Auteur Topic: ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN  (gelezen 9922 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN
« Gepost op: 21 juni 2018, 11:43:30 »
Het zal stilletjes zijn in het begin van de SS in juli en augustus!
De zomer is een hard seizoen voor de wandelaar.

Je loopt over de zonovergoten Meir. Je ziet daar shoppende meisjes met te wijd uitgesneden T-shirts, met korte rokjes en leuke broekjes. Je struikelt over een plavei omdat je ogen bleven plakken aan een passerend kontje. Je voelt je onderbroek te klein worden. Je buik kriebelt. En je weet dat er nog een briefke van 50 euro in je portefeuille zit. Als je rond kijkt, zie je dat de koopkracht van 50 euro op de Meir niet veel voorstelt. Je wéét waar je voor dat geld meer voldoening kan krijgen. Je volgt je schoenen en je komt aan het SKW uit. En ... verdomme, al je favoriete 50-euro-poezen zijn weg. Vakantie, het SKW jargon voor 'geld naar huis brengen'.

Het leven is soms hard.  :lol :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN
« Reactie #1 Gepost op: 21 juni 2018, 11:53:43 »
Het zal stilletjes zijn in het begin van de SS in juli en augustus!
De zomer is een hard seizoen voor de wandelaar.

Je loopt over de zonovergoten Meir. Je ziet daar shoppende meisjes met te wijd uitgesneden T-shirts, met korte rokjes en leuke broekjes. Je struikelt over een plavei omdat je ogen bleven plakken aan een passerend kontje. Je voelt je onderbroek te klein worden. Je buik kriebelt. En je weet dat er nog een briefke van 50 euro in je portefeuille zit. Als je rond kijkt, zie je dat de koopkracht van 50 euro op de Meir niet veel voorstelt. Je wéét waar je voor dat geld meer voldoening kan krijgen. Je volgt je schoenen en je komt aan het SKW uit. En ... verdomme, al je favoriete 50-euro-poezen zijn weg. Vakantie, het SKW jargon voor 'geld naar huis brengen'.

Het leven is soms hard.  :lol :lol_hitting:
Klopt Kippenneuker en Vanderbeffen, maar hebben jullie ook de indruk dat op de Meir veel meer mooiere dames   :-\ rondlopen dan je in het skw tegenkomt ????
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN
« Reactie #2 Gepost op: 21 juni 2018, 12:04:11 »
....hebben jullie ook de indruk dat op de Meir veel meer mooiere dames   :-\ rondlopen dan je in het skw tegenkomt ????
Ik zou het niet weten bet(d)weter, want ik schreef wel een stukje proza over de Meir om met een glimlach te reageren op Kippenneuker, maar eerlijk gezegd: als ik in Antwerpen ben, loop ik niet vaak over de Meir. Da's eigenlijk nét iets te ver van het Schipperskwartier  :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN
« Reactie #3 Gepost op: 21 juni 2018, 17:46:14 »
Ik loop elke werkdag over de Meir en in de zomer is daar inderdaad héél wat moois te zien. Het is echter zo dat je daar allemaal enkel maar naar mag kijken, aankomen mag daar niet, zelfs al geef je ze een briefje van 50 Eur. Alhoewel, ik heb er daar ook al een paar zien flaneren die ik enkele dagen ervoor of erna terugzie in het SKW  ;) Gisteren nog samen met Alina VR 12/5 nog samen op de tram gestapt.

Zeg, en zover is de Meir nu ook weer niet van het SKW. Ik doe dat een paar keer per week te voet en op een klein kwartiertje ben ik er. Als ik geluk heb en er komt net een tram 7 aan dan ben ik er binnen de 10 minuten. Als ik naar het SKW trek dan reken ik voor mijn middagpauze (die ik trouwens zelf mag indelen) ongeveer anderhalf uur, 15 min heen, 15 min terug en dan blijft er nog een uurtje over om rond te kijken en eventueel ergens binnen te stappen. Als ik naar één van mijn twee topmeiden ga dan wordt dat anderhalf uur regelmatig wel eens twee uurtjes. En dat wandelingetje heen en terug is nog goed voor de gezondheid ook.  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN
« Reactie #4 Gepost op: 23 juni 2018, 01:42:40 »
Ik loop elke werkdag over de Meir en in de zomer is daar inderdaad héél wat moois te zien. Het is echter zo dat je daar allemaal enkel maar naar mag kijken, aankomen mag daar niet, zelfs al geef je ze een briefje van 50 Euro.
Kippenneuker, ik durf wedden dat je dat nog nooit geprobeerd hebt op de Meir  :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN
« Reactie #5 Gepost op: 23 juni 2018, 03:25:26 »
Ik loop elke werkdag over de Meir en in de zomer is daar inderdaad héél wat moois te zien. Het is echter zo dat je daar allemaal enkel maar naar mag kijken, aankomen mag daar niet, zelfs al geef je ze een briefje van 50 Eur. Alhoewel, ik heb er daar ook al een paar zien flaneren die ik enkele dagen ervoor of erna terugzie in het SKW  ;) Gisteren nog samen met Alina VR 12/5 nog samen op de tram gestapt.

Zeg, en zover is de Meir nu ook weer niet van het SKW. Ik doe dat een paar keer per week te voet en op een klein kwartiertje ben ik er. Als ik geluk heb en er komt net een tram 7 aan dan ben ik er binnen de 10 minuten. Als ik naar het SKW trek dan reken ik voor mijn middagpauze (die ik trouwens zelf mag indelen) ongeveer anderhalf uur, 15 min heen, 15 min terug en dan blijft er nog een uurtje over om rond te kijken en eventueel ergens binnen te stappen. Als ik naar één van mijn twee topmeiden ga dan wordt dat anderhalf uur regelmatig wel eens twee uurtjes. En dat wandelingetje heen en terug is nog goed voor de gezondheid ook.  :lol
Tuurlijk; ik als Antwerpenaar woon zelfs niet zo ver van de Meir en het skw, en ik kom op die Meir ook regelmatig dvp's tegen; als ze alleen zijn, groeten ze mij meestal wel.
Als ze in gezelschap zijn, ligt dat wel anders: dan zie ik duidelijk dat ze mij wel (her)kennen, maar dat ze gewoon doen alsof ik een "totaal vreemde" ben- en dat gebeurt zelfs bij dames die ik al van HEEL dichtbij  gezien én :sex gevoeld heb- iets dat ik ten volle kan begrijpen.
"Privacy" noemt men dat dan :censored !
« Laatst bewerkt op: 23 juni 2018, 03:39:20 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN
« Reactie #6 Gepost op: 23 juni 2018, 13:03:31 »
Tuurlijk; ik als Antwerpenaar woon zelfs niet zo ver van de Meir en het skw, en ik kom op die Meir ook regelmatig dvp's tegen; als ze alleen zijn, groeten ze mij meestal wel.
Als ze in gezelschap zijn, ligt dat wel anders: dan zie ik duidelijk dat ze mij wel (her)kennen, maar dat ze gewoon doen alsof ik een "totaal vreemde" ben- en dat gebeurt zelfs bij dames die ik al van HEEL dichtbij  gezien én :sex gevoeld heb- iets dat ik ten volle kan begrijpen.
"Privacy" noemt men dat dan :censored !
Een SKW-girl tegenkomen in gewone 'burgerkedij' (haha) vind ik trouwens altijd tof. Dan zien ze eruit als een modaal meisje. En dat zijn de meesten uiteindelijk ook he. Ze doen slechts een beroep, en buiten dat beroep zijn het gewone mensen als jij en ik. Ik heb enkele gewone vriendinnen die de stiel doen, en geloof me, in de omgang denk je daar niet eens meer aan dat zij eigenlijk in die sector werken. Je vergeet dat snel.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN
« Reactie #7 Gepost op: 23 juni 2018, 16:35:10 »
Tuurlijk; ik als Antwerpenaar woon zelfs niet zo ver van de Meir en het skw, en ik kom op die Meir ook regelmatig dvp's tegen; als ze alleen zijn, groeten ze mij meestal wel.
Als ze in gezelschap zijn, ligt dat wel anders: dan zie ik duidelijk dat ze mij wel (her)kennen, maar dat ze gewoon doen alsof ik een "totaal vreemde" ben- en dat gebeurt zelfs bij dames die ik al van HEEL dichtbij  gezien én :sex gevoeld heb- iets dat ik ten volle kan begrijpen.
"Privacy" noemt men dat dan :censored !
Een SKW-girl tegenkomen in gewone 'burgerkedij' (haha) vind ik trouwens altijd tof. Dan zien ze eruit als een modaal meisje. En dat zijn de meesten uiteindelijk ook he. Ze doen slechts een beroep, en buiten dat beroep zijn het gewone mensen als jij en ik. Ik heb enkele gewone vriendinnen die de stiel doen, en geloof me, in de omgang denk je daar niet eens meer aan dat zij eigenlijk in die sector werken. Je vergeet dat snel.
Mij, in tegenstelling tot bij jullie, boeit me dat gewoon niet.
Ik wil ze zien staan achter het raam, voor de rest, zjatten en taloren  :dance2 :lol


Uiteraard zijn 't mensjes, maar ze interesseren me enkel omdat ze tegen betaling ons plezier verschaffen, voor de rest heb ik hun verhaal - levensloop niet nodig, zij willen van mij 50 euro, ik van hen plezier voor dat geld  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN
« Reactie #8 Gepost op: 23 juni 2018, 17:23:10 »
Tuurlijk; ik als Antwerpenaar woon zelfs niet zo ver van de Meir en het skw, en ik kom op die Meir ook regelmatig dvp's tegen; als ze alleen zijn, groeten ze mij meestal wel.
Als ze in gezelschap zijn, ligt dat wel anders: dan zie ik duidelijk dat ze mij wel (her)kennen, maar dat ze gewoon doen alsof ik een "totaal vreemde" ben- en dat gebeurt zelfs bij dames die ik al van HEEL dichtbij  gezien én :sex gevoeld heb- iets dat ik ten volle kan begrijpen.
"Privacy" noemt men dat dan :censored !
Een SKW-girl tegenkomen in gewone 'burgerkedij' (haha) vind ik trouwens altijd tof. Dan zien ze eruit als een modaal meisje. En dat zijn de meesten uiteindelijk ook he. Ze doen slechts een beroep, en buiten dat beroep zijn het gewone mensen als jij en ik. Ik heb enkele gewone vriendinnen die de stiel doen, en geloof me, in de omgang denk je daar niet eens meer aan dat zij eigenlijk in die sector werken. Je vergeet dat snel.
Mij, in tegenstelling tot bij jullie, boeit me dat gewoon niet.
Ik wil ze zien staan achter het raam, voor de rest, zjatten en taloren  :dance2 :lol


Uiteraard zijn 't mensjes, maar ze interesseren me enkel omdat ze tegen betaling ons plezier verschaffen, voor de rest heb ik hun verhaal - levensloop niet nodig, zij willen van mij 50 euro, ik van hen plezier voor dat geld  ;D ;D ;D

Raar, hoe mensen toch anders kunnen denken hé. Alle begrip voor je standpunt Sexmachine. Ik denk er ook zo over wat betreft de meeste meiden die daar achter hun venstertje staan. Er zijn er echter toch een paar bij waar ik wel graag hun levensloop zou kennen. Soms schieten er zo van die vragen door mij hoofd als:

-hoe was hun thuissituatie voordat ze naar hier kwamen?
-waarom hebben ze op een gegeven moment beslist om in de prostitutie te stappen?
-wie heeft hun geïntroduceerd in dat milieu?
-hoe geraken die meiden hier? Op hun eentje of zit daar dan toch één of andere organisatie achter?
-hoe geraken ze in het SKW aan een kamer?
-hoe verloopt hun allereerste sekscontact met een compleet vreemde, waarschijnlijk veel oudere en lelijke man?
-hoe en waar halen ze hun opleiding? Bestaat er een school om de stiel te leren? Ze kunnen dat toch allemaal niet uit zichzelf weten op hun 20 jaar!
-hoe gaan die meiden hier met elkaar om? Kennen die elkaar allemaal? Zijn er bepaalde clans?
-kunnen ze er van de ene op de andere dag uit vrije wil uitstappen?
-waarom kozen ze voor Antwerpen?
-wat doen ze met al die eurootjes die ze hier verdienen?

En zo kan ik nog wel een tiental andere vragen verzinnen. Ik heb enkele van die vragen al wel eens gesteld aan mijn favoriete dames maar uiteraard krijg ik daar een ontwijkend antwoord op. Misschien is het wel beter dat ik dat allemaal niet weet maar het intrigeert me toch wel.

Ik kan zo nog wel een

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN
« Reactie #9 Gepost op: 23 juni 2018, 17:46:32 »
Vragen waar ik alleen maar koppijn van krijg...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN
« Reactie #10 Gepost op: 23 juni 2018, 17:58:18 »
Me too.   ;D

doc

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN
« Reactie #11 Gepost op: 23 juni 2018, 18:50:23 »
Wat vragen ze per beurt en per uur?
Wat bieden ze ervoor?


Al de rest is voor watjes .... en dat mag .... maar je loopt gevaar eens je je zwak opstelt of interesse toont, dan ben je geen Kippenneuker meer maar een soep kip .... eerst proberen ze je te pluimen en dan kunnen ze van je nog jaren soep trekken  :lol


Ik bedoel maar .... iedereen weet toch dat er in iedere stad in Roemenië en Bulgarije, tot zelfs in Cuba, wegwijzers hangen met daarop Antwerp, Vaals, Kaarst, Brüggen  :-\ :-\ :-\ :-\


Wij zijn geen detectiven, en al zeker geen hulpverleners .... wij zijn hoerenlopers, die hoertjes betalen voor hun diensten ..... en voor de rest worden ze door de een of de andere hangjongere gepakt terwijl ei wat wit poeder door zijn neus duwt, dat die die vragen maar oplossen, daar geven de meesten hun (mijn) geld aan af  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN
« Reactie #12 Gepost op: 23 juni 2018, 20:34:49 »
Wat vragen ze per beurt en per uur?
Wat bieden ze ervoor?
Dat zijn uiteraard de twee belangrijkste vragen, want we betalen en we willen er seks voor in de plaats. Liefst zo lang mogelijk, zo goed mogelijk, misschien zo speciaal (vettig?) mogelijk. Anders kan ik het ook wel met een niet betaalde vriendin of met mijn vrouw doen. Daar ben ik ook redelijk rechtlijnig in. Knappe griet, praatje aan de deur maar ze wil niet ingaan op iets wat ik die dag beslist wil doen, dan mag ze zo knap zijn als ze wil: ik ga verder. Er zijn er genoeg om te pakken.

Maar toch deel ik ook Kippenneuker zijn vragen en zijn belangstelling. Ik zie bv graag zo een hoertje in gewone kledij. Op een of andere manier kick ik daar op, als ik haar dan ook nog mooi vind. Noem dat misschien ook een soort rare fetish. Net zoals sommigen kicken op dikke (siliconen) tieten of een negerinnenkont of zo. Ik kwam, als voorbeeld onlangs bij Sara buiten als laatste klant van haar shift. Beetje later zie ik haar in normale kledij haar post verlaten, in een gewone jeansbroek, een gewoon meisje. Zij zwaaide lief naar mij. Ik kreeg op slag terug stevige goesting om die broek van dat kontje te trekken, ook al zat ik er net tevoren nog in. Een mooi meisje triggert mij gewoon. Voor mij is dat soms zelfs een deel van de seks beleving.

Verder ook, als ik een 'aantal' keren bij dezelfde was, heb ik wel degelijk belangstelling in dat meisje als persoon. Uiteraard ben ik niet naïef. Ik weet dat  ze vertellen wat ze willen, ik word er niet verliefd op en ik laat me ook niet pluimen. Maar van enkele meisjes weet ik onderussen toch al wel iets meer over hun achtergrond, en geloof me of geloof me niet, dat neukt fijner vind ik. Ik wil ze in hun blootje, letterlijk maar ook figuurlijk. Ik neuk ook tamelijk regelmatig gewone vriendinnen die ik verder ook in het leven ken, en hoe meer ik van een hoertje haar achtergrond weet, hoe intiemer ik de seks met haar ervaar. Ook al is het betalend, ook al weet ik dat we nooit echt vriendjes zullen worden.

Uiteraard ben ik geen voorstander van hoertjes die uitgebreide verhalen vertellen en dan op het vlak van seks achterblijven. Het blijven hoeren, en die betaal je om er erotisch plezier mee te beleven. Niet verkeerd begrijpen dus.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN
« Reactie #13 Gepost op: 23 juni 2018, 20:58:29 »
Ik zie bv graag zo een hoertje in gewone kledij. Op een of andere manier kick ik daar op, als ik haar dan ook nog mooi vind. Noem dat misschien ook een soort rare fetish. Ik kreeg op slag terug stevige goesting om die broek van dat kontje te trekken, ook al zat ik er net tevoren nog in. Een mooi meisje triggert mij gewoon. Voor mij is dat soms zelfs een deel van de seks beleving.

Niet verkeerd begrijpen dus.
Ik begrijp je niet verkeerd ... maar ik ga wel dieper in op je "fetish"
Gewoon vragen dat ze een jeans of normale kledij aantrekt , en probleem opgelost  ;D :lol :lol :lol
Neem een jeans mee en scheur dat van haar lijf terwijl je haar neukt, lekkerder wordt het niet  :pica22 ::) :o ;D :-P


sexmachine, je bent een viespeuk  ;D :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
ENKELE BEDENKINGEN OVER MEIDEN EN HUN MOTIEVEN / VERDIENSTEN
« Reactie #14 Gepost op: 23 juni 2018, 21:11:31 »
Ik begrijp je niet verkeerd ... maar ik ga wel dieper in op je "fetish"
Gewoon vragen dat ze een jeans of normale kledij aantrekt , en probleem opgelost  ;D :lol :lol :lol
Neem een jeans mee en scheur dat van haar lijf terwijl je haar neukt, lekkerder wordt het niet  :pica22 ::) :o ;D :-P
sexmachine, je bent een viespeuk  ;D :-\ :-\ :-\
wel, een viespeuk vind ik je al zeker niet als je zulke dingen zou doen. Vergeet niet dat ik zelf ook die andere fetish heb, plasseks. Dat is in de ogen van veel mensen ook viespeukerij, en ik vind het super opwindend.
En ja, ik heb bv wel graag dat een meisje een jeansbroek aan heeft die ik zelf mag naar beneden trekken. Of een gewoon rokje waar ik heerlijk kan onder zitten met mijn handen. Soms heb ik zelfs het 'gevoel' dat de bikinigirls in het SKW net iets te rap in hun bloot gat staan. Ik help ze graag uitkleden. Dames met twee linten over hun bijna helemaal blote tieten bekoren mij doorgaans minder dan meisjes met een topje aan.

Gelukkig hebben wij allemaal zulke erg persoonlijke en soms wat perverse gedachten, want anders stonden we allemaal aan hetzelfde deurtje aan te schuiven. Bovendien is het heel vaak de 'vetzakkerij' die het superspannend maakt.