Auteur Topic: Verversrui 05/4 Svetlana  (gelezen 1305 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/4 Svetlana
« Gepost op: 7 juli 2011, 00:21:38 »
Plaats van tewekstelling: Verversrui 05/4
Naam: Svetlana, maar Roberto mag Sveta zeggen! ;D
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: 27
Haarkleur: Blond, lang
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: C - cup, siliconen
Uiterlijk: Uitstekend, al kan het met minder make - up
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle mogelijke standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Roberto moest weeral wat stoom aflaten en er is dus niks beter om dan naar SKW te rijden want daar is het altijd open. ;D

Ik koos voor Svetlana, een dame met een hoog babe - gehalte, allé ja op zicht kan je er een lekkere PSE mee beleven. Bij binnenkomst was Svetlana een en al sociaal. Een babbeltje kon er dus af, dat is ook oké want we waren tenslotte nog maar in de lift.

Sveta: How old do you think I am?
Roberto: 23 (liegen is het beste...),
Sveta: No, 27 (met flikkering in de ogen),
Roberto: Ok, you can kiss me now.

Boven kwamen we aan in de ruime kamer en ik duwde haar zacht tegen de muur waar ik met mijn hand in haar slipje ging. Ik kleedde haar uit en zij ging haar poes soppen terwijl ik de 50 euro die in mijn zak zat te springen aan haar overhandigde.

Ze trok me op bed en een opwindende body to body volgde waarbij ze met haar tieten over mijn lul kwam wrijven. Bij het pijpen speelde ze wat met mijn ballen en kwam dan op mij zitten en ze reed me wild af. Dan wilde ik een wilde doggy doen en dat ging goed met haar. Dan liet ik ze in reverse cowgirl plaatsnemen en met haar billen in mijn handen kwam ik weeral klaar.

Zeker geen slechte ervaring. Vaste klant word ik niet want er loopt nog veel te veel lekker spul rond.

Voor de wandelaars met een vriendin of nog erger vrouw: ze gebruikt te veel parfum. Opletten dus! Voor mij is dat uiteraard geen probleem want ik heb geen vriendin. Ik kan dus bij niemand buiten vliegen want er is niemand die mij wil! :))

House 5 cleared!
« Laatst bewerkt op: 7 juli 2011, 00:26:46 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...