Auteur Topic: Schippersstraat 04/2 Christina (Spa?-dagshift)  (gelezen 24882 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 04/2 Christina (Spa?-dagshift)
« Gepost op: 28 augustus 2018, 01:59:23 »
Deze knappe dame met prachtige borsten bezocht op Vingerlingstraat 1-2 (middelste raam). Zeer knappe meid, knap gezicht, mooie ogen , slanke zongebruinde body met schat C a D cup (prachtige borsten!) en wat mindere tattoo's. Ze gaf aan uit Spanje te komen terwijl ik eerst dacht met een Oostblok dame te maken te hebben. Dus ik ben niet verbaasd als het toch Roemenie of omstreken is. Afijn dame heeft prachtige sprekende ogen, had zwart met zilver setje aan (slipje en soort van bh), en hoge highheels met regenboog hak, ik heb haar ca 8 maanden geleden op Schipperstraat 6-10 zien staan en nog geen korte tijd geleden op Vingerlingstraat 1-2, allemaal in de dag shift, dat beaamde ze zelf ook dat ze afwisselende periodes werkt en daar ook maanden geleden had gestaan. Nu dus in het middelste raam van Schippersstraat 4 links van Meesteres Daria.

Ze hielp mij ook met wassen bij de wastafel en ook mijn handen, later bleek waarom die speciaal. Want ze ging best wild te keer met over mij heen glijden, tong op mijn tepels en mijn hand insmerend met glijmiddel zodat ik tussen haar benen haar kutje kon bewerken terwijl ze over mij heen kroelde.

Tempo was wel redelijk hoog en pijpen en on top neuken volgde. Omdat het allemaal wat in rap tempo ging kreeg ik hem niet tijdens het neuken niet direct keihard, dus verder afgetrokken terwijl ze mij geil aankeek en nog met mijn tepels speelde en dicht met haar gezicht bij de mijne kwam. Had een beetje dubbel gevoel achteraf. Vond haar heel knap qua body en gezicht, maar de service ging wat gejaagd. Misschien de volgende x 100 Euro neerleggen wat ik normaal als instaptarief doe. Poppers wat ik gebruikte vond ze volgens mij niet zo fijn. Blijf het een mooie meid vinden, maar twijfel toch steeds om naar binnen te gaan..

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 4/2 Christina (Spa?)/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2018, 09:29:13 »
Wel, dit vind ik een prachtige vrouw ! :-\
In mijn "glorietijd" zou ik daar al lang binnengestapt zijn !
Ik ken haar ook al een tijdje, van toen ze nog op Vingerling 01/2 stond, en heb haar inderdaad nu ook al gespot op SS04/2.
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2018, 09:53:30 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest133802

  • Gast
Schippersstraat 04/2 Christina (Spa?-dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 11 augustus 2019, 09:02:31 »
ik zie deze schoonheid nooit meer, al langer weg dus ben bang geen standaard vakantie?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/2 Christina (Spa?-dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2019, 18:49:03 »
Deze schoonheid verdwijnt om de haverklap, maar is tot nu toe altijd wel terug gekomen ! ;)
Afwachten dus...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 04/2 Christina (Spa?-dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 3 september 2019, 21:50:38 »
ik blijf hopen nu de vakanties langzamerhand op hun einde lopen, hoe zit dat precies in Vlaanderen? wanneer moeten de kids weer naar school?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/2 Christina (Spa?-dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 4 september 2019, 00:07:31 »
ik blijf hopen nu de vakanties langzamerhand op hun einde lopen, hoe zit dat precies in Vlaanderen? wanneer moeten de kids weer naar school?
Ja hoor, 't schooljaar is hier gisteren terug begonnen !
Ik denk evenwel niet dat er een verband is met een mogelijke terugkeer van Christina... ;) ;) 
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/2 Christina (Spa?-dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 4 september 2019, 00:10:15 »
Ik snap ze wel....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/2 Christina (Spa?-dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 4 september 2019, 17:12:28 »
Ik snap ze wel....
mechelen, wat bedoel je hiermee ??? ::)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/2 Christina (Spa?-dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 4 september 2019, 21:51:25 »
Frankkinky doelde hoogstwaarschijnlijk op de nogal kinderachtige replieken in dit topic...

https://relaxxxboard.com/index.php/topic,722.msg131885.html#new

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 04/2 Christina (Spa?-dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 5 september 2019, 00:49:02 »
uh nee gewoon interesse wanneer de vakanties afgelopen zijn , want dan wordt het meestal drukker in de straat met klanten waar veel dames ook hun aanwezigheid op afstemmen, nu zijn veel kamers leeg doordat dames ook hun vakanties pakken

vanmiddag was het erg leeg qua dames maar ook  qua klanten in de straat, ook wisselvallig weer en een ramp om met de auto te komen door files op de wegen, dat zal ook niet geholpen hebben, ps ik heb het nu over de dagshift, avond was wel wat drukker met dames en klanten

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/2 Christina (Spa?-dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 5 september 2019, 03:58:24 »
vanmiddag was het erg leeg qua dames maar ook  qua klanten in de straat, ook wisselvallig weer en een ramp om met de auto te komen door files op de wegen, dat zal ook niet geholpen hebben, ps ik heb het nu over de dagshift, avond was wel wat drukker met dames en klanten
Klopt, vanmiddag was er echt niks te beleven in het SKW. Tenzij je houdt van het bestuderen van lege ramen en lege stoelen. Niks niks niks. Een paar dames die mij niet konden bekoren. Vanavond was het wel sfeervol. Leuke bezetting, veel volk op straat.