Auteur Topic: Schippersstraat 19/2, Kim (Bul- gecomb. dag- en avond/nachtshift)  (gelezen 24551 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 19/2, Kim (Bul- gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Gepost op: 3 augustus 2018, 10:00:48 »
Deze slanke en steeds in sexy zwarte lingerie meestal met jareletelles en dito kousen,  ik  heb haar zowel tijdens de dag als nacht reeds opgemerkt.    In haar raam zit ze meestal met haar mobieltje bezig, ze huurt de kamer  24h/24h   7d/7d .

Ze is 1.55 , zonder hakken, dunnetjes met getunde C cup en bij momenten opvallende dikkere lippen.
De laatste twee lichaams wijzigingen weerhielden me om  eerder contact met haar te nemen.    Doch op een
zwoele avond heb ik het gewaagd.    :pica
Ze is vriendelijk en heeft een uitnodigde stem.    Afgesproken voor  50 Euro, voor f en s.

Dit vernieuwde pand (Bet(d)weter, k ben niet zeker van het nummer) , heeft een zeer mooie kamer.   Ondanks de hoge temp. tijdens de dag was het aangenaam in de kamer.     Hygiëne is toppie.
De kamer is gedecoreerd met allerhande kinky spullen,  dildo, strap on ,  latex kledij, .....    spielerei voor de liefhebber.  :wildcat

Voor een eerste kennismaking heeft ze goed onderhanden genomen, voor meer brownies/green ones  zijn natuurlijk extra diensten mogelijk.   ;D    k Denk dat ze dat in zeer goed kan invullen.

Doc


« Laatst bewerkt op: 5 augustus 2018, 16:56:30 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/2, Kim (Bul- gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 4 augustus 2018, 17:34:44 »
Maar doc toch , heeft die Kim je zo in de war gebracht  :17:? SS25 ken je immers toch goed, Sara staat daar toch in het eerste raam  !!!!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/2, Kim (Bul- gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 4 augustus 2018, 18:16:55 »
Kan het  19/2 zijn, gerenoveerd pand ?

Doc

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/2, Kim (Bul- gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 5 augustus 2018, 16:55:51 »
Kan het  19/2 zijn, gerenoveerd pand ?

Doc
SS19 is inderdaad ook gerenoveerd; we zullen het daar maar bij houden; de toekomst zal misschien wel uitsluitsel brengen...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/2, Kim (Bul- gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 5 augustus 2018, 18:07:02 »
Kan het  19/2 zijn, gerenoveerd pand ?

Doc
Tieten verbouwd?  :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :showtits
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/2, Kim (Bul- gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #5 Gepost op: 8 augustus 2018, 17:11:36 »
Kan het  19/2 zijn, gerenoveerd pand ?

Doc
SS19 is inderdaad ook gerenoveerd; we zullen het daar maar bij houden; de toekomst zal misschien wel uitsluitsel brengen...
Kim staat wel degelijk op SS19/2: die conclusie had ik al getrokken, en dendocteur heeft het me daarstraks bevestigd !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 19/2, Kim (Bul- gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #6 Gepost op: 25 augustus 2018, 16:21:59 »
klopt daar staat ze, ben benieuwd of haar service en werkattitude al wat beter wordt, want ze heeft best iets speciaals qua uitstraling, maar mijn 1e ervaring met haar was nu niet bemoedigend te noemen....

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 19/2, Kim (Bul- gecomb. dag- en avond/nachtshift)
« Reactie #7 Gepost op: 10 september 2019, 01:12:51 »
heeft nu meer spullen, maar het spel blijft wat afwachtend en niet echt inspirerend, erg jammer want ze heeft wel bepaalde looks