Auteur Topic: Verversrui 09/5, Carla (Roe-avond/nachtshift)  (gelezen 12289 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/5, Carla (Roe-avond/nachtshift)
« Gepost op: 4 september 2018, 02:19:34 »
Mogelijk is 'mijn Carla' dezelfde als degene die hier terug te vinden is maar in VT zit. Ik trof haar echter aan in de Verversrui nr 20/4. Ze had een lederen (nu ja, kunstleder zeker) pakje aan, waar haar vormen erg sexy in uitkwamen. Blond, vriendelijke lach. Ik was er al een paar keer voorbijgelopen en ik had eigenlijk mijn keuze al gemaakt. Maar net voor mijn neus, kaapte iemand anders de troffee weg. Geen nood, haar buurvrouw van 20/1 leek me ook wel het spelen waard, en dus trok ik daar eerst naar binnen (zie recensie Anneleen). Na mijn sessie bij Anneleen, was Carla terug vrij, en ik ben gewoon van deur 1 naar deur 4 gestapt en terug binnengegaan.

Verwonderde blikken van Anneleen trouwens. :lol

Carla, zo stelde zij zich voor, zou ook uit Roemenie komen. Dat moet daar een triestig land zijn, als al die mooie meiden van ginderachter hier komen wonen. Afgesproken werd, dat ze ook haar poes liet likken en dat ze niet vies was van een plasje. Carla was erg lief en vriendelijk. Boven op de kamer bleek, dat zij niet alleen mooi was ook zonder kleren, maar bovendien bleek zij te tongzoenen. Dat was effe een hele mooie ontdekking: een tongzoenende SKW-meid.

Het vrijen was dan ook heel prettig. Carla kronkelt zich tegen je aan, je mag echt overal aan zitten. Ook aan haar gat, maar liever niet te diep inside gaan. Spelen met haar anusje mocht wel.

Carla nam duidelijk het voortouw over wat wij nog allemaal konden doen. Zij liet zich heerlijk likken. Rimmen had ze niet zo graag, maar beffen blijkbaar wel want haar poes werd ineens goed nat. Ze kreunde alsof ze echt klaarkwam na een tijdje. Natuurlijk is dat een fakereaktie, maar dit soort toneeltjes maken een date wel lekker geil.

Minpuntje was dat het plasgedeelte op de vloer moest doorgaan ipv in bed. Maarze legde er wel iets onder, en ze plaste wel ok. Geil gezicht, zo een meid die met haar flamoes boven je gezicht komt hangen. Smaakte ook heel lekker. En ze bleef regelmatig geil in mijn ogen kijken.

Ik had al serieus met Carla gespeeld, en de tijd was waarschijnlijk stillekeaan al op. Maar Carla gaf niet op. Ze ging wijdbeens op bed liggen en ik mocht haar neuken. Zelf opende zij een pak handschoentjes en ze vroeg of ik graag had dat ze in mijn gat naar binnenging, of dat ik prostaatmassage wou. Ik zei doe maar zachtjes wat je graag doet, en toen verdween er zachtjes een vinger in mijn anus. Het gevoel was zo super, en dan die geile blik van Carla, dat ik ineens begon te spuiten als een kanon. Ik kon het echt niet meer ophouden.

Carla keek echt niet op de klok. Ze waste heel kalm zelf mijn piemel weer schoon, en ze teasde me opnieuw met een hele reeks tongzoenen. Wetende dat ik al over mijn tijd was, 'misbruikte' ik Carla nog eventjes door haar terug overal te strelen en door nog eens geniepig in haar poeperd te vingeren. Zij liet me met de glimlach begaan, en ze vroeg (net als de ober in een restaurant) of ik het toch wel lekker had gevonden bij haar. En of!!!

Wow dus. Carla gaat mij nog terugzien, telkens wanneer ik 's nachts of 's avonds naar het SKW ga.


« Laatst bewerkt op: 13 september 2018, 13:18:49 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Carla, verversrui 20/4, Roe, avondshift
« Reactie #1 Gepost op: 4 september 2018, 10:52:43 »
Ik zie nu dat ik in mijn verslag :-) vergeten te vermelden ben dat Carla mij ook voortreffelijk gepijpt heeft. Ze bracht eerst een condoom aan met de mond en daarna was het pijpen à volonté.  Zij vroeg mij trouwens vooraf ook of ik een bepaalde volgorde in mijn hoofd had voor de verschillende dingen die ik vroeg om te doen. Voortreffelijke service. :tietjes

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Carla (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 4 september 2018, 18:35:35 »
Dag  VDB

Ben je zeker van het raamnummer op vr 20/4 staat meestal Lori.
Deze Roemeense begint reeds in de nm en doet de avond tot een stuk in nacht.

Doc

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Carla (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 4 september 2018, 20:40:29 »
En het kan onmogelijk dat je in het eerste raam buitenstapt en het vierde raam binnenstapt, dan heb je een parachute nodig ....    :lol_hitting:
Verversrui 20 heeft maar 1 inkom voor de 4 ramen ...

Den 22 daarentegen  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Carla (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 5 september 2018, 01:11:23 »
En het kan onmogelijk dat je in het eerste raam buitenstapt en het vierde raam binnenstapt, dan heb je een parachute nodig ....    :lol_hitting:
Verversrui 20 heeft maar 1 inkom voor de 4 ramen ...

Den 22 daarentegen  ;D ;D ;D ;D
Waar ik mijne nummer 20 vandaan haal, weet ik niet. Het is helemaal fout. Ik heb net eens op het plannetje gekeken, het was verdorie aan de overkant van de straat. Denkelijk de 9 of daar in de buurt. Ik zal er morgen eens op letten als ik er terug passeer. Maar je kan Carla niet 'missen' hoor, ze is blond en ze droeg een zwart leren ding, terwijl de anderen meer in het wit of toch zoiets 'gekleed' waren. In het pand is er in het midden een soort 'toog' achteraan waar de meisjes wel eens iets staan te eten of staan te praten.

Mea culpa, ik had weer meer de meiskes in het oog dan de nummers aan de deur  :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 5 september 2018, 01:18:08 door Vanderbeffen »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Carla (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #5 Gepost op: 5 september 2018, 17:12:31 »
Dag  VDB

Ben je zeker van het raamnummer op vr 20/4 staat meestal Lori.
Deze Roemeense begint reeds in de nm en doet de avond tot een stuk in nacht.

Doc
Dat klopt niet helemaal, Doc !
Lori stopt rond 22 u. en wordt dan afgelost door een andere dame; soms is dat Bulgaarse Ina, waarvan geen topic bestaat.
« Laatst bewerkt op: 5 september 2018, 17:24:34 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Carla (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #6 Gepost op: 5 september 2018, 17:41:35 »
En het kan onmogelijk dat je in het eerste raam buitenstapt en het vierde raam binnenstapt, dan heb je een parachute nodig ....    :lol_hitting:
Verversrui 20 heeft maar 1 inkom voor de 4 ramen ...

Den 22 daarentegen  ;D ;D ;D ;D
Of een ladder en een hamer...Misschien is Vanderbeffen wel een brandweerman !
Wat er ook van zij, hij is blijkbaar in staat ook "speciale, zeer plaatselijke brandjes" te blussen... :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Carla (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #7 Gepost op: 5 september 2018, 23:19:49 »
En het kan onmogelijk dat je in het eerste raam buitenstapt en het vierde raam binnenstapt, dan heb je een parachute nodig ....    :lol_hitting:
Verversrui 20 heeft maar 1 inkom voor de 4 ramen ...

Den 22 daarentegen  ;D ;D ;D ;D
Of een ladder en een hamer...Misschien is Vanderbeffen wel een brandweerman !
Wat er ook van zij, hij is blijkbaar in staat ook "speciale, zeer plaatselijke brandjes" te blussen... :lol_hitting: :lol_hitting:
Neenee, ik was volledig mis met de nummering. Ik ben vandaag in de namiddag terug in het SKW geweest en ik heb er op gelet, het was wel degelijk aan de overkant van de straat hoor, het nummer 9 of eventueel 11. Carla stond er natuurlijk nog niet, het was nog te vroeg. Ik ben er zeker van dat Bet(d)weter het juiste pand voor de geest kan halen. Carla is een meisje waar je volgens mij niet naast kan kijken. Mooi blond en een zwart lederen pakje. Ik had me voorgenomen om vanavond nog eens terug langs te gaan na mijn werk, maar het regende te fel. Uitstel is zeker geen afstel.

Offline steviepersy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Carla (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #8 Gepost op: 7 september 2018, 11:05:59 »
teruggeweest en gekeken maar nog niet zeker welk nr je geweest bent? weet je nog of het direct het pand links van Cafe D Anvers was of het 2e pand links er van? En op wat voor kamer je was en op welke etage. Aan de hand vd kamer inrichting komen de kenners hier ook wel tot de conclusie welk pand nr / huis nr het was denk ik :pica

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Carla (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #9 Gepost op: 8 september 2018, 01:42:02 »
teruggeweest en gekeken maar nog niet zeker welk nr je geweest bent? weet je nog of het direct het pand links van Cafe D Anvers was of het 2e pand links er van? En op wat voor kamer je was en op welke etage. Aan de hand vd kamer inrichting komen de kenners hier ook wel tot de conclusie welk pand nr / huis nr het was denk ik :pica
Het was zeker niet het pand vlak naast Cafe d'Anvers. Kenmerk van de kamer is zeker dat het bed eigenlijk tussen twee muren in paste. Je kon er enkel langs achter op of af stappen of kruipen. Tussen het bed en de zijmuren is er dus geen ruimte. Ik kan mij natuurlijk ook hierin vergissen, maar volgens mij heb ik in deze kamer ooit overdag Rushi geneukt.

Het pand telt 4 vitrines, en net voor ik Carla bezocht was ik dus (zie recensies) bij Anneleen, in de uiterst linkse vitrine (als je er voor staat) terwijl Carla in de uiterst rechtse vitrine stond/zat. De linkse vitrine van dat pand (Anneleen dus) had als opmerkelijk kenmerk dat het gangetje zo smal is, dat je moeilijk aan haar stoel kan passeren. Ze kon die stoel ook niet ver achteruit rollen wegens de radiator.

De middenste ramen van het pand gaven een zicht op een soort toogje, waar bij mijn eerste wandelronde de meisjes van dat pand samen iets stonden te eten, en toe had ik Carla al opgemerkt en ik had er eigenlijk al mijn zinnen op gezet. Zij was als enige daar in een zwart lederen pakje gekleed.


Offline steviepersy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Carla (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #10 Gepost op: 8 september 2018, 03:06:06 »
nu dan is het simpel, want er zijn hier kaartjes en plattegrondjes en zelfs met fotos van de voorgevels van panden

het 1e pand links naast cafe is nr 13

het 2e pand is nr 11 en heeft 5 ramen

het 3e pand is nr 9 en heeft 4 ramen

zie ook http://www.amsterdam-red-light-district-maps.com/Antwerp.html

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Carla (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #11 Gepost op: 8 september 2018, 09:39:38 »
nu dan is het simpel, want er zijn hier kaartjes en plattegrondjes en zelfs met fotos van de voorgevels van panden

het 1e pand links naast cafe is nr 13

het 2e pand is nr 11 en heeft 5 ramen

het 3e pand is nr 9 en heeft 4 ramen

zie ook http://www.amsterdam-red-light-district-maps.com/Antwerp.html
Het is in het heetst van de hobby niet altijd 'simpel', want als je bij t buitenkomen vergeet om nog eens goed naar het nummer te kijken, wordt het achteraf thuis bij het schrijven van een recensie soms toch nog twijfelen. Ik weet uiteraard ondertussen als habitué ook wel hoe het werkt met dat plannetje, maar na bv een namiddagje of een avondje SKW-wandelen, heb ik vaak enkele verschillende meisjes bezocht, een aantal anderen aan de deur een pre-sales gesprekje mee gedaan, enz. Ik moet eerlijk zeggen, ik kijk ook aandachtiger naar de meisjes dan naar de panden  :lol_hitting: :lol De avond dat ik VR9 Anneleen en Carla deed, was ik net te voren al met eentje op de kamer geweest, waar ik mijn 50 euro teruggenomen heb zonder tot de actie over te gaan, omdat er ineens moest bijbetaald worden voor beffen. Ik heb er meestal ook nog wel enkelen ff aangesproken, waarvan ik denk dat ik die 'ooit' ook nog eens ga pakken. Op de duur heb je gedurende die avond zoveel panden 'aangedaan' dat je inderdaad al begint te twijfelen waar precies nu weer die meiden zaten die je gevogeld hebt.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Carla (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #12 Gepost op: 8 september 2018, 11:37:02 »
nu dan is het simpel, want er zijn hier kaartjes en plattegrondjes en zelfs met fotos van de voorgevels van panden

het 1e pand links naast cafe is nr 13

het 2e pand is nr 11 en heeft 5 ramen

het 3e pand is nr 9 en heeft 4 ramen

zie ook http://www.amsterdam-red-light-district-maps.com/Antwerp.html
Het is in het heetst van de hobby niet altijd 'simpel', want als je bij t buitenkomen vergeet om nog eens goed naar het nummer te kijken, wordt het achteraf thuis bij het schrijven van een recensie soms toch nog twijfelen. Ik weet uiteraard ondertussen als habitué ook wel hoe het werkt met dat plannetje, maar na bv een namiddagje of een avondje SKW-wandelen, heb ik vaak enkele verschillende meisjes bezocht, een aantal anderen aan de deur een pre-sales gesprekje mee gedaan, enz. Ik moet eerlijk zeggen, ik kijk ook aandachtiger naar de meisjes dan naar de panden  :lol_hitting: :lol De avond dat ik VR9 Anneleen en Carla deed, was ik net te voren al met eentje op de kamer geweest, waar ik mijn 50 euro teruggenomen heb zonder tot de actie over te gaan, omdat er ineens moest bijbetaald worden voor beffen. Ik heb er meestal ook nog wel enkelen ff aangesproken, waarvan ik denk dat ik die 'ooit' ook nog eens ga pakken. Op de duur heb je gedurende die avond zoveel panden 'aangedaan' dat je inderdaad al begint te twijfelen waar precies nu weer die meiden zaten die je gevogeld hebt.
Vanderbeffen, aan de beschrijving van het pand te zien, ben je op Verversrui 11 geweest: je hebt het o.a. over een "toogje"...
Als ik fout ben, mag dit uiteraard tegengesproken worden !

* Adres aangepast, evenals adres van Anneleen, wiens topic woensdag  5 september door jou gestart werd...

P.S. Vanderbeffen, je moet kijken naar het huisnr. VOOR je binnenstapt; achteraf ben je immers waarschijnlijk te veel onder invloed (van de dame) ...
 :lol :lol
« Laatst bewerkt op: 8 september 2018, 14:35:09 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/5, Carla (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #13 Gepost op: 8 september 2018, 14:54:59 »
k denk dat het toogje in vr 9 staat.

Doc

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 20/4, Carla (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #14 Gepost op: 8 september 2018, 19:00:04 »
P.S. Vanderbeffen, je moet kijken naar het huisnr. VOOR je binnenstapt; achteraf ben je immers waarschijnlijk te veel onder invloed (van de dame) ...
 :lol :lol
Haha, ja, eigenlijk wel he, maar voor ik binnenstap ben ik dan weer zo erg bezig met kiezen dat ik daar vergeet aan te denken. Ik ben in mijn gedachten al bezig met te denken welke sterke en minder sterke punten ik in mijn verslag ga zetten. In het geval van Carla en Anneleen had ik er bovendien ineens al 2 gekozen die ik direct na elkaar wou doen. Misschien moet ik de volgende keer gewoon alle vitrinnekes van de hele straat eens doen, dan spelen die nummers gene rol meer  :tietjes