Auteur Topic: ELISA  (gelezen 29747 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ELISA
« Gepost op: 2 juli 2018, 21:38:37 »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ELISA
« Reactie #1 Gepost op: 23 september 2018, 11:22:48 »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ELISA
« Reactie #2 Gepost op: 23 september 2018, 12:04:40 »
Doet me een beetje denken aan "Madonna-Marilyn Monroe"  ... 't zullen mijn slechte ogen zijn  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ELISA
« Reactie #3 Gepost op: 23 september 2018, 17:53:30 »
Doet me een beetje denken aan "Madonna-Marilyn Monroe"  ... 't zullen mijn slechte ogen zijn  ;D ;D ;D ;D

Daar heeft ze idd wel iets van weg. Meer van Madonna dan van Marilyn
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ELISA
« Reactie #4 Gepost op: 23 september 2018, 17:57:01 »
Later op de avond zat ik voor het grote scherm nog wat samenvattingen te bekijken van andere voetbalwedstrijden, toen er een blonde dame op me kwam zitten. Haar naam bleek Elisa te zijn en ze zag er zeker niet onaardig uit, maar was ook niet direct een dame waar ik gelijk op af zou gaan. Ze heeft een grote tattoo op haar arm en ze had een topje aan met opschrift “intoxication” en wat daar onder zat deed dat zeker. Toen ze haar topje omhoog deed, kwam daar een paar heerlijke stevige tienerborstjes te voorschijn. Het was geen probleem dat ik ze aanraakte en zoende. Ook tongzoende ze in de sofa en ik begon wel een goed gevoel te krijgen.

Na wat praten en frummelen, besloot ik met haar naar een kamer te gaan. Ook zij ging zich even opfrissen en na terugkomst ging de tijd weer in. Een goede sessie met haar gehad. Niet het niveau van Aline, maar wel met lekker tongzoenen. Tijdens het neuken ging ze eerst in een vreemde positie liggen, waardoor ik haar niet diep kon nemen, maar na dit aangepast te hebben ging het heerlijk. Helaas wist ze mijn tepels niet goed te bewerken en ondanks aanwijzingen scheen ze het niet goed te begrijpen. Tijdens het neuken kon ik haar wel blijven zoenen, waardoor ik geil genoeg bleef.

De kamer met Elisa was goed, verder niets op aan te merken. Een leuke aanwinst voor Freudenhaus. Elisa is overigens een heel klein meisje. De 1, 61 meter kloppen niet op de website. Zelf zegt ze dat ze 1,50 meter is en dat kan beter kloppen. Een erg klein, maar zeker fijn meisje.



Naam: Elisa
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 20
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,50mtr
Postuur/Cupmaat: Slank, 47Kg, maat 32/ B-cup 

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ELISA
« Reactie #5 Gepost op: 15 september 2019, 22:27:22 »
Deze dame schijnt weer terug te zijn volgende week. Had er vorig jaar een leuke sessie mee rond deze tijd. Ik denk dat ze bijna een jaar weg is geweest...

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.