Alhoewel het er kon op lijken dat hij hier al een jaar terug had toegeslagen. Ik terug naar binnen op zoek naar buffet.
 :-\ In een hoek van de bar op een vuile tafel staan wat lege pannen en schotels en een mand met broodjes en een bordje boter dat er duidelijk al uren in de warmte lag; het kroop net niet naar buiten.... Geen eten, een glas water dan maar besteld en vlug kameren (met wat schrik in het hart) en weg uit deze hel.  Een gore tent in een amerikaanse roadmovie was hier niets tegen.
Met wie dan maar kameren? Geen idee want geen van de meiden had me aangesproke en leek aanstalten te maken. De meeste dames vielen in contrast met de infrastructuur goed mee. Een mooi jong blonde lolita uit Roemenie aangesproken, maar na 5 minuten proberen te praten heb ik afgebroken, ze leek zeer lusteloos en als ik dit naar de kamer extrapoleerde, dan kan dat nooit veelzijn. Een andere mooie jonge dame met gebruinde huid, slank, lag languit op een 2zit sofa. Ik ging er bij zitten op de sofa ernaast, en sprak haar aan. Met moeite reactie, ze zette zich niet eens recht om me naast haar te laten zitten .... Opnieuw afgebroken! Wat is hier aan de hand? (PS , nota van de redactie: het is niet dat de dames in andere clubs op mijn uiterlijk of gedrag afknappen; zonder stoeffen, maar ik krijg meestal positieve commentaren  ;D ).  Even strategisch terugtrekken, iets besteld om te drinken en alle opties overlopen. Geen van de 4 andere beren werden door dames aangehaald of aangesproken.  1 dame van tweede helft 20 viel me op. Ze leek wat vrolijker en energieker dan de anderen en leek me wat ervarener en zelfzeker dan de jonge Meisjes. Komaan Pedro, maak je gedachten op en volg je buikgevoel, kameren is het enige wat je hier nog kan doen en dan weg.
Als ik de dame aanspreek reageert ze opgewekt en met een lach en een zoen! Tamara is van een Roemeense mama en Russische papa, heeft psychologie gestudeerd in Roemenië en heeft een zoontje van 10 maanden. Ze spreekt uiteraard Roemeens, ook Russisch en goed Duits en Engels. Slank figuur , ca. 1m70, lange mooie benen donkerbruin lang haar en een a-cup.  Na 10 minuten volgt de kamervraag, en samen trekken we naar boven, Tamara al zingend en heupwiegend. Ik heb geen oog meer voor de infrastructuur, maar enkel voor Tamara. (Boven mag ook alles vervangen worden, soit, gedaan met zagen).
Ze vraagt of ik van muziek hou? En activeert een leuke playlist op haar phone.
En vanaf dan, BENG....  :dance2 wat een service. Met haar rug en kont tegen mij aan dansen en met haar handen teasen onder de gordel. Langzaam ontdoet ze zich van haar lingerie, en neemt mijn stijve jongeheer tussen haar billen... wat later rechstaand pijpen, en na een tijdje op bed beland. In 69 verder gedaan, en vanaf dan vloeide alles in elkaar. Zonder te moeten vragen hoe of wat of waar, volgde een spontane fantastische GFE vrijpartij, van 45 minuten.  :adult  We kwamen ongeveinzd allebei samen klaar terwijl ik haar liggend langs achteren nam en haar vooraan moest masseren (met begeleiding van haar hand).  Misschien too much info, maar het contrast met de club en haar service was zo groot, dat ik dit toch effie in de verf wil zetten. Het laatste kwartier heb ik haar een volledige massage gegeven, van kop tot teen.  Toen was het uur ruim om, en gaf ze aan dat we beter naar beneden gingen, want dat ze anders misschien aangesproken zou worden. Alhoewel ze liever nog zou verder knuffelen (was geen gebedel om te verlengen, verre van). Na nog wat gebabbel en liefkozen, naar de douche.  HH: 200%.
Man, man, man, ... wat doet deze engel hier in de hel?

Club25: infrstructuur 1/10; hygiene: 3/10; eten: 0/10.
Sfeer bij de damesn: 1/10.
Uitzicht dames: 8/10.
Service van Tamara: 20/10!!!

PS er staat op hun website een leger van dames, maar Tamara staat er niet tussen.

Herhaling: als ik nog eens naar Wallenhorst (La vita) rij, dan stop ik er om naar Tamara te vragen en duik ik recht met haar een paar uur het bed in; met 7 jetons voor 100 euro.
Voor een nette mooie club moet je daar zeker niet zijn.
Van contrast gesproken!

Maar wel voor  :inlove TAMARA  :inlove!
Dank je wel, lieve schat!
 t4533  :bedtime2:




No dinero, no amor.