Auteur Topic: Schippersstraat 14/1, Noa (Cuba/dagshift)  (gelezen 18128 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 14/1, Noa (Cuba/dagshift)
« Gepost op: 17 augustus 2018, 17:24:38 »
Ik had deze week op een ander forum een recensie gelezen over deze dame. Ze had dinsdag al een paar keer geweldig vriendelijk naar mij gelachen en we hadden toen al wat oogcontact gehad en een uitwisseling van gebaren. Dinsdag had ik echter mijn zinnen op een andere dame gezet. Donderdag was de smile van Noa zo mogelijk nóg groter en elke keer dat ik voorbij haar raam wandelde gaf ze zowel lichamelijk als met haar ogen de nodige signalen die verklapten dat ze me wel graag binnen wilde hebben. Bij mijn vierde passage ben ik op haar af gestapt. Ze deed vriendelijk haar deurtje open en ik zei “als je zó blijft lachen dan moét ik wel bij je binnen komen”. Daarop ging de deur helemáál open en lachte ze al haar witte tanden bloot. Een collega wandelaar schreef dat ze afkomstig is van de Dominicaanse Republiek, mij vertelde ze echter dat ze Cubaanse is.

Ze heeft een kamer achteraan met een bed dat nogal naar de kleine kant is. De achterdeur, die op een koertje uitkomt, stond open. Ik weet niet of er nog andere kamers een toegangsdeur hebben tot dat koertje, maar ik vond het wel iets hebben om met haar te liggen seksen met de deur open. Wie weet wie daar plots had kunnen binnen komen?

De standaardprijs was uiteraard 50 Eur en we spraken verder niet af welke service daarvoor zou geleverd worden. Bij een volledig nieuwe dame kijk ik eens graag de kat uit de boom en zie ik graag welke service ze uit zichzelf wil geven voor die prijs zonder dat je het op voorhand moet hebben over extraatjes en wat je wel en niet mag en of er voor bepaalde dingen moet bijbetaald worden. Als ze de stiel een beetje begrijpen dan geven ze een goede service bij een eerste bezoekje in de hoop dat je zult terugkomen. Doen ze dat niet dan weet je dat je er een volgende keer niet meer moet zijn.

Nadat ze de eurootjes in een safe had opgeborgen kwam ze vóór me staan en deed ze het bovenste deel van haar setje teasend naar beneden zodat tergend traag haar niet al te grote borstjes (een B-tje) met grote donkere tepels tevoorschijn kwamen. Daarna ging het volledige setje uit en bleek deze dame een héél mooie body te hebben. Slank maar niet mager en toch een goed gevormde latinakont, billen en dijen.

Terwijl ik aan de lavabo mijn wasje deed kwam ze naast me staan kijken of ik mijn geweer wel goed proper maakte. Ze duwde haar lichaam tegen het mijne en streelde over mijn rug en kontje. Ze gaf me een paar blaadjes keukenrol aan om mijn handen af te drogen en nam dan zelf een paar blaadjes waarmee ze mijn kleine vriend afdroogde. Die begon daardoor al aardig naar voren te wijzen. Noa gaf me nog een compliment omdat ik hem zo grondig had proper gemaakt. Wat me verwonderde was dat zij geen wasje deed maar even later werd duidelijk waarom. Toen ik de blaadjes keukenrol in de emmer deponeerde bleek dat die nog helemaal leeg was, ik vermoed dus dat ik haar eerst klant van de dag was.

Na het afdrogen begon ze kleine vriend al aardig te teasen en op weg naar het bed zat ze overal aan mijn lichaam te frutselen. Op het bed begon ze eerst aan een lekkere teasing met haar handen en nagels en kwam ze vervolgens tegen me aan liggen. Ik mocht tussendoor even met haar borstjes spelen en aan haar mooie donkere tepels likken.

Met het condoom ging ze nogal onhandig te werk, vond ik. Ik heb al heel wat dames meegemaakt die hem professioneler aanbrengen. Ik ken er zelfs een paar die het op zo’n manier doen dat je het zelfs niet voelt. Ik heb bij verschillende dames al wel eens gedacht dat ze zonder condoom begonnen te pijpen maar achteraf moest ik dan vaststellen dat hij er wel degelijk om zat. Bizar soms.

Toen het condoom op zijn plaats zat ging haar grote mond met dikke donkerrode lippen en fel witte tanden open en zag ik mijn ondertussen volledig stijve paal er helemaal in verdwijnen. Ik kreeg een fijne pijpbeurt terwijl ze tegen me aan zat en ik rustig aan haar kontje en poesje mocht zitten. Plots stopte ze even met pijpen, zette zich recht en zei “I slow down because your dick will explode”. Ze had hem inderdaad zó hard gepijpt dat hij bijna op ontploffen stond.

Ze vroeg heel uitnodigend of ik haar poesje wilde likken. Nu is dat mijn favoriete bezigheid en zo af en toe eens een latina poesje zegt me wel iets. Toen ik “of course” zei kwam echter niet háár poes maar de échte kat op de koord: ik moest daar dan voor bijbetalen! Ik heb zelfs niet gevraagd hoeveel ze dan wilde en heb het maar zo gelaten. Het was voor haar geen probleem, ze zeurde niet verder over meer eurootjes. Later zei ik haar nog “je had geen bijkomende eurootjes moeten vragen om je poesje te likken, nu weet je niet wat je gemist hebt”. Ze lachte haar witte tanden bloot.

Ze pijpte gewillig nog even verder. Het was een geweldig geil zicht om mijn stijve paal te zien verdwijnen tussen die dikke donkerrode lippen.

Dan kwam ze on top. Ze doet het op zo’n manier dat je heel goed voelt wat ze met haar poesje doet en ze bouwt het tempo stilletjes maar stevig op. Mooi zicht ook, dat slanke bovenlichaam vóór je, die sexy dijen naast je en die stevige kont om vast te grijpen. Wat ik heel raar vond is dat ik haar geen glijmiddel heb zien aanbrengen. Wellicht heeft ze dat snel buiten mijn gezichtsveld gedaan, (te) veel was het alleszins niet.

Ze dacht waarschijnlijk dat ze me zo kon klaar rijden maar zo snel gaat dat bij mij niet meer. Ze vroeg om te wisselen naar doggy en ja, tegen zo’n latina kontje wilde ik wel eens even tegenaan beuken. Ze zette zich vóór mij klaar en bracht mijn stijve paal naar binnen. In dit standje voelde haar poesje strakker en warmer aan dan daarnet. Ik mocht helemaal naar binnen, geen sprake van een handje of enig tegenstribbelen. Ze zette zich wat rechter en keek me geil aan in de spiegel terwijl ze haar ene hand boven de spiegel tegen de muur zette. Toen ik met dit geile zicht wat steviger doorging kreunde en hijgde ze vrij hevig. Uiteraard was dat fake maar ze speelde het zó goed dat ik er nog geiler van werd. Ik voerde het tempo nog wat op, mijn heupen kletsten tegen haar billen en ik voelde de spieren in haar poes in mijn lul knijpen. Even later volgde een geweldige ontlading. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelden op die manier het condoom volspuit. Meestal is daar wel wat meer arbeid voor nodig. Een dikke pluim voor deze Noa.

Ze haalde mijn leeggespoten paal uit haar poesje en zei “my god, you fuck like toro”. Ja, ik neuk niet zo dikwijls maar áls het dan eens gebeurt dan ga ik graag stevig door. Dat was weer geleden van mijn laatste bezoekje aan Gabriëlla op 22 juni dus had ik er nog wel eens zin in.

Ze deed het condoom af en maakte mijn kleine vriend proper. Daarna begeleidde ze me naar de lavabo om mezelf te wassen en zij ging een deurtje verder binnen om zichzelf te wassen. Onderweg wreef ze nog even over mijn rug, zei dat ik een mooi kontje had en kneep er nog eens in. Dan zou ze mijn kontje zo’n 30/35 jaar geleden eens moeten gezien hebben. Dát was nog eens een mooi kontje, de dames konden er toen gewoon niet afblijven.

Daarna volgde nog een leuke babbel voor zover dat mogelijk was. Het communiceren verliep namelijk niet altijd even vlot. Ik sprak Engels tegen haar maar haar Engels was heel beperkt, ze gaf de voorkeur aan Duits maar dat is bij mij dan weer niet zo goed en regelmatig schakelde ze gewoon over naar het Spaans. Ik begrijp daar wel veel van maar mijn Spaans is niet goed genoeg om een gesprek te voeren. Het werd dus een mengeling van Engels, Duits en Spaans naar gelang in welke taal het gezochte woord ons eerst te binnen viel. We hebben er eigenlijk ook nog goed mee gelachen met dat taaltje dat we spraken.

Noa bleef de ganse tijd de vriendelijkheid zelf en ze bleef maar die betoverende smile boven halen. Tijdsdruk heb ik niet gevoeld al was het dan wel allemaal snel voorbij maar dat lag in eerste instantie aan mezelf maar ook aan haar geweldige inzet tijdens de doggy.

Als ik het allemaal goed begrepen heb dan werkt Noa enkel op weekdagen en niet in het weekend. “In weekend pussy need relax”, zei ze al lachend. Ik heb uit de conversatie niet kunnen opmaken of ze hier tijdelijk is of de bedoeling heeft voor langere tijd te blijven. Op SS 14/1 zit ze waarschijnlijk slechts voorlopig want als Gabriëlla terug komt zal Noa moeten verhuizen naar een andere locatie.
« Laatst bewerkt op: 2 januari 2019, 18:19:15 door bet(d)weter »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 14/1, Noa (Cuba/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 11 december 2018, 17:20:27 »
Deze Noa een hele tijd niet meer gezien, vandaag stond ze op VLS 15 maar ik weet niet precies in welk raam.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 15/2, Noa (Cuba/dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 12 december 2018, 18:13:04 »
Heb haar al een paar dagen gezien op Vingerlingstraat 15/2.

*  Adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 14/1, Noa (Cuba/dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 2 januari 2019, 18:21:05 »
Heb deze mooie dame al enkele dagen op rij gespot op de locatie waar ik haar enkele maanden voor het eerst zag, SS14/1.
*  Adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 14/1, Noa (Cuba/dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 2 januari 2019, 20:44:20 »
Heeft ze ook in de VT gestaan, Is deze stoot NOG MOOIER dan Kirsyyyyyyy?  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 14/1, Noa (Cuba/dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 3 januari 2019, 00:04:35 »
Volgens mij heeft Noa nooit in VT gestaan !
Of ze mooier is dan Kirsy, moet je zelf maar uitmaken , machientje; ik vind alleszins wel dat ze minder koel en dus meer "expressief" :-\ overkomt dan Kirsy...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 14/1, Noa (Cuba/dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 3 januari 2019, 00:42:27 »
Volgens mij heeft Noa nooit in VT gestaan !
Of ze mooier is dan Kirsy, moet je zelf maar uitmaken , machientje; ik vind alleszins wel dat ze minder koel en dus meer "expressief" :-\ overkomt dan Kirsy...
Nee, Kirsy is mooier  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal