Auteur Topic: Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw  (gelezen 79415 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw
« Reactie #30 Gepost op: 11 juli 2011, 13:32:24 »
Als je wil dat ik mijn top 20 aller tijden van het skw geef, moet je daar maar om vragen, Roberto  ;D

Waarom niet? Graag aangevuld met het jaartal waarin ze begonnen te werken in het SKW en welk jaar ze gestopt zijn. Dit zou wel eens een belangrijk document kunnen worden voor het nageslacht!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw
« Reactie #31 Gepost op: 11 juli 2011, 13:35:10 »
Goed zoals de topictitel dus zegt ....IN 'T SKW

Ondertussen is er genoeg geleuterd over SKW en Duitsland. Ieders standpunten zijn wel duidelijk zo neem ik aan. De heren Elwood en Roberto hebben hier eerlijk hun godinnen IN 'T SKW opgesomd.
Nu wacht ik op het lijstje van Sexmachine en de anderen...

Ik zal zo meteen eens gaan zien of ik nog een aanvulling voor mijn lijstje kan vinden. ::)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw
« Reactie #32 Gepost op: 11 juli 2011, 13:46:24 »
Als je wil dat ik mijn top 20 aller tijden van het skw geef, moet je daar maar om vragen, Roberto  ;D

Waarom niet? Graag aangevuld met het jaartal waarin ze begonnen te werken in het SKW en welk jaar ze gestopt zijn. Dit zou wel eens een belangrijk document kunnen worden voor het nageslacht!
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooot  ;D
Ze staan allemaal gebookmarkt, maar op een verkeerd forum. Bij deze beloof ik plechtig dat ik mijn top 20 aller tijden zo snel als ik kan maak, met daarbij alle recensies die ik erover terug kan vinden. Dan moet ik even ijsberenforum hacken, maar dat kan geen probleem zijn  ;D
Ik kan alvast enkele namen geven.... Laura ... Chantal ... Gina .... Verena ... Melissa ... Anja .... mmmm, ik krijg zin om nu naar 't skw te gaan, wat zijn wij toch allen geile donders  ;D :P


Elwood, gewoon copy paste en alles is in orde  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw
« Reactie #33 Gepost op: 11 juli 2011, 13:59:22 »
Ken je Roxanne van VR 5 of 7 nog? Dat was een van de eersten die ik bezocht ergens begin 2009. Dat was een wow - gevoel en dan Albanese Gerta van VL 3/3. Die ik na februari 2009 nooit meer terug gezien heb. :'( En dan de Albanese Sarah, die nu in Oostende zit.

Vroeger was alles beter zeker?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw
« Reactie #34 Gepost op: 11 juli 2011, 14:09:37 »
Goed zoals de topictitel dus zegt ....IN 'T SKW

Ondertussen is er genoeg geleuterd over SKW en Duitsland. Ieders standpunten zijn wel duidelijk zo neem ik aan. De heren Elwood en Roberto hebben hier eerlijk hun godinnen IN 'T SKW opgesomd.
Nu wacht ik op het lijstje van Sexmachine en de anderen...

Ik zal zo meteen eens gaan zien of ik nog een aanvulling voor mijn lijstje kan vinden. ::)

Ik bedoel, Live in SKW, voor uitbreiding van mijn lijst. Op de diverse fora kan ik er wel genoeg boven water toveren. Voor zover ze nog niet verloren gegaan zijn.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw
« Reactie #35 Gepost op: 11 juli 2011, 14:30:24 »
Ken je Roxanne van VR 5 of 7 nog? Dat was een van de eersten die ik bezocht ergens begin 2009. Dat was een wow - gevoel en dan Albanese Gerta van VL 3/3. Die ik na februari 2009 nooit meer terug gezien heb. :'( En dan de Albanese Sarah, die nu in Oostende zit.

Vroeger was alles beter zeker?
Ik ken een Roxanne, maar niet de jouwe, of ze moest teruggekomen zijn.
De Roxanne waar ik van praat zorgde voor serieuze opschudding in het skw, ik herinner me nog dat ik er binnen stapte, haar gedwee naar de kamer volgde, en na de verlichte fasciliteiten (betalen en wassen) begon ze me zowaar te pijpen zonder, en hoe.
Grote opschudding, grote opschudding, die hete donder vloog gewoon op je klein geval (of groot geval voor Jansen en Roberto  ;D  ) en gaf je een natte pijpbeurt van een kwartier zonder condoom. En nadien gaf ze nog van jetje op je kleine ook. Ze staat zeker in mijn top 20 aller tijden. Pikant detail; na de daad spoelde ze haar mond met wiskey, om de bacteriën te doden, eerst een slok, gorgelen en uitspugen, en daarna een slokje naar binnen. Maar wat een heet monster. Heb haar drie jaar nadien nog eens bezocht, maar toen was ze al veel professioneler, waarmee ik bedoel dat de tijdsdruk toen meer meespeelde, zo snel mogelijk je eruit werken, dus zo snel mogelijk poen pakken, de man des huize moet ook iets overhouden aan ons plezier zeker...  :o


Of vroeger alles beter was? Neen, helemaal niet. Heel vroeger was het gewoon anders, ook in het skw, tijden veranderen gewoon, maar om vroeger beter te noemen, neen,d at zou ik niet durven zeggen.
Voor mij was het skw het beste half vorig decennia, zo rond 2005, maar het enige waarvoor jij je kleine Roberto toen gebruikte was om te "wildplassen"  ;D
Voor mij is de laatste 3 jaar, en vooral met de komst van de Bulgaarse en de Roemeense invasie, het er ferm op achteruitgegaan. toen de Albanezen nog alles in handen hadden, was het niet zo gehaast.
Nu heeft ieder kind daar achter de ramen haar eigen pimp, en indien niet, lopen er genoeg onnozele Marokkaantjes rond die graag hun handtekening-klootzakstempel op die meiden hun lijf laten zetten. Afvoeren, die wanna-be-pimpjes, de snollen....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Wie is de koningin van het Schipperskwartier?
« Reactie #36 Gepost op: 6 april 2012, 13:03:56 »
SKW - kenners ten velde,


Wie is voor jullie de "fuck" van het kwartier? Wie spant de kroon van de circa 600 werkzame dames. Van welke dame worden jullie oprecht geil en knallen jullie met een oerkreet het condoom vol?


Laat het me weten. De poll is aangemaakt en ik heb slechts mijn persoonlijke top 5 opgenomen VAN HET MOMENT, van dag- en nachtshift samen! Er is dus ruimte voor discussie.


De 6 de optie is dus ook "een andere, namelijk". Enfin, leg het me uit want  misschien loop ik zonder het te weten steeds voorbij een parel die ik niet ken of nog niet bezocht heb...



Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Wie is de koningin van het Schipperskwartier?
« Reactie #37 Gepost op: 6 april 2012, 13:09:06 »
Ik zal dus zelf de spits afbijten en heb gestemd op de mooie Nicole van SS 39/1 die momenteel met de Oosterzon is verdwenen. Maar ze komt wel terug want "money talks"! ;D


Nicole is pas na een tijd mijn absolute favoriete geworden want die kan tegenwoordig wel tegen een stoot als ze met mij op de kamer is.
Haar looks had ze natuurlijk al van bij het eerste bezoek...

Als ik Nicole's kamer binnen stap, spreekt mijn overlevingsinstinct want ze is in staat mij met haar en huid op te vreten. Altijd een echte "clash" tussen koningin Nicole en Roberto de snul.

Uiteraard is dat slechts persoonlijk...
« Laatst bewerkt op: 6 april 2012, 13:44:54 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Wie is de koningin van het Schipperskwartier?
« Reactie #38 Gepost op: 6 april 2012, 13:53:22 »
Voor deze rakker op dit moment en ook omwille van mijn zware lolita periode: met voorsprong Bulgaars beuksnolletje Jane van SS10/2. Maar dat had Roberto al wel door ;D

No problem with my anaconda ! (mijn nieuwe bijnaam sinds dat geil feestje in club Babylon 8))
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Wie is de koningin van het Schipperskwartier?
« Reactie #39 Gepost op: 6 april 2012, 14:20:25 »
Ja, dat had ik al wel door kameraad. Volgende keer ga ik wel eerst binnen want anders vrees ik dat ik niks ga voelen. ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Wie is de koningin van het Schipperskwartier?
« Reactie #40 Gepost op: 6 april 2012, 18:32:49 »
Robbie, als je een poll maakt, en je geeft een vijftal namen op, en dan de keuze "andere", bevoordeel je die eerste vijf, dat is statistisch bewezen  ::)
Ik protesteer dus tegen deze poll, en eis hier 468 namen  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest672

  • Gast
Wie is de koningin van het Schipperskwartier?
« Reactie #41 Gepost op: 7 april 2012, 11:50:07 »
Ik ga toch voor Andra VR 5/2 (nacht).

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw
« Reactie #42 Gepost op: 28 oktober 2013, 11:43:19 »
Anna VR 08/1,
een van de allerknapste, een van de liefste, een met vele mogelijkheden.
een aanrader voor elke beginnende of gevorderde wandelaar!
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw
« Reactie #43 Gepost op: 14 juli 2014, 13:42:58 »
ik ben er toch vrij zeker van de Erika (ss 43) het meeste worst per dag in haar poes krijgt, zeer vaak bezet en, naar eigen zeggen, 12 tot 20 klanten per dag....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Wie is goed en wie is beter .... of wie krijgt het meeste worst in 't skw
« Reactie #44 Gepost op: 14 juli 2014, 14:56:49 »
ik ben er toch vrij zeker van de Erika (ss 43) het meeste worst per dag in haar poes krijgt, zeer vaak bezet en, naar eigen zeggen, 12 tot 20 klanten per dag....

De toppers krijgen inderdaad nog veel klanten. Anderzijds zijn er ook dames die nog gaan bijklussen. Een dame wiens naam ik niet noem gaat zelfs tomaten plukken  :lol_hitting: