Auteur Topic: Schippersstraat 32/2, Anneliza (?) ( Roemeense/dagshift)  (gelezen 7953 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/2, Anneliza (?) ( Roemeense/dagshift)
« Gepost op: 20 juli 2018, 18:09:21 »
Na het werk even naar huis voor een verfrissende douche en dan hopla naar het SKW. De dame die ik in gedachte had heb ik al een paar keer zien zitten en ook al eventjes van dichtbij kunnen bewonderen toen ik op bezoek ging bij Sabrina. Ze lacht altijd lief en heeft een heel mooi gezichtje en ook haar lichaam zag er meer dan in orde uit. Als ik aankom in het SKW ga ik zoals gebruikelijk eerst iets te drinken halen in de gazettenwinkel op het Falconplein en ga dan de Schippersstraat in , opzoek naar wat lekkers! Toen ze me zag begon ze al lief te glimlachen. Ik loop verder maar weet dat ik hier zal belanden. Na een hoop bekende gezichtjes gezien te hebben loop ik terug naar het lieve meisje in de Schippersstraat. IK stap op haar af en ze laat me binnen.

Het ontvangst loopt heel spontaan en ik volg haar de trap op. We komen aan in het kamertje waar ik me al verschillende keren geamuseerd heb met Maria (die op verlof is of vertrokken is , ik weet het spijtig genoeg niet). We stellen ons eerst aan elkaar voor. Haar naam is me ontglipt , ze heeft hem 2 keer gezegd maar ik ben het wat vergeten. Het was Anneliza/Anneliese oid. Vergeef me collega's! Ze is nog 19 maar wordt binnen 2 weken 20. Ze blijft hier enkel tijdens de zomer en gaat daarna terug naar Roemenië om te studeren. Goed plan! Ze kan beter wat centjes verdienen en ons wat genot verschaffen en daarna iets van haar leven maken ipv heelder dagen achter een venstertje te zitten.

Na een uitgebreide wasbeurt gaan we op het bed liggen Ze zet de ventilator aan en dat mag wel met dit weer. Ze warmt me rustig op en dan gaat al vrij vlug het cd aan. Pijpen doet ze goed. Niet speciaal , niet spectaculair maar gewoon goed , niets op aan te merken. Ze houd het lang vol maar haar handje (ze wisselt af met links en rechts) blijft wel het onderste ringetje van het condoom vasthouden. Het moest er maar eens afgaan hé... Af en toe doet ze haar handje weg en pijpt zo verder. Erg lekker! Als ze tussendoor ook eens in mij ogen kijkt , stop en dan uitdagend lacht om vervolgens verder te doen zit ik op een roze wolk. Wat een lief gezichtje!

Fuck? Vraagt ze. YES! Als ze vraagt welke positie ik wil zeg ik staand naast het bed. Er is even wat verwarring met hoe zij moet gaan liggen maar dat wordt vlug uitgeklaard. Ze legt zich klaar en ik besef het dan al dat het niet lang gaat duren. Ze heeft zo'n onschuldig en lief gezichtje , mooi lichaam en leuke borsten. Haar huid is ook zijdezacht , ik heb al veel jonge velletjes gestreeld maar haar huid is verruit de zachtste. Ik wrijf wat over haar benen en bekijk haar mooi poesje alvorens bij haar binnen te gaan. Ze spant erg lekker , hoe kan het ook anders bij zo'n jonge meid? Ik neuk ze terwijl ik afwissel met haar benen vast te nemen of haar middel vast te houden. Ze kreunt lekker mee. Fake , maar wie ligt daar nu van wakker? Haar borstje wippen op en neer en haar lief gezichtje kijkt me aan met zaadvragende ogen. Het duurde dan ook niet lang. Het was een vlug vluggertje! Het valt me op dat ik het de laatste tijd niet lang vol houd bij dames die ik voor een eerste keer bezoek. Zeker niet bij deze mooie jongedame alsook bij Roxanna was het vlug geklaard. Verandering van spijs doet eten zeker?

We wassen ons beide nog eens keurig en kletsen ondertussen nog wat bij. Beneden volgt nog een kort afscheid en dan sta ik , snel , maar voldaan weer op straat. Mooi meisje! Ze werkt nog tot september en zal ons dan verlaten en terug naar Roemenië trekken. Ik zal ze zeker nog eens bezoeken , al is het maar om te bewijzen dat ik meer in mijn mars heb .
Alle geile bokken moeten zich zo snel mogelijk naar deze meid haasten! Grijp je kans voor het te laat is...
« Laatst bewerkt op: 20 juli 2018, 23:51:10 door bet(d)weter »
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu