Auteur Topic: Schippersstraat 35/2, Tahlia (Roe- avond/nachtshift)  (gelezen 16835 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 35/2, Tahlia (Roe- avond/nachtshift)
« Gepost op: 6 augustus 2018, 15:46:14 »
In de avond nacht shift staat deze donkerharige jonge meid begin 20 samen met een beetje op haar lijkende vriendin (die op 35-3 staat).

Tahlia of misschien spel je het anders. Zeer vriendelijk en lief meisje, maar bij het raam is ze spannender. Want de hakken gingen direct uit en dat vind ik al een teken van a sexualiteit en niet het vak begrijpende, ok ze deed ze weer aan op mijn verzoek, maar ik wist toen al dit een standaard wip/sex werd zonder enige spanning. Gewoon technisch de handelingen doen en op naar de volgende klant. Alles ging bij haar ook direct uit, en dan blijft er gewoon een leuk meisje over, maar niet iets opwindends of geil. Hoe lief ze ook is. Nee jammer, dat is voor mij dan 13 in 1 dozijn meisje net als haar blonde superslanke buurvrouw in de avond/nacht op 35/1, Maria volgens mij toen ik die maanden geleden eens bezocht.

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Talia (Roemeense- avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 12 december 2018, 11:34:37 »
Na een klotedag op het werk moest ik even stoom afblazen en waar kan dat beter dan in het SKW ? Om iets na 23:00 aangekomen en na een aantal rondjes viel mijn keuze al snel op deze Talia. Ik had haar buurvrouw Maya al eens uitgeprobeerd en had nu wel zin in haar. Ze ziet er zo speels uit met dat korte blauwe t-shirtje en met haar handen in haar heupen staat ze daar zo schattig te dansen..

Bij binnenkomst vertelde ze me dat het 50 euro was , yes yes i know. In haar kamer (dezelfde als waar ik vorige keer Maya bezocht) gaan de kleren al héél snel uit en gaat ze op het bed zitten terwijl ik me nog aan het uitkleden ben. Een wasje is blijkbaar niet nodig , jammer. Nadat ze me wat opwarmt gaat het cd er snel over en begint ze te pijpen. Ze pijpt lekker maar zonder veel afwisseling. Ik kan er wel van genieten en ze houd het lang vol. Fuck? vraagt ze. Natuurlijk !

We beginnen staand naast het bed terwijl zij op haar rug ligt. Het mag er best stevig tegenaan gaan en na een tijdje legt ze spontaan haar benen op mijn schouders. Na een tijdje neuken vraag ik of het oké is als ik op haar lichaam klaarkom. Dat mag maar dan moet er wel een extra briefje van 50 bij. Ja tarara , kleine gangster . Verder neuken dan maar. Ik had het graag in dit standje afgemaakt maar dat zou veel te vroeg zijn. Volgend standje is doggy en ook hier hoeft het niet rustig te gebeuren. We maken het trekkend af terwijl zij met haar benen wijd open naast me ligt.Ik mocht ook rustig met dat mooie poesje van haar spelen.

Achteraf is er wel een wasje en nog een babbeltje. Leuk meisje , niets speciaals maar ik hou wel van haar natuurlijke jonge meisjes lijfje.
« Laatst bewerkt op: 12 december 2018, 17:37:40 door bet(d)weter »
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Talia (Roemeense- avond/nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 12 december 2018, 17:43:41 »
Boer Svein, is dit niet dezelfde dame als:

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,25121.0.html#new

????
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Talia (Roemeense- avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 13 december 2018, 11:16:26 »
Ja dat is dezelfde.
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 35/2, Talia (Roemeense- avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 13 december 2018, 17:39:11 »
Topics samengevoegd !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...