Auteur Topic: Schippersstraat 34/1, Annabelle (Bulg-avond/nachtshift)  (gelezen 4795 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 34/1, Annabelle (Bulg-avond/nachtshift)
« Gepost op: 28 mei 2018, 23:50:27 »
Het is al meermaals gebleken dat de meisjes van de nachtshift me wat tegenvallen. Ze lijken me anders dan de dagshift in elk geval. In plaats van daar dan 's avonds weg te blijven, ga ik toch regelmatig eens kijken, in de overtuiging dat er statistisch gezien toch ook wel enkele goeikes moeten bijzitten.

Zo had ik mijn oog vanavond rond 21.30 laten vallen op een jong meisje dat op de 34 aan de SS zat mooi te wezen. Lieve lach ook, en ze stond me vriendelijk te woord. Voor de standaard 50 euro kon er 'vanalles'. Nu ja, we kennen dat soort beloftes. Maar mooie en jonge wijven doen de piet verstijven, dus toch maar eens binnengestapt. Ze noemde tichzelf Annabelle of Annabella en naar eigen zeggen, komt ze uit Bulgarije. Echt verrassend was die mededeling natuurlijk niet.

Kamer op het gelijkvloers, ruime en nette badkamer. Begroeting met een knuffel, zoenen, maar niet op de mond en dus per definitie ook geen tongzoenen. Foei, maar ja, het Schipperskwartier he. Nog voor ik goed en wel mijn schoenen en mijn hemd uit had, stond die griet daar al in haar blote flikker op mij te wachten. Ik moest bij mezelf glimlachen toen ik haar de 50 euro overhandigde. In haast accentloos Nederlands zei zij 'alstublieft' terwijl het duidelijk was dat ze 'dank u' bedoelde.

Lekker jong dingske zeg. Erg knappe tieten, geen oversized bijgewerkt balkon, maar leuke stevige jongemeisjestieten die vooruit wijzen, en met toffe tepels en grote tepelhoven. Echt mooi speelgoed, en daar heb ik dan ook gebruik van gemaakt.

Strak kontje ook, en een leuke spleet. Ik had aan de deur gevraagd of ik mocht vingeren en likken, en dat mocht inderdaad ook, maar 'not inside'. Weer een minpuntje he. Ik zit er eens graag met een vingertje in, zowel in een leuk jong flamoesje als in een sexy kontgaatje. Haar poesje rook en smaakte wel lekker. Maar alles bleef redelijk droog.

De seks met Annabella was gewoontjes. Pijpen met condoom, neuken met condoom. Niet passief maar ook niet opwindend actief. Ze kijkt je ook tijdens het vogelen maar af en toe aan. Haar blik is een groot deel van de tijd gericht op de omgeving. Daar moet ik wel bij zeggen: telkens wanneer ze in een van de spiegels mijn blik ontmoette, toverde zij een erg lieve glimlach tevoorschijn. Het beloofde plasje, daar werd niet meer over gesproken. Kon ze niet of wou ze liever niet, wie zal het zeggen. Er hing een klok in de kamer aan de muur, en ik had niet de indruk dat ze buiten haar tijd zou gaan. In t begin dacht ik dat ze 'goed' zat met haar manier van aanrakingen geven, maar al bij al was dat in zijn geheel toch niet zo geweldig. Ze trok me op een gegeven moment af terwijl ze met haar andere hand aan mijn ballen zat te spelen. Ik gaf haar de tip om niet alleen mijn ballen te teasen, maar ook tussen mijn benen (perineum) tot aan mijn gat. Dat deed ze, maar niet echt spontaan en zeker niet 'gedreven'. Alles getimed, en op tijd vragen of ik al kon 'finishen'. Ja, dat kon ik. Hopsa, zaadjes ff eruit laten vliegen, en de date zat er op.

Goeie ervaring? Slechte ervaring? Tja, standaard he, ze deed wat een griet in het SKW moet doen: suck en fuck. Ik mag er geen negatief oordeel over schrijven. Ik heb de laatste tijd enkele neukertjes ontdekt in het SKW, die mij massief veel meer GFE gevoel geven, echt veel betere seks met me hadden, enz, in vergelijking met wat deze Annabella me gaf voor de 50 euro. Maar ik mag natuurlijk die uitzonderlijk goede ervaringen niet als norm nemen om op basis daarvan een 'gewoon' grietje als Annabella slechte punten te geven.

Ze is heel erg mooi vind ik. Mocht ik zo een knappe vriendin hebben, dan neukte ik haar X keer per dag. Maar het is helaas niet mijn vriendin. Ik moest er 50 euro voor betalen om er eens te mogen mee neuken. En voor 50 euro heb ik in het SKW favorietjes waar ik voor die prijs met een veel beter gevoel buiten kom.
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2018, 11:24:36 door bet(d)weter »