Auteur Topic: 4-star massage Edegem: Zoë, La Perla Negra Dominicana  (gelezen 6622 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
4-star massage Edegem: Zoë, La Perla Negra Dominicana
« Gepost op: 4 september 2018, 21:15:45 »
“Trossen los!!!”.
Het grootzeil bleef er eventjes slap bij hangen, maar dan stak een bries op en met een mooie bolling in het zeil voeren we het havengat uit.
“Koers, Capitan?”
“ Isla de las Cuatro Estrellas, Stuurman”
“Aye aye, Capitan. Sophy?”
“Neen.   Zoë heeft beloofd mij op de kade op te wachten.”
“La Perla Dominicana? “
“Ja.    Alweer te lang geleden dat ik haar het zout van mijn polla heb laten halen! Maar ‘t zal er eerst wel weer stuiven als ze me terug ziet!”
“Een privilege, Capitan!”
“Yes, I’m a golden child, het is een topper. Verslavend als je niet uitkijkt.” :ladyred

De korte zeiltocht naar La Baya Edegem verliep vlot en spoedig liet ik het anker uitgooien. Ik roeide gezwind naar de houten steiger. Zoë stond duidelijk op uitkijk, want toen ik de kade opstapte, draaide de deur van het massagesaloon al op een kiertje.
“Hola guapa ¿Que tal?”.
Met vlammende donkere ogen keek de kleine macha me aan en stak een ganse tirade af. Of ik wel wist waar ik mee bezig was? Of ik me wel realiseerde hoeveel manen het niet geleden was sinds ik haar bezocht had? :040:
Snel haalde ik mijn buidel boven en stopte haar 150 florijnen in de hand. “Gracias, mi Amor! Service special?”." Vale!".
Ze begeleide me naar haar kwartieren op de eerste verdieping. Ik liet haar voorgaan, want wou voor geen geld het zicht op dat wiegelkontje missen.   :bud
Ze stopte me een handdoek toe. “Ducharse, mi Amor? Je ziet er uit als een salty dog! Snel, ik wacht je op”
“Als het zo erg is, dan kan jij me beter zelf wassen.” Na even aandringen gaf ze me een lekkere douchebeurt.

Ze haalde wat fris drinkwater en onze sessie kon starten.

Zoë is een vrij klein, tenger meisje, met donkere latina huid, smaakvolle tattoo’s en mooie kleine borsten (A of B? ik weet dat nooit niet zo goed :-| ). Ze is Domincaanse en praat uiteraard vlot Spaans en een kleine beetje Engels. Ze behoort tot mijn top 2 (samen met Sophy) van la Isla de las Cuatro Estrellas.

Het is steeds weer een plezier om toe te kijken als ze zich uit haar niemedalletjes die ze draagt verlost.
Een knuffel en ik streel haar kleine zachte borstjes.
Het was inderdaad weer te lang geleden! Maar ja, de florijnen groeien nu eenmaal niet aan de bomen, ook niet op de islas.
“Masaje?”
“Neen meisje, geen tijd verspelen aan mijn rugspieren. Kom hier dan geef ik jou eerst een massage.”
Ik leg haar op haar rug en neem een busje olie. Langzaam wrijf ik haar in, tot haar huid en tattoos mooi blinken. Tussendoor enkele voorzchtige zoentjes. [ n.v.d.r.: voluit tongzoenen zit er bij haar niet in.] Vervolgens concentreer ik mij op de binnenkant van haar dijen en haar lies. Voorzichtig komen haar donkerbruine schaamlipjes naar buiten piepen. Ideale timing en ik buig me over haar poesje, trek haar schaamlipjes open en zoek met mijn tong haar genotsknoopje op. Na enkele minuten beweegt ze ritmisch mee en duwt mijn hoofd harder tussen haar benen.  Na effie zo doorgegaan te hebben, leg ik mij op bed en laat haar met d’r poes op mijn gezicht plaats nemen. Binnenin haar grotje is ze intussen zacht, nat en warm geworden. Ik laat haar de positie en het ritme bepalen zoals ze wenst, en bewerk haar met tong en lippen en zuigen.. Na een tijdje komt ze in schokjes klaar en draait ze van mij af. Alles is nu efkes te gevoelig en we rusten uit. “Bien, muy bien, mi amor! Gracias”   :adult
Nu neemt ze over en likt mijn polla terug stijf.
Een condoom over mijn toverstaf (pas op voor de rode rubbers! Ik had van mijn schip eigen dunne versies meegbracht  ;), waarna we  enkele neukstandjes doornamen. Zoë heeft oa. een speciale schuine versie van reverse cowgirl, die heel prettig aanvoelt en je tegelijk een mooi zicht bezorgd op haar mooie lichaam. Top!

Zoë wijst me er plots op dat we nog 10 minuten hebben en dat ze nog geen zaadjes gezien heeft ???
Blowjob?
Ze verwijdert het rubbertje en ik ga naast haar op mijn knieën zitten. Liggend verwent ze met haar mondje mijn toverstaf en nijpt hierbij lichtjes in mijn balzak. Geil kijkt ze me aan terwijl ze mijn polla afzuigt. Onvoorstelbaar genieten en na enkele minuten laat ik mijn nakomelingen los. Met veel keukenrol wordt het geklieder opgeruimd, en samen gaan we douchen.
Terwijl ik me aankleed ruimt Zoë de kamer op. Met een knuffel nemen we afscheid.  bab7
Met een brede glimlach op mijn gezicht stap ik de kade op, en roei ik naar mijn schip.

Jammer dat het orkaanseizoen er aan komt en dat het eiland beter te vermijden zal zijn.  :039:  Maar zo snel als de wind en de zee het toelaten, zal ik mijn Domincaanse schat terug opzoeken. In tussentijd zal ik het met enkele herrinneringen aan haar moeten stellen.
Ik zet alvast een kruisje bij haar hutje op mijn schatkaart van de Islas.









« Laatst bewerkt op: 4 september 2018, 21:28:34 door Pedro Zoe »
No dinero, no amor.