Auteur Topic: Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)  (gelezen 117689 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Gepost op: 19 juli 2018, 21:01:36 »
Een collega wandelaar waarmee ik regelmatig PM’s uitwissel had mij attent gemaakt op deze Sabrina. Ik had ze al wel een aantal keren zien staan op SS 32/3 en ze deed elke keer wel de nodige moeite om mij eens binnen te krijgen. Ik wilde haar uiteindelijk wel eens bezoeken en toen ik vernam van mijn collega wandelaar dat maandag haar laatste werkdag was vooraleer ze voor een maand of langer op verlof zou gaan besloot ik om vorige maandag nog even naar het SKW te wandelen.

Bij mijn eerste ronde was ze niet aanwezig. Toen ik de tweede keer voorbij haar raam wandelde stond ze niet in het normale rechter raam maar stond ze in het linker raam te dollen met haar collega Vanessa. Ik twijfelde niet en stapte op de beide dames af. Voor de zekerheid vroeg ik toch nog even of ze wel degelijk Sabrina was. Ze was verwonderd dat ik haar naam kende en vroeg of ik wilde binnen komen. De goede recensies indachtig sprak ik aan de deur niets concreets af. Door de aircofrisse kamer van Vanessa stapten we naar de gang en dan de trap op naar de 2e verdieping. Daar heeft ze een mooie, ruime kamer met mooi sanitair en goed geplaatste spiegels naast het bed. Spijtig genoeg was er in die kamer geen airco aanwezig, enkel een grote ventilator. Bij een buitentemperatuur van 30 graden was een airco wel welkom geweest.

We hadden een vlot kennismakingsgesprekje. Ze wist dat ik nog nooit bij haar was geweest en ze zei dat ze me ook nog nooit in de straat gezien had. Dat kan nochtans niet anders want ik ben haar al dikwijls gepasseerd op de heen- of terugweg naar “mijn” Gabriëlla.

We spraken af voor het basispakket aan de basisprijs en ik vroeg haar ook nog of ze prostaat massage deed. Daarop kreeg ik een bevestigend antwoord.

Tijdens het uitkleden bleek deze zéér vlotte dame een zéér mooi lichaam te hebben Haar borstjes, een bescheiden A cupje, waren misschien iets te klein naar mijn goesting. We deden beiden een wasje naast elkaar, zij aan de bidet, ik aan de lavabo. Ondertussen kletsten we gezellig verder.

Ze was sneller klaar dan ik. Toen ik me omdraaide zat ze op handen en knieën op het bed met haar benen open, haar kontje naar boven en haar kutje naar mij gericht  :shakekontje. Het was duidelijk dat ze eerst wilde genieten van mijn favoriete bezigheid, haar kutje nodigde echt uit om gelikt te worden. Ik greep haar bij haar dijen, billen en kont, zakte door mijn knieën en stortte me op haar frisse poes.

Wát een lichaam heeft deze meid, en wát een lekkere poes om te likken. Ze werd héél snel kletsnat en ze genoot er duidelijk zelf ook van. Ze zei dat ze voelde dat ik dat echt graag deed. Ik beaamde dat en zei dat ik er nog uuuren mee kon doorgaan als ze dat wilde. “Go on and give me an orgasm!”, antwoordde ze. Naarmate ik vorderde gaf ze mee de richting en het tempo aan. Ik mocht uitgebreid overal tussen en in en mijn tong verdween regelmatig helemaal diep in haar kutje. Ze genoot ervan en ze begon zelf mijn tong te neuken. Toen ik haar beentjes zachtjes voelde bibberen werd het haar iets te gevoelig en nodigde ze me uit om op het bed te komen liggen.

Ze kwam naast me zitten en duwde haar borstjes één voor één in mijn mond  :movingtits. Kussen, likken, zuigen en zachtjes in de mooie tepels bijten, het mocht allemaal en het werd nog aangemoedigd ook. Ze kwam met haar bovenlichaam over mij en begon in mijn hals te kussen en ze zakte via mijn borstkas en buik verder naar beneden naar mijn liezen. Ik mocht nog even met haar poesje spelen en terwijl ik over haar schaamlippen wreef schoof mijn vinger vanzelf naar binnen, zó nat was ze.

Ze vroeg hoe ik wilde dat ze verder ging. Ik vroeg haar om te pijpen en aansluitend een prostaat massage, om te neuken was het écht te warm.

Ze bracht het condoom zeer professioneel aan over mijn “big banana” of “anaconda”. Het gaat hier om háár woordkeuze maar ik heb in vorige recensies gelezen dat ze “big banana” voor andere klanten ook al gebruikt heeft en “mijn” Gabriëlla heeft mijn kleine vriend ook wel eens “anaconda” genoemd. Beide woorden zijn dus gewoon standaard in het SKW waarschijnlijk of hij nu 10, 15, 20 of 25 cm groot is. Ik zei haar dat ik dacht dat ze er waarschijnlijk toch al grotere zal gezien hebben. Hierop verdween mijn “big banana” in haar mond en kwam er verder geen antwoord.

Er volgde een zeer goede pijpbeurt, deze meid weet goed waarmee ze bezig is: gevarieerd, stevig, mijn stijve pik tegen haar tong slaan, regelmatig mijn “big banana” helemaal naar binnen, de ballen niet vergeten. Ze ging er ook lang mee door. Af en toe was er een leuk spiegelspel en verder keek ze me voortdurend in de ogen en maande ze me aan om te kijken wat ze aan het doen was.

Na een tijdje vroeg ze of ze aan de prostaat massage mocht beginnen. Ze ontdeed mijn kleine vriend van het condoom en voorzag hem van een geut olie. Ze schoof een condoom over haar vingers en deed er wat glijmiddel op. Ze bereidde mijn kontgaatje zachtjes voor en schoof dan haar vingers stilletjes naar binnen. Ondertussen wisselde ze af tussen aftrekken en eikelmassage en hing ze met haar mond en tong op enkele centimeters van mijn kleine vriend. Ik denk dat ze door had dat ik wel wat meer kon hebben en ze vroeg of ik het graag wat harder had. Toen ik daar bevestigend op antwoordde ging ze wat steviger te keer in mijn kontgaatje. Ik genoot er geweldig van en toen ik het aftrekken even van haar overnam ging ze nog wat heviger te keer en speelde ze met haar ander hand met mijn ballen waardoor ik al snel mijn volledige lading over mijn buik spoot.

Sabrina maakte alles vakkundig proper en tijdens het wasje hadden we nog een leuke nababbel. Op de kamer kreeg ik nog 3 afscheidskussen waarna ik als eerste de niet ongevaarlijke trap mocht afdalen. Beneden kreeg ik nóg eens 3 kussen en tevreden stapte ik de Schippersstraat weer in.

Sabrina is een héél vlotte, vriendelijke en sociale meid. Ik had bij haar onmiddellijk een thuiskomgevoel en ik heb geen enkele tijdsdruk ondervonden. De hygiëne is top en ze levert een prima service.

Zeker voor herhaling vatbaar!

P.S.: ze is ondertussen op verlof vertrokken tot half augustus of mogelijk nog later
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2020, 13:48:43 door Elwood »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #1 Gepost op: 8 augustus 2018, 19:46:03 »
Sabrina had mij gezegd dat ze tot half augustus of zelfs misschien later met verlof zou zijn.

Ik zag echter vandaag dat ze al terug paraat was op SS 32/3 en ze stond vriendelijk te lachen in een zwart kinky pakje. Volgens mij had ze er weer zin in  :sex

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #2 Gepost op: 8 augustus 2018, 20:12:37 »
Volgens mij had ze er weer zin in  :sex
Andere gissing: het zou ook kunnen dat het geld al op was  :lol

Als de mensen na de vakantie weer aan het werk (moeten) gaan, is dat immers ook niet meteen omdat zij 'er weer zin in hebben'  :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #3 Gepost op: 15 augustus 2018, 12:27:09 »
Ik had vorige week al gezien dat Sabrina terug was van verlof. Ben dan ook gisteren nog eens bij deze vriendelijke, goedlachse dame binnen gestapt. De kamer van Sabrina bleek trouwens een goede en leuke schuilplaats voor de regen te zijn  ::) .

Ik stapte achter dat wiebelende kontje en haar prachtige benen de trap op naar de 2e verdieping. Ook tijdens dit tweede bezoekje bleek Sabrina de vriendelijkheid zelve te zijn, ze heeft ook een mooie glimlach die soms ook wel een beetje mysterieus is.

Nadat het wit/beige setje uitgegaan was bleek nog maar eens wat een mooi lichaam ze heeft, ze houdt ook steeds haar high heels aan wat toch altijd een extra sexy uitstraling geeft, voor mij een pluspunt.

We deden beiden eerst een wasje naast mekaar, zij op de bidet, ik aan de lavabo. Dat heeft wel iets vind ik, zo naast elkaar je staan wassen terwijl je gezellig staat te kletsen.

Toen ik klaar was zat Sabrina al uitnodigend op handen en knieën op het bed met haar kontje en poesje naar mij gericht. Wat een zicht  :kissass! Omdat ze weet dat ik dat graag doe mocht ik haar uitgebreid likken en helemaal met mij tong naar binnen, ze bleek deze keer bijzonder gevoelig te zijn. Ze genoot er duidelijk ook van en ik kon uitgebreid de sappen uit haar poesje proeven want ze werd er geweldig nat van. Regelmatig trok ze haar poesje een stukje weg van mijn tong en mond omdat het wat té gevoelig werd maar onmiddellijk daarna  duwde ze haar poes terug tegen mijn mond. Een leuk en geil spelletje was dat! Ik ging ook even met mijn tong rond haar kontgaatje. Ze maakte een verrast geluidje maar liet me toch verder doen, ik mocht zelfs even met het puntje van mijn tong naar binnen. Uit het geluidje dat ze toen maakte kon ik afleiden dat ze dat niet echt verwacht had maar ze kon het blijkbaar wel op prijs stellen.

Het moest allemaal niet te snel gaan, ik mocht uitgebreid mijn tijd nemen. Haar bovenbenen bibberden af en toe alsof ze klaarkwam maar ik vermoed toch dat dat een beetje fake was (tenzij ik mezelf onderschat). Niet erg hoor, een beetje fake mag er voor mij best bij, dat maakt het allemaal extra geil.

Dan was het haar beurt en mocht ik op mijn rug gaan relaxen. Ik mocht eerst nog even met haar borstjes spelen, kussen, tepeltjes likken en af en toe lichtjes met mijn tanden de tepeltjes beroeren. Dan kwam ze even met haar bovenlichaam op het mijne (I love body contact) en kreeg ik een paar kusjes in mijn hals en op mijn schouder. Vervolgens zakte ze naar beneden, deed ze vakkundig een condoom over mijn “big dick” én eentje over haar vinger(s). Terwijl ze begon te pijpen masseerde ze mijn kontgaatje en ging ze even later zachtjes naar binnen. Het was een lekkere pijpbeurt met afwisseling en gevoel. Ook wel diep maar hélemaal naar binnen lukte toch net niet. Heeft ze een klein mondje of heb ik dan toch een “big dick”, het zal wel het eerste zijn  ;D.  :lol

Ze bleef er lang mee doorgaan, er was helemaal geen haast bij. Regelmatig was er ook leuk spiegelspel tussen ons beiden. Na een hele tijd ging het condoom er af en kreeg ik nog een aftrekbeurt. Een zéér goede trouwens, zonder olie, stevig en met haar volle hand rond mijn stijve paal geklemd, precies zoals ik het graag heb. Ondertussen zat er weer een vingertje meer in mijn kontgaatje, ze wist heel goed wat ze daar moest doen om mij gek te maken.

Ik vroeg om even met haar vrije zachte hand met mijn ballen spelen en ik nam het aftrekken zelf over terwijl zij met haar mond op 2 cm van mijn gezwollen eikel kwam hangen. Over CIM hadden we het niet gehad dus veronderstelde ik dat dat niet de bedoeling was al was de verleiding zeer groot. Al snel vloog mijn eerste lading tot op mijn linker schouder, de volgende ladingen landden ergens op mijn borstkas en buik.

“Don’t move” , zei Sabrina en ze nam de nodige vochtige doekjes en maakt mij vakkundig proper. Daarna nog een wasje, weer naast elkaar en tegelijkertijd nog een gezellige babbel. Ik vroeg haar nog iets dat ik wilde weten voor een volgende keer (censored) en ze had het ook nog over de volgende keer iets anders in mijn kont stoppen. Ja, ik zag de dildo’s en butt plugs al staan naast het bed.

Boven kreeg ik nog 3 dikke kussen, beneden nóg eens 3 kussen en toen stapte ik weer tevreden de Schippersstraat in. Tot een volgende keer Sabrina!

Sabrina is een héél vriendelijke, leuke en gezellige dame met een prachtig lichaam. Ze levert, voor mij alleszins, een perfecte service, meer kan ik me niet wensen. Alles verliep ook héél relaxt en voor alles werd de nodige tijd gegeven of genomen. Er was dus hoegenaamd geen sprake van enige tijdsdruk, integendeel.

Voor herhaling vatbaar!




guest21214

  • Gast
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #4 Gepost op: 25 augustus 2018, 16:35:05 »
vorige week eens binnen geweest bij deze vrolijke blondine. Positieve uitstraling, mooie naturel sexy body en prima service qua sex en ook beetje kinky minded. Facesitting, beffen, fisting, pijpen , neuken  alles ruim voldoende en goed oogcontact zoekend. Leuke meid met goede service en ook hygienisch in orde en goed Engels sprekend.

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #5 Gepost op: 27 augustus 2018, 15:24:36 »
Boer Svein heeft een weekje verlof en wat kan je dan beter doen dan die week in het SKW te vertoeven? Het plan was om er een nieuwe uit te kiezen maar toen ik een keer of 3 mijn favoriete SKW meid passeerde kon ik ze niet meer weerstaan. Elke keer vertel ik mij dat ik ze een tijdje links ga laten liggen en uiteindelijk beland ik dan toch weer bij Sabrina. Ze zag er ook zo mooi uit met haar wit setje met maar één mouw.

Toen ik op haar afstapte moest ze een beetje lachen , ze weet waarschijnlijk dondersgoed dat ik ze niet meer kan weerstaan. Ik zeg nog even hallo tegen haar buurvrouw Anneliza (pff wat een stuk!) en dan gaan we samen naar boven. Sabrina eerst en ik volg haar wiebelende kontje de trap op. Lady's first , beauty's after. Eenmaal in haar kamertje aangekomen kletsen we eerst nog wat  , wat natuurlijk elke keer leuker wordt. Nadat ik ze mijn briefje van 50 heb gegeven gaat dat mooie witte setje uit en komt dat nog mooiere lijfje volledig te voorschijn. Wat een griet  t4517

Ze wast eerst zichzelf en daarna wast ze mij , of toch het deel dat het meeste gebruikt gaat worden. Ze vind dat ik er een beetje moe uitzie en dat klopt ook want ik ben een beetje ziekskes. Een vallingske , kortademig en ik heb het veel te warm. Dat komt er van om in een t-shirt door de regen te fietsen zeker. In ieder geval nog fit genoeg om naar het SKW te fietsen! Al ga ik ze vandaag niet stevig nemen zoals ze gewoon is van mij. We gaan het wat rustiger aan doen.

Op het bed komt ze naast mij zitten , hijgt wat in mijn oor , streelt kleine Svein wat terwijl ik me met haar borstjes bezig houd en af en toe krijg ik een natte zoen in mijn nek. Ik kreeg er een kei harde stijve van. Ik vraag haar van even omgedraaid te gaan zitten zodat ik dat lekkere kontje en dito poesje even kan bekijken. Ze trekt mij ondertussen zachtjes af en ik wrijf wat over die mooie poes en benen. Ik zou ze zo mee naar huis nemen! Ik wordt er enorm opgewonden van en zeg dat ik direct wil neuken. No suck vraagt ze? Nee meid, ik wil er gelijk aan beginnen !Ze doet het condoom aan , een beetje glijmiddel erbij en ze komt op me zitten. Dit kan Sabrina als de beste. Geen enkele andere SKW meid komt in de buurt op dit vlak. Na een tijdje neuken komt ze dicht tegen mij aanliggen en zoent ze mijn nek met de bijhorende kreuntjes. Ik omklem mijn armen rond haar rug en geniet er enorm van hoe ze me zwoel berijd.

Ondanks mijn valling kan ik het toch niet laten om ze even te neuken. Ze gaat op haar rug liggen en ik druk haar benen goed naar achter zodat ik ze goed kan nemen. Het zwoele meisje veranderd nu in een geil sletje en ze kreunt fuck me harder. Met plezier lieve Sabrina ! Ik neem haar middel vast en schroef het tempo wat op. Ik neem haar enkels vast en hou haar beentjes goed in de lucht , ondertussen wrijft ze over haar poes. In tegenstelling tot alle andere keren wil ik het nu eens trekkend afmaken ipv het condoom vol te schieten.

Ik ga op mijn rug liggen en zij doet het condoom af en pakt wat glijmiddel en begint er aan. Al snel wordt duidelijk dat ook Sabrina dit niet doet zoals ik het wil (geen enkele DVP trouwens). Ze kunnen misschien beter pijpen dan mij maar aftrekken kan ik als de beste  ;) (gelieve geen PM's te sturen met verzoekjes !). Ze komt zijlings boven mijn penis hangen met haar borstjes en ik trek me lustig af. Plots krijgt ze een ideetje. Ze pakt een klein condoompje. Ik heb misschien niet de grootste maar zo klein is ie nu ook weer niet ! ;) Ik begrijp goed wat ze van plan is en vind het leuk dat ze hier zelf mee afkomt. Ze doet het rond haar vinger en zegt dat als het pijn doet ik het maar moet zeggen. Mallerd , ik kan er wel tegen hoor. Ze brengt haar vingertje voorzichtig in mijn achterdeur terwijl ik me rustig aftrek op haar zachte borstjes en zegt dat ik wat met haar poes moet spelen. Zo gezegd zo gedaan! We voeren beide het tempo op en niet lang daarna spuit ik mijn lading op haar tetjes. Heerlijk is dat !

Ze kuist alles netjes op en we wassen ons wederom en daarna lachen en zwanzen we nog wat na. Gezellig , ik zou ze liever op café tegenkomen dan in het SKW maar zal ze me nog zo leuk vinden zonder dat briefje van 50 euro  :lol_hitting: .

Benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik hier weer binnenspring !
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2018, 16:22:36 door Boer Svein »
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #6 Gepost op: 15 september 2018, 17:28:42 »
Vrijdagmiddag was ik nog eens in het SKW. Na een paar rondjes heb ik nog eens gekozen voor de mooie, vriendelijke, spontane en goedlachse Sabrina.

Ze was nogal druk met haar telefoon in de weer maar toen ze me zag afkomen ging de deur onmiddellijk open. Zoals de vorige keren werd ik weer hartelijk ontvangen door Sabrina. Ik wilde al richting de trap gaan om naar de kamer boven te gaan maar blijkbaar werkte ze vrijdag in de kamer op het gelijkvloers.

Even lekker gekletst tijdens het uitkleden en de eurootjes op het bed gelegd. Daarna zij naar de bidet om zichzelf uitgebreid te wassen en ik naar de lavabo. Ik waste eerst mijn handen en toen ik aan mijn kleine vriend wilde beginnen was Sabrina net klaar. “Zal ik je even helpen om hem te wassen”, vroeg ze. Natuurlijk mag dat! Sabrina heeft al van alles uitgespookt met mijn kleine vriend maar dit was de eerste keer dat ze hem waste. Wat mij betreft mag ze dat elke dag bij mij thuis onder de douche komen doen, ik werd er behoorlijk geil van.

Na het afdrogen kreeg ik rechtstaand een dikke knuffel en een paar dikke zoenen. Sabrina houdt steeds haar high heels aan en dan is ze een stuk groter dan ik. Ik vind zowel de high heels als het feit dat ze dan groter is dan ikzelf geweldig opwindend. Ik mocht rechtstaand al aardig met haar kleine maar heel fijne borstjes spelen, ze kussen en de tepeltjes likken  :laughingchick. Leuk om zien hoe die tepeltjes dan reageren. Zij teasde met kusjes in mijn hals en met een handje aan mijn ballen en kleine vriend. Ik greep haar kontje stevig vast en schoof daarna een handje tussen haar beentjes waar ik al uitgebreid met haar poesje mocht spelen.

Ik ging op het bed zitten en Sabrina kwam voor me staan. Ik kuste haar heupen, haar buikje en tussen haar borsten en kon het toch niet laten om nog even op de tepeltjes te sabbelen. Zij ging ondertussen met haar nagels over mijn rug.

Ik legde me op mijn rug op het bed en Sabrina kwam helemaal met haar bovenlichaam over mij. Ik hou geweldig van body contact en Sabrina doet dat zeer goed. Kusjes in mijn hals, kusjes op mijn borstkas terwijl ze met haar borstjes over mijn stijve paal wreef. Dan een beetje lager, kusjes rond mijn balzak en in mijn liezen terwijl ze met haar nagels over mijn onderbuik ging.  Mijn kleine vriend werd er zo hard als een been van.

Dan ging er een condoom over mijn stijve paal en nam ze een tweede condoom om over haar vingers te trekken. Ik vroeg of ik eerst nog haar poesje mocht likken en ze zette zich gewillig in 69 over mij. Ze zwierde haar rechterbeen over mijn hoofd en kwam dan tergend traag met haar poesje richting mijn mond. Sabrina heeft een geweldig lekkere en frisse poes om te likken. Terwijl ik zachtjes met mijn volle tong over haar schaamlippen ging voelde ik mijn stijve paal in haar mondje verdwijnen  :sexxx. Ze pijpte deze keer héél nat, met veel speeksel. Ik amuseerde me danig met haar poesje en hoe natter dat poesje werd hoe steviger ze begon te pijpen. Ik genoot geweldig van deze 69 die best lang duurde.

Na deze 69 zette Sabrina zich tussen mijn benen en begon ze mijn kontgaatje te masseren. Ze ging zachtjes en niet al te diep naar binnen en pijpte tegelijkertijd enthousiast verder. Even later ging het condoom af, spuwde ze mijn stijve paal onder en ging ze verder met een handjob. Ze kneep vrij stevig, kwam met haar bovenlichaam lichtjes naar voor hangen en trok mijn paal tot tussen haar borstjes  :movingtits.  Af en toe wreef ze sensueel met haar duim over het toompje, een geweldig gevoel was dat! Even later wreef ze mijn eikel over haar beide borsten en tepels en vroeg ze om mijn sperma. Ik vond het zo’n danig geil idee om op haar borsten te spuiten (ik had dat de vorige keren bij Sabrina nog net gedaan) dat het niet lang duurde vooraleer mijn lading zijn weg naar buiten zocht. Ik spoot een deel over haar borstjes en een ander deel over mijn buik. Er waren weer heel wat vochtige doekjes nodig om alles proper te maken.

Op het bed volgde nog een uitgebreid babbeltje en tijdens onze wasbeurt gingen we daar nog gezellig mee verder.

Sabrina is een heel vriendelijke, gezellige en goedlachse dame waarbij ik me altijd direct op mijn gemak voel. Ze doet steeds enthousiast mee en neemt ruim de tijd voor de klant, tijdsdruk heb ik bij haar nog nooit ervaren. Een heel leuke dame om mee te seksen en ik vermoed dat er nog heel wat meer mogelijk is dan wat ik tot nu toe met haar gedaan heb.

 :shakekontje

Voor de liefhebbers: Sabrina gaat vanaf maandag 17 september voor 3 tot 4 weken op verlof.


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #7 Gepost op: 10 oktober 2018, 16:40:55 »
Sabrina was een paar weken afwezig maar is sinds gisteren terug aan het werk

 :welcome:

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #8 Gepost op: 10 oktober 2018, 18:22:46 »
Ik heb ze daarnet nog eens goed genomen! Wat een sletje is het ook hé.

Voor de verandering begon ze al staand met haar kontje tegen me aan te schuren. Mijn jeansbroek begon al snel te spannen!Na een lekkere pijpbeurt ze genomen in de 3 standaardstandjes (voor mij dan toch : zij on top/staand naast het bed en dan doggy). Afgesloten met op haar kleine bortjes te spuiten.
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #9 Gepost op: 11 oktober 2018, 15:24:11 »
Mijn verslag komt dan wel een dagje later maar ik was je toch lekker vóór geweest Boer Svein!  :-P  :lol_hitting:

Sabrina was blijkbaar woensdag al terug aan het werk. Ik had haar eigenlijk pas volgende week terug verwacht en dan ben ik zelf met verlof. Ik had er dus niet op gerekend om haar nog vóór mijn verlof te kunnen bezoeken. Dat was dus een aangename verrassing.

Ze leek me verheugd om mij terug te zien en we hadden onmiddellijk een hele vlotte en aangename babbel. Boven op de kamer kreeg ik al direct een aantal kusjes en begon Sabrina al wat te teasen. Ze was vrij snel uit de kleren en ze ging zich wassen terwijl ik mezelf uitkleedde. Zij was dus klaar vooraleer ik aan de lavabo verscheen en ze stelde voor, net zoals de vorige keer, om mijn kleine vriend te wassen. Ze deed het heel zacht en sensueel, meer had kleine vriend niet nodig om al direct paraat te staan.

Me afdrogen, dat deed ik zelf. Toen ik me omdraaide zat Sabrina al met haar kontje omhoog op het bed. Ze weet dat ik haar lekkere poesje graag verwen maar vandaag wilde ik dat eens in een ander standje doen. Ik vroeg haar om op haar rug te gaan liggen. Ze deed dat gewillig en ik kreeg spontaan volledige toegang tot het ganse gebied rond haar mooie poesje. Verdere details zal ik hierover niet geven maar dat Sabrina er van genoot, dát was wel duidelijk. Ik mocht er ook héél lang mee doorgaan.

Dan was het haar beurt om mij te verwennen. Ik kreeg kusjes in mijn hals, ze kwam met haar borstjes over mijn lichaam wrijven en met haar handen zat ze overal tussen mijn benen te friemelen. Ze checkte even met haar hand of kleine vriend volledig paraat stond, deed er een condoom over en begon aan een lekkere pijpbeurt. Ze gebruikte hierbij regelmatig haar tong en af en toe zag ik mijn stijve paal helemaal in haar mondje verdwijnen. Dán deed ze het weer zachter en trager, dán weer sneller en steviger en met veel speeksel. Terwijl ze pijpte mocht ik nog met haar poesje spelen waarbij ze wat geile bewegingen met haar kontje maakte. Het spiegelspel mocht er ook zijn.

Ze trok een condoompje over haar vinger(s) en begon mijn kontgaatje te masseren. Even later ging ze naar binnen en ging daar op zoek naar de gevoelige plekjes. Ze bouwde het goed op en terwijl ze verder pijpte ging ze sneller en dieper bij mij naar binnen. Toen ik bijna op ontploffen stond trok ze het condoom van mijn stijve paal, spoot er een geut olie over en begon aan een lekkere penismassage. Ik lag er geweldig van te genieten.

Even later nam ik zelf even over. Sabrina kwam tegelijkertijd met haar borsten tegen mijn eikel hangen en vroeg om op haar borstjes te spuiten. Ik wilde dat wel graag doen maar het leek me niet mogelijk om in die richting te spuiten zonder ook haar lange haren te bevuilen. Op het laatste momentje veranderde ik dan maar van richting en spoot ik over mijn buik. Sabrina vond het weer “a lot” maar dat zegt ze eigenlijk elke keer.

Terwijl ik lag te bekomen maakte Sabrina me zachtjes en sensueel proper. Ze bleef nog even tussen mijn benen zitten en ik kreeg nog een paar kusjes terwijl ik over haar armen en rug streelde.

We hadden nog een toffe babbel tijdens het wasje. Sabrina kleedde zich niet direct terug aan ….. de ganse tijd dat ík mijn kleding aantrok stond ze daar nog naakt met haar kontje en geweldige benen vóór mijn neus te draaien op haar high heels. Ik wilde al bijna terug 50,00 Eur boven halen om er opnieuw aan te beginnen maar besloot toch wijselijk om dat maar niet te doen.

Ik kreeg nog een dikke knuffel en drie dikke zoenen en tevreden nam ik afscheid van deze mooie, toffe, gezellige, vriendelijke dame.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #10 Gepost op: 16 november 2018, 18:01:30 »
Ik wist dat Sabrina vanaf 19 november (volgende maandag dus) voor een tijdje afwezig zou zijn en ik wilde haar graag de voorbije week nog eens bezoeken vooraleer ze vertrok. Woensdag had ik de tijd om naar het SKW te wandelen en gelukkig was Sabrina vrij toen ik er aan kwam.

Het was weer een geweldige sessie die begon met een dikke knuffel en 3 dikke kussen. Daarna ontdeed ze zich heel sensueel van haar setje, eerst floepten haar borstjes tevoorschijn en even later verscheen haar mooi, glad geschoren poesje. Toen ze zo vóór me stond zag ik nóg maar eens wat een geweldig mooi lichaam deze meid heeft. Toegegeven, de borstjes zijn naar de kleine kant maar wat een mooie tepeltjes en dan dat kontje en die benen. Helemaal gek wordt ik er van.

Toen ze mijn kleine vriend sensueel gewassen had hebben we eerst rechtstaand wat ge-teased en gespeeld. Vervolgens het bed op waar ik eerst haar borstjes en buikje mocht kussen en likken en uitgebreid haar poesje mocht verwennen. Dat Sabrina dit kon appreciëren, daar bestond geen enkele twijfel over.

Vervolgens was het mijn beurt om verwend te worden. Eerst geilde ze me op met kusjes op mijn lichaam, haar nagels over mijn lichaam, tepelspel, nagels over mijn balzak en stijve paal en tenslotte mijn stijve paal tussen haar borstjes.

Dan ging er een condoom over mijn stijve paal en ook eentje over de dildo die ze klaargelegd had. Ik kreeg een zalige verwenbeurt van mijn kontgaatje terwijl Sabrina mijn stijve paal helemaal in haar mondje nam. Het is gewoon zalig om haar zo bezig te zien en te voelen. Na een tijdje ging het condoom er af en begon ze mijn stijve paal op allerlei manieren te masseren. Ik kon het al snel niet meer houden en nam even van haar over terwijl zij met de dildo in en uit mijn kont ging. Met de aanmoedigingen en de dirty talk van Sabrina bleef de eruptie van de vulkaan niet lang meer uit.

Sabrina maakte alles een beetje proper en we bleven nog een hele tijd op het bed liggen/zitten kletsen.

Na de wasbeurt heb ik haar nog een heel prettig verlof gewenst en heb ik afscheid genomen met 3 dikke kussen. Ik voel me ondertussen helemaal thuis bij deze mooie, vriendelijke, spontane en goedlachse meid.

Beneden aan de deur nóg eens 3 kussen en dan met een grote smile de Schippersstaat terug in.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #11 Gepost op: 6 januari 2019, 18:13:59 »
Goed nieuws voor de Sabrinafans : ze is teruggekeerd naar haar "echte thuis", het skw !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #12 Gepost op: 4 februari 2019, 16:43:20 »
vorige week bij deze blondine binnen gestapt, het was lang geleden denk ergens in de zomer dat ik voor de 1e x bij haar was. Nu geen spijt gehad want Sabrina is een leuke meid, goed lichaam en zeer goede sex en kinky games met een volle energie en eigen interactie, een dame die niet afwacht en ook nog deels had onthouden ondanks 1 bezoekje maar van mij aan haar eerder en ook nog lang geleden, het zal in ieder geval nu niet lang meer duren om weer langs te gaan mits ik fit blijf :mistress

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #13 Gepost op: 8 mei 2019, 17:51:53 »
Ze was een tijd niet meer te zien in het skw, maar dat is nu veranderd: Sabrina is terug !!
Omdat Gabriella (geen topic) al enkele dagen op SS32/3 staat, heeft Sabrina nu postgevat in het middelste raam.

*  Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #14 Gepost op: 9 mei 2019, 17:33:55 »
Gabriella is teruggekeerd naar SS14/1, zodat Sabrina opnieuw haar vertrouwde stek op SS32/3 heeft ingenomen !

* Adres terug aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...