Auteur Topic: Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens/dagshift)  (gelezen 2949 keer)

Offline Vanderbeffen

• rakker
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens/dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 08 augustus 2018, 20u12 »
Volgens mij had ze er weer zin in  :sex
Andere gissing: het zou ook kunnen dat het geld al op was  :lol

Als de mensen na de vakantie weer aan het werk (moeten) gaan, is dat immers ook niet meteen omdat zij 'er weer zin in hebben'  :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

• rakker
  • Behandel de dames altijd met respect !
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 08 augustus 2018, 19u46 »
Sabrina had mij gezegd dat ze tot half augustus of zelfs misschien later met verlof zou zijn.

Ik zag echter vandaag dat ze al terug paraat was op SS 32/3 en ze stond vriendelijk te lachen in een zwart kinky pakje. Volgens mij had ze er weer zin in  :sex
Give yourself over to absolute pleasure     (dixit Dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Show)

Offline Kippenneuker

• rakker
  • Behandel de dames altijd met respect !
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 19 juli 2018, 21u01 »
Een collega wandelaar waarmee ik regelmatig PM’s uitwissel had mij attent gemaakt op deze Sabrina. Ik had ze al wel een aantal keren zien staan op SS 32/3 en ze deed elke keer wel de nodige moeite om mij eens binnen te krijgen. Ik wilde haar uiteindelijk wel eens bezoeken en toen ik vernam van mijn collega wandelaar dat maandag haar laatste werkdag was vooraleer ze voor een maand of langer op verlof zou gaan besloot ik om vorige maandag nog even naar het SKW te wandelen.

Bij mijn eerste ronde was ze niet aanwezig. Toen ik de tweede keer voorbij haar raam wandelde stond ze niet in het normale rechter raam maar stond ze in het linker raam te dollen met haar collega Vanessa. Ik twijfelde niet en stapte op de beide dames af. Voor de zekerheid vroeg ik toch nog even of ze wel degelijk Sabrina was. Ze was verwonderd dat ik haar naam kende en vroeg of ik wilde binnen komen. De goede recensies indachtig sprak ik aan de deur niets concreets af. Door de aircofrisse kamer van Vanessa stapten we naar de gang en dan de trap op naar de 2e verdieping. Daar heeft ze een mooie, ruime kamer met mooi sanitair en goed geplaatste spiegels naast het bed. Spijtig genoeg was er in die kamer geen airco aanwezig, enkel een grote ventilator. Bij een buitentemperatuur van 30 graden was een airco wel welkom geweest.

We hadden een vlot kennismakingsgesprekje. Ze wist dat ik nog nooit bij haar was geweest en ze zei dat ze me ook nog nooit in de straat gezien had. Dat kan nochtans niet anders want ik ben haar al dikwijls gepasseerd op de heen- of terugweg naar “mijn” Gabriëlla.

We spraken af voor het basispakket aan de basisprijs en ik vroeg haar ook nog of ze prostaat massage deed. Daarop kreeg ik een bevestigend antwoord.

Tijdens het uitkleden bleek deze zéér vlotte dame een zéér mooi lichaam te hebben Haar borstjes, een bescheiden A cupje, waren misschien iets te klein naar mijn goesting. We deden beiden een wasje naast elkaar, zij aan de bidet, ik aan de lavabo. Ondertussen kletsten we gezellig verder.

Ze was sneller klaar dan ik. Toen ik me omdraaide zat ze op handen en knieën op het bed met haar benen open, haar kontje naar boven en haar kutje naar mij gericht  :shakekontje. Het was duidelijk dat ze eerst wilde genieten van mijn favoriete bezigheid, haar kutje nodigde echt uit om gelikt te worden. Ik greep haar bij haar dijen, billen en kont, zakte door mijn knieën en stortte me op haar frisse poes.

Wát een lichaam heeft deze meid, en wát een lekkere poes om te likken. Ze werd héél snel kletsnat en ze genoot er duidelijk zelf ook van. Ze zei dat ze voelde dat ik dat echt graag deed. Ik beaamde dat en zei dat ik er nog uuuren mee kon doorgaan als ze dat wilde. “Go on and give me an orgasm!”, antwoordde ze. Naarmate ik vorderde gaf ze mee de richting en het tempo aan. Ik mocht uitgebreid overal tussen en in en mijn tong verdween regelmatig helemaal diep in haar kutje. Ze genoot ervan en ze begon zelf mijn tong te neuken. Toen ik haar beentjes zachtjes voelde bibberen werd het haar iets te gevoelig en nodigde ze me uit om op het bed te komen liggen.

Ze kwam naast me zitten en duwde haar borstjes één voor één in mijn mond  :movingtits. Kussen, likken, zuigen en zachtjes in de mooie tepels bijten, het mocht allemaal en het werd nog aangemoedigd ook. Ze kwam met haar bovenlichaam over mij en begon in mijn hals te kussen en ze zakte via mijn borstkas en buik verder naar beneden naar mijn liezen. Ik mocht nog even met haar poesje spelen en terwijl ik over haar schaamlippen wreef schoof mijn vinger vanzelf naar binnen, zó nat was ze.

Ze vroeg hoe ik wilde dat ze verder ging. Ik vroeg haar om te pijpen en aansluitend een prostaat massage, om te neuken was het écht te warm.

Ze bracht het condoom zeer professioneel aan over mijn “big banana” of “anaconda”. Het gaat hier om háár woordkeuze maar ik heb in vorige recensies gelezen dat ze “big banana” voor andere klanten ook al gebruikt heeft en “mijn” Gabriëlla heeft mijn kleine vriend ook wel eens “anaconda” genoemd. Beide woorden zijn dus gewoon standaard in het SKW waarschijnlijk of hij nu 10, 15, 20 of 25 cm groot is. Ik zei haar dat ik dacht dat ze er waarschijnlijk toch al grotere zal gezien hebben. Hierop verdween mijn “big banana” in haar mond en kwam er verder geen antwoord.

Er volgde een zeer goede pijpbeurt, deze meid weet goed waarmee ze bezig is: gevarieerd, stevig, mijn stijve pik tegen haar tong slaan, regelmatig mijn “big banana” helemaal naar binnen, de ballen niet vergeten. Ze ging er ook lang mee door. Af en toe was er een leuk spiegelspel en verder keek ze me voortdurend in de ogen en maande ze me aan om te kijken wat ze aan het doen was.

Na een tijdje vroeg ze of ze aan de prostaat massage mocht beginnen. Ze ontdeed mijn kleine vriend van het condoom en voorzag hem van een geut olie. Ze schoof een condoom over haar vingers en deed er wat glijmiddel op. Ze bereidde mijn kontgaatje zachtjes voor en schoof dan haar vingers stilletjes naar binnen. Ondertussen wisselde ze af tussen aftrekken en eikelmassage en hing ze met haar mond en tong op enkele centimeters van mijn kleine vriend. Ik denk dat ze door had dat ik wel wat meer kon hebben en ze vroeg of ik het graag wat harder had. Toen ik daar bevestigend op antwoordde ging ze wat steviger te keer in mijn kontgaatje. Ik genoot er geweldig van en toen ik het aftrekken even van haar overnam ging ze nog wat heviger te keer en speelde ze met haar ander hand met mijn ballen waardoor ik al snel mijn volledige lading over mijn buik spoot.

Sabrina maakte alles vakkundig proper en tijdens het wasje hadden we nog een leuke nababbel. Op de kamer kreeg ik nog 3 afscheidskussen waarna ik als eerste de niet ongevaarlijke trap mocht afdalen. Beneden kreeg ik nóg eens 3 kussen en tevreden stapte ik de Schippersstraat weer in.

Sabrina is een héél vlotte, vriendelijke en sociale meid. Ik had bij haar onmiddellijk een thuiskomgevoel en ik heb geen enkele tijdsdruk ondervonden. De hygiëne is top en ze levert een prima service.

Zeker voor herhaling vatbaar!

P.S.: ze is ondertussen op verlof vertrokken tot half augustus of mogelijk nog later
Give yourself over to absolute pleasure     (dixit Dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Show)

The following users thanked this post: Sjeufke, Pedro Zoe

Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door Sjeufke
[Vandaag om 23:02]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES augustus 2018
door Firehawk
[Vandaag om 23:02]
Board: MEETINGPOINT
Topic: FEESTJE 8 JAAR RELAXXXBOARD: ZA 18.08.18: BABYLON
door Sjeufke
[Vandaag om 22:59]
Board: ANDERE (SAUNA)CLUBS
Topic: BY NIGHT - Oedt
door Taylor
[Vandaag om 22:47]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Vandaag om 22:46]
Board: ANDERE (SAUNA)CLUBS
Topic: DORINA (BY NIGHT TÖNISVORST)
door Taylor
[Vandaag om 22:37]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Schippersstraat 18/1, Melissa/Simona (dagshift)
door 30 cm
[Vandaag om 21:56]
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door dendocteur
[Vandaag om 21:18]
Board: SAUNACLUB FREUDENHAUS - Dortmund
Topic: ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
door Taylor
[Vandaag om 21:15]
Board: L I V I N G   R O O M - Kaarst
Topic: EVENTS
door de vulkaan spesjalist
[Vandaag om 21:01]
Board: PIRATESPARK - Bruchsal
Topic: FKK Club Pirates Park, Bruchsal, Information
door vanKees
[Vandaag om 12:40]
Board: P A R K S A U N A   R E S I D E N Z - Lohmar Durbusch
Topic: EVENTS
door vanKees
[Vandaag om 12:33]
Board: PARADISE FKK - Saarbrücken
Topic: Paradise FKK Sauna Club Saarbrücken
door vanKees
[Vandaag om 12:31]
Board: MAINHATTAN FKK- Frankfurt
Topic: FKK Mainhattan, Frankfurt a M./ algemeenheden
door vanKees
[Vandaag om 12:25]
Board: GALLARDO - Hamminkeln
Topic: Villa Marisol = Gallardo
door vanKees
[Vandaag om 11:57]
Topic: Schippersstraat 25/1, Anna (Roe.) avond/nacht
door frankkinky
[Vandaag om 10:41]
Board: SAUNACLUB FREUDENHAUS - Dortmund
Topic: SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
door lovemachine
[Vandaag om 08:23]
Board: HAREM - Bad Lippspringe
Topic: Harem FKK saunaclub - Bad Lippspringe (Bij Paderborn NRW)
door vanKees
[Vandaag om 07:44]
Board: REST EUROPA
Topic: Sexpark Oberentfelden (CH)
door vanKees
[Vandaag om 07:16]
Board: HEAVENSGATE - Dorsten
Topic: Heavensgate Dorsten Algemeen.
door vanKees
[Vandaag om 07:14]