Auteur Topic: 2-LOVE  (gelezen 141658 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #15 Gepost op: 22 augustus 2011, 21:06:45 »
Ma jaat maat, er moet gelachen worden.
De wereld is veel te triestig. >:( :(
20 wippen per maand? Dat kan niet, maximum 12! ;D

Ik lees hier begot iedere dag een andere recensie ! Dat zijn er meer dan 12 per maand hoor !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #16 Gepost op: 22 augustus 2011, 21:10:52 »
Ja, het zal dan gemiddeld 12 zijn. ;)

Terug naar 2Love nu. Ik erger mij daar mateloos aan die Marcel die mij altijd vanuit zijn ooghoeken zit te bespieden en jaloers gedrag vertoont als ik daar met de dames een praatje maak. Trouwens hij doet dat niet alleen met mij maar met iedere klant daar.

Ik was al blij dat hij niet meer achter de toog stond daar maar nu zit hij ervoor en dat is blijkbaar - naar mijn mening- nog erger.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #17 Gepost op: 22 augustus 2011, 21:15:41 »
Het is de spion ! Hij vraagt alle klanten uit om te weten welke dame wat en wat niet doet.
 
Volgens mij werkt hij op de afdeling Quality Control !
 
En is totaal respectloos tegen die dames !  Ik stond met een dame buiten een sigaretje te roken en hij kwam daarbij staan en het was van "al die vuile hoeren ...", echt ongepast vind ik !   
 
Heb in de week op een ander forum gelezen dat hij er niet meer zou werken, toch niet achter de bar.  Maar nu is zijn werkterrein misschien verlegd naar voor de bar.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #18 Gepost op: 22 augustus 2011, 21:17:07 »
Ik was er nog overlaatst geweest en toen zat hij voor de bar irritant te doen.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #19 Gepost op: 22 augustus 2011, 21:22:28 »
Zoals die club gerund wordt, is het wonderbaarlijk dat ze blijft bestaan.  Als ze geen zin hebben, dan gooien ze gewoon iedereen buiten ! Hupsakee, lichten aan en uit met de pret !  En echt vriendelijk heb ik ze nog nooit geweten

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #20 Gepost op: 22 augustus 2011, 22:02:41 »
Geniet er maar van, voor ge het weet zit ge vast op de bank naar TV te kijken !
 Jabber
Ha ha, dan zijt ge gevangen en is minstens de helft van je kapitaal weg, net als Roberto's kapitaal, maar hij neukt er minstens 20 keer voor in de maand  ;D
Blijf van de vrouwen weg als het NIET om te neuken is, niks dan ellende, niks dan ellende, niks dan doffe ellende.
Foots zou zeggen:"Lach, morgen wordt alleen maar erger... "  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #21 Gepost op: 24 augustus 2011, 02:01:29 »
Plaats van tewekstelling: 2-Love - Lierseweg Herentals
Naam: Helena
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 27
Haarkleur: Zwart lang haar
Kleur ogen: ??? ik ben erin verdronken maar ik weet de kleur niet !
Lengte dame: 1 meter 65 zonder schoenen, met schoenen 1 meter 72
Cupmaat: A - cup, echt maar een beetje doorhangend
Taal: Engels, goed maar niet alle woorden verstaat ze, doch geen hinderpaal
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Vingeren, Aftrekken, PMC en NMC en alle standjes
Shift: Avondshift
Kosten: 100 euro voor 30 minuten

Een oude vos MOET zijn streken verleren, zoveel was duidelijk !
 
Gisteren had ik een half uurtje met Roberto gechat in de totaal verlaten chatroom van RelaxxxBoard.

Hoewel hij nog jong is (wat ik afleid uit zijn gebruikerscode), heeft hij me als ervaren wandelaar toch een goede raad gegeven !  Zo snel mogelijk een andere neuken was de boodschap !
 
Helaas kende ik het GSM nummer niet van Roberto, hij had me immers voorgesteld om samen eens op wandel te gaan, zodat ik over mijn drempel zou geraken.  Dus dacht ik "waarom eens niet naar SM en Roberto sms'en en vragen of ze me willen vergezellen.  Dus sms ik naar SM voor het GSM nummer van Roberto en vraag om samen wat te gaan drinken in 2-Love, maar SM is een hoer, dus die vertikt het van te antwoorden.  Waarschijnlijk batterij plat zeker ?!
 
Maar vandaag moest het gebeuren ! Vandaag moest ik er een lap op te geven. Het was immers al 6 weken geleden dat ik nog eens van bil geweest was, en ik kon het nog nauwelijks uithouden na al die tijd !

Dus ik alleen op pad.  Eerst naar Sphinx in Geel wat moed indrinken, ook nog een goed gesprek gehad met een dame daar. 
 
En dan naar 2-Love, in de hoop de Roemeense Helena terug te zien .... de dame waarmee ik van 16 op 17 juli mijn verjaardag vierde en die dus de doodsteek was van mijn relatie met een DVP.  Vandaag kon ik haar naam vragen, want vorige keer was ik toch wel een beetje té dronken om haar naam te onthouden.  En mijn ex wou die naam natuurlijk ook niet zeggen, wat ik nog kon begrijpen ook  ;D .
 
Als een brave jongen nam ik plaats aan een rond tafeltje aan de zijkant, maar ik zag ze niet.  Shit !  Zal ik nog een rondje rond de tafel lopen ?   Nippend aan mijn cola light verscheen ze ineens na 10 minuten als een duivel uit een doosje.  Ik ben niet zo zot als "Leuven Foor", maar ik werd zo blij als een kermisvogel !  Ze zat al die tijd in de fauteuils bij een klant en koos resoluut voor de aanval !
 
Nu moet ik zeggen dat daar toch wel een aantal nieuwe en zeer jonge dames rondlopen !  Dus ik hoop dat ik weer niet gebonden geraak aan 1 en dezelfde dame !
 
Maar vandaag wou ik geen gok wagen, ik wou terug verliefd worden !  Dus ging ik voor de tweede keer op rij met dezelfde dame naar boven ! HELENA !!!!   ;D
 
Haar prijs is 100 EUR, maar omdat ik niet alle streken ineens wil verliezen betaal ik haar het dubbele.  Tja, het is nog een gewoonte voor me die ik moet afleren hé !  :-\   Zoiets noemen ze een stielbederver.  Maar vandaag wou ik absoluut geen klokkenkijkers EN ik hoopte dat ze de beste paardjes uit haar stal zou halen ... en zo geschiedde !!!
 
Maar ik was in een zeer goede bui, dus no problemo !  Bovendien hadden we beneden iets gewoon gedronken, dus dat scheelt ook een slok op een borrel.
 
De sex was heel goed, heel innig kussen, daar hou ik wel van !  Ach, ze zegt dat ze dat niet met iedereen doet, maar ik vermoed dat dit meer uit klantenbinding gezegd wordt.  Ik ben op mijn hoede nu hé  :o
 
Persoonlijk ben ik een beffer, dus eerst 15 minuten aan die pussy liggen lebberen en ze genoot er echt wel van !  Sommigen zullen nu weer lachen, maar ik heb het echt gemerkt.
 
Daarna nog in een aantal standjes gemanouvreerd en afgewerkt in missionaris.
 
Nog even nagepraat en daar kwam het .... lap .... een Roemeense, dus een zieke in de familie !  Haar moeder moest een operatie in haar hoofd ondergaan.  Omdat ik dus inderdaad geen ezel ben, me geen twee keer wil stoten aan dezelfde steen, heb ik oppervlakkig gereageerd en verder niet op dat verhaal ingegaan.
 
In plaats van te gaan voor een tweede rit, heb ik vervolgens gewoon gevraagd om me beneden nog wat gezelschap te houden, en dat vond ze uiteraard OK.    Mijn peperkoeken hart kwam weer boven !
 
Beneden nog samen een koffietje gedronken en toen had ik weer zoiets van "Time's up, let the girl do her job !".  Idioot natuurlijk, ik moet gewoon wachten tot ze zelf opstapt.
 
Helena is een lief meisje, met het hart op de juiste plaats.  Ze praat vlot, is echt lief, knuffelt en geeft warmte.  Het wordt gevaarlijk !
 
 
 
 
 

 

 

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #22 Gepost op: 2 september 2011, 21:14:07 »
Als Marcel achter de toog staat moet je wel oppassen want die geeft niet altijd correct weer.

Hij is nu definitief van het toneel verwijderd !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #23 Gepost op: 3 september 2011, 02:48:46 »
Als Marcel achter de toog staat moet je wel oppassen want die geeft niet altijd correct weer.

Hij is nu definitief van het toneel verwijderd !
Jebber terug bij zijn oude liefde???  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #24 Gepost op: 3 september 2011, 16:58:34 »
Als Marcel achter de toog staat moet je wel oppassen want die geeft niet altijd correct weer.

Hij is nu definitief van het toneel verwijderd !
Jebber terug bij zijn oude liefde???  ;D

Oude liefde roest niet !  :-[

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #25 Gepost op: 3 september 2011, 20:08:06 »
Als Marcel achter de toog staat moet je wel oppassen want die geeft niet altijd correct weer.

Hij is nu definitief van het toneel verwijderd !
Jebber terug bij zijn oude liefde???  ;D

Oude liefde roest niet !  :-[
Aiaiai, ach, de pimps moeten ook leven he ha ha  :D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #26 Gepost op: 4 september 2011, 21:41:10 »
Jabber,
Al maanden probeer ik je het duidelijk te maken, verdeel je centen over meerdere pimps, in plaats van het naar eentje te dragen.
Rechtuit dan maar, misschien heeft dat enig effect.
De snullen zitten op ybf jabber, en ik wil niet zulk verhaal hier, daarvoor heb ik je te graag.
Dus doe die kijkers van je open. Ik weet dat je het financieel aankan, maar plukken zal ze je, tot er niks meer uit te knijpen valt, zolang jij de domme verliefde rakker blijft uithangen.
Moet ik wat preciezer zijn, hij rijdt dezelfde bak als jij, maar heeft bredere aluminium velgen  :o 



Val ik je nu persoonlijk aan? Neen, je bent een vriend en al haat je me, bij mij heeft foots het drie of vier keer gedaan, en ik wou ook niet luisteren, want ik ben toch zo knap en ik neuk toch zo goed en ze zagen me toch zo graag....... vooral mijn duur fototoestel, enkele laptops, wat zakgeld en gelukkig heb ik het daarbij gelaten. Ik lach met mezelf als ik denk aan hoe iemand een recensie schreef over Ashanti en dan slik je, want die doet met die anderen hetzelfde als met mij? neen, neen, neen, ze verzekerde me dat het met mij anders was, ha ha, domme gansen die we zijn.
Ik respecteer Anna, de ex masseuse van VV, die me vlakaf vertelde:
"erpee (toen was ik nog een gehate relnicht), als die meid je op straat tegenkomt, kijkt ze nog geeneens naar je". Ik had verdomme beter me suf laten neuken toen door Anna, dat is zowat het enige waar ik spijt van heb in mijn hoerenloperscarriere, dat ik Anna niet heb gepakt, of me heb laten pakken door haar. Nu is ze openbaar bezit van Brutus ha ha....


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 4 september 2011, 22:10:44 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #27 Gepost op: 4 september 2011, 23:48:34 »
Val ik je nu persoonlijk aan? Neen, je bent een vriend en al haat je me
Ik voel het helemaal niet als een aanval, dus geen probleem.  Bedankt alvast dat je me nog eens inpepert.  Ook al is het inderdaad een tijdje geleden dat we elkaar zagen, we zijn inderdaad bevriend.  Ik zal je nog wel eens contacteren als ik in de buurt ben.
 
Verder kan ik er niets aan doen, het is (voorlopig althans nog) sterker dan mezelf ! 
 
En of ik nu 5 verschillende vrouwen doe op 1 week, of 1 ganse namiddag met 1 vrouw, qua kosten zal dit ongeveer overeenkomen  ;)
 
Jabber
 

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #28 Gepost op: 4 september 2011, 23:53:31 »
En als ik niet getrouwd geweest was, dan reed ik nu hierin rond ...
 
[smg id=4032 width=500]
 
 
Die heeft ook aluminium velgen  ;D
 
 
 

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #29 Gepost op: 5 september 2011, 00:25:12 »

En of ik nu 5 verschillende vrouwen doe op 1 week, of 1 ganse namiddag met 1 vrouw, qua kosten zal dit ongeveer overeenkomen  ;)
 
Jabber

Neen, je begrijpt het niet Jabber.
Als ik naar de hoeren ga, praat ik nooit over kosten. Je bent hoerenloper en je neukt toch op wat je kan missen. Als ik 4 000 euro verdien dan neuk ik de helft op. Heb ik geen geld dan trek ik er zelf aan.

Ik vergelijk het met een fles vodka. Je kan een dame die laten leegdrinken of je kan er 20 dorstigen mee laven. Ik kies dat laatste om volgende redenen:

Als vaste klant word je uitgelachen door "jouw" dame en door al haar vriendinnen.
Als vaste klant krijg je minder service.
Maar het ergste is dat vaste klanten gemanipuleerd worden. Je wordt bedrogen waar je zelf bijstaat.

Ook ik ben een wandelaar op een driewieler geweest en heb ook met vaste dames gewerkt dus ik weet waarover ik spreek.

Een dame waar ik de deur plat liep, die had haar vriendin al een trio met mij beloofd en eigenlijk wou ik dat helemaal niet. Ik noem zoiets profitariaat van een naïve wandelaar.

Nog iets anders, heb je al aan de mentale gevolgen gedacht als dat wijf van de ene op de andere dag stopt en uit jouw leven verdwijnt? Of ben jij nog zo naïef dat je denkt dat ze het je zal zeggen? Op een dag sta jij in 2 Love op zoek naar haar. Je vind haar niet en gaat in het Rozenhofke kijken en nog is in de Rio en elke keer weer maar ze zal er niet meer zijn.

En nog iets ik heb haar al zien opgehaald worden in een echte pimpbak waarvan zij de velgen betaald.

Dit is geen aanval op jouw gedrag als wandelaar maar dat is raad van een ervaren hoerenloper, die al te veel gezien heeft...
« Laatst bewerkt op: 5 september 2011, 00:27:15 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...