Auteur Topic: Adelina  (gelezen 13799 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Adelina
« Gepost op: 20 juli 2018, 09:28:03 »
Na de kennismaking op het terras met uitgebreide gesprekken (hetgeen ze ook belangrijk vind) met deze mooie dame naar een kamer met airco op de eerste verdieping gegaan.
Beide gedouched, en daar begon het met een heerlijke massage, na het omdraaien overgaande  in een heerlijke pijp-, en later 69- sessie.  Zeer gevoelvol en afwisselend, moest zo nu en dan even de rem erop zetten om niet te vroeg af te schieten. Ik vind het altijd heerlijk om GFE te krijgen, en dat was hier onmiskenbaar het geval. Uiteindelijk kwam ze in cowgirl op me zitten, en was het pleit uiteindelijk beslecht.
HHG 100%!

Offline blauwebeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Adelina
« Reactie #1 Gepost op: 20 juli 2018, 17:35:57 »
Een vrouwtje in Eva-kostuum maar met strohoed getooid trekt geruime tijd zijn aandacht. Wanneer ze zich met een biertje op een ligzetel vleit ziet hij zijn kans schoon. Afkomstig uit Kroatië, reeds geruime tijd woonachtig in Duitsland, voorzien van een kritische stel hersenen, geeft zij in vlekkeloos Duits haar ongezouten en niet-misteverstane mening over een aantal gespreksonderwerpen die naadloos bij deze van Blauwebeer aansluit. Wie had ooit gedacht dergelijke dame nog ooit in een saunaclub te ontmoeten ?  Verder dan een eerste gesprek zijn zij door tijdsgebrek niet geraakt maar later op de avond komen beiden tot het besluit dat een nadere kennismaking absoluut noodzakelijk is.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Adelina
« Reactie #2 Gepost op: 13 september 2018, 11:52:25 »
Een zeldzame verschijning in SS.
Bij mooie dagen te herkennen aan het zwembad, meestal naakt met stohoed.   :-\

Op de veranda of in de bar ze meer gesmikt.      MIddellang donker haar, B cup,  1m65 , draagt mooie hakschoenen en dito lingerie.
Drinkt verfijnd de koffie-melk of thee.

Eerder een toevallige ontmoeting in de veranda,  smart girl.      bab7

Op de kamer zeer goed service die me goed bevallen is,  INSTANT VERSLAVINGSGEVAAAR.
Doc