Auteur Topic: Jasmin (Hongaarse)  (gelezen 7797 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Jasmin (Hongaarse)
« Gepost op: 1 augustus 2018, 08:45:49 »
Naam: Jasmin
Nationaliteit: Hongaarse
Leeftijd: 25
Lengte: 1.60-1.65
Postuur: normaal
Borsten: A
Tatoeage: ja, schouder, zij, bovenbeen
Piercing: ja, neus, navel
Haar: zwart
Taal: Engels (goed)
Extra info: ex-Samya. Trok veel op met Valentina die ook uit Samya is komen overwaaien en zou dus ook gewoon Roemeens kunnen zijn

Ze stelde zich voor als Jasmin uit Hongarije en net als veel van de newcomers ex-Samya. Er was zeker een al een half uur verstreken voordat de kamervraag kwam. Het onderbuikgevoel was goed en ze ging voor de sleutel. ze kwam terug met 3B en als het verleden me iets geleerd heeft dan is het dat ik daar nog nooit een slechte sessie heb gehad.

Het werd een rustige sessie met de nodige sensualiteit. Een zeer gevoelvolle en gevarieerde BJ. Ze wilde mijn condooms wel eens uittesten en liep naar mijn badjas om hem te halen. Mijn fysieke conditie is dermate dat het kopje al was gaan hangen. Met haar mond bracht ze hem aan en begon opnieuw aan een BJ. Ditmaal met veel druk en diepte. Zelden zo'n goede PMC meegemaakt. Ik moest haar een paar keer afremmen. Telkens voerde ze de druk op dusdanige wijze op dat ik me uiteindelijk maar overgaf en het haar op deze wijze liet afmaken. Het uurtje werd netjes volgemaakt. Leuke meid met goede BJ-skills in de gehele range.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Jasmin (Hongaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2018, 11:43:21 »
De Weddenschap

Ik zat in de bar aan de ene kant en Jasmin aan de andere kant. Ze gebaarde of zij naar mij zou komen of dat ik naar haar kwam. Aangezien ze niet echt op mijn lijstje stond voor vandaag in eerste instantie genegeerd. Ze nam hier duidelijk geen genoegen mee en bleef proberen mijn aandacht te trekken. Ik haalde mijn schouders op ten teken dat ik het nog niet wist. Ze liet zich echter niet het bos insturen en kwam kordaat op mij af. Ik zei haar dat ik nog geen kamer plannen had. Voor haar geen probleem en ze zette zich naast me.

De obligate vragen passeerden de revue en het gesprek kabbelde rustig voort. Na een tijdje samen een sigaretje gerookt en bij terugkomst zijn we op een bankje gaan zitten. Ze legde zich op mijn schoot en na een tijdje vroeg ze naar mijn planning voor de dag en vroeg ze of ze daar eventueel in voorkwam. Ik zei haar dat ik een "fluffer" zocht voor een 1e ronde van een half uur en pas later een langere sessie zou doen. Natuurlijk moest ik uitleggen wat een fluffer was en waarom ik als eerste sessie slechts een half uur wilde. Ik zei haar dat ik gezien mijn geilheid zeker wist makkelijk binnen een half uur af te schieten en ik ook zeker wist dat ik niet twee keer in één uur zou klaarkomen. Zij geloofde niet dat dit niet kon. Dan was ik nog nooit de juiste dame tegengekomen.

Vol overtuiging startte ze een betoog waarom het haar wel zou lukken. Ik had het al als mission impossible omgedoopt maar ze liet zich niet uit het veld slaan. Ze was er 100% van overtuigd dat het haar wel zou lukken. Ze wilde met mij wel de weddenschap aangaan dat het haar zou lukken. Nu kenmerkt mijn verleden zich dat ik vaak een weddenschap met dames ben aangegaan. Houd de spanning erin. Ik hou wel van een vrouw die zo zelfverzekerd en overtuigd is van haarzelf haar gezegd dat ze het mocht laten zien. Aangezien ik zeker wist dat ze er niet in zou slagen geen tegenprestatie geëist.

Ze wist van de vorige keer nog mijn voorkeur van kamers en stond toen ik bovenkwam met mijn spulletjes al te wachten met sleutel 3B. Na een korte opfrisbeurt werd er geen tijd verspild en haar tong vond de weg naar mijn mond en haar handje naar mijn lid. Sensueel ging ze te werk. Nadat ze visueel had vastgesteld dat deze in vol ornaat was begon ze te pijpen. Beetje bij beetje de druk opbouwend om vervolgens het rubbertje te monteren. Ze liet zich in cowgirl over me heen zakken. Ze probeerde in hoog tempo de eerste lading te scoren maar dat werkt niet bij mij. Ik nam het over om het ritme aan te geven. Al spoedig probeerde ze het weer door het tempo te verhogen. Onze ritmes voor cowgirl liepen duidelijk niet synchroon. Met wat kunst en vliegwerk werd de bestemming voor mijn nakomelingetjes uiteindelijk bereikt. Snel even gewassen in de douche.

Haar bij terugkomst een massage gegeven waarna ze zich weer toelegde op haar doel. Met haar handje begon ze mijn lid weer langzaam gebruiksklaar te maken. Tot mijn verrassing stond deze vrij snel weer in vol ornaat paraat. Gezien de tijdsdruk pakte ze meteen het rubbertje en bracht deze met de mond aan. De vorige keer was me al opgevallen dat als ze met condoom pijpt dit met een veel grotere intensiteit en druk door haar gedaan wordt als zonder. Gelijk volle bak ging ze tekeer. Ze zorgde daarmee dat het aardig begon te borrelen maar ik wist ook zeker dat het haar op deze manier niet ging lukken. Ik had haar kunnen bijsturen maar ze was zo stellig geweest dat het haar zou lukken dat ik benieuwd was of ze dit door zou hebben. Ze bleef echter volharden in haar poging. Op 1 of 2 minuten na was het uurtje voorbij en ze stopte. Triomfantelijk keek ze me aan. Ik zei dat ze er dicht tegenaan zat maar dat het niet gelukt was. Ze bekeek het rubbertje en zei van wel. Het blijft toch vreemd dat de dames nog steeds niet het verschil tussen sperma en voorvocht kennen. Ik zei haar dat als ik het rubbertje had volgespoten ze dit echt wel gevoeld zou hebben. Nu zou je denken dat gezien het feit dat ik er zo dicht tegenaan zat als zelf toegegeven ze zou voorstellen om een half uurtje te verlengen maar ze begon met opruimen. Duidelijk een gebrek aan sexuele intelligentie.

Aan haar bedprestaties is niets mis maar een herhaling zal er niet snel volgen. Daarvoor ontbreekt er bij de sexuele chemie net iets.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Jasmin (Hongaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2018, 22:37:20 »
Terwijl ik aan de bar een paar biertjes aan het drinken was, kwam er een dame bij me zitten. Er volgde een gesprekje, maar ik had niet direct interesse in haar. Ik had in het begin het idee dat ze een snelle kamer probeerde te versieren en ik verwachte dat de kamervraag wel snel zou komen. Kwa uiterlijk was ze ook niet helemaal mij type. Iets te veel make-up, vooral haar lippen, waarmee ze me paar zoentjes gaf en ik daardoor helemaal onder lippenstift zat. Wel een mooi slank lichaam en een klein maar lekker kontje. Wat ook klein was, waren haar borsten. Ik heb veel rakkers gezien met grotere borsten :) Voor rakkers die op flat chested girls vallen, is zij de ideale dame.

De reden dat ik toch over stag ben gegaan, is omdat het gesprek steeds leuker werd. We hebben denk ik bijna een half uur zitten praten. Jasmin vertelde me dat ze hiervoor in Samya had gewerkt en dat ze uit Hongarije komt. Een Hongaarse, die heb ik al lang niet meer gehad. Dit jaar tot nu toe alleen nog maar Roemeense en Bulgaarse dames gehad. Een Hongaarse zou een leuke afwisseling zijn. Wat ik ook leuk aan haar vond, is dat ze meerdere talen spreekt, waaronder ook Spaans. Dat zie je niet vaak bij Hongaarse dames. Uiteindelijk had ik wel een goed gevoel bij Jasmin en haar aangegeven om maar een sleutel te gaan halen.

Op de kamer ging het net zo relaxt als in de bar. Ze zoent lekker, alleen het tongzoenen had wel wat beter gemogen. Verder geen klagen over haar. Jasmin heeft een heerlijk zacht en lekker lichaam. Pijpen en zeker neuken was erg lekker.

Jasmin is voor een Samya meisje een echte aanrader. Ze is niet zo'n jaagster, waar ik in het begin bang voor was, maar een leuke, spontane en relaxte meid. Haar service is goed. Ik denk dat ze wel een goede aanwinst is voor Sixsens. Overigens heeft ze ook een erg mooie blonde vriendin, waar ik ook wel ogen voor had. Misschien een volgende keer :)



Naam: Jasmin
Nationaliteit/Taal: Hongaarse / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd: 25
Haarkleur/-lengte: Zwart
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: Slank 50 Kg, maat 34/ A-cup (flat chested)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.