Auteur Topic: Natalia 32 ( Col ), Genk, Elke Massage Hasseltweg 266  (gelezen 14616 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Natalia 32 ( Col ), Genk, Elke Massage Hasseltweg 266
« Gepost op: 10 augustus 2018, 12:48:02 »
Via internet bij massage Elke uitgekomen ook al is er veel meer te doen als alleen een massage voor mij was het de eerste keer in deze zaak.
Maar deze doet erg netjes aan achterom een paar parkeerplaatsen en van binnen schoon en goed verzorgd met airco aanwezig.
Ik hoefde eigenlijk meteen al niet alle dames te zien want op een van de foto's op internet was een dame me al speciaal opgevallen.
Helaas stond bij de foto geen naam dus maar op goed geluk gereden, eenmaal in de zaak een foto van de dame laten zien en dit bleek Natalia.

Nou ben je snel gefopt door een naam maar het is toch gewoon een echte Latina van Colombiaanse oorsprong ipv. een oostblokdame.
Maar goed nadeel was wel dat Natalia alleen Spaans spreekt dus ik met mijn beste toeristen Spaans aan de gang moest.
Ze bleek echter 32 jaar oud te zijn maar lijkt iets jonger door haar geringe lengte zo rond de 1.50.
En verder is ze zeer slank en heeft zelfs lichte atletische armen op dat slanke kleine lichaam zitten dan wel relatief grote silli borsten, zeker een ruime C cup.
Deze zijn iets aan de harde kant maar dat mocht de pret niet drukken want het is een hele lieve warme dame.
Die zelf ook lekker kletsnat word bij de sex wie weet ga ik nog wel eens terug naar deze kleine maar fijne dame.