Auteur Topic: Nicole (Slowaakse)  (gelezen 6850 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Nicole (Slowaakse)
« Gepost op: 8 augustus 2018, 11:01:16 »
Te lang geleden dat ik hier nog eens een paspoortje heb aangemaakt..
Nicole , ergens in de 30, struise verschijning in goede proporties met stevige D cup.
Loopt al wat jaartjes mee in de clubs en spreekt behoorlijk goed Nederlands.
In 2014 heeft ze het in Sixsens geprobeerd, dat was nog voor alle uitbreidingen en aanleg van het zwembad.

Verslagje:
Terwijl ik in het restaurant een paar stukken van de kersenvlaai zat te eten, zag ik een vrij forse dame schuin tegenover mij zitten.
Niet echt mijn type maar wel met een leuk koppie en een verleidelijke uitstraling. Beetje flirterige blik en glimlach.
Na dit intermezzo verwachtte ik haar snel in de bar te zien maar kennelijk had zij de nooduitgang genomen en zij was in velden noch wegen te bekennen.
Dan opnieuw naar het zwmbad en daar wat dobberen ter afkoeling.
JonnyFontane vertelde mij daar mooie verhalen uit zijn jeugd en de tijd vloog om met dobberen, kletsen en zonnen.
Op zoek naar die struise verschijning nam ik afscheid want er moest nu toch eens iets gaan gebeuren na 5 uur nietsnutterij in YY.
Maar nog steeds geen teken van leven van Nicole. Totdat zij plotseling aan ons voorbij loopt terwijl we onze zonden staan te overwegen in de bar. Nadat ze haar sigaretje had gerookt op het terras sprak Jonny haar aan en ik was overtuigd. Definitief niet mijn type, geen type om even op te tillen
Maar wel met een leuke verleidelijke uitstraling en dus was ik Jonny dankbaar dat hij haar met mij in contact bracht. Na de tatoo op haar borst verkeerd gelezen te hebben kreeg ik in het Nederlands antwoord van haar wat mij natuurlijk verbaasde. Grappig accent en dat maakte haar misschien nog meer sexy. Binnen 5 minuten lagen we ergens op een kamer. Een vrij warme kamer uiteraard met buitentemperatuur van 38 graden... zal zo een beetje de warmste dag van het jaar zijn geweest en of we nog in staat zouden zijn om te stoeien vroeg ik mij eigenlijk af. Maar Nicole liet er al gelijk geen gras over groeien! Tz, niet vol op de lippen, maar toch wel enthousiast en al snel naar beneden duikend terwijl ik haar grote tieten in mijn gezicht geduwd kreeg om nader kennis te maken. Pijpen ging terug lekker en ook al snel in 69. Wat afwisselen in positie, beffen, zoenen en weer beffen en toen een vraag voor FT van haar waar ik vrijwel nooit op in ga. Uitzonderingen bevestigen de regel en al snel waren we het eens dat we in 69 door zouden gaan tot één van ons het niet meer vol zou houden.. Nicole heeft gewonnen en ik hoop dat JonnyFontane niet aan TZ gedaan heeft zo kort na mijn kamertje met Nicole 
Zeer vriendelijke dame, leuk wat over muziek en gezamenlijke voorkeur gesproken nav de playlist die ik op Spotify aan zette op de kamer en na het douchen op de kamer bij de lockers afgerekend: ook daar bleek zij een correcte dame!

HHG? Misschien maar dan wel als zij het weer eens in Sixsens probeert zoals 4 jaar geleden, want YY blijft voor mij een uitzondering zo 1 keer per jaar, teveel wandelende onderbroeken in zwembad en sauna als het ware en over de hele dag heb ik vrijwel nergens mensen echt zien lachen. Het is te formeel en ik mis er de ongedwongen sfeer en humor met de dames zoals dat in Lemiers wel het geval is (voor mij).
Met afscheid nemen dus op haar “tot ziens” geantwoord met een kus en verteld dat dat van haar afhangt en ik zag in haar guitige ogen......