Auteur Topic: Verversrui 22/3 Anna  (gelezen 2807 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/3 Anna
« Gepost op: 12 juli 2011, 21:51:35 »
Plaats van tewekstelling: Verversrui 22/3
Naam: Anna
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: 21
Haarkleur: Zwart, half - lang
Kleur ogen: Zwart
Lengte dame: 1 meter 55
Cupmaat: C - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle mogelijke standjes
Shift: Zo van een uur of 1 in de namiddag tot een uur of 2 's nachts
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Vandaag nog eens naar ons geliefde SKW getogen. Als ervaren wandelaar was ik vandaag toch wel de pineut want ik kwam daar aan in de shiftwissel. Dit zijn normaal beginnersfouten maar ik had anders geen tijd...

Met enkele dames die aan hun shift begonnen een babbeltje gemaakt... om dan in de regen op jacht te gaan. In de Verversrui 22/3 brandde licht en zag ik de mooie slanke, zonnebankgebruinde Anna staan. Dit kon ik niet aan mij laten voorbijgaan.

Ze had wat medelijden met mij dat ik helemaal verzopen was. De ontvangst was uitermate vriendelijk en zo is Anna ook, altijd uitermate vriendelijk en nooit klagen. Op haar kamer aangekomen droogde ze met een handdoek mijn haren en hielp ze me te ontkleden. Ze heeft dus geen schrik van water. ;D

Al staand begon ze kleine Roberto te pijpen. Dit deed ze zeer goed, zo goed zelfs dat ik lam op mijn rug ging liggen om nog beter te genieten. Ze vroeg welk standje ik wou? Ik zei, schat pijp nog maar wat door. Daar gaf ze gevolg aan, gevolgd door een flatterende lach omdat haar orale kunsten in mijn smaak vielen.

Dan ben ik rustig op haar gekomen want ze is uiterst klein, al snel kwam ze in amazone op mij en zo kon ze alles zelf beter regelen. ;)

Zo heb ik de rit uitgezeten. Omdat het buiten uiterst hard regende en er geen volk in de straat was, heeft Anna goede aftersales gegeven. Ze is dus geen slaper wat betreft klantenbinding.

Heren, doe er jullie profijt mee! Uiteraard is er beter te vinden maar Anna staat niet zo ver onder deze toppers.

Jullie SKW - reporter Roberto!
« Laatst bewerkt op: 12 juli 2011, 21:53:16 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/3 Anna
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2011, 19:58:43 »
Deze schoonheid heb ik vandaag bezocht! :)

Geen echte topper maar seks van een zeer aanvaardbaar niveau! Niks op aan te merken.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/3 Anna
« Reactie #2 Gepost op: 1 april 2012, 23:57:46 »
Vandaag danste de mooie Anna me naar binnen. Op weg naar de kamer bleef ze met mij dansen. Deze kelk moest ik dan maar ledigen want ik ben een kleine sexmachine, en dat betekent: "Ich kann nicht tanzen, nur ficken"! ;)  De service bij deze babe wordt alsmaar beter en beter...


Terwijl ik me uitkleedde lag ze al op bed en kwam ze me assisteren met de broeksriem. Haar hand ging al in mijn boxershort en daar begon ze al aan kleine Roberto te sjorren.


Ik legde haar op haar rug en begon aan een tweemalige beklimming van haar "Paterberg", die steil, pittig maar veel te kort was. Hier had ik dorst van gekregen en in de afdaling naar de Grotstraat bevoorraadde ik me met haar kutsappen. Het kan ook zijn dat ik mijn eigen speeksel heb gedronken maar daar ben ik nog niet uit! ;D  Dorst had ik alleszins niet meer en ik was klaar voor de volgende passage.


Net als Boonen en zijn vriendjes moest ik die verschrikkelijke Paterberg nog een keer op en ik heb me niet van de plicht gekweten. Ik werd er bijzonder geil van allemaal en Anna pijpte het condoom vacüum over mijn lul. Nu kon ik wat uitrusten...


Ze bleef in de graaizone zitten en zodoende kon ik haar overal betasten en nogmaals de steilheid van die Paterberg inschatten voor de laatste en beslissende doortocht... Leuk, bij een schoonheid van dit kaliber. De verzuring ebde langzaam weg en ik vond het tijd om te demarreren en met haar een zeer "bumpy ride" te doen!


Mohombi - Bumpy Ride


Ik begon haar langzaam in missionaris te rakken maar al gauw moest ik volledig plat gaan in dit standje zodoende ving ik minder wind en ging ik sneller en sneller. Echter vond ik dat ik nog te veel in de wind reed en zette haar dan maar voor mij, achter haar lekkere en parmantige kont kon ik me immers beter verschuilen.


Na wat uitgerust hebben in haar kont waarbij ze de tegenstoten maakte en het kopwerk deed gingen we  met zijn twee de laatste rechte lijn in. Ik schoof haar onder mij door in mijn befaamde schildpadstand! Ik vertrok dus als eerste in de sprint en na hevig gespartel van ons beiden was ik degene die de kreet van de overwinning schold!


Vol blijdschap en helemaal leeg stond ik trillend op mijn benen de straat op!


Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...