Auteur Topic: Ilonka 28 ( Oekr )  (gelezen 8834 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Ilonka 28 ( Oekr )
« Gepost op: 19 juli 2018, 20:34:27 »
Vandaag Ilonka weer tegen het knappe lijf gelopen, ik was haar een paar weken geleden ook al tegen gekomen en toen had ik haar laten schieten.
Dat zou me vandaag dus niet nog eens overkomen want Ilonka is als je haar alleen al ziet een echte Oekrainse klasse dame die dan toch ineens een meter of 2 boven veel rumbul dames uitschiet.
Een leuk kenmerk dat haar ook nog een stuk jonger doet lijken ( al had ik haar sowieso al een jaar of 5 jonger geschat dan de 28 die ze zelf zei ) is dat ze een beugeltje heeft.
Gelukkig is dat ding helemaal niet storend het ziet er bij haar zelfs leuk uit en ook bij pijpen en TZ totaal geen probleem

Verder is haar service op de kamer ook zeer goed te noemen, je treft niet zo heel vaak een dame met haar uiterlijk die ook zo lekker vrij zijn op de kamer.
Vooral ook van beffen en vingeren genoot ze volop maar ook van de rest van de sex en het spel, ik zeg het niet vaak maar de kans dat ik haar de volgende keer nog eens gewoon neem is zeer groot.

Offline blauwebeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Ilonka 28 ( Oekr )
« Reactie #1 Gepost op: 20 juli 2018, 17:38:28 »
Bachatero wil graag weten wie die verschijning aan de bar is. Blauwebeer, de goedheid zelve, haalt zichzelf iets te drinken en komt super-spontaan met haar in gesprek. Ilonka uit Oekraïne, voorheen werkzaam in Zwitserland, maar je mag Ilona zeggen want de ‘echte artiestennaam’ is waarschijnlijk te moeilijk. Ex USSR vrouwtjes hebben bij hem steeds een grote voet op de RumBul fractie voor en hij is na enkele minuten ook geheel verkocht. Het duurt evenwel nog enkele uren eer hij haar te pakken heeft, maar zoals dikwijls is de illusie beter dan de werkelijkheid.
Blijkbaar is Ilonka bergen Zwiterse franken gewoon want ze dringt van meet af aan op een kamer van een uur aan. Wegens tijdsgebrek gaat dit niet meer lukken waarop zij een condoom bovenhaalt en aanstalten maakt om ‘met’ te pijpen. Na wat gemor laat ze de verpakking voorlopig onaangeroerd, vaardige ijsberenvingers worden vakkundig uit de buurt van de onderste regionen gehouden en ondanks haar arbeidsverleden in Bern komt haar uurwerk waarschijnlijk van AliExpress webshop waar de minuten sneller tikken dan deze van de klokken van echt Zwitserse makelij. Er zijn geen zekerheden meer; niet voor herhaling vatbaar.

Offline aachen61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Ilonka 28 ( Oekr ) FO kostet extra!
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2018, 09:06:37 »
FO kostet extra!
Ich denke, ich war mit dieser DL am letzten Freitag auf dem Zimmer. Sie stellte sich in englischer Sprache als Ilona aus der Ukraine vor.
Ihre Zähne zieren eine "Zahnspange", daran ist sie gut zu erkennen.
Erst auf dem Zimmer offenbarte sie mir, das FO 25 € Aufpreis kosten würde.
Ich hatte sie im letzten Jahr mal im PHG gesehen.

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Ilonka 28 ( Oekr )
« Reactie #3 Gepost op: 27 juli 2018, 10:32:46 »
Gewoon links laten liggen,aufpreis!
Pijpen ze alleen met condoom, geen probleem, maar extra,nee.
Straks voor tz extra, beffen of nog erger aanraken ook extra, ja duuh 8)