Auteur Topic: Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw  (gelezen 79413 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #15 Gepost op: 11 juli 2011, 10:34:16 »
Inderdaad Stephanie, Anna, Mirella, Tereza, Agnieska, Maria, Andrea, Sandra, Monika en ik vergeet er nog allemaal voor mij Paola waardig...

Lang bij dezelfde dvp zitten is voor mij niet goed ik verkies zoveel mogelijk andere dames te neuken.

Ik ga al 12 of 13 jaar bij Mirela. Daar kan echt niemand aan, zelfs Paola niet. Ook Beyoncé kan niemand aan, zelfs Paola niet,  was ook nog serieus een pak beter, maar helaas ook al weer een paar jaar gestopt. Voor mij goed, want anders was ik inmiddels failliet. Als ik zou weten dat die ergens anders werkt, rijd ik er meteen naar toe. In mijn ogen moet Stefany het toch echt tegen Paola afleggen, en zeker tegen Mirela en Beyoncé. De rest van Roberto heb ik volgens mij niet bezocht en kan ik dus niet over oordelen.
Haha, over smaken en kleuren valt niet ..... of toch wel, anders had een forum geen bestaansrecht  ;D
We gaan lekker verder kibbelen, Stefanieke is tien keer beter, op alle gebied dan Paola, Mirella en Beyonce samen  :P
Ik verklaar me nader ....   neen, later .... eerst Elwood en Roberto ...  :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #16 Gepost op: 11 juli 2011, 10:42:55 »
Inderdaad Stephanie, Anna, Mirella, Tereza, Agnieska, Maria, Andrea, Sandra, Monika en ik vergeet er nog allemaal voor mij Paola waardig...

Lang bij dezelfde dvp zitten is voor mij niet goed ik verkies zoveel mogelijk andere dames te neuken.

Ik ga al 12 of 13 jaar bij Mirela. Daar kan echt niemand aan, zelfs Paola niet. Ook Beyoncé kan niemand aan, zelfs Paola niet,  was ook nog serieus een pak beter, maar helaas ook al weer een paar jaar gestopt. Voor mij goed, want anders was ik inmiddels failliet. Als ik zou weten dat die ergens anders werkt, rijd ik er meteen naar toe. In mijn ogen moet Stefany het toch echt tegen Paola afleggen, en zeker tegen Mirela en Beyoncé. De rest van Roberto heb ik volgens mij niet bezocht en kan ik dus niet over oordelen.
Haha, over smaken en kleuren valt niet ..... of toch wel, anders had een forum geen bestaansrecht  ;D
We gaan lekker verder kibbelen, Stefanieke is tien keer beter, op alle gebied dan Paola, Mirella en Beyonce samen  :P
Ik verklaar me nader ....   neen, later .... eerst Elwood en Roberto ...  :))

Hier ga ik het echt niet met je eens zijn.

Bij mij valt Stefany buiten het podium om in sporttermen te spreken.

Mirela en Beyoncé staan op 1 en 2. Wie bovenaan staat, hangt van mijn gemoedstoestand af. Uiteraard is dat momenteel Mirela, omdat Beyoncé al weer een paar jaar weg is, en de speciale band die ik tegenwoordig met Mirela heb. Dan komt Paola, en daarna pas Stefany. Toch zeker als ik een all time lijst zou moeten samenstellen zou Stefany nog een paar plaatsen zakken.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw
« Reactie #17 Gepost op: 11 juli 2011, 11:01:50 »
Mijn top 5 van actieve dames:

1) Mirella SS 6/1 (helaas maar 1 x binnen geraakt),
2) Tereza SS 41/2 (altijd oerdegelijk),
3) Stefany SS 22/1 (toch zo onregelmatig aanwezig),
4) Maria VT 12 (helaas maar 2 x binnen geraakt),
5) Kathy VR 07/2

En Natasha van VL 07/2 is altijd een certitude voor mij.

« Laatst bewerkt op: 11 juli 2011, 11:07:03 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #18 Gepost op: 11 juli 2011, 11:45:42 »
Hier ga ik het echt niet met je eens zijn.
Bij mij valt Stefany buiten het podium om in sporttermen te spreken.
Mirela en Beyoncé staan op 1 en 2. Wie bovenaan staat, hangt van mijn gemoedstoestand af. Uiteraard is dat momenteel Mirela, omdat Beyoncé al weer een paar jaar weg is, en de speciale band die ik tegenwoordig met Mirela heb. Dan komt Paola, en daarna pas Stefany. Toch zeker als ik een all time lijst zou moeten samenstellen zou Stefany nog een paar plaatsen zakken.
Uiteraard ben je het niet met me eens. Je bezoekt maar één vrouw, en hebt een persoonlijke band met Mirella, ik vind Sue ook buiten categorie, terwijl ik al met 50 meiden in Duitsland seks op een heel ander niveau heb gehad.
Bij jou is het dus verliefdheid, genegenheid, en je vaste dame, daar houden we geen rekening mee, want ik verklaar je bij deze ontoerekeningsvatbaar wat betreft Mirela  ;D ;)
Beyonce kan niet meer op één staan, want die is al enkele jaren weg, je wordt ouder papa, geef het maar toe :D


Als ik een all-time lijst zou moeten samenstellen, zou er geen enkele meid van het skw ook maar in de top 100 komen, helaas voor hen, maar de service is te beperkt dat ze ook maar in de buurt komen van de saunaclubmeiden.
Helaas moet ik zelfs stellen dat de besten in het skw (en ik strijd niet af dat Mirela en Paola tot de besten behoren) in de saunaclubs ook el zouden kunnen meedraaien, maar er zeker niet mee zouden kunnen met de toppers daar. Helaas, en dat is een nuchtere vaststelling.
En dan nu over het lijstje van Roberto...
Mooi lijstje, en jij gaat je amuseren in Duitsland en jouw wereld en ogen gaan opengaan, als je Maria en Stefanie op je lijstje hebt staan, gaat Duitsland voor je een snoepwinkel zijn, deze meiden gaan meer naar de norm in de Duitse clubs, met dezelfde opmerking. In Antwerpen staan ze als toppers bekend, in Duitsland zouden ze misschien kunnen meedraaien.


Ik heb het dikwijls genoeg gezien in het verleden, heb al een paar meiden van een saunaclub zien achter de ramen werken, en één ding is duidelijk, het is een hele aanpassing, net zo groot als de aanpassing voor een hoerenloper om naar een club te gaan.
Service en kwaliteit? Ja, er zijn er die service bieden, zolang je je goed voor ogen houdt dat het ramennormen zijn die gelden. Van zodra je de vergelijking gaat doortrekken met Duitsland, blijft er enkel een snelle onpersoonlijke suck en fuck over.
Maar daar dient het skw dan ook eigenlijk voor, een vluggertje tussendoor. Ga je voor een totaalbeleving en heb je wat mee tijd, ga dan maar voor een saunaclub.
Geen tijd op 23 juli, Roberto? PSR?  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #19 Gepost op: 11 juli 2011, 12:03:48 »
Hier ga ik het echt niet met je eens zijn.
Bij mij valt Stefany buiten het podium om in sporttermen te spreken.
Mirela en Beyoncé staan op 1 en 2. Wie bovenaan staat, hangt van mijn gemoedstoestand af. Uiteraard is dat momenteel Mirela, omdat Beyoncé al weer een paar jaar weg is, en de speciale band die ik tegenwoordig met Mirela heb. Dan komt Paola, en daarna pas Stefany. Toch zeker als ik een all time lijst zou moeten samenstellen zou Stefany nog een paar plaatsen zakken.
Uiteraard ben je het niet met me eens. Je bezoekt maar één vrouw, en hebt een persoonlijke band met Mirella, ik vind Sue ook buiten categorie, terwijl ik al met 50 meiden in Duitsland seks op een heel ander niveau heb gehad.
Bij jou is het dus verliefdheid, genegenheid, en je vaste dame, daar houden we geen rekening mee, want ik verklaar je bij deze ontoerekeningsvatbaar wat betreft Mirela  ;D ;)
Beyonce kan niet meer op één staan, want die is al enkele jaren weg, je wordt ouder papa, geef het maar toe :D


Geen verliefdheid. Die les heb ik al geleerd gehad, wel een goede band. Aan Beyoncé heb ik nog hele goede herinneringen, maar ook slechte. Bij haar heb ik namelijk die les geleerd gehad. Over de duitse clubs kan ik niet oordelen, omdat ik daar nog niet geweest ben. Omdat ik me in SKW nog steeds erg goed kan vermaken, heb ik ook nog niet echt veel behoefte om een hele dag naar Duitsland te trekken.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw
« Reactie #20 Gepost op: 11 juli 2011, 12:18:59 »
Sexmachine,

Jij zegt dat de Duitse saunaclubs beter zijn dan het SKW. Dan zal dat ook zo wel zijn want jij hebt veel meer ervaring dan ik en mijn mama zei altijd dat het goed is om naar oude mannetjes te luisteren. :))

Toch vermaak ik mij prima in het SKW. Eenmaal ben ik in Duitsland geweest in Golden Time. Ik heb daar 4 kamergangen gemaakt. Ik vond de service die ik krijg bij mijn vaste dames in het SKW beter. Een dame van GT zette ik op dezelfde lijn als Mirela, Tereza. Omdat Duitsland altijd zo lofvol omschreven wordt, vond ik dat persoonlijk toch een magere oogst. Toch weet ik ook wel dat slechts 1x Duitsland veel te weinig is om een fatsoenlijk oordeel te vellen. Verder was ik daar ook alleen. Als ik met jouw daar geweest was, ben ik ook zeker dat GT me veel beter was mee gevallen. Het is zoals ik iemand meeneem in het SKW, dan zeg ik: "die en die moet je al niet pakken, die en die zijn wel goed".

Hoe dan ook, voor mij is er ook nog het aspect geld. Ik hou vast aan twee à drie dames bezoekjes van 50 euro in de week. Pas op dat telt aardig op. Dat is 600 euro per maand. In de Duitse clubs neuk ik 500 euro per keer er door. Ik verklaar me nader:

50 euro inkom, 50 euro benzine + algemene slijtage. Dit is al 100 euro. En dan begint het pas. Je zit daar een hele dag tussen de dames. Ik geef van mezelf toe dat ik dan niet het karakter heb om te zeggen, voilà 1 kamergang en gedaan voor vandaag. Daar kan je in mijn ogen niet voor naar Duitsland rijden. Ik neuk er daar dus 4. Kostprijs 200 euro. Maar dan ben je daar op de kamer en dan denk je, ja een FT daar heb ik wel zin in. Weeral een toeslag van 25 euro. Ik bedoel maar het telt aardig op en hoerenlopen is voor mij een verslaving. Ik heb veel seks nodig en daarvoor is het SKW voor mij prima, ik kan me daar niet failliet neuken. In de saunaclubs gaat dat makkelijker.

Naar het SKW moet ik ook rijden en verslijt mijn wagen ook, na de wandeling ga ik ook nagenieten en iets drinken. Dus reken maar dat een gewone wip me 70 euro kost. Dat weet ik wel. Toch vallen de saunaclubs me duurder uit.

Nogmaals dat is allemaal mijn persoonlijke mening. Ik vind het goed dat de mensen zich amuseren in de saunaclubs maar ik doe niks liever dan in het SKW en andere raambuurten te vertoeven. Van alle raambuurten is het SKW trouwens de mooiste die er is.

23 juli? Dan zit ik met zekerheid in SKW!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #21 Gepost op: 11 juli 2011, 12:19:33 »
Geen verliefdheid. Die les heb ik al geleerd gehad, wel een goede band. Aan Beyoncé heb ik nog hele goede herinneringen, maar ook slechte. Bij haar heb ik namelijk die les geleerd gehad. Over de duitse clubs kan ik niet oordelen, omdat ik daar nog niet geweest ben. Omdat ik me in SKW nog steeds erg goed kan vermaken, heb ik ook nog niet echt veel behoefte om een hele dag naar Duitsland te trekken.
Dus verklaar ik je bij deze ontoerekeningsvatbaar, dubbel  ;D
Ik maak mezelf ook altijd wijs dat ik een goede band het met die speciale meid, en telkens kom je nadien tot de conclusie nadien, als het over en uit is, dat die band eigenlijk maar van één kant komt, indien je eerlijk bent tegen jezelf. Je bewijst het zelf, met te stellen dat je die les al hebt geleerd bij Beyonce, mijn vraag is hoe je binnen x-jaar tegenover Mirela gaat staan. Neen, daar kan ej nu niet op antwoorden, wegens ontoerekeningsvatbaar  ;D ;)
Duitse clubs, inderdaad, ik zei het al tien keer, 23 juli mee naar PSR?
Als ik het goed voorheb, is de kans groot dat Roberto ook meegaat en ook Foots en Jabberwalkie, en misschien ook wel Seks en Fun, Dupke, Boy69, Jeank, en nog een pak anderen.


Je wereld zal veranderen, Elwood, compleet overstag ga je zijn, en een andere wereld zal voor je opengaan.
Ik geloofde het ook niet, en ben weken met Picasso in discussie gegaan, tot ik de smaak te pakken had. Het is gewoon een andere wereld.


Het wordt hier mooi, de ene gek (ik) die een andere gek (Elwood) ontoerekeningsvatbaar verklaart, zotter moet het echt niet worden hier  8)


sexmachine - ik daag enkel uit om je bezig te houden tijdens je verlof, Elwood, me niet te serieus nemen he  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #22 Gepost op: 11 juli 2011, 12:29:47 »
sexmachine - ik daag enkel uit om je bezig te houden tijdens je verlof, Elwood, me niet te serieus nemen he  ;D :P

Daar heb ik geen hulp bij nodig. Ik zal me wel bezig kunnen houden straks tijdens mijn verlof. Zal regelmatig in SKW te vinden zijn, en paar tourkes langs andere raambuurten.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw
« Reactie #23 Gepost op: 11 juli 2011, 12:44:02 »
Sexmachine,
Jij zegt dat de Duitse saunaclubs beter zijn dan het SKW. Dan zal dat ook zo wel zijn want jij hebt veel meer ervaring dan ik en mijn mama zei altijd dat het goed is om naar oude mannetjes te luisteren. :))
Mijn zoon  :P   ,
He skw is ANDERS, ramenbuurten zijn er voor een snelle fuck, en als je met die ingesteldheid gaat, is het skw goed tot erg goed, en inderdaad de beste wandelbuurt die er te vinden is.
Je lijkt net de jonge sexmachine (alleen veel lelijker dan mij destijds  ???  ), ik had net dezelfde wandelgewoontes dan jij.
Alleen hebben ze me 20 jaar laten wandelen in het skw en was er geen oud ventje die me zei: "Probeer eens een Duise saunaclub." Dat werd mij pas verteld door een zekere Coco2, en wel na meer dan 20 jaar wandelen in het skw. Sinds die dag kijk ik heel anders tegen het skw aan. Ik heb in oktober en november nog enkele goede ervaringen gehad in ons aller skw, maar nadien viel het allemaal wat tegen, buiten mijn ervaring met pijpwonder Erica  8)
Toch vermaak ik mij prima in het SKW. Eenmaal ben ik in Duitsland geweest in Golden Time. Ik heb daar 4 kamergangen gemaakt. Ik vond de service die ik krijg bij mijn vaste dames in het SKW beter. Een dame van GT zette ik op dezelfde lijn als Mirela, Tereza. Omdat Duitsland altijd zo lofvol omschreven wordt, vond ik dat persoonlijk toch een magere oogst. Toch weet ik ook wel dat slechts 1x Duitsland veel te weinig is om een fatsoenlijk oordeel te vellen. Verder was ik daar ook alleen. Als ik met jouw daar geweest was, ben ik ook zeker dat GT me veel beter was mee gevallen. Het is zoals ik iemand meeneem in het SKW, dan zeg ik: "die en die moet je al niet pakken, die en die zijn wel goed".
Met mij zal je niet naar GT gaan, want ik vind het er tien keer slechter dan het skw. Dat is het skw in 't kwadraat, wijven die je veel te snel willen afwerken, en niks waard. Voor mij is GT de raamclub tussen de Duitse saunaclubs, en ik zet er geen voet meer binnen sinds 2007.
Hoe dan ook, voor mij is er ook nog het aspect geld. Ik hou vast aan twee à drie dames bezoekjes van 50 euro in de week. Pas op dat telt aardig op. Dat is 600 euro per maand. In de Duitse clubs neuk ik 500 euro per keer er door. Ik verklaar me nader:

50 euro inkom, 50 euro benzine + algemene slijtage. Dit is al 100 euro. En dan begint het pas. Je zit daar een hele dag tussen de dames. Ik geef van mezelf toe dat ik dan niet het karakter heb om te zeggen, voilà 1 kamergang en gedaan voor vandaag. Daar kan je in mijn ogen niet voor naar Duitsland rijden. Ik neuk er daar dus 4. Kostprijs 200 euro. Maar dan ben je daar op de kamer en dan denk je, ja een FT daar heb ik wel zin in. Weeral een toeslag van 25 euro. Ik bedoel maar het telt aardig op en hoerenlopen is voor mij een verslaving. Ik heb veel seks nodig en daarvoor is het SKW voor mij prima, ik kan me daar niet failliet neuken. In de saunaclubs gaat dat makkelijker.

Naar het SKW moet ik ook rijden en verslijt mijn wagen ook, na de wandeling ga ik ook nagenieten en iets drinken. Dus reken maar dat een gewone wip me 70 euro kost. Dat weet ik wel. Toch vallen de saunaclubs me duurder uit.
Ik wil je rekening niet maken, en een Duitse club is duurder dan een ramenbuurt, maar NIET per beurt en al helemaal niet per uur.
Ik ga verder borduren op je drie bezoekjes per week. Goed, als je dat op regelmatige basis doet, dan praten we over een 220-250 euro per week, alle kosten inbegrepen, daar ben je mee akkoord toch.
Dan ga ik ook zeggen, de zaterdag naar een club en hetzelfde doen als je in het skw doet. Dus 3 meiden.
Simpele rekensom hoor. Laat ons zeggen 50 euro brandstof (alhoewel je perfect met vier kan rijden en dan is het geeneens 15 euro).
Inkom 50 euro, en drie meiden 150 euro. Totale kostprijs: 250 euro.
Duurder dan het skw? Vergeet het. Wij komen iets na de middag in PSR toe en blijven er tot sluiting. Eten a volonte en restaurantkwaliteit. Thuis moet je ook eten, want je hangt geen hele dag in het skw.
En dan praat ik geeneens over wat je van de meiden krijgt. De standaard in een saunaclub omvat bijna altijd TZ, PZC EN je bent een half uur onder de pannen, terwijl je in het skw na 15 a 20 minuten terug op straat wordt gezet.

Mag ik dus tijdsgewijs de kostprijs doortrekken? Dan krijgen we een heel ander beeld.
Voor je gespendeerde dagprijs van 250 euro heb je 90 minuten seks, ben je een ganse dag onder de pannen, met eten en drinken inbegrepen.
Voor je gespendeerde prijs van 250 euro in het skw heb je 45 tot 55 minuten seks. En kan je zelf achter je drank lopen en voor je freet zorgen.
En dan hebben we het geeneens over de "standaarden" in een saunaclub (GT te buiten gelaten).


Zin in een FT? Appelen met appelen vergelijken, Roberto, als je zin hebt in een FT in het skw, en de meid in kwestie zou dat willen, ben je er niet vanaf met 25 euro, ik ken er die PZC en daarvoor 150 euro vragen.


Blijft er het feit dat een dagje saunaclubben meer kost dan een dagje skw, tenzij je in het skw er evenveel neukt, en ja, als ik vroeger de ganse dag in 't skw rondhing, ging ik ook 3 tot 4 maal neuken, en dan is een saunaclub veel en veel goedkoper. Het is maar hoe je het bekijkt... .
Nogmaals dat is allemaal mijn persoonlijke mening.
23 juli? Dan zit ik met zekerheid in SKW!
Jij MOET blijven wandelen in het skw, of we verliezen onze beste schrijver in Antwerpen. Alleen wil ik je graag een keertje meenemen, ga je echt met dat ud manneke niet mee op 23 juli, lekker gezellig op de bank bij sexmachine (ik vraag weinig per uur)  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #24 Gepost op: 11 juli 2011, 12:44:55 »
sexmachine - ik daag enkel uit om je bezig te houden tijdens je verlof, Elwood, me niet te serieus nemen he  ;D :P

Daar heb ik geen hulp bij nodig. Ik zal me wel bezig kunnen houden straks tijdens mijn verlof. Zal regelmatig in SKW te vinden zijn, en paar tourkes langs andere raambuurten.
Mag jij vreemd gaan van je lief?  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #25 Gepost op: 11 juli 2011, 12:57:15 »
sexmachine - ik daag enkel uit om je bezig te houden tijdens je verlof, Elwood, me niet te serieus nemen he  ;D :P

Daar heb ik geen hulp bij nodig. Ik zal me wel bezig kunnen houden straks tijdens mijn verlof. Zal regelmatig in SKW te vinden zijn, en paar tourkes langs andere raambuurten.
Mag jij vreemd gaan van je lief?  ;D :P

Ik zeg toch niet dat ik ergens binnen ga. ;) En dat ga ik zeker niet tegen haar zeggen. ;D Maar ja ik mag het wel, als ik me eerst maar voorstel. >:D :)) :P

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #26 Gepost op: 11 juli 2011, 13:00:31 »
Maar ja ik mag het wel, als ik me eerst maar voorstel. >:D :)) :P
Jezelf niet voorstellen als sexmachine he, want ik heb nu een goede naam in 't skw  8) :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Re: Vingerlingstraat 12/3, Paola (Albanees-Italiaans)
« Reactie #27 Gepost op: 11 juli 2011, 13:06:42 »
Maar ja ik mag het wel, als ik me eerst maar voorstel. >:D :)) :P
Jezelf niet voorstellen als sexmachine he, want ik heb nu een goede naam in 't skw  8) :-\

Je hebt de laatste tijd inderdaad behoorlijk aan je reputatie gewerkt, maar hij is nog niet zo goed als die van Elwood. ;D ;D
Ik stel me dus gewoon voor als Elwood. Zij maar gerust.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw
« Reactie #28 Gepost op: 11 juli 2011, 13:11:09 »
Goed zoals de topictitel dus zegt ....IN 'T SKW

Ondertussen is er genoeg geleuterd over SKW en Duitsland. Ieders standpunten zijn wel duidelijk zo neem ik aan. De heren Elwood en Roberto hebben hier eerlijk hun godinnen IN 'T SKW opgesomd.
Nu wacht ik op het lijstje van Sexmachine en de anderen...
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2011, 13:12:53 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw
« Reactie #29 Gepost op: 11 juli 2011, 13:25:31 »
Goed, mijn lijstje van de werkzame meiden in 't skw....
1. Erica - omwille van haar pijpkwaliteiten, en dat is iets waar ik weinig om geef normaal gezien
2. Erica's zus Alex, omwille van haar gelijkenis met Loredana en haar stoute spelletjes
3. Stefanieke - omwille van haar geilheid, Stefanie is gewoon een geile donder  :P
4. Eni - omdat ze mijn curryworst zo lekker vindt  :-\


Als je wil dat ik mijn top 20 aller tijden van het skw geef, moet je daar maar om vragen, Roberto  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal