Auteur Topic: Denisa  (gelezen 6200 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Denisa
« Gepost op: 14 juni 2018, 23:01:15 »
DENISA (Mondial) - Stille bries
Bij deze recensie


DVP-Cataloog   #stillekracht #ingetogendame #hygienedame


Paspoortje

[box title=DENISA]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Duits, Engels
Leeftijd:         21-25 jaar
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m63
Ogen:       bruin
Model:            slank
BH:                 B
Kontje:           slank

Tattoo/piercings:   
Haarkleur:      gewoon blond
Haarlengte:    schouderlang in ponytail
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Fantasiespel ok massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Deed goed wat ik wou
+ Neuken net ok (doggy klaar gekomen)
- Zeer stil
0 Zeer hygiënisch (nat doekje etc)
[/box]
[box title=extra info]
Er gebeurde wat gebeuren moest en meer niet. Ik was echter geil genoeg om me er geen zak van aan te trekken dat de service dermate minder was. Ze zag er lekker uit en ik was nog niet verzadigd, ook hierna niet.
[/box]


Bijzonderheden en karakterschets

Dit was een stil meisje die goed Beatrix kende, zijn vast vriendinnen. Zo outgoing Beatrix was, zo introvert was Denisa. Ze had haar blonde haren in een paardenstaart en keek wat bedeesd.  Ze is fysiek een bepaald type dat ik veel zie rondlopen in mijn fitnessclub: blond haar in een staartje, slanke leest, gedecideerde blik en strakke geconcentreerde houding, sportief voorkomen, hautain kin omhoog. Dat wil ik neuken, want anders blijf ik geilen op die types. Guess what: ik blijf geilen op die types maar wil ze echt niet in huis halen. Lookalikes en typetjes neuken heeft iets therapeutisch, ik weet het niet.  :017:


Presales

Ze vroeg wat snoepen en later toen ik ze weer tegenkwam, vroeg ze op kamer te gaan. Vond ze wel leuk dus we gingen op kamer. Ik was er ergens van overtuigd dat ze al genoeg wist van Beatrix en dat bleek het geval.


Kamer 9

Bij mijn verkenning van de club kwam ik deze kamer reeds tegen: een van de mooiere die ik al heb gezien. Het had een rond cirkelvormig bed in het midden en gaf uit op het dakterras, het daglicht viel er binnen wat deze kamer ideaal maakte voor mij. Op de muur prijkte een mooie tekening dat rakkers als ik met ervaring in het spirituele psychedelische circuit meteen aansprak. Zij vond het allemaal wat minder, ze heeft duidelijk at random haar sleuteltje gekregen.


Kamersessie

Normaal gesproken is dit een gemiddelde sessie. Ze liet me weinig vrijheid al deed ze veel zaken een stuk beter dan de 2 laatste dames met wie ik in SixSens was geweest de maand ervoor. Ik wist nog niet dat ik een van die dames gauw ging terug zien.

Denisa poetste m'n reeds schoon blinkende gewassen penis nog eens grondig. Daarna speelde ze hetzelfde verleidingsspelletje zoals Beatrix zei het minder passioneel. Wat maakt het uit, ik werd toch weer superhard en geil en streelde haar mooie lichaam en liet me meeslepen en vervoeren door de schoonheid van deze dame waarmee ik de volle 20 minuten mocht spelen en aanraken en neuken: geweldig! We gingen snel op neuken over en omdat met haar bovenop nu niet zo handig was, heb ik naar doggy overgeschakeld en kwam klaar in een geweldig orgasme.

Daarna gebeurde niet veel meer, het was tijd en napraten zat er bij deze meid niet in. Het was een standaard-sessie maar wel een dat toch bevredigend was voor mij. Verzadigd was ik echter niet, ik was nog zo scherp als wat toen ik de kamer verliet, klaar voor het volgende mokkel een kamer in te sleuren.


Afhandeling en betaling

Er werd snel afgeruimd. Het was gedaan. Gedaan is gedaan met die 20 minuten. Deze dame vroeg wel meer toen ik de 30€ overhandigde. Het antwoord was kortaf nee, dat was niet afgesproken en ging weer naar beneden om discussie te vermijden. En dat was het dan.


Aftersales

Geen, een goedendag kon er zelfs niet af toen ik afscheid nam en Beatrix niet kon ontdekken. Jammer! Zal wel te maken hebben met de tip die ze niet kreeg. Tja.


Fazit en Score

Dit was nu niet de geweldigste kamergang van de clubuitstap, eerder de minste. Ik geef ze toch een 7 omdat ze m'n fantasiespel goed deed, het neuken fijn is in een van de mooiste kamers al koos ze die niet zelf.

Score: 7,0 / 10