Auteur Topic: NENA  (gelezen 59301 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SMF

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
NENA
« Gepost op: 10 augustus 2018, 14:57:04 »
vandaag was ik de 1e klant van een nieuw meisje bij House of Dreams, ene Nena, geblondeerd haar, echte C-cup schat ik zo, en bruine ogen, lief en ondeugend te gelijk. Ze was net gestart, jaar of 20 en vertelde eerder in Amersfoort, Almere en Amsterdam in privehuis gewerkt te hebben]

Wowieeeee wat een leuk en lekker ding, eindelijk weer eentje die het vak begrijpt, vol tongzoenen, en lekker vol gas neuken en pijpen, wat een kanjer! ziet er ook nog leuk uit en ze bleef maar door sexen. Echt geweldig leuk en geil deze Nena :pica

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
NENA
« Reactie #1 Gepost op: 21 september 2018, 18:33:13 »
Vandaag is het een waar sexfeestje geweest met Nena, niet te verwarren met Nina dat is een andere. Nena heeft nu rood haar zag in recensieformulier nu andere kleur staan, maar die meiden doen nog weleens wat met kleurspoelinkjes denk ik dan maar zo. Nou Nena is een sextornadoooooo. Knap gezicht, normaal figuur, niet slank maar ook niet vol. En een sexsensatie in bed hoor. Ik moest meerdere keren naar luchthappen. Ook tongzoenen en voorspel wat top en vol, alsof ik net verkering had. Dit had ik al een tijdje gemist, een girlfriend experience met een hoofdletter G!

Ik kreeg ook door haar energie zelfs extra energie om alles nog vol te houden qua neuken en gepijpt worden. Wat eer wereldmeid is dit. Zondag as zou ze weer werken nou ik ben er! En dat doet Donald niet vaak 2x zo kort achter elkaar dezelfde meid :D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
NENA
« Reactie #2 Gepost op: 7 oktober 2018, 16:48:47 »




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
NENA
« Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2019, 14:32:56 »
Dit is qua sex en beleving een topmeisje, knap gezicht en ze heeft iets schattigs en een beest in de goede zin des woord, in bed. Nena vrijt alsof het je vriendinnetje is met vol tongzoenen, teasen over je hele lichaam  en een geweldige lekkere pijpbeurt, en het neuken was in verschillende standjes ook 1 groot feest. Nena is Nederlandse en nu rond de 23 jaar en momenteel had ze blond(geblondeerd) haar. Ze werkt niet heel vaak.

Offline AndreDH042

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
NENA
« Reactie #4 Gepost op: 8 mei 2019, 19:59:25 »
Had een half uurtje over en was in de buurt van Amersfoort dus ik dacht ff aanwippen bij HOD.. Het was druk maar er was toch nog iemand beschikbaar.  Nena kwam kennis maken en ik had mijn keuze gelijk gemaakt.  een Leuke meid met uitstraling... Was een overheerlijk half uurtje en ik kom snel weer langs bij je Nena

Offline Donald Dump

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
NENA
« Reactie #5 Gepost op: 15 november 2019, 18:28:13 »
Donald wist niet wat ie zag toen Nena werd aangekondigd op de site van House of Dreams dat ze er donderdag zou zijn. Dus ik heb gebeld met de gastvrouw om te reserveren, want Nena is razendpopulair onder de heren. En eigenlijk was ik al te laat, want ze was vrijwel al volgeboekt en er was nog een gaatje van een half uur in de agenda van deze duivels lekkere en geile dondersteen... nou die was voor mij want ook een half uur met Nena is dolle geile pret.

Nou Donald heeft het naar zijn zin gehad. Ze herkende me nog, en het geile en volle tongzoenen was weer een traktatie op zich. Dat mooie koppie en ogen van haar doen je al bijna spuiten van genot. In denk dat een half uur seks met Nena even of nog meer inspannend is dan een gemiddelde goede meid, zonder die tekort willen doen. Ik hoop toch echt dat Nena nog vaker in Amersfoort komt want dan is Donald van de geile partij! :D