Auteur Topic: Vingerlingstraat 12/1, Gabriella (dagshift)  (gelezen 11076 keer)

Offline bet(d)weter

• modje
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
Vingerlingstraat 12/1, Gabriella (dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: vrijdag 12 oktober 2018, 18u03 »
Vanaf overmorgen gaat Gabriella voor drie weken met vakantie !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

• rakker
  • Behandel de dames altijd met respect !
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 09 oktober 2018, 17u35 »
Toen ik vorige week een paar keer voorbij deze vriendelijke meid wandelde lachte ze me telkens toe en maakte ze wat uitdagende bewegingen met haar ogen. Gisteren was dat opnieuw het geval en ben ik er dus maar eens binnen gestapt. In al mijn enthousiasme maakte ik weer eens de fout om geen duidelijke afspraken te maken aan de deur.

Deze Gabriëlla is een héél mooi meisje, supervriendelijk, goedlachs, positieve vibe, communicatief in degelijk Engels en ook een beetje een gekke kletskous. Het tarief bleek 50,00 Eur te zijn voor S & F (what a surprise! :o ). Voor prostaatmassage moest bijbetaald worden, ze was wel zo eerlijk om erbij te vertellen dat ze daar nog niet veel ervaring mee had. Als ik niet wilde neuken dan kon een prostaatmassage wél voor de basisprijs. Ik betaalde de 50,00 Eur en we deden beiden eerst een wasje. Gabriëlla was eerst klaar en ze stond me naakt naast het bed op te wachten.

Wát een poppetje! Het is écht nog een héél jong meisje met een perfect model, prachtige tietjes, een heel mooi gezichtje en mooie donkere ogen. Ze begon staande te teasen maar greep al vrij snel naar mijn klokkenspel. Ik moet eerlijk zeggen dat ze daar wel sensueel mee speelde want kleine vriend werd al snel grote vriend in de zachte handjes van Gabriëlla. Ikzelf mocht ondertussen overal aan zitten en haar kussen van in haar hals (daar was ze een beetje kittelachtig) tot en met haar borstjes. Ik mocht ook haar mooie tepeltjes likken en er zachtjes op zuigen. Ik mocht ook wel met mijn hand tussen haar beentjes en voelde daar een perfect geschoren en zacht poesje. Ik vroeg of ik haar poesje mocht likken maar daarvoor diende 50,00 Eur extra betaald te worden. Dat vond ik toch een beetje veel, ik pruttelde wat tegen en zei haar dat ze niet wist wat ze zou missen  ;) ::). Even later mocht het dan toch voor 20,00 Eur extra. Dat vond ik redelijk, ik had tenslotte maar eerst aan de deur moeten vragen of poesje likken in het basispakket zat. Ik mocht de 20,00 Eur na afloop betalen, ook daarin was ze fair, zo hoefden we het ondertussen gestarte spel niet te onderbreken.

Ze zette zich in 69 over mij en ik kreeg volledige toegang tot haar lekkere poesje en het gebied er rond, ik mocht er ook héél lang mee spelen. Zij deed een condoom over mijn ondertussen  beenharde paal en begon zachtjes te pijpen. Het pijpen was prima, echt zoals ik het graag heb. Ze pijpte me zelfs ei zo na klaar en dat kunnen er niet zo veel. Ze heeft een heel fris poesje, leuk om te likken. Het duurde even vooraleer dat poesje reageerde op mijn ervaren tong  :-P maar na een tijdje werd het toch lekker nat. Op een gegeven moment, terwijl ik haar borstjes en rug sensueel aan het strelen was voelde ik wat minder gecontroleerde bewegingen in haar bovenbenen en tegelijkertijd richtte ze zich op en duwde haar poesje vol en stevig tegen mijn mond. Ik stak mijn tong er zo diep mogelijk in terwijl zij mijn stijve paal stevig aftrok en af en toe mijn perineum en de omgeving van mijn kontgaatje teasde. Het aftrekken deed ze zo heerlijk (dat is ook niet alle dames gegeven) dat ik even later het condoom vol spoot. De prostaatmassage is er dus niet meer van gekomen.

Dit leuke spelletje met dit mooie poppetje eindigde eigenlijk toch nog een klein beetje in mineur. Ze stapte namelijk van het bed en zei “daar staat de keukenrol en daar kun je je wassen”. Ik mocht dus zélf met een vol condoom rond mijn ondertussen half slappe paal op weg naar de lavabo om daar zélf het condoom af te doen waarna ik me dan kon wassen. Dat ben ik toch een beetje anders gewoon.

Tijdens het wassen en het aankleden had ik wel nog een leuke nababbel met deze jonge kletskous.

Gabriëlla is een héél mooi, vrolijk, vriendelijk, gedienstig, spontaan, positief meisje. Ik schrijf hier echter wel dégelijk “meisje” want dat is deze 19 jarige meid inderdaad nog wel. Ze is bloedmooi maar nog o, zo jong en dat weerspiegelt zich een beetje in de service en in de omgang met nieuwe klanten. Het leek me voor haar nét iets belangrijker van wat extra eurootjes te verkrijgen dan om te proberen van een beetje aan klantenbinding te doen en ervoor te zorgen dat deze klant misschien nog wel eens zou terug komen. Het verschil dus tussen kortetermijndenken en langetermijndenken maar daar hebben wel meer mensen het moeilijk mee, en dan heb ik het niet alleen over dames van plezier in het SKW.

Wat Gabriëlla doet doet ze goed tot zéér goed en als ze nog wat ervaring kan opdoen of een beetje opleiding kan krijgen van een ervaren dame dan heeft ze wellicht wel het potentieel om uit te groeien tot een toppertje.

Herhalingsgevaar: voor mij voorlopig niet, het verschil met meer ervaren dames was me net iets te groot. Ik wens deze mooie meid echter alle succes toe in haar verder carrière, hetzij in het SKW of ergens anders in een vergelijkbare business.
Give yourself over to absolute pleasure Swim the warm waters of sins of the flesh
(dixit Dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Picture Show)

The following users thanked this post: Sjeufke

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 05 september 2018, 17u34 »
Deze naar mijn smaak heel mooie dame was een tijdje niet meer te zien in het skw, maar is nu terug opgedoken, opnieuw gedurende de dag ! :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

• modje
Vingerlingstraat 12/1, Gabriella
« Reactie #3 Gepost op: zondag 17 juni 2018, 19u52 »
Gabriella is terug werkzaam gedurende de dag !
« Laatst bewerkt op: woensdag 05 september 2018, 17u33 door bet(d)weter »

The following users thanked this post: Gryspeerts

Offline bet(d)weter

• modje
Vingerlingstraat 12/1, Gabriella
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 25 april 2018, 20u54 »
Bedankt voor je reactie Gyspeerts; ik heb deze dame al enkele dagen niet meer gezien in de dagshift, en heb haar dus maar in de avond/nachtshift geplaatst.
« Laatst bewerkt op: woensdag 05 september 2018, 17u33 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

• modje
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 25 april 2018, 01u43 »
Gryspeerts, om welk uur ongeveer heb je deze dame bezocht ? Je hebt het over "gisteravond", daar waar ik van mening was dat deze dame in de dagshift actief is; vandaar mijn vraag...
't Kan natuurlijk zijn dat ze soms ook in de avond/nachtshift werkt of dat ze gewoon "overgestapt" is.
« Laatst bewerkt op: woensdag 05 september 2018, 17u38 door bet(d)weter »

Board: S A M Y A - Köln
Topic: RAISA
door delaplace
[Vandaag om 18:50]
Topic: Lisa (Russische)
door de vulkaan spesjalist
[Vandaag om 18:05]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Villa Tinto 11, Amanda (Roemeense/dagshift)
door bet(d)weter
[Vandaag om 17:52]
Board: GLOBE CLUB FKK - Zürich
Topic: MIO (German) ex-Golden Time
door delaplace
[Vandaag om 17:43]
Topic: RAISSA
door delaplace
[Vandaag om 15:55]
Topic: ROSSA
door delaplace
[Vandaag om 15:35]
Topic: MINA (Bulgaarse) ex LR ex Oceans ex AG ex Villa Venus ex CAMELIA
door delaplace
[Vandaag om 15:14]
Topic: Isabella
door delaplace
[Vandaag om 15:09]
Board: DUISBURG
Topic: Eros 26, kamer 601 (buiten, VIP kamer), Vanny (Albanese)
door TAFKAP
[Vandaag om 14:25]
Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door Cheasehead
[Vandaag om 14:14]
Topic: JOHANNA
door delaplace
[Vandaag om 13:19]
Topic: ROXANA (Roemeense)
door delaplace
[Vandaag om 13:04]
Topic: Joanna (Roemeense)
door delaplace
[Vandaag om 13:01]
Topic: Samya belevenissen
door delaplace
[Vandaag om 12:55]
Topic: Samya (algemene info)
door de vulkaan spesjalist
[Vandaag om 12:28]
Board: ANDERE (SAUNA)CLUBS
Topic: Villa Weizigt Dordrecht
door Taylor
[Vandaag om 11:46]
Topic: Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens/dagshift)
door Kippenneuker
[Gisteren om 18:01]
Topic: Schippersstraat 34/3, Llana (dagshift)
door Vanderbeffen
[Gisteren om 17:42]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINIERUNGEN November 2018
door Klatergoud
[Gisteren om 11:18]