Auteur Topic: Antonia (Roemeense)  (gelezen 7231 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Antonia (Roemeense)
« Gepost op: 1 augustus 2018, 08:47:14 »
Naam: Antonia
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 28
Lengte: 1.65
Postuur: normaal
Borsten: B
Siliconen: nee
Tatoeage: volgens mij niet
Piercing: nee
Haar: zwart
Taal: Duits (redelijk), Engels matig
Extra info: oa een verleden in GT en Wenen. Is er enkele jaren tussenuit geweest

Naast me kwam een dame zitten. Niet helemaal mijn type, maar ze probeerde mijn aandacht te krijgen. Ik was van plan om naar huis te gaan en besloot eerst nog een sigaretje te roken in het rokershok. Betty kwam naast me zitten. Gedurende de dag hadden we al enkele malen met elkaar gesproken. Inmiddels was Antonia (naam van de dame) ook met een tweetal vriendinnen binnen gelopen. Toen Betty wegging greep Antonia haar kans om bij mij te zitten. Ze gooide haar benen over me heen en vroeg of ik deze kon masseren. (Waar halen de dames toch hun informatie vandaan?)

Ik ben nooit te beroerd om een dame daarmee een plezier te doen. Ik zei haar dat ik daarvoor eigenlijk mijn massage olie nodig had en meer ruimte. Ze stelde voor dat ik haar in de Kino zou masseren. Zo gezegd zo gedaan nadat ik de olie had gehaald. Ze stelde daarna voor om een kamer op te zoeken zodat ze mij ook kon verwennen. Ik zei haar dat ik niet verwachtte dat er nog veel leven in zat. Ze begon sensueel met haar handje op onderzoek uit te gaan en haar touch deed hem laten stijgeren als een Italiaans racepaard. Ontkennen was onmogelijk dus gezamenlijk de weg richting theke gelopen en op naar kamer 3B. Ze begon aan een rustige blowjob gevolgd door een HJ met olie om daarna weer over te gaan op een BJ. Het condoompje werd erop gedaan en ze kwam in cowgirl op mij, na een tijdje draaide ze zich om in reverse cowgirl en de wijze waarop ze reed zorgde ervoor dat ze binnen no time haar doel bereikt had. De resterende tijd haar beloond met een massage van de rug.

Technisch heel vaardige dame die er in slaagde mij in mijn verminderde fysieke toestand na zo'n 20 minuten te laten klaarkomen tijdens een derde sessie. Zelfs in topvorm kan ik me niet herinneren dat een dame daarin is geslaagd. Toen ik SS verliet stond ze ook bij de theke om naar huis te gaan. Ze vroeg of ik bij een volgend bezoekje voor haar een flesje van deze olie mee kon nemen. Niet wetende of dat het er ooit nog van zal komen mijn tas geopend en het haar overhandigd.