Auteur Topic: Melinda (Roemeense)  (gelezen 6249 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Melinda (Roemeense)
« Gepost op: 11 juni 2018, 20:07:36 »
De dame waarmee ik uiteindelijk een kamer mee heb gedaan, was Melinda. Ik kwam haar tegen bij de barbecue, waar we spontaan een kort gesprekje hadden. Alleen toen was ik me nog aan het oriënteren en daardoor niet gelijk gezegd dat ik met haar naar een kamer zou gaan. Ik had 's avonds in eerste instantie interesse in een andere dame. Een dame die iets voller was en ook iets ouder geloof ik. Het viel me op dat deze dame erg stil was en dat er verder ook geen gasten op af kwamen. Toch heb ik haar in de bar aangesproken. Stille wateren hebben diepe gronden, dus wie weet. Het werd een kort gesprek. Ze stuurde gelijk aan op een kamer en op de vraag of ze tongzoende, kreeg ik het antwoord dat me dat €100,-- voor een half uur zou gaan kosten. Ik heb toen gelijk maar afscheid van haar genomen. Klapekster!

Toen maar op zoek gegaan naar Melinda. Die bleek in geen velden of wegen te bekennen te zijn. Zeker 2 uur rond gehangen aan de bar. Maar het wachten was het meer dan waard. Melinda gelijk aangesproken toen ik haar zag. Nog een kort gesprekje met haar gevoerd, ook vanwege de luidde muziek en daarna naar de kamer. Op de kamer een erg goede en leuke sessie gehad. In het begin wel een beetje flauwtjes, maar nadat ik haar verwend had, begon ze helemaal bij te draaien en werd het passioneel en vurig. Ook het zoenen, want ze wist niet van ophouden tijdens het neuken. En ze wilde dat ik haar nog een tijdje door bleef neuken, nadat ik was klaargekomen. Toch wel een teken lijkt me dat ze er zelf ook van genoten heeft ;) Nog een tijdje met haar op bed liggen praten en haar daarna uitgenodigd om nog wat te gaan drinken aan de bar. Dat wilde ze wel, alleen alcohol drinkt ze niet. Haar een Red Bull gedaan en ik een Whisky cola. Nog een leuke kwartiertje met haar gesproken aan de bar, dus de aftersales is dik in orde bij haar.

Melinda is een leuke en spontane dame, die eerst even moet ontdooien. Ze heeft een mooi figuurtje en een leuk koppie. Ze heeft vroeger wel een ongelukje gehad, wat nog te zien is aan haar littekentje op haar voorhoofd. Het stoorde me niet en zeker niet op de kamer. Herhalingsgevaar is groot met deze dame.

Naam: Melinda
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels en Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: Bruin/Roodachtig
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 50Kg, maat 36/ B-cup

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.