Auteur Topic: Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw  (gelezen 79406 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Ik begrijp het geleuter over Paola niet zo goed...
Voor elke hoer die stopt, komt er een nieuwe in de plaats.
Oké Paola was / is top maar het SKW stopt niet met haar.
Ik vond haar eerder een geroutineerde manier van werken hebben, d.w.z. altijd dezelfde handelingen op dezelfde manier.
Akkoord, als elke dame in het SKW zo was als Paola dan moest je absoluut geen schrik hebben om geld te verspelen door een slechte ervaring.

Mr. staminnna bezoek jij dan geen andere dames omdat je altijd maar over Paola schrijft?
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2011, 10:36:36 door sexmachine »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2011, 19:19:30 »
Ik begrijp het geleuter over Paola niet zo goed...
Voor elke hoer die stopt, komt er een nieuwe in de plaats.
Oké Paola was / is top maar het SKW stopt niet met haar.
Ik vond haar eerder een geroutineerde manier van werken hebben, d.w.z. altijd dezelfde handelingen op dezelfde manier.
Akkoord, als elke dame in het SKW zo was als Paola dan moest je absoluut geen schrik hebben om geld te verspelen door een slechte ervaring.

Mr. staminnna bezoek jij dan geen andere dames omdat je altijd maar over Paola schrijft?

Roberto,

Deze keer ben ik het toch niet geheel met je eens. Uiteraard komt er voor iedere Dame die stopt een andere, en als die stopt weer een andere, maar Paola is toch een verhaal apart.

Ik heb haar veel bezocht, en ik heb nooit iets gemerkt van routine. Het ene bezoek was nog beter dan het andere. Ik heb nooit een vast patroon in haar werkwijze kunnen ontdekken.

Het zou inderdaad een hele geruststelling zijn voor ons, als elke Dame de zelfde service zou geven als Paola. Die zijn er echter veel te weinig.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #2 Gepost op: 10 juli 2011, 19:32:50 »
routine; afrekenen, pijpen, neuken  ;D
Voor de rest weinig routineuze arbeid bij Paola, alleen was er helaas een routine in het wegwerken van rimpeltjes en schoonheidsfoutjes.
Ik vond haar persoonlijk twee jaar geleden knapper met haar kleine defaultjes dan nu, nu die allemaal weggewerkt zijn.


Paola is een meubelstuk (in de goede zin van het woord dan) geworden van het skw, en krijg mede daardoor meer aandacht dan een andere meid daar. Maar ook mede door de wachtrijen voor haar deur, etc etc.

Is ze beter dan de nieuwe lichting? Tja, dat valt moeilijk te ontkennen, ze is een vijf jaar geleden nog verkozen tot miss ijsberenforum, een eer die nog maar één raamdame te beurt viel, inderdaad, Paola...
Met de huidige forumleiding maken zelfs de lelijksten en ex-hoertjes kans op die titel, als 't maar een kut heeft  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #3 Gepost op: 10 juli 2011, 19:35:53 »
Zeker Elwood, Paola zal wel een apart  verhaal zijn.  Ik heb haar alleen maar gekend in haar tweede carrière. Daarvoor mocht ik daar van de wet niet rondlopen...
Van mijn kant geen slecht woord over Paola. Mijn ervaringen met haar waren dat ze in haar handelingen wat eentonig was.
Maar ze leverde absoluut topklasse daar hoor je me niet over klagen.
Ik wou alleen maar benadrukkken dat ze hier obsessief wordt gevolgd door een paar leden.
In de prostitutie kan dat niet gezond zijn denk ik dan. ;)

Gegroet.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #4 Gepost op: 10 juli 2011, 19:41:05 »
Zeker Elwood, Paola zal wel een apart  verhaal zijn.  Ik heb haar alleen maar gekend in haar tweede carrière. Daarvoor mocht ik daar van de wet niet rondlopen...
Van mijn kant geen slecht woord over Paola. Mijn ervaringen met haar waren dat ze in haar handelingen wat eentonig was.
Maar ze leverde absoluut topklasse daar hoor je me niet over klagen.
Ik wou alleen maar benadrukkken dat ze hier obsessief wordt gevolgd door een paar leden.
In de prostitutie kan dat niet gezond zijn denk ik dan. ;)

Gegroet.

Ik ken Paola tegenwoordig alleen nog als "vriendin", als ik dat woord tenmiste zou mogen gebruiken, want de laatste paar jaar heb ik haar niet meer bezocht, maar alleen nog gesproken, en een paar keer wat mee gedronken.

Maar mijn bezoeken van vroeger staan me nog helder voor de geest, als ook de trio's samen met haar en haar vriendin Tessa.

guest14

  • Gast
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #5 Gepost op: 10 juli 2011, 22:43:57 »
Tja bij mij komt het er owv principiele redenen ook niet meer van.
Maar daar gaan we niet meer over uitweiden

Zelf vind ik het toch wel klasse dat alhoewel er nu geen €'s meer van mij in het laadje kwamen, al de rest hetzelfde was gebleven
altijd even vriendelijk, altijd even "blij" een mens te zien, enorm respectvol

Tja Roberto, en niet slecht bedoeld, maar misschien zit het leeftijdsverschil er voor iets tussen
Andere humor, andere verwachtingen, andere weet ik veel
De klik tussen dvp en klant is voor iedere combinatie anders

Persoonlijk heb ik ook nooooooiiiiiiit bandwerk kunnen ervaren, telkens anders, telkens een surprise (alhoewel dit in mijn geval laatst ook een negatief iets was)

Het vaste klantenbestand van Paola is/was iets waar volgens mij elke DVP jaloers op was
Ik denk dat alleen een Mirella dit kan evenaren, of misschien overklassen

Dit kan niet het geval zijn als het maar eentonig bandwerk is ... dat is goed voor 2-3x keer maar niet voor 20-30x

Waarom geef ik er persoonlijk meer aandacht aan, om andere wandelaars niet voor niets te laten wachten, zoeken, of zelfs speciaal voor haar naar de andere kant vh land te laten rijden.

Het blijft hoe dan ook voor de meeste onder ons "een specialleke"

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #6 Gepost op: 10 juli 2011, 22:50:45 »
Kleine nuance, in het skw zijn er wel meer die Paola evenaren.....
Stefanieke bijvoorbeeld, al even wispelturig kwa aanwezigheid als Paola trouwens... .
Volgens mij moet er een serieuze hoek af zijn om dit werk te kunnen doen, ha ha, net als bij de overgrote meerderheid van vaste bezoekers...


En dan nog deze nuance, zoals Paola, met die service, zijn er honderden in de Duitse saunaclubs, om de discussie wat aan te wakkeren  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #7 Gepost op: 10 juli 2011, 23:57:47 »
Inderdaad Stephanie, Anna, Mirella, Tereza, Agnieska, Maria, Andrea, Sandra, Monika en ik vergeet er nog allemaal voor mij Paola waardig...

Lang bij dezelfde dvp zitten is voor mij niet goed ik verkies zoveel mogelijk andere dames te neuken.
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2011, 00:01:23 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #8 Gepost op: 11 juli 2011, 00:58:39 »
Lang bij dezelfde dvp zitten is voor mij niet goed ik verkies zoveel mogelijk andere dames te neuken.
Daarom gaan we naar de hoeren, Roberto, anders kan je beter met eentje trouwen  ;D
Doet me er trouwens aan denken dat je er bij eentje niet binnen durft omdat een andere je in 't oog houdt, hoe catalogeren we dat?  :-\ 8) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #9 Gepost op: 11 juli 2011, 03:56:03 »
Inderdaad Stephanie, Anna, Mirella, Tereza, Agnieska, Maria, Andrea, Sandra, Monika en ik vergeet er nog allemaal voor mij Paola waardig...

Lang bij dezelfde dvp zitten is voor mij niet goed ik verkies zoveel mogelijk andere dames te neuken.

Ik ga al 12 of 13 jaar bij Mirela. Daar kan echt niemand aan, zelfs Paola niet. Ook Beyoncé kan niemand aan, zelfs Paola niet,  was ook nog serieus een pak beter, maar helaas ook al weer een paar jaar gestopt. Voor mij goed, want anders was ik inmiddels failliet. Als ik zou weten dat die ergens anders werkt, rijd ik er meteen naar toe. In mijn ogen moet Stefany het toch echt tegen Paola afleggen, en zeker tegen Mirela en Beyoncé. De rest van Roberto heb ik volgens mij niet bezocht en kan ik dus niet over oordelen.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #10 Gepost op: 11 juli 2011, 09:46:44 »
Ja Elwood, bij mij hangt het ook een beetje van mijn gemoedstoestand af.
Wil ik wat ruigere seks dan probeer ik bij Mirella binnen te geraken maar dat lukt 9 van 10 niet.(bezet)
Lig ik graag met mijn "vriendin" in bed dan kies ik Tereza, Natasha, Sandra uit.
Het is ook een beetje een mens zijn smaak, denk ik dan.
Als ik vind dat de dame die ik bezocht heb, haar best heeft gedaan dan ben ik tevreden. Ook al was de seks niet van een uitzonderlijk niveau...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #11 Gepost op: 11 juli 2011, 09:52:41 »
Na enkele weken voornamelijk in Oostende gewerkt te hebben zou ze het daar nu ook beu zijn.
En is ze voor onbepaalde tijd terug naar huis

Zodra de centjes weer op zijn zal ze ongetwijfeld Wel weer terug actief zijn.

De vraag zal alléen zijn waar ?

Ik heb vernomen dat NIET Paola het beu was, maar dat de jaloerse collega's haar beu waren, en dat Paola, zeg maar gedwongen is te vertrekken. Dit zou ook in Brussel en SKW de belangrijkste reden van vertrek zijn.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #12 Gepost op: 11 juli 2011, 09:56:58 »
Ja Elwood, bij mij hangt het ook een beetje van mijn gemoedstoestand af.
Wil ik wat ruigere seks dan probeer ik bij Mirella binnen te geraken maar dat lukt 9 van 10 niet.(bezet)
Lig ik graag met mijn "vriendin" in bed dan kies ik Tereza, Natasha, Sandra uit.
Het is ook een beetje een mens zijn smaak, denk ik dan.
Als ik vind dat de dame die ik bezocht heb, haar best heeft gedaan dan ben ik tevreden. Ook al was de seks niet van een uitzonderlijk niveau...

Dit was bij mij ook zo in het verleden. Ik ging naar Mirela voor de stevige sex, en Beyoncé was mijn eerste keus voor de zachte sex. Ik vind tegenwoordig beiden bij Mirela. Zij is in al die jaren inmiddels een echte vriendin geworden. Ik ga nog slechts zelden ergens anders, als ik wat afwisseling wil. Dan is het meestal Nelly.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #13 Gepost op: 11 juli 2011, 10:03:00 »
Bedoel je Nelly van VR 18/3?

Ik ging 2 jaar geleden ook altijd maar naar dezelfde dvp omdat het daar goed was. Helaas stopte ze en ik heb daar mentaal wel een beetje van afgezien.
Daarom wil ik nu geen emotionele binding meer met gelijk welke dame maar dat is meer om mezelf te beschermen. Het moet leuk blijven.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #14 Gepost op: 11 juli 2011, 10:20:19 »
Bedoel je Nelly van VR 18/3?

Ik ging 2 jaar geleden ook altijd maar naar dezelfde dvp omdat het daar goed was. Helaas stopte ze en ik heb daar mentaal wel een beetje van afgezien.
Daarom wil ik nu geen emotionele binding meer met gelijk welke dame maar dat is meer om mezelf te beschermen. Het moet leuk blijven.

Ik bedoel inderdaad Nelly van VVR 18/3. Is een pracht vrouw, en altijd vriendelijk. Slechts 1 klein minpuntje, wat ik zojuist ook in je recensie bij Daniela gelezen heb. Beffen, wat ik altijd graag doe, kost extra.

Ik heb in het verleden het zelfde probleem gehad met een Dame die stopte, was er te zeer aan gehecht geraakt. Probeer dit nu ook te verkomen. Alleen Mirela is inmiddels echt veel meer dan een Dame die ik bezoek, en ben dan ook toch weer erg aan haar gehecht. Ik ben benieuwd hoe het verloopt als ze over een paar jaar stopt.