Auteur Topic: 2-LOVE  (gelezen 141911 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #105 Gepost op: 4 oktober 2015, 21:36:05 »
't Rozenhofke is weer open en dat merk je direct aan de 2Love. Een aantal dames en klanten zijn direct overgestapt naar 't Rozenhofke. Gisteren in de 2Love telde ik buiten de barman 'n 7-tal heren, waarvan er 5 vooral druk met elkaar in gesprek waren en 'n tweetal dames. Beiden afkomstig uit de Dominicaanse Republiek en gezien hun gedrag, uitstraling en benadering zegt mijn wandelaarsneus dat je je piet nog beter in een wafelijzer kunt stoppen.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #106 Gepost op: 28 februari 2016, 11:17:45 »
Ik was er deze week en onderstaand bericht van oktober is nog erg actueel.  Heb 3 dames  gezien en net wat meer heren. Een van die dames is de dame die op doordeweekse dagen weleens voor bardame speelt.

Vaak zie je ook iemand de parking op komen rijden en dan weer omdraaien. Geen auto's, dan schat men kennelijk in dat er niets te doen is. Of men steekt hun neus even binnen en draait dan weer om.

Hopelijk wordt het snel weer beter in de 2-Love. Je merkt dat 't Rozenhofke de top attractie is aan de baan. Als 't Rozenhofke dicht is, zit de 2 Love stampvol, nu was het bij 't Rozenhofke dringen geblazen en kon je bij 2 Love een kanon afschieten. De publiciteit lijkt 't Rozenhofke ook alleen maar goed te hebben gedaan. Het is er drukker dan ooit. Dames uit de Rio gaan daar ook nog even wat centjes verdienen 's avonds en de hoertjes die voorheen het mooie weer maakten in de 2 Love staan nu in 't Rozenhofke.

Ook in de Rio was beduidend meer bedrijvigheid. Wie weet als het weer mooier weer wordt dat de sfeer van afgelopen zomer nog eens terugkeert in de 2 love. Het zal nodig zijn om de verbouwingskosten terug te verdienen. Voor de derde keer is de tent grondig verbouwd.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #107 Gepost op: 16 april 2017, 12:51:58 »
Overal zegt men dat het de vroegere eigenaar is van Club Dennehof te Mol, die daar staat achter de toig, maar het was de barman van Dennehof. Niet onmiddellijk wereldschokkend nieuws, maar toch bij deze rechtgezet, hij is bovendien een sympathieke gast,.
maar indien 2Love, nog maar half zo goed zou zijn dan dewtijds club Dennehof, waar de eigenares en haar man in de villa ernaast woonden, dan zagen ze mij daar in Herentals regelmatig.
In de jaren 90 was club Dennehof immers een van de beste bordelen, niet alleen van de kempen, maar van heel Vlaanderen.
Gelegen in de natuur , villawijk te Ginderbuitenmet een discrete priveparking, ging je avhterin binnen, met mooi weer lagen die meiden naakt oo de zetel aan het terasje achteraan dus. Je kwam binnen en een 10tal echt knapoe, alleen Belgische en Nederlandse meiden kwamen in rij staan en zitten en je kon kiezen.
Kwam later nog een tegen in Diane te Zundert, een andere in luxebordeel Yab Yum in Amsterdam en bij priveYvonne te Eindhoven, waar Anderlecht zich toenkwaliificeerden tegen PSV in de CL

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #108 Gepost op: 28 mei 2017, 12:12:18 »
Overal zegt men dat het de vroegere eigenaar is van Club Dennehof te Mol, die daar staat achter de toig, maar het was de barman van Dennehof. Niet onmiddellijk wereldschokkend nieuws, maar toch bij deze rechtgezet, hij is bovendien een sympathieke gast,.
maar indien 2Love, nog maar half zo goed zou zijn dan dewtijds club Dennehof, waar de eigenares en haar man in de villa ernaast woonden, dan zagen ze mij daar in Herentals regelmatig.
In de jaren 90 was club Dennehof immers een van de beste bordelen, niet alleen van de kempen, maar van heel Vlaanderen.
Gelegen in de natuur , villawijk te Ginderbuitenmet een discrete priveparking, ging je avhterin binnen, met mooi weer lagen die meiden naakt oo de zetel aan het terasje achteraan dus. Je kwam binnen en een 10tal echt knapoe, alleen Belgische en Nederlandse meiden kwamen in rij staan en zitten en je kon kiezen.
Kwam later nog een tegen in Diane te Zundert, een andere in luxebordeel Yab Yum in Amsterdam en bij priveYvonne te Eindhoven, waar Anderlecht zich toenkwaliificeerden tegen PSV in de CL

Volgens mij is die kerel van Dennenhof ook de eigenaar van 2love. Degene die in de 2love achter de bar staat, is volgens mij ook niet de eigenaar.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #109 Gepost op: 28 mei 2017, 13:14:23 »
Dennenhof is reeds jaren in handen van een vrouw.
Dennenhof is ooit failliet geweest en na een tijdje heeft deze vrouw het overgenomen na enkele goede afspraken met de gemeente. Zo mochten de huisjes niet meer gebruikt worden en zijn inmiddels ook verdwenen. Deze vrouw heeft niets te maken met 2love. Zij heeft nog wel een bar in Diepenbeek

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #110 Gepost op: 7 december 2021, 09:46:45 »
Tijdje geleden alweer overgenomen door Albanezen