Auteur Topic: Schippersstraat 21/5 Ina (Roemeense/nachtshift)  (gelezen 4420 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 21/5 Ina (Roemeense/nachtshift)
« Gepost op: 23 augustus 2018, 11:53:52 »
Gisteren avond/nacht in het SKW beland. Na een half uurtje rondwandelen uiteindelijk een keuze kunnen maken. Snachts duurt dit veel langer aangezien al die meiden nog nieuw zijn voor mij . Uiteindelijk ben ik bij een jong meisje met een brilletje en een dikke kont beland. Aan de deur vermelde ze duidelijk dat het 50 euro voor 20 minuten was. Ja lieverd , ik weet hoe het werkt.

Na een lange wandeling naar boven komen we in een gezellig kamertje aan. Het bed staat hoog genoeg voor mijn favoriete standje , dat beloofd! Ze doet het raam dicht maar laat de deur open staan. Ze vraagt of ik dit erg vind. Nee geen probleem , er zal wel niemand komen kijken zeker? Na de betaling doet ze haar slipje uit en ik al mijn kleren. We doen nog een keurig wasje en na een praatje belanden we op het bed. Na wat strelen doet ze het condoom aan en voor ze begint te pijpen vraagt ze of haar topje uit mag. Ja natuurlijk ! Ik had verwacht dat haar borsten niet zo mooi gingen zijn omdat ze die precies wat wou verstoppen maar dat was helemaal niet het geval. Pijpen doet ze niet speciaal. Het is een leuk opwarmertje maar niet om van naar huis te schrijven .
Als ik helemaal opgegeilt ben vraagt ze om te neuken. Yes please! Ik wil beginnen staand naast het bed. Ze legt zich klaar en ik ga voorzichtig bij haar binnen. Neuken mocht niet te hard van mevrouw dus we doen het rustig aan. Ik moet op mijn tanden bijten want ze heeft zo'n mooi en geil gezichtje dat ik het al wat moeilijk krijg! Na een tijdje wil ik wisselen naar doggy. Hoe kan het anders met zo'n kont? Ze gaat voor mij zitten terwijl ik op het bed spring. Wat een dikke reet , WAUW! Ik kies er normaal van die slanke types uit , en hoewel deze Ina zeker niet dik is heeft ze wel een ferme poep. Ook hier mocht het niet te stevig. Geen probleem , het hoeft niet altijd rammen te zijn. Wat een genot om ze in dit standje te neuken. Nadat ik ben klaargekomen vraag ik haar of ze even zo wilt zitten terwijl mijn handen zich nog even met haar kont bezig houden.

Na een wasje probeer ik haar te overtuigen om de dagshift eens te proberen. Of ze hier gehoor aan zal geven is nog maar de vraag....
Ina is een lief en vriendelijk Roemeens meisje van 19.
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu