Auteur Topic: Schippersstraat 12/2, Yvonne (Bulgaarse/ Dagshift)  (gelezen 32230 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/2, Yvonne (Bulgaarse/ Dagshift)
« Gepost op: 27 augustus 2018, 23:02:18 »
vandaag zag ik een knappe superslanke zwartharige dame op Schippersstraat 12-2 staan, zwart setje met soort van jarretelgordeltje/grotere classy lingerie slip

hele apart lichte ogen, zongebruinde huis, strak rond kontje, natuurlijke B-cup en geen tatoos, wel tongpiercing, zwart highheels. ik schat haar midden twintig. Ze glimlachde verleidelijk en vriendelijk toen ik voorbij liep, dus even later naar binnen gegaan, naar verdieping 2 met de lift, de bekende grote kamers met jacuzzi en groot bed en spiegels , en teveel licht op de kamer

lagen paar kinky speeltjes op het nachtkastje, Yvonne sprak goed Engels, service gericht en gaf mij een fijne combi van sex en soft kinkygames, met haar tong en tongpiercing en later ook tanden verwende en teisterde ze later mijn tepels. Haar tong ging ook spelend over mijn borstkars en langs mijn oor. Gevarieerd teasen, pijpen, met haar mooie bordeauxrode scherpe nagels en goed verzorgde handen wist ze ook mijn lichaam in hogere sferen te brengen. Fisting volgende ook nog en spelletjes met naaldhakken op mijn tepels terwijl ik mijzelf aftrok voor haar. Ook masturbatie spelletje voor de spiegel samen en beffen en pijpen in standje 69

knappe meid met positieve attitude, is sinds een maand in Antwerpen en werkt tijdens de dagshift :039:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/2, Yvonne (Bulgaarse) Dagshift
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2018, 23:14:23 »
Zit al wat je beschrijft in de standaard 50 euro of waren er extra's bij?

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 12/2, Yvonne (Bulgaarse) Dagshift
« Reactie #2 Gepost op: 27 augustus 2018, 23:32:42 »
ik betaal altijd bij ramen voor de tijd en dus een allin prijs... maar ik doe nooit aan zaken zonder condoom, als je dat met extra s bedoelt?

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/2, Yvonne (Bulgaarse, dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 21 december 2018, 17:49:32 »
Deze Bulgaarse Yvonne was me al een eerste keer opgevallen tijdens de zomermaanden toen ze in het begin van de Schippersstraat stond. Later zag ik haar terug op diverse locaties maar sinds enige tijd leek SS 12 haar vaste stek te zijn. Tot mijn spijt was er echter geen verdere info te vinden over deze dame.

Eerder deze week was ik op wandel en zag ik deze Yvonne vrij staan. Spijtig genoeg maakte ze zo goed als geen oogcontact en was haar houding in het raam niet echt uitnodigend. Na een paar passages kwam daar niet echt verbetering in maar de recensie van White Rabbit hierboven indachtig stapte ik toch maar op haar af. Ze liet me vriendelijk binnen maar ze liep toch niet echt over van enthousiasme. Eens ik binnen was en met haar de lift instapte bleek ze wel vlot in de omgang te zijn.

Yvonne heeft op de tweede verdieping een ruime, moderne, luxueuze kamer met modern sanitair en een grote jacuzzi. En ………. boven het bed hangt aan het plafond een grote spiegel!

We hadden een kort kennismakingsgesprekje en deden daarna beiden een wasje. Een paar kleine vlekjes (?) op het bed buiten beschouwing gelaten viel er op de hygiëne niets aan te merken. Ik overhandigde haar 50,00 Eur zonder verder iets af te spreken.

Yvonne is een heel slanke dame met kleine, ietwat slappe borstjes, lange slanke benen, een zachte egale huid, zwarte haren die ze deze keer in een dotje boven op haar hoofd droeg en ………. betoverende lichtblauwe ogen.

Rechtstaand naast het bed begon ze met mijn ballen te spelen en mijn kleine vriend hard te maken. Ondertussen mocht ik met haar borstjes spelen en haar diep in haar hals kussen. Ik mocht ook al met een handje tussen haar lange benen, ze maakte het me zelfs iets gemakkelijker door haar linker voet op het bed te zetten. Ik voelde een leuk poesje dat al snel vochtig werd. Het was wel een paar dagen geleden dat ze zich geschoren had. Ik mocht mijn vinger een stukje naar binnen brengen en voelde daar dat ze een héél strakke poes had.

Toen ik vroeg om dat poesje te mogen likken bleek dat een andere prijs te hebben dan dat ik betaald had. Even onderhandelen leerde dat het wél mocht en we ook een héél uitgebreide 69 konden doen als ik niet wilde neuken. Zo gezegd, zo gedaan! Yvonne legde zich op het bed met haar lange benen wijd open. Ik kreeg volledige toegang en mocht met mijn tong overal tussen en in. Ze leek het te kunnen appreciëren, het poesje werd natter en natter en ik mocht er zo lang mee doorgaan dan ik wilde.

Toen ik ruimschoots van dat poesje geproefd had zette Yvonne zich naast me en pijpte een condoom over mijn stijve paal. Er volgde een verdienstelijke pijpbeurt, vrij stevig en regelmatig goed diep maar het had voor mij wat sensueler en afwisselender gemogen, haar handjes bleven ook vrij passief. Ze deed het goed hoor maar er zijn andere dames die het in mijn ogen beter doen. Smaken verschillen natuurlijk hé.

Even later zette ze zich in 69 over mij en in die positie zijn we, zoals afgesproken, héél lang doorgegaan. Na een hele tijd stopte ze met pijpen en begon ze mijn stijve paal af te trekken. Minpuntje was hier wel dat het condoom aan bleef. Ze kreeg me net tot op het randje terwijl ze constant met haar poes over mijn mond en tong schoof. Ik nam het aftrekken zelf even over en vroeg haar om met mijn ballen te spelen. Ze deed dat gewillig maar mijn perineum liet ze spijtig genoeg onberoerd. Terwijl ik mezelf aftrok schoof ze wilder en steviger met die natte poes over mijn mond en tong. Even later spoot ik het condoom vol.

Yvonne deed het condoom af en maakte mijn gerief sensueel proper. Leuk was dat ze nog even tegen me aan bleef zitten voor nog een babbeltje waarbij ik haar gerust nog over haar ganse lichaam mocht strelen.

Tijdens het wasje en het aankleden hadden we nog een uitgebreid en vlot gesprek o.a. over haar nakend verlof. Ze vertrekt nu zaterdag naar het thuisland voor een vakantie van een drie à viertal weken.

Yvonne is een heel sociale en vriendelijke dame die een goede service levert en de nodige moeite doet om de klant tevreden te stellen, ook van enige tijdsdruk was helemaal gen sprake.

Herhalingsgevaar? Ik denk het niet. Ik vond deze mooie dame toch nét iets te mager en ik heb een paar favoriete dames waarmee ik toch liever seks. Let wel, dit is een persoonlijke mening en doet in geen geval afbreuk aan de goede service die Yvonne levert


Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/2, Yvonne (Bulgaarse, dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 22 december 2018, 12:13:36 »
Kippenneuker, ik veronderstel dat dit dezelfde dame is als:

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,25177.msg124424html#new

Graag een reactie !
« Laatst bewerkt op: 22 december 2018, 12:20:10 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/2, Yvonne (Bulgaarse, dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 22 december 2018, 14:40:58 »
Inderdaad bet(d)weter, dit gaat over dezelfde dame.

Ik was gaan kijken of er al een topic over haar was maar ik zal er dus over gekeken hebben.

Beide topics mogen samengevoegd worden.

Thx!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/2, Yvonne (Bulgaarse/ Dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 22 december 2018, 14:58:57 »
Topics samengevoegd !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/2, Yvonne (Bulgaarse/ Dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 31 januari 2019, 09:06:18 »
Ik heb deze Bulgaarse slanke schone deze week ook nog eens bezocht.
Je moet wel wat geduld hebben want vroeg begint ze niet aan de shift en ze heeft dan precies nog een hele tijd nodig om in the mood te geraken en dan zit ze maar wat te paffen in dat keukentje daar beneden.
Enfin deze week stond ze dan toch nog eens aan de vitrine en dan maar binnen gewipt.
Vanaf het moment dat het raam open zwaaide begon ze te lachen en al teasend de lift in.
Op de kamer aangekomen het standaardtarief overhandigd en beiden gewassen en daarna naar het bed getrokken. Ze begon al rechtstaand wat te teasen maar hilarisch genoeg hield ze haar soketjes aan wat wel een afknapper was want ze heeft mooie sexy voetjes.
Op mijn verzoek deed ze die uit en omdat ze toch al gebukt stond nam ze dan maar ineens een cd met aardbeismaak en begon me gehurkt te pijpen terwijl ik naast het bed stond. Dit deed ze lang en afwisselend en ze streelde mijn ballen ondertussen.

Dit was een lekker geil zicht, en af en kook keek ze geil naar boven met haar felblauwe kijkers.
Plots hield ze op met pijpen en ging op haar rug op het bed liggen met de benen wijd open. Ik had zo prachtig zicht op haar mooie strakke kut !
Ik kroop er direct op en begon haar te neuken terwijl haar benen wijd open lagen. Ik mocht flink doorstoten en na vrij korte tijd voelde ik het zaad opborrelen.
Snel geswitcht naar doggy en met zicht op dat mooie slanke lijf het cd volgespoten terwijl ze me geil aankeek in de spiegel.
Nog een wasje en praatje na en tevreden terug de straat op.
Zeker geen klokkijkster en veel inzet en enthousiasme. Ga zeker nog vaak terug.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/2, Yvonne (Bulgaarse/ Dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 1 april 2019, 10:59:39 »
Iemand deze Yvonne nog gezien de laatste maanden ?
Of is ze van adres.en shift veranderd ?