Auteur Topic: Schippersstraat 41/1, July (Roe-avond/nachtshift)  (gelezen 3116 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/1, July (Roe-avond/nachtshift)
« Gepost op: 13 september 2018, 01:38:13 »
Nadat ik deze namiddag Eva getoond had hoe je kindjes maakt, was ik vanavond terug richting SKW afgezakt. Eva is een heerlijk meisje, groot en met sexueel aantrekkelijke rondingen (naar mijn smaak) maar ik had gisterenavond in de Schippersstraat nog een meisje gezien dat helemaal het tegenovergestelde is, en ik had me voorgenomen om daar ook eens mee te gaan vogelen.

Ik had geluk, ze stond er vandaag ook weer, op SS 41 in de meest linker vitrine, opvallend in blauw verlicht. En ze was vrij. Ze noemde zich July from Rumenia. Een klein en fijn meisje, lief gezichtje. Na wat afspraakjes aan de deur ben ik met haar naar boven gegaan. Je moet er serieus voor werken hoor om die kleine engel te kunnen neuken. De trappen leken eindeloos en waren steil. Derde verdieping denk ik. Gelukkig kon ik mij pokkegeil staren op July haar kontje, want zij liep vlak voor mij. Sjonge, dat hou je niet voor mogelijk, dat was een plechtigecommuniekanten-kontje. Zo slank, zo strak, en een broekje van niemandal.

Op de kamer begon het met een paar stevige knuffels. Zoentjes, ook op de mond, maar rap-rap, geen tongzoenen. Nja, ok, ik vind dat flauw dat ze niet tongen à volonté, maar July is niet de enige in het SKW die dat niet doet uiteraard. De kleertjes vlogen uit. Ik heb een beetje moeten rondkijken waar ik mijn kleren zou leggen, want die kamer stak echt tjokvol met allerlei speeltjes en SM attributen. Veel heb ik daar niet naar gekeken, want voor mij stond een klein 'petite' jong grietje met priktieten, vast een A cupje, maar o zo sexy. Recht vooruit stonden ze, de tepels uitnodigend om in de mond te nemen. Dat heb ik dan ook meteen gedaan als we op het bed lagen. Haar kontje was strak, een spannend anusje, een flamoes die spannend genoeg was om het spannend te maken (hehe) en opvallende schaamlippen.

Het was een plezier om haar te strelen en te vingeren. De seks met zo een grietje valt moeilijk te omschrijven, want haar figuurtje geeft je de illusie dat je stiekem een tiener van slechts 17 aan t neuken bent, en je vergeet op de rest te letten. Want alles welbeschouwd was July eigenlijk niet buitensporig actief. Ik heb er van genoten, van haar kleine wildmakende tieten, van haar uitnodigende schaamlippen, haar goed aanvoelende foef, haar heimelijk sexy anusje, maar niet zozeer van haar actie of haar inzet bij de normale seks. Pijpen heeft ze bv niet gevraagd. Ik had er niet direct zin in, maar dat kon zij niet weten he.

Des te meer inzet vertoonde zij om haar belofte van aan de deur 'waar' te maken. Ze had gezegd dat ze niet zeker wist of ze ging kunnen plassen, maar ze zou 'proberen'.  Dat heeft zij dan ook uitgebreid gedaan. Nadat ik haar foefke natgelikt had, kwam zij geil over mij in in verschillende houdingen deed zij alle mogelijke moeite om te pissen, maar er kwam niks uit. Ze stond op, verontschuldigde zich, en begon tegen sneltempo een blik cola leeg te drinken. Daarna zette zij de kraan van de bidet open, en met gespreide benen probeerde zij zichzelf tot plassen te brengen. Verschillende keren begon het te lukken en kwam zij vliegens vlug op bed over me heen, maar het bleef bij druppeltellerniveau.

Ze moest er zelf om lachen. Hier kan ik, en op bed lukt het niet, zei ze. Ze trok me aan mijn hand mee naar de bidet, waar ze met de benen wijd open ging zitten en ze leidde mijn hand naar haar schaamlippen. De grote stortvloed kwam niet, maar ik heb zelden een meis gezien die zich er zoveel moeite voor getroost heeft om plasseks te kunnen aanbieden.

Al bij al geen slechte ervaring. Maar ook niet de hoogvlieger die iedereen eens zou moeten uitgeprobeerd hebben. Mijn geilheid kwam grotendeels van haar kleine gestalte, een keer iets anders dan we meestal zien, en ook van haar slanke vrouwelijkheid.
« Laatst bewerkt op: 13 september 2018, 13:24:10 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 41/1, July (Roe-avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2018, 20:59:56 »
Misschien moet ik hier nog even aan toevoegen dat July tijdens de date een keer of drie heeft gezegd dat zij redelijk nieuw is en dat zij nog niet zo goed Engels kan. Ik moet wel zeggen dat dit toch goed meeviel. We verstonden mekaar en bij tijd en wijlen was de conversatie zelfs nog humoristisch.