Auteur Topic: Verversrui 09/1, Annebel (Roe-avond/nachtshift)  (gelezen 10978 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/1, Annebel (Roe-avond/nachtshift)
« Gepost op: 4 september 2018, 01:37:54 »
Vandaag terug in Belgie aanbeland na enkele maanden werken 'elders' en meteen maar naar het SKW gereden om eens te zien of er iets zat dat mijn reis Belgiekwaarts een fleurig cachet kon geven. Vermist ik veel te laat toekwam voor de dagshift, besloot ik de nachtshift eens met een bezoekje te vereren. Mijn echte favorietjes zijn enkele meisjes van de dagshift, en 's avonds was er tot nu toe slechts eentje die ik tof genoeg vond om er een paar keer bij terug te gaan, maar die zat er nu niet. Dus: de ideale gelegenheid om eens wat (voor mij) nieuws te proberen. En dan morgen of overmorgen de favootjes van de dagploeg gaan doen.

In een van de vitrines aan de verversrui had ik er eentje gespot die zich Adeline of Adelina noemde, en zij was aan de deur vriendelijk akkoord voor 50 om de tradionele F&S te leveren, en ook inbegrepen poesje likken en plasseks. Tot we op de kamer waren, en ik mijn 50 euro overhandigde. Ik had het volgens haar verkeerd begrepen, want ze wachtte op een tweede 50 euro. Mij niet gezien, afspraak is afspraak, de 50 euro vriendelijk terug uit haar handen genomen en weer naar beneden. Winst: voor nul euro de trap mogen oplopen achter een knap kontje met heel weinig decoratie. Maar dat was het dan ook. Ik zou er zo mijn fluit ingeduwd hebben, maar als ik haar spleet niet mocht likken, zal ik hoogstwaarschijnlijk ook niet in haar gat mogen zitten voor de standaardprijs.

Dus: ander en beter. Ik betaal geen dubbele 50 euro voor iets dat ik op een ander er standaard bij kan krijgen.

Even verder, aan nummer 20, zag ik er eentje zitten in de linkse vitrine (vr 20/1 dus) die me wel aanstond. Effe aan de deur een presales gesprekje gedaan, en hebbes, de deze wou wél aan haar flamoes laten likken en plassen kostte ook niets extra.

Ze stelde zich voor als Anneleen (of toch iets dat er op leek, kan zijn dat het met a vanachter was) en ze kwam uit Roemenie, zei ze. Nu ja, dat kan best wel. Haar Engels was goed genoeg voor wat bedpret, maar iets of wat woordspelingen of humor verstond zij toch niet direct. Boven gekomen, gingen de kleertjes uit. Een knappe jonge meid, geen supermeisje, maar toch lekker leuk. Als ik er zo alle dagen eentje van dat model mocht neuken, zou ik niet 'nee' zeggen.

Er werd direct op bed geteased en gestreeld. Ze zat al vrij snel aan mijn klokkenspel te spelen, en dat deed ze wel goed. Geen zoenen op de mond, dus ook geen tongzoenen. Jammer, maar helaas nogal gebruikelijk in het SKW. Ik heb het altijd onlogisch gevonden, je mag wel met je spel in hun doosje, maar niet met je tong in hun mond. Maar goed, ze ging wel over tot de gevraagde actie: haar poes laten likken. Ze vroeg hoe ik het liefste had dat zij hiervoor ging liggen. Dat was dus wel in orde. Haar kutje smaakte ook niet slecht. Het was niet nat maar ook niet kurkdroog. Best wel een leuke gleuf om te beffen, en ze zette er ook geen tijdlimiet op.

Positief punt was ook dat ze voor het plasje gewoon over me heen kwam op het bed. Dat vind ik altijd een stuk aangenamer dan wanneer een meisje je voor het plasseks gedeelte in een kille badkamer jaagt, of gewoon op de vloer. Het plassen lukte trouwens niet direct. Ze deed nochtans aardig wat moeite, voelde ik. Toen stond ze op, en ze ging de kraan van de lavabo open zetten, en het gekletter van het lopende water stimuleerde blijkbaar haar blaas, en toen lukte het wel. Geen reuzenplas, maar ook niet enkele druppeltjes.

Ze vroeg hoe ik het ging afmaken. Neuken, of rukken en op haar spuiten. Ik was echter van plan om nog bij een tweede meid langs te gaan (ik had haar al gekozen, maar net toen ik binnen wou gaan wat zij bezet) - zie mijn recensie van Carla - en bovendien had ik het gevoel dat de tijd al op was, en ik had geen zin om rap-rap mijn zak te ledigen, evenmin als dat ik een tweede 50 euro wou spenderen bij haar voor extra time. Dus ik zei haar dat het volstond als ze wat met mijn spel speelde. Dat deed ze dan ook, zowel met mijn paal als met mijn ballen. Over neuken kan ik me dus niet uitspreken, want dat is er niet van gekomen.

Tevreden of ontevreden? Tevreden, zeer zeker. Herhalingsgevaar? Denk ik niet. Het was niet slecht, maar nu ook weer niet super. Mijn favorietjes van de dagploeg vind ik stukken beter.
« Laatst bewerkt op: 6 november 2018, 09:03:08 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/1, Aneleen (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 5 september 2018, 01:22:52 »
Net zoals in mijn recensie over Carla, ben ik blijkbaar in dit verslag over mijn date met Anneleen helemaal verkeerd met het huisnummer. Het is niet 20, maar vermoedelijk 9, aan de andere kant dus. Sorry. Recht vanuit het verre buitenland naar het SKW en direct over 2 meisjes heen gegaan, dat laat zijn sporen na in het bijhouden van banale dingen als een huisnummer.  :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anneleen (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 8 september 2018, 11:50:42 »
Na de "rechtzettingen" onder het topic van Carla (Verversrui 11/5), ook het adres van deze Anneleen aangepast !
Als ik fout ben, verneem ik het graag !
« Laatst bewerkt op: 8 september 2018, 14:35:59 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anneleen (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 11 september 2018, 00:02:10 »
Na de "rechtzettingen" onder het topic van Carla (Verversrui 11/5), ook het adres van deze Anneleen aangepast !
Als ik fout ben, verneem ik het graag !
Ik kan nu met zekerheid zeggen dat het nr 9 was. Ik ben er vandaag terug geweest, maar nu overdag. Er zat een Barbara, waar ik dadelijk een verslagje over ga schrijven.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/1, Anneleen (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 13 september 2018, 13:17:53 »
Anneleen zit inderdaad op Verversrui 09/1 !

* Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/1, Anneleen (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #5 Gepost op: 13 september 2018, 20:52:04 »
Klopt. Ik heb haar ondertussen al een paar keer terug zien zitten als ik passeerde, maar ik ben nog niet terug bij haar geweest. Ik had eigenlijk mijn zinnen erop gezet om die Carla terug te gaan vogelen, maar die zat er telkens niet. Ondertussen heb ik toch wel heel goed rondgekeken zodat ik zeker ben van de nummering nu.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/1, Anneleen (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #6 Gepost op: 17 oktober 2018, 12:12:29 »
Ik ben tot nu toe nog maar 1 keer bij Anneleen op de kamer geweest, alhoewel ik daar vaak passeer als ik mijn toertjes rondwandel. Wel, zij blijft steeds vriendelijk, je kan er een praatje mee doen, ze wisselt een knipoogje uit. Gisterenavond kwam ik haar gewoon in jeans tegen in de straat en ze begroette me vriendelijk alsof we mekaar al lang kenden. Meisjes die op die manier met hun klanten omgaan, stijgen nog in mijn achting. Mijn bezoekje aan haar was heel fijn en plezant, maar nu ook weer niet meteen een echte wow ervaring, maar het lijkt me toch een toffe meid in de algemene omgang. Misschien is het net die vriendelijkheid die me nog wel eens binnen laat gaan bij haar. De goesting bouwt zich al op :-)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/1, Anneleen (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #7 Gepost op: 18 oktober 2018, 00:56:45 »
Wel, de vriendelijkheid van deze meid heeft dus haar werk gedaan. Wie het relaas van mijn eerste bezoekje aan haar (begin september) er nog eens op naleest, weet dat ik haar best ok vond, maar toch besloot ik toen met de melding dat ik mezelf niet zo direct nog eens zag teruggaan bij haar. Geen tongzoenen, goeie seks maar ook niet echt speciaal, enz. Nadat ik deze middag mijn vorige berichtje stuurde, was ik in de namiddag toch aan het overdenken, dat haar vriendelijkheid misschien wel bij een tweede beurt positieve gevolgen zou kunnen hebben. En hopsa, de goesting was er en de beslissing was al genomen: vanavond ga ik nog eens bij haar en ik wil wel eens weten of onze vriendelijke lachjes naar elkaar en de paar korte gesprekjes invloed hebben op wat zij biedt.

Zo stapte ik dus vanavond rechtstreeks zonder veel gewandel vis het Falconplein de Verversrui op, een heel vriendelijk wuivende Larissa (gisteren mijn zakje onwijs grondig bij haar leeg geschoten) zwaaide me een kusje toe als ik passeerde, en ik kwam aan nummer 9/1. Ik wou direct binnen, maar mijn gastvrouwtje herinnerde zich blijkbaar nog heel goed dat ik hou van een plasje, en ze zei dat ik beter nog wat verder rondwandelde. Zij zou ondertussen veel water drinken om te kunnen pissen, en dan kon ik nadien terugkomen bij haar, want nu was ze net gaan plassen en ze kon dus niet meer. Op zich is dat toch al een blijk van vertrouwen, want veel dvptjes zouden het zekere voor het onzekere kiezen en zeggen, kom maar binnen, ik probeer wel. Tenslotte liep zij nu het risico dat ik elders zou binnen wippen pv bij haar.

Een tijdje later, na wat wandelactie en wat bijnablotemeisjeskijken, passeerde ik met opzet terug, en zij deed teken van kom maar, het is ok. Ik naar binnen, wij direct naar boven. Nog altijd via die stoel die in het te smalle gangetje in de weg staat om deftig binnen te geraken. Ik liep de trap op, achter haar en ik kreeg al een mooi voorproefje van haar geile kont te zien. Wat ze aan had was vooraan mooi sluitend, maar achteraan eigenlijk niet breder dan een veter, die dan nog in haar bilspleet gevangen zat. Ik kreeg het al warm.

Op de ruime kamer waren we rap uitgekleed. Sponsoring ondertussen, en dan een klein wasje. Het gesprek ging over vorige keer, en over wat ik graag had, en dat ze het normaal vond dat ik ook andere meisjes bezocht, maar dat ze toch blij was dat ik haar altijd lief groette en dat ik haar niet vergeten was (zo noemde zij het) want ik stond hier dus terug bij haar. Het gesprek verliep deze keer redelijk vlot, maar haar Engels is hoe dan ook toch veel minder goed dan het Nederlands van Rushi VR 8/1 dag.

Het kan zijn dat haar naam verkeerd genoteerd is, want de vorige keer had ik toch 'Anneleen' verstaan, of misschien Annelene of Annelena, maar deze keer zei ik zelf 'Anneleen' en zij verbeterde me 'Annebel'. Collega wandelaars, ze staat altijd op VR9/1, als de naam niet helemaal klopt: toch is zij het hoor. De naam doet er niet veel toe, dat is toch maar een verzonnen werknaam. Belangrijker is, wat ze doet en hoe ze dat doet.

En dat was wel een verschil met mijn eerste date, amai mijne frak. Weer maar eens mocht ik ervaren hoe je bij een tweede of volgende date bij verstandige meisjes toch vaak veel meer 'krijgt' dan bij je eerste date. De vriendelijke knikjes telkens ik de afgelopen weken passeerde, hadden hun effect niet gemist. Zij stelde voor om op bed te gaan liggen, bloot naast en tegen mekaar, en ik kreeg meteen enkele zoenen heel dicht tegen mijn mond. Daarna keek zij me verleidelijk in de ogen, en de volgende zoen was recht op mijn lippen. Ik beantwoordde die zoen, en zo werd de eerste tongzoen met haar een feit. Dat mocht bij mijn eerste bezoekje absoluut niet.

Ze vroeg weer wat ik allemaal wou vandaag, en toen ik over strelen en teasen begon, om te beginnen, gingen meteen haar vingertjes en haar nagels weer magisch over mijn rug, mijn gat, mijn benen... Pokkegeil werd ik er van. Het duurde ook lekker lang, zij keek op geen klok. Ik was haar ondertussen beginnen vingeren met mijn linkerhand. Weer dat leuke gleufje dat ik me van haar herinnerde, en weer zo 'naturel'. Niet kletsnat, maar wel net genoeg om er vlotjes in en uit te kunnen glijden zonder dat zij daar droge pijn van kreeg.

Met mijn rechterhand zat ik al flink tussen haar billen. Ik vond haar anusje, en zij keek me ondeugend aan. Ik ging er een eind in met mijn vinger, en ze liet begaan. Ik wou niet overdrijven, en deed het heel zachtjes en niet de hele lengte van mijn vinger, maar toch enkele cm. Haar kringspier van haar gat voelde fijn aan. Ik weet het, het is misschien een wat gekke fetish van mij, maar ik vind het altijd supergeil makend als ik in een meisje haar kontje mag vingeren en als ik daarbij haar sluitspier mag voelen knijpen als mijn vinger dieper indringt. Ieder diertje zijn pleziertje he.

Op een bepaald moment vroeg ze of ik nog steeds zo graag aan haar poes likte als vorige keer. Natuurlijk meid, wat dacht je. Zij weet natuurlijk  niet dat ik als forumnaam Vanderbeffen koos. Dat zegt toch genoeg over mijn voorkeur. Ze vroeg hoe ik wilde, en ik liet haar zelf kiezen. Ze kwam wijdbeens over mij heen staan op bed, met haar gezicht naar me toe. Ik dacht even dat ze al ging plassen, maar toen liet ze zich langzaam zakken en ze zette zich met haar flamoes op mijn stijve pik. Ik dacht dat ik ging ontploffen van genot. Ze reed voorzichtig met haar doosje een paar keer over mijn pik, zo maar, en toen schoof zij naar voren en ik werd getrakteerd op een heuse facesitting. Vanaf toen wist ik heel even niet meer van welke planeet ik kwam. Man man man.. wat een lekkere flamoes. Ik likte, ik zoende haar schaamlippen, ik stak mijn tong in haar gleufje, ik befte me gek. Zo lekker. Een smaak om nooit meer te stoppen met beffen. Tegelijk deed ik meteen ook haar kontgaatje. Ook daar alles heel netjes en zuiver, en geen enkele schroom of grens die ik moest repspecteren.

Ik heb in mijn leven ontzettend veel gebeft. Maar dit was echt wel een beurtje dat bij de allerbeste befbeurten thuis hoort. Ik heb mijn gangen nogal gegaan. Ondertussen zat ik met mijn handen aan haar tieten, aan haar heupen, haar kontspleet, kortom: ik werd gek van geilheid.

Zij veranderde zeer regelmatig een klein beetje van positie, zodat ik niet stikte tussen haar geile benen, en ze begon met haar pogingen om te plassen. Wat druppels terwijl ik befte, nog een straaltje terwijl mijn tongpuntje in haar gat zat te likken, weer wat druppels... Daarna ging ze terug met haar flamoes over mijn piet rijden.  Tijdens deze plaspogingen moest ik wel met mijn vinger uit haar gat blijven, want anders ging het zeker niet lukken, zei ze. De grote overstroming bleef uit, maar dat vond ik niet erg. Ik stond klaar om het af te maken en het was fan-tas-tisch. Lang geleden dat ik nog zo intens heb mogen beffen.

Wasje achteraf, nog een tongzoen, nog eens overal mogen aan komen, aangekleed en weer naar beneden. Afscheidskusje op de wang, want zo zijn ze dan wel he, de collega's hoeven niet te zien dat ze mij tongzoent. Buiten kwam ik stillaan terug tot mijn positieven en ik begon de balans op te maken. De vergelijking tussen deze date en mijn eerste date met haar. Het zal de lezer duidelijk geworden zijn: mijn eerste bezoek aan haar was fijn, maar deze tweede keer was super. Jammer eigenlijk dat ik er al niet eerder terug binnen ging, ze was steeds zo vriendelijk tegen mij.

Mijn besluit is nu bijgespijkerd: ik ga er nog wel vaker naar terug gaan. Goed vooraf verwittigen, dat ze kan drinken. Dit soort befbeurten gecombineerd met een niet meer te controleren blaas, dat moet een geil moment zijn. Ik denk dat ik in de 9/1 nog veel zaad ga verschieten.

« Laatst bewerkt op: 18 oktober 2018, 01:07:19 door Vanderbeffen »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/1, Anneleen (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #8 Gepost op: 24 oktober 2018, 01:07:26 »
Ik ben haar vandaag nog eens grondig gaan likken. Fantastische teasing met haar nageltjes over mijn rug, buik, klokkenspel, overal eigenlijk. En een pruim die je tijdens haar facesittingmomenten zo intiem kan likken, dat je bijna zou vergeten dat zij zich ook laat neuken.  :pompe

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/1, Anneleen (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #9 Gepost op: 6 november 2018, 00:41:54 »
Ze kent mij nu al goed. En zoals ik nogal heb meegemaakt, betekent dat, dat ik bij elk bezoekje weer iets méér mag of krijg. Daarstraks ben ik er nog maar eens binnengeweest. Het gesprek verloopt al vlotter, ondanks haar niet zo echt briljant Engels. Vooreerst zullen we toch de naam moeten aanpassen, want de eerste keer zei ze die naam zo onduidelijk dat ik er Anneleen van verstond, maar het blijkt nu toch een Annebel te zijn. Misschien anders geschreven, dat weet ik nog niet, ik ben er nog niet mee getrouwd he  :bud

Vandaag ben ik de fase binnengetreden dat er eerst mocht op de mond gezoend worden en toen ik haar een beetje later eens diep in haar ogen keek, volgde eindelijk die eerste tongzoen waar ik de vorige dates naar verlangd had. Een feest was begonnen. Ik moet het haar al niet meer vragen: ze weet wel perfect hoe ze me moet 'aanpakken' en wat ik graag heb.

Het beffen was weer super. Vermits ondertussen bij mijn dates met haar facesitting, beffen, rimmen, en plassen naadloos bij elkaar horen, nemen we na het uitkleden al direct plaats op het tweede bed. Ze heeft inderdaad een tweede bed op de kamer staan, met een volledige waterresistante overtrek die makkelijk reinigbaar is. Dat is ideaal als je toch vooraf al weet dat het heel nat gaat worden. Bij haar hoef je alvast niet op de grond of in de badkamer te gaan liggen voor plasseks.

Vandaag was de plas trouwens veel meer dan normaal, lekker warm en vermits dit mijn ultieme fetish is, werd ik er pokkegeil van. We spreken trouwens de laatste tijd af, dat ik eerst even langs kom voor een praatje als ik begin te wandelen, dan weet ze dat ik nadien binnen kom en dan begint zij te drinken. Ik kan dan rustig nog een paar toertjes wandelen, en/of ondertussen al eens ergens anders binnengaan, en als ik nadien haar raam passeer en ze heeft een volle blaas, dan geeft ze me een teken dat ik best nu moet binnenkomen. Niet elke meid zou zo reageren, want uiteindelijk zal zij ook wel beseffen dat ze het risico loopt dat ik gewoon elders ga als zij me niet direct bedient. Maar nee, zij vertrouwt erop dat ik inderdaad terugkom later op de avond. Ik apprecieer dat vertrouwen wel.

Voor mij is het een van mijn favorietjes geworden. Ik heb niet van elk bezoekje bij haar een recensie geschreven, want dan zou ik in herhaling vallen. Maar hoe ze me teased, en me oraal mijn zin laat doen, dat heeft ze goed ingeschat: het is klantenbindend voor iemand als ik. Neuken kan je bij elke meid, maar de manier waarop zij inspeelt op mijn verlangens, dat vind je echt niet overal.
« Laatst bewerkt op: 6 november 2018, 00:47:58 door Vanderbeffen »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/1, Annebel (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #10 Gepost op: 6 november 2018, 09:05:24 »
Op aangeven van Vanderbeffen naam van dame aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/1, Annebel (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #11 Gepost op: 6 november 2018, 11:36:51 »
Op aangeven van Vanderbeffen naam van dame aangepast.
Bedankt bet(d)weter.