Auteur Topic: Verversrui 14/3, Carmen (Spanje-avond/nachtshift)  (gelezen 3612 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/3, Carmen (Spanje-avond/nachtshift)
« Gepost op: 2 september 2018, 19:24:09 »
Na mijn bezoekje aan Maya ben ik even gaat uitrusten in een café. Dan nog even langs de bank en terug in het SKW beland. Wie kan weerstaan aan al die mooie meiden? Deze Carmen zat lief te zwaaien en te pinken en ze zag er bovendien lekker uit dus ik stap op haar af.

In haar kamer stellen we ons aan elkaar voor. Carmen uit Spanje. Spanje zal wel Roemenië zijn....
Nadat ik het ontvangstticketje overhandig kleden we ons uit en ik doe nog een wasje maar deze "spaanse" vind dat niet nodig. Op bed warmt ze me eerst op en ik vraag hoe oud ze is. How old do you think? 20 jaar zeg ik maar ze blijtk al 32 te zijn ! ZO ziet ze er niet uit. Ze heeft een prachtig lichaam maar daar zal het bij blijven...
Pijpen doet ze matig en tijdens het neuken blijft haar handje er heel de tijd tussen. We neuken in 3 standjes : normal , normal staand naast het bed en doggy. Tijdens de laatste 2 klemt ze haar benen rondom mij zodat het niet te stevig kan...
Tijdens doggy zet ze zich wat scheef zodat ze goed in de gaten kan houden dat het condoom goed omblijft...alsof haar handje niet genoeg was. Het is dat ze een lekkere kont heeft want anders was ik zeker niet klaargekomen. Om de sfeer nog geiler te maken horen we haar collega ook heel de tijd zingen....

Herhalingsgevaar? Zeker niet , deze meid is mijn 2de slechtste ervaring in het SKW. Ze heeft een mooi lichaam maar daar blijft het ook bij !
« Laatst bewerkt op: 3 september 2018, 09:13:49 door bet(d)weter »
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu