Auteur Topic: AURORA - Nederlandse  (gelezen 11095 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
AURORA - Nederlandse
« Gepost op: 18 juni 2018, 13:34:23 »
een verrassing bij het voorstellen want Aurora was nieuw en zo vers binnen bij House of Dreams dat ze die dag nog niet op de aanwezigheidslijst stond van de website, inmiddels wel, maar nog wel zonder foto's zie http://www.privehuishod.nl/aurora/

Volle zoenster en goede sex kreeg ik met deze Nederlandse brunette. B-cup borsten schat ik, en leuke sexy meid in de omgang met goede inzet qua sex en een positieve energie om haar heen. Het was een lekkere vrij partij. :039:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
AURORA
« Reactie #1 Gepost op: 7 oktober 2018, 15:50:46 »





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Yankee

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
AURORA - Nederlandse
« Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2018, 00:10:25 »
Enkele weken geleden besloot ik mijn celibataire levensstijl van de laatste tijd te beëindigen en weer enige spanning in mijn wandelbestaan te brengen. Ik voegde de daad bij het woord en bezocht House of Dreams. Enkele nieuwe leuke jonge dames stelde zich voor. Ik koos nietsvermoedend en puur op intuïtie voor Aurora vanwege haar lekkere figuur en sensuele doch vrolijke uitstraling. Aurora bracht mij naar kamer 5, ze zette de radio aan, dimde het licht en liet het bad vollopen.
Aurora bewoog soepel en droeg een mooi ragfijn zwart jurkje waarbij haar vrouwelijke rondingen goed in uitkwamen. Sexy hoge schoenen, deden haar iets groter lijken dan ze eigenlijk is. Haar bovenkleding was uit voor ik iets kon zeggen. Een prachtig en vooral lekker lijf straalde mij tegemoet waarbij haar mooie billen en echte borsten het meest opvielen. Van de aanblik raakte ik opgewonden. Donker haar omsloot een mooi gezicht met vrolijk sprekende ogen. Geen playboy model, maar gewoon een twintiger die ons aller buurmeisje zou kunnen zijn.
Ook mijn kleding was nu snel uit. We begonnen te zoenen, iets terughoudend, en schuifelden langzaam naar het bed toe. Het bad vulde zich langzaam en onttrok zich even aan onze aandacht, heel even maar.
We lieten ons snel zakken in de grote jacuzzi in het heerlijke warme water, mmmm, dat had ik even nodig. Aurora en ik tastte elkaar even af in een prettig en open gesprek.
Ik voelde haar handen in het water mijn lichaam strelen en mijn mannelijkheid zoeken. Ik zocht ook en vond wat ik zocht; haar vrouwelijkheid was glad en zacht en voorzichtig masseerde ik haar. Zachte doch diepe zuchten waren het resultaat. Beide genoten we. De spanning tussen ons bouwde zich snel op en we haastten ons weer naar het bed. Aurora begon op bed aan een ontspannende massage, eerst met haar handen, vervolgens met haar lichaam waarbij haar borsten over mijn lijf gleden. Ze zoende mijn nek en keek me uitdagend aan. Ik speelde met haar borsten en we bewogen over het gehele bed. Al zoenend en voelend kronkelde we over het bed, niet ruw of onbeheerst maar teder.
Na enige tijd hield ik het niet meer en beleefde een intens hoogtepunt.
Treed deze lieve,leuke jonge dame met warmte en respect tegemoet en geniet van haar zoals ik dat gedaan heb en je krijgt een prima uurtje.
Uitstekende date gehad
Yankee