Auteur Topic: Verversrui 13/4 Deyra (Tur./ dagshift)  (gelezen 24281 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
Verversrui 13/4 Deyra (Tur./ dagshift)
« Gepost op: 28 augustus 2018, 02:30:42 »
Aantal maanden terug, ik vermoed momenteel op vakantie, zag ik deze dame met volle boezem overdag staan in meest rechterraam dus direct links van Cafe Anvers. Had een soort kinky bh met kettinkjes aan, goedlachs en beetje mee bewegend op muziek die ze had aan staan. Bij raam bleek ze perfect Vlaams te praten, Deyra vertelde oorspronkelijk Turkse te zijn maar al langer dan 10 jaar wonende in Belgie dus vandaag haar Nederlands sprekende taal. Mooie ruime kamer beneden met groot rond bed in een soort nis, met kettingen voor handen en enkels aan matras, en een rijtje bioscoopstoeltjes die op het bed uit keken. Ik zei lachend we krijgen toch geen toeschouwers?  Een andreaskruis aan de muur ook nog aanwezig. Deyra is een vriendelijke vrolijke pratende meid, aparte lichte ogen, en waste zich goed en uitgebreid waar ik bij was en vroeg dat vanzelfsprekend ook aan mij. Werd een combi van geile sex met goed en geil pijpen, sex, beffen en wat soft sm elementen met mijn tepels en fisting. Was zeker niet verkeerd en ik vind het een dame om voor terug te komen.

Ze vertelde overdag te werken en dan een aantal uurtjes om het leuk te houden voor haarzelf. Ze is getint en heeft verschillende grotere tattoos.

guest21214

  • Gast
Verversrui 13/4 Deyra (Tur./ dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 25 december 2018, 11:40:11 »
deze kinky dame zie ik al maanden niet meer, op de dag meestal tot ca 16 uur werkzaam, is ze nog gezien door iemand?

guest21214

  • Gast
Verversrui 13/4 Deyra (Tur./ dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2019, 01:58:40 »
ik heb haar nooit meer gezien in het SKW

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/4 Deyra (Tur./ dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 26 februari 2019, 12:10:01 »
Dan gaat topic zonder tegenbericht eerstdaags op slot !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...