Auteur Topic: Adi 23 ( Bul)  (gelezen 20757 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Adi 23 ( Bul)
« Gepost op: 25 mei 2018, 20:08:00 »
Vandaag Adi tegen het slanke 23 jarig Bulgaarse lijf gelopen een mooie leuke dame, ik was aan het dubben tussen nog 2 dames maar uiteindelijk voor deze gekozen.
Een keuze waar ik geen spijt van heb gekregen ze zat een beetje tegen de gfe aan zelfs, lekker zoenen en tongzoenen.
Waarbij het bijzondere is dat ze je de hele tijd recht in de ogen blijft aankijken, ook het pzc was zeer goed ook hier de kijkers recht in je ogen.
Uiteindelijk heerlijk in positie klaar gekomen waarin ze heerlijk speels te keer ging zoals niet veel dames dat kunnen.
Al met al zeker groot gevaar op herhaling zeker met haar mooie nog niet door kinderen verpest lichaam.
Enige minpunt ze zet de klok middels een wekker dus tijd is tijd maar moet wel gezegd worden we gingen geen minuut te vroeg de kamer af.
Dus ook dat was wel in orde en geen mogelijkheid tot discussie al met al voor mij een van de toppers dit jaar.

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Adi 23 ( Bul)
« Reactie #1 Gepost op: 29 mei 2018, 18:38:47 »
Tegen het einde van de race zag ik een leuke poppetje in de serre op de bank plaatsnemen en ik besloot om even nader kennis te maken voor een eventuele slachtoffer voor de volgende kamer.
Het was de Bulgaarse Adi, een heel lief, klein en knap dametje  die redelijk stilletjes is.
Met haar toch een fijn gesprekje gehad en intern had ik besloten dat ik haar zou kiezen voor mijn 2e kamer na het eten.

Ruim na het eten Adi opgezocht voor mijn 2e kamertje.
Samen gingen we naar de kamer ergens op de 1e verdieping.
Op de kamer ging haar lingerie uit en kom ik haar wonderschone lichaam aanschouwen.
Ook Adi vroeg van te voren hoeveel tijd ik met haar wilde spenderen.
Heerlijk begon ze mij voorzichtig te zoenen en niet al te lang daarna waren onze tongen in elkaar verweven. Daarna daalde ze af richting pielemans en die begon ze heerlijk te verwennen en terwijl ze daarmee bezig was bleef ze me heerlijk aankijken.
Daarna missio waar ze me ook bleef aankijken met uitzicht op haar mooie lichaam.
Toen was het tijd voor doggy en toen ik net eenmaal opgang was ging haar telefoon af en riep ze je moet nu klaarkomen. Ik dacht eerst serieus wil je nu een telefoon gesprek gaan voeren en mij afwimpelen, maar al snel realiseerde ik me dat ze de wekker had gezet.
Voor mijn gevoel was het half uur nog lang niet gepasseerd, maar goed dat weet ik niet zeker.
Ik moest me eigen diep concentreren en 1,5 min later spoot ik het rubber vol en dat liet ze ook mooi toe dus dat was niet verkeerd van haar.

Al met al toch een prima kamertje met haar gehad alleen dat wekker gebeuren had van mij achterwege gelaten mogen worden.
HHG zit er zeker nog wel in.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Adi 23 ( Bul)
« Reactie #2 Gepost op: 20 juli 2020, 20:51:35 »
Nadat ik me langs de oude garde en de mij bekende corona vluchtelingen had gewurmd stond ik buiten een sigaretje te roken met JF. Adi had me al snel gespot en kwam een praatje maken. Toen ze ruim twee jaar geleden haar opwachting maakte in SS was het al duidelijk dat het onvermijdelijk was dat we ooit samen een kamer zouden delen.

Bij de eerste kennismaking gokte ze destijds verkeerd en richtte haar pijlen op mijn maatje terwijl ik degene was die haar op mijn lijstje had staan. Daarna was er een dame die mijn volledige aandacht opeiste. Nadat dit eindigde werden mijn bezoekjes aan SS schaars.

Bijna een jaar geleden kwam ze naar mij toe en vroeg of ik ook een green lollypop voor haar had. Het was duidelijk dat ze op de hoogte was van de betekenis daarvan. Ik maakte haar de belofte dat ze er geen nodig had. We liepen ons de rest van de dag steeds mis. Buiten een bezoekje op 2e kerstdag was ik niet meer geweest.

Ze vroeg of ze ditmaal in aanmerking kwam en ik zei haar dat ik mijn belofte aan haar niet vergeten was. Een tijdje wat gedold en ze zei dat ze me later wel kwam opzoeken. Ik zei dat de kans groot was dat het dan weer zou misgaan. Ze keek me vragend aan en vroeg of het betekende dat ze voor een sleutel mocht gaan. Ik knikte en nadat JF ons "tijdelijk" in de echt had verbonden gingen we op pad. We hadden een kamer op -2. Niet echt mijn voorkeur maar soms moet je roeien met de riemen die je hebt.

Het geplande uurtje werden er twee. Leuke meid, goede klik en een echte schmusekatze. Alle voor mij belangrijke facetten van het liefdesspel ruimschoots in het groen en in tegenstelling tot veel dames is zij in staat een goede massage te geven. Ook aftersales zijn een dikke prima. Heeft alles in huis om een vaste waarde te worden.