Auteur Topic: Vingerlingstraat 14/1, Laura (Ind.- avond/nachtshift)  (gelezen 21127 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
Vingerlingstraat 14/1, Laura (Ind.- avond/nachtshift)
« Gepost op: 28 augustus 2018, 02:09:34 »
In de avond was ik er nog dus na mijn middag bezoekjes de wissel afgewacht. Ff wat gegeten in de buurt. Vond het moeilijk wat leuks te vinden in de avond. Sfeer werd ook wat minder in de straten, wat meer drank bij de mannen, en wat meer getinte types. Deze dame zag ik al eerder staan. Beetje strenge en sterke uitstraling op hoge hakken, ze had iets krachtigs en dat trok mij dus aan. Bij binnenkomst bleek dat heel anders te zijn. Hoge hakken gingen direct uit wat een dooddoener is dat dan voor je libido. Minder sexy uitstraling, en zijzelf een stuk kleiner, en bleek meer een lieve ietwat simpele meid te zijn. Dus uiteindelijk heb ik het kort gehouden, wat pijpen, aftrekken, masseren. Ik vond het goed zo. Ze zei ook Indiaase afkomst te hebben met nog iets anders, wat ik nu vergeten bent. Geen herhalingsgevaar voor mij. Maar wie weet voor een ander interessant?

Kamer was linksachter op de begane grond, bed direct rechts bij de deur.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 4/1 Laura (Ind.) avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2018, 09:50:01 »
Een Indische werkzaam in het skw ?
Alles is mogelijk natuurlijk, maar ook Albanese Cassandra profileert zich als Indische: die heeft een naamplakkaatje hangen met de vermelding "Cassandra from India".
Ik moet er alleen eens op letten waar die momenteel eigenlijk staat: ze blijft wel altijd in dezelfde "buurt", nu eens in het begin van de Vingerlingstraat, dan weer in het begin van de Schippersstraat (de lage huisnrs. ontmoeten elkaar daar...).Momenteel heeft ze een topic met als adres SS02/2.... 
« Laatst bewerkt op: 28 augustus 2018, 10:01:18 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 04/1 Laura (Ind.- avond/nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2018, 10:52:08 »
ik heb het over Laura met slanke tot normaal postuur staat altijd in avond nacht soms ff paar weken niet, maar staat er sowiso al een jaar , dus geen naambordje

ik schrijf alleen wat ze zegt tegen me en haar looks

natuurlijk heb ik haar paspoort niet gezien  :lol

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1 Laura (Ind.- avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 28 augustus 2018, 15:28:59 »
ik heb het over Laura met slanke tot normaal postuur staat altijd in avond nacht soms ff paar weken niet, maar staat er sowiso al een jaar , dus geen naambordje

ik schrijf alleen wat ze zegt tegen me en haar looks

natuurlijk heb ik haar paspoort niet gezien  :lol
Ik weet wel dat je het over Laura had...
Overigens staat Cassandra nu terug op Vingerling 01/3; haar adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 04/1 Laura (Ind.- avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 31 maart 2019, 01:26:18 »
volgens mij zag ik Laura vanavond op het 1e raam links van de peepshow, Vingerling straat, dat is middelste raam van 3, maar linkerraam is een geblindeerde glazen deur

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1 Laura (Ind.- avond/nachtshift)
« Reactie #5 Gepost op: 31 maart 2019, 17:54:42 »
volgens mij zag ik Laura vanavond op het 1e raam links van de peepshow, Vingerling straat, dat is middelste raam van 3, maar linkerraam is een geblindeerde glazen deur
Frankkinky, bedoel je niet RECHTS van de peepshow als je vanop straat naar het raam kijkt ??
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 04/1 Laura (Ind.- avond/nachtshift)
« Reactie #6 Gepost op: 31 maart 2019, 19:39:49 »
ja sorry

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 04/1 Laura (Ind.- avond/nachtshift)
« Reactie #7 Gepost op: 1 april 2019, 01:24:37 »
ja sorry
Dan is het Vingerlingstraat 14/1.

* Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...