Auteur Topic: Verversrui 09/1, Barbara (Belgische)/dagshift)  (gelezen 3030 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 09/1, Barbara (Belgische)/dagshift)
« Gepost op: 11 september 2018, 00:32:12 »
Vandaag in de namiddag nog eens op stap geweest in het SKW, want ik had nog enkele favorietjes te doen. Maar dat liep niet van een leien dakje, want ik wou eerst Eva VR 8/4 een goeie neukbeurt gaan geven maar die was er (net als vorige week) niet. Waarschijnlijk nog vakantie (of verdwenen uit het SKW, wie weet), want het viel me op dat er redelijk vroeg op de namiddag toch wel heel veel ramen leeg waren. Het draait daar dus nog altijd niet terug op kruissnelheid.

Maar niet getreurd, schuin tegenover het lege stoelje waarop ik het kutje van Eva had verwacht, zag ik een andere zitten, aan de overkant van de VR dus. Ik ging wat dichterbij kijken, en ik merkte een plaatje aan de deur met een Belgisch vlaggetje erop. Een Belgische, in het SKW??? Nu loop ik niet bepaald zo hoog op met Belgie, maar die meid moest ik toch eens uitproberen.

Dus pre-sales praatje, in het onvervalst 'Vlaams', het is eens was anders. En ja, de standaard 50 euro he, en poesje likken was geen probleem. Golden shower, oei, dat gaf enige twijfel want ze vreesde dat ze niet ging kunnen pissen op commando. Geen probleem, toch maar eens binnen gestapt.

Een speciale ervaring, seks in het Vlaams in het SKW. Vlotte babbel en ik kon zelfs aan haar accent raden van welke streek ze kwam. Dat lukt me bij Roemeens of Bulgaars Engels nog altijd niet  :lol

Ze noemde zich Barbara. En ze vertelde dat zij er telkens maar een tweetal weken staat, en dan is ze weer een tijdje 'elders'. Daar gaf ze ook wel details bij, maar die ga ik uit privacy overwegingen niet mee vermelden. Niemand heeft daar tenslotte iets aan.

Barbara was erg vriendelijk en ze vroeg netjes wat ik precies graag had en hoe ik dit en dat wilde enz. Goeie service dus op dat vlak. Ze stond al snel in haar blootje, en alhoewel zij volgens mij net iets ouder is dan de gemiddelde griet die ik doorgaans kies bij betaalde neukjes, mocht haar lijntje er best zijn. Geen al te grote borsten, maar wel netjes op de plaats waar borsten horen te zijn, en haar kontje was ook best ok. Barbara is slank van figuur, en dat straalde wel een zekere seksuele drive uit.

We stoeiden op het bed en zij benadrukte nog eens dat ik echt overal mocht aan zitten. Dat deed ik met plezier. Haar foefke vingeren had ze persies graag, maar ja, we kennen het verhaal van 'graag hebben' bij de betaalseks he. Ze werd niet zeiknat, maar ze bleef ook niet kurkdroog. Haar gat was makkelijk toegankelijk, en ze legde zich ook in een zodanige houding dat ik er vlot in kon, van zodra zij merkte dat ik er graag in wou komen. De seks met Barbara liet op mij een 'gewone' indruk na. Niet slecht, zeker niet voor 50 euro, vriendelijk en gewillig, maar nu ook weer niet om van de daken te schreeuwen dat je hier moet zijn voor je best-sex-ever ervaring. Gewoon prijs/kwaliteit dik in orde.

Ze rondde af met haar poging tot een plasje, en dat moest helaas weeral op de grond gebeuren want ze had niets om er onder te leggen in het bed. Dat vond ik een beetje onbegrijpelijk, want ik had vorige week bij mijn bezoek aan Anneleen in deze kamer al gemerkt dat er verschillende SM attributen, en ook andere speeltjes aanwezig waren. Barbara zei ook wel dat er tamelijk vaak vraag is naar golden shower. Maar daarvoor is er dan blijkbaar niets voorhanden. Jammer. Een onderlegger voor op het bed kan nu toch ook niet zo duur zijn.

Het goed nieuws was dat Barbara de goodwill van haar blaas danig onderschat had, want wat eerst begon met een aarzelend straaltje, werd weldra een meer dan serieuze plas. Wel fijn dat ze zich de moeite getroostte en niet simpelweg zich er vanaf maakte met de melding dat het vandaag nu net niet gaat.

Bij het afscheid nog een paar goeie knuffels, geheel in haar blootje nog steeds. De service was wel ok, want zowel voor als na de date hielp zij mij te verfrissen. Daarbij zat ze al flink aan mijn pik van in het begin. En ze kwam zelf met de zeep aandraven om mijn handen te wassen, om de sporen van haar plas te verwijderen enz.

Slotsom: waar voor mijn 50 euro gekregen, en in het Vlaams praat toch wel prettiger. Niet dat ik geen Engels genoeg kan, maar de talenkennis van de meisjes zelf is soms redelijk beperkt en dan laat je de vlotte babbel en de grapjes vanzelf wat achterwege. Herhalingsgevaar? Weet ik niet echt. Waarschijnlijk ooit wel eens. Maar er zijn er nog zovelen die ik gezien heb en waar ik nog mee wil neuken.
« Laatst bewerkt op: 13 september 2018, 13:21:00 door bet(d)weter »