Auteur Topic: Schippersstraat 10/4, Jasmine (dagshift)  (gelezen 4578 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/4, Jasmine (dagshift)
« Gepost op: 6 september 2018, 00:45:33 »
Deze namiddag was ik tussendoor nog eens tot in het SKW gestapt, want ik zit nog altijd te wachten tot ik mijn dagploeg-favorietjes opnieuw eens kan gaan bezoeken. Het viel mij echter enorm tegen. Ik was er rond 16 uur, en er was haast niets te beleven in het SKW. De grote meerderheid van de ramen was gewoon leeg. 16 u is toch behoorlijk vroeg om te veronderstellen dat de dagploeg al aan het stoppen is, tenzij er natuurlijk weinig kliënteel was vandaag, dan worden ze het wel eens wat vroeger beu.

Tot overmaat van de ramp (voor mij dan toch) bleek er geen enkele van de favorietjes, waarvoor ik kwam, aanwezig te zijn. Van Sara wist ik via Kippenneuker dat die slechts volgende week zou terugkomen, maar de rest was een verrassing. Ook Michaella, die hier genoemd werd als 'terug aanwezig', was vandaag niet te bespeuren.

Maar geen nood, er komen nog veel dagen, en als er geen favorietjes staan, dan is het de uitgelezen dag om nog eens wat nieuws uit te proberen. Tenslotte, bij elke meisje dat ik nu een favoriet noem, ben ik ooit toch ook eens een eerste keer binnengestapt 'om te proberen'. Zodus was ik wat rondjes beginnen lopen. Maar er was dus echt niet veel keuze, weinig meisjes waar ik een tinteling voor voelde.

Van de enkelen die ik uitverkoren had, waren er 3 op rij die van het schaarse aanbod aan neukspleetjes misbruik probeerden te maken door me aan de deur doodleuk te vertellen dat het 50 euro extra ging kosten om hun pussy te mogen licken. Pech dames, dikke pech, Vanderbeffen beft, maar al zeker bij een eerste bezoek geeft hij daar geen 50 euro extra voor. Bij de vierde die ik aansprak, was het 'prijs': zij beloofde me met een vriendelijke glimlach dat zij zich zonder problemen liet likken en ze zou eventueel ook nog proberen om te plassen, alles voor 50 euro basicprijs.

Niet geaarzeld, ze zag er behoorlijk mooi uit, dus ik ben er direct mee binnengestapt. Ze stelde zich voor als Jasmine, uit Roemenie (ik herinnerde mij hier dit topic van, dat ik gelezen had). Ze had een zwart niemandalletje aan, waarin haar leuke tieten al aardig wat van hun schoonheid lieten zien. Zwart haar, een bevallig gezicht. Ik zag haar wel zitten.

Ik was, merkwaardig genoeg, in dit pand nog nooit met iemand komen vogelen. Iedere SKW wandelaar kent het gebouw wel, modern met de verschillende vitrinnetjes, waarvan je je afvraagt welk nummer het nu precies heeft. De 8 en de 10 prijken boven elkaar. De 12? In elk geval luxe, want Jasmine stapte met mij in een lift en we kwamen op de 2de verdieping tercht bij een erg grote kamer. Ik ben hier nu niet van plan om gebouwen en kamers te bespreken, maar zo een ruime kamer had ik tot nu toe dus in het SKW nog niet gehad.

Op de kamer kreeg ik direct een paar zoentjes, maar wel zo van die kussen die telkens net naast de mond belanden. Geen tongzoenen dus. Alvast toch niet bij een eerste bezoekje aan haar. Bij wijze van spreken 'om de hoek, bleek nog een sanitair gedeelte te zijn, en Jasmine verdween na nog een paar knuffels uit mijn gezichtsveld om zich te verfrissen. Zonder verder iets te zeggen. Ik raadde dus dat ik haar best kon volgen, om ook mijn speelgoed wat op te poetsen. Ik snap ook niet goed waarom zij niets zei en waarom ze mij bv niet gewoon meenam voor een wasje.

Ik vond Jasmine trouwens over de hele lijn nogal eentje van weinig woorden. Zeker geen taterwater. Aan haar kennis van het Engels kan het niet gelegen hebben, want ze verstond me wel en ik had ook met haar Engels geen enkele moeite. Stil watertje waarschijnlijk. Ze kwam in elke geval mooi poedelnaakt terug van haar wasje en we gingen samen tot bij het bed. Voor het bed mocht ik, nog rechtstaand, al eens lekker aan haar leuke tieten zitten, en haar kontje knuffelen. Ze glimlachte en ze zei dat we misschien beter ineens op het bed konden gaan liggen.

Dat liet ik me geen 2 keer zeggen, en even later waren we lekker zacht aan het vrijen. Dat voelde wel leuk aan, alhoewel ik Jasmine op een bepaald moment toch tamelijk passief vond. Ik mocht echt aan alles aanzitten, ik was ondertussen haar poes vakkundig aan het vingeren, en ze glimlachte wel, maar op dat moment kwam er van haar nog niet veel actie. Misschien was ik te soft aan het vrijen, naar haar smaak.

Ik had trouwens al gevoeld dat haar poes van in het begin redelijk nat stond. Ze had niet enkel een wasje gedaan, maar ik denk dat ze er ook een kwakje glijmiddel ingedaan had. Als ervaren wandelaar merk je dat. Mijn 'vermoeden' werd trouwens bevestigd toen ik bij het vingeren net wat verder naar achter ging. Ik merkte dat haar anusje nog natter dan nat aanvoelde. Ik dacht, tja, als een meisje een ferme kwak glijmiddel in haar poeperd smeert, dan zal dat wel willen zeggen dat ik in haar kont mag zitten. Ik ging haar nu niet meteen anaal neuken, maar ik stimuleerde met het topje van een vinger haar kontgaatje, en onmiddellijk produceerde Jasmientje een paar (fake) kreuntjes van genot, en ze begon zacht te kronkelen.

Ok, het licht stond dus op groen voor anaalstimulatie bij haar, en ik drukte voorzichtig een paar cm van mijn vinger in haar achterdeurtje. Ze kreunde meteen alsof ze ging klaarkomen en ze keek me geil aan. Even later duwde ik met zachte kracht ineens mijn hele vinger naar binnen in haar gat. Ik voelde hoe haar sluitspiertje zich zachtjes om mijn vinger spande, en tegelijk liet Jasmine mij met duidelijke geluidjes horen dat zij dit heel prettig vond. Jaja, ik weet het, zoiets is uiteraard fake bij payseks, maar het gaf wel een heel erg aangenaam gevoel, en ondertussen lag zij daar tenminste niet meer zo passief als wanneer ik haar even tevoren in de poes vingerde.

Toen ik mijn vinger even terugtrok, rolde zij zichzelf wat opzij, ze nam een condoom en dat bracht ze heel subtiel aan over mijn piemel, die hier duidelijk heel blij van werd. Toen begon Jasmine mij te pijpen. Nu pijpt elk meisje anders en elke man verkiest ook een bepaalde stijl van pijpen, maar de manier waarop Jasmine zacht met haar lippen om mijn pik zat, bezorgde mij echt kippenvel van genot. Ze zal het gemerkt hebben, want ze begon ook heel subtiel met haar vingers mijn onderbuik te teasen, en zachtjes mijn ballen te strelen. Dit vond ik super. Mijn piet stond ondertussen goed stijf, en ik dacht me af te rukken en op haar te spuiten, maar zonder veel woorden draaide Jsmien zich op haar rug, ze deed haar benen wijd open, beetje speeksel in haar foefke, en met haar ogen en een glimlach maakte ze mij duidelijk dat ik over haar heen mocht komen. Ik kreeg niet eens de kans om ja of nee te zeggen, want zodra ik me over haar heen draaide, had ze mijn piemel al beet en ze stak hem zelf zacht maar resoluut naar binnen in haar doos.

Zo waren we dus ineens aan het neuken. Het voelde wel fijn. Leuke flamoes. De zachtheid van haar handelingen en steeds die lieve glimlach hadden tot gevolg dat ik ook zacht bleef neuken. Ik kreeg het al snel moeilijk, nog moeilijker en het onvermijdelijke gebeurde: ik kwam lekker klaar, gewoon in missionaris bovenop deze knappe jonge griet.

Ondertussen had de klok ook niet stilgestaan, en ik vreesde dus dat mijn ejaculatie het einde van de date zou zijn, maar nee, Jasmine verdween heel even voor een schoonmaakje, gaf mij keukenrol, en kwam toen terug om nog even poedelnaakt een leuk knuffelmoment in te lassen als afsluiter.

Van een plasje heb ik niet meer gesproken, het was duidelijk dat we aan het einde van de date gingen komen. Al bij al een leuke ervaring gehad voor de standaard 50 euro. Misschien ga ik nog wel eens terug bij haar. Misschien ook niet, of niet direct. Ik had haar liever wat spraakzamer gezien, maar anderzijds vrijt ze wel op de manier dat ik het graag heb, en misschien komt ze bij een tweede bezoekje nog wat vlotter over.
« Laatst bewerkt op: 13 september 2018, 13:43:27 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 6 september 2018, 01:26:00 »
Ben je zeker Vanderbeffen, is de "echte" Jasmine dan terug ? :017: :017:
Ik heb haar alleszins niet gezien, maar ja....: jij was misschien de ganse tijd met haar aan het spelen.....

P.S. Als het inderdaad om de "echte" Jasmine gaat: ik heb ooit vernomen dat ze het raar vindt dat ik over haar schrijf....

't Is alleszins goed dat je terug bent, Vanderbeffen; jij brengt telkens weer wat leven in de brouwerij !!! :dance2 :dance2
« Laatst bewerkt op: 6 september 2018, 01:35:35 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 6 september 2018, 08:54:04 »
Ben je zeker Vanderbeffen, is de "echte" Jasmine dan terug ? :017: :017:
Ik heb haar alleszins niet gezien, maar ja....: jij was misschien de ganse tijd met haar aan het spelen.....

P.S. Als het inderdaad om de "echte" Jasmine gaat: ik heb ooit vernomen dat ze het raar vindt dat ik over haar schrijf....

't Is alleszins goed dat je terug bent, Vanderbeffen; jij brengt telkens weer wat leven in de brouwerij !!! :dance2 :dance2
Zeker is men in dit wereldje nooit. Ik was immers voorheen nog niet bij dit meisje op bezoek. Maar ik heb inderdaad een Roemeense Jasmine geneukt, in het grote wat modernere gebouw met de lift en de blijkbaar grote kamers. Deze Jasmine was zwartharig. Bepaalde details die eerder in dit topic door andere Jasmineneukertjes neergeschreven werden, klopten ook wel. Het zou dus een toeval zijn, mocht het nog over iemand anders gaan. Mijn bezoekje gebeurde rond 17.30. Ik weet dus niet of ze er veel vroeger op de dag ook al stond. Ik ben pas rond 16 toegekomen en rondjes beginnen lopen, en toen stond zij daar ineens mooi te wezen.

Misschien kunnen andere SKW kenners in de komende dagen bevestigen of dit de 'echte' inderdaad is. Ik heb er in elk geval een lekkere tijd mee gehad. Misschien niet direct zo 'top' zoals bij enkele meisjes die ik zeer regelmatig bezoek, maar het was dan ook mijn eerste wip met haar, en ik moet eerlijk zeggen, het intrigeert me om uit te vissen of ze bij een tweede bezoekje verder 'openbloeit' als ze me als een potentiële vaste klant zou gaan beschouwen of zo.

Ik hoop dus dat het geen eendagsoptreden was, en dat ze er in de komende tijd nog gaat staan. Ik blijf bij mijn plan om, zo gauw zij terug zijn, mijn vaste favo-meisjes een na een terug te gaan bezoeken, maar ik heb me wel ook voorgenomen om tussenin ook bij deze Jasmine terug langs te gaan. Gisteren, bij het schrijven van mijn verslagje, twijfelde ik nog enigszins, maar na een nachtje slapen, ben ik toch vrij overtuigd dat ik haar opnieuw wil gaan bezoeken.


Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 6 september 2018, 17:12:50 »
Ben je zeker Vanderbeffen, is de "echte" Jasmine dan terug ? :017: :017:
Ik heb haar alleszins niet gezien, maar ja....: jij was misschien de ganse tijd met haar aan het spelen.....

P.S. Als het inderdaad om de "echte" Jasmine gaat: ik heb ooit vernomen dat ze het raar vindt dat ik over haar schrijf....

't Is alleszins goed dat je terug bent, Vanderbeffen; jij brengt telkens weer wat leven in de brouwerij !!! :dance2 :dance2
Zeker is men in dit wereldje nooit. Ik was immers voorheen nog niet bij dit meisje op bezoek. Maar ik heb inderdaad een Roemeense Jasmine geneukt, in het grote wat modernere gebouw met de lift en de blijkbaar grote kamers. Deze Jasmine was zwartharig. Bepaalde details die eerder in dit topic door andere Jasmineneukertjes neergeschreven werden, klopten ook wel. Het zou dus een toeval zijn, mocht het nog over iemand anders gaan. Mijn bezoekje gebeurde rond 17.30. Ik weet dus niet of ze er veel vroeger op de dag ook al stond. Ik ben pas rond 16 toegekomen en rondjes beginnen lopen, en toen stond zij daar ineens mooi te wezen.

Misschien kunnen andere SKW kenners in de komende dagen bevestigen of dit de 'echte' inderdaad is. Ik heb er in elk geval een lekkere tijd mee gehad. Misschien niet direct zo 'top' zoals bij enkele meisjes die ik zeer regelmatig bezoek, maar het was dan ook mijn eerste wip met haar, en ik moet eerlijk zeggen, het intrigeert me om uit te vissen of ze bij een tweede bezoekje verder 'openbloeit' als ze me als een potentiële vaste klant zou gaan beschouwen of zo.

Ik hoop dus dat het geen eendagsoptreden was, en dat ze er in de komende tijd nog gaat staan. Ik blijf bij mijn plan om, zo gauw zij terug zijn, mijn vaste favo-meisjes een na een terug te gaan bezoeken, maar ik heb me wel ook voorgenomen om tussenin ook bij deze Jasmine terug langs te gaan. Gisteren, bij het schrijven van mijn verslagje, twijfelde ik nog enigszins, maar na een nachtje slapen, ben ik toch vrij overtuigd dat ik haar opnieuw wil gaan bezoeken.
Vandaag op verschillende tijdstippen gepasseerd aan SS12- en uiteraard aan alle ramen !- maar heb de Jasmine van dit topic nog steeds niet gezien !
« Laatst bewerkt op: 6 september 2018, 18:14:20 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline broodpoot

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 6 september 2018, 17:15:38 »
Is toch meen ik te herkennen aan haar hoge zwarte nylon panties met zwarte hoge hakken eronder en een ietwat aziatisch uiterlijk?
Misschien een "collega" die gebruik maakt van haar naam?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 6 september 2018, 18:09:30 »
Is toch meen ik te herkennen aan haar hoge zwarte nylon panties met zwarte hoge hakken eronder en een ietwat aziatisch uiterlijk?
Misschien een "collega" die gebruik maakt van haar naam?
Inderdaad broodpoot, dat is de exacte beschrijving van Jasmine !
Dendocteur, met wie ik op wandel was, heeft geïnformeerd naar de dame die vandaag op SS12/3 stond: het ging om de donkerblonde Gabriella.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 6 september 2018, 18:11:14 »
Is toch meen ik te herkennen aan haar hoge zwarte nylon panties met zwarte hoge hakken eronder en een ietwat aziatisch uiterlijk?
Misschien een "collega" die gebruik maakt van haar naam?
Op basis van ik hier lees blijf ik toch geneigd om er van uit de gaan dat de Jasmine die ik gisteren geneukt heb, voldoet aan de beschrijving. Ik ben vandaag niet langs geweest, dus ik weet niet of zij er was. Gisteren stond zij overigens wel alleen in het ramencomplex toen ik bij haar was. De andere ramen van dat toch vrij brede gebouw waren leeg op dat moment. Zij stond vierde raam van links te tellen.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 6 september 2018, 18:12:59 »
Is toch meen ik te herkennen aan haar hoge zwarte nylon panties met zwarte hoge hakken eronder en een ietwat aziatisch uiterlijk?
Misschien een "collega" die gebruik maakt van haar naam?
Op basis van ik hier lees blijf ik toch geneigd om er van uit de gaan dat de Jasmine die ik gisteren geneukt heb, voldoet aan de beschrijving. Ik ben vandaag niet langs geweest, dus ik weet niet of zij er was. Gisteren stond zij overigens wel alleen in het ramencomplex toen ik bij haar was. De andere ramen van dat toch vrij brede gebouw waren leeg op dat moment. Zij stond vierde raam van links te tellen.
O maar Vanderbeffen, SS12 telt maar drie ramen !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 6 september 2018, 18:25:41 »
Is toch meen ik te herkennen aan haar hoge zwarte nylon panties met zwarte hoge hakken eronder en een ietwat aziatisch uiterlijk?
Misschien een "collega" die gebruik maakt van haar naam?
Inderdaad broodpoot, dat is de exacte beschrijving van Jasmine !
Dendocteur, met wie ik op wandel was, heeft geïnformeerd naar de dame die vandaag op SS12/3 stond: het ging om de donkerblonde Gabriella.
Het meisje van gisteren was wel degelijk zwart van haarkleur, niet donkerblond en ik weet heel zeker dat zij zich Jasmine noemde en niet Gabriella. Ik heb het 2 keer gevraagd, omdat ik me iets van dit topic herinnerde en ik dacht nog, tiens, dat zal die Jasmine dan wel zijn. Het was in het vierde raam, als je voor het grote gebouw staat en je telt van links. De kamer was op het tweede verdiep, straatkant, en als je uit de lift kwam was dat links in de gang, terwijl er rechts ook een kamerdeur was. Er zullen ook wel maar weinig gebouwen zijn daar, met een lift. Dus zijn er toch wel heel wat herkenningspunten. Ook het land van herkomst, Roemenie, heb ik twee keer gevraagd.

Zijn er geen collega wandelaars die haar vaker neukten dan ik, en die elementen van mijn ervaring herkennen? Diepe penetratie met de vinger in haar gat toelaten, lijkt me herkenbaar, want dat doen ze niet allemaal, en ik ben er ook zeker van dat ze op voorhand glijmiddel ingebracht had. Dat kan ze onmogelijk gedaan hebben omdat ze zou weten dat ik graag in t kontje vinger, want ik was nog nooit bij haar geweest, dus ze doet dat zeker bij elke klant. Het zachte pijpen misschien? Of weet iemand nog iets speciaals van haar, dat ik dan kan zeggen of ik dat al dan niet ook opgemerkt heb?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 7 september 2018, 00:54:47 »
Is ze nu terug of niet? Stap ik morgen in auto naar daar of niet? Iemand?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 7 september 2018, 08:16:19 »
De kans is klein dat het DE Jasmine was. 
op ss12 heb ik gisteren op het einde van de dag naast de donkerblonde Gabriella nog een meid met lange zwarte haren opgemerkt.
Allen waren Bulgaars, ze communiceerden vlot zelfs met de overbuur Kim.

Of het meisje met de lange zwarte haren zich Jasmine noemt heb ik niet nagegaan.    Zij staat er reeds enkele weken op dit adres.

Doc

Offline steviepersy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 7 september 2018, 10:47:00 »
ik kom een paar x per jaar in Antwerpen en Jasmine is mijn favoriete dame. Echter de recensie die ik hier nu lees herken ik qua gedrag de echte Jasmine echt niet in. De laatste x dat ik daar was stonden de bekende andere slanke donkerharige dames er en ook een knappe slanke zwartharige in vergelijkbare zwarte lingerie maar die had hele opvallende aparte lichte ogen en zongebruinde huid. Maar die had ik daar nog nooit gezien

Jasmine is duidelijk herkenbaar aan haar lange gestalte, krachtige uitstraling, soms licht arrogante blik. Meestal zwarte kouzen aan met zwarte highheels schoenen en zwart slipje/hotpants en bh, vaak mooiere lingerie. En beetje kattenogen. Stijl halflang zwart haar. C-cup (echt) en denk tussen de 26 en 29 jaar. En heeft een krachtige uitstraling. En zeer actief op bed en in de kamer. Juist duidelijk communicerend en komt over als een sterke vrouw die weet wat ze wil. Niet dat meisjes achtige dus. Al die kenmerken zie ik dus niet terug in de recensie

Offline steviepersy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 7 september 2018, 12:32:46 »
nee 29-1 is fabeltje, alleen dame met zwart haar en zo n soort kleding/lingerie, men was abuis

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 8 september 2018, 01:12:40 »

O maar Vanderbeffen, SS12 telt maar drie ramen !
Ik zal die nummering nog eens goed in het oog houden, want het is me niet meteen duidelijk. Je hebt dat brede wat modernere gebouw met de verschillende ramen. De meid die ik bezocht heb, stond in het 4de raam van links. Bij het buitenkomen heb ik nog eens op de nummering gelet, en er hangt een 8 en een 10 meer in het midden van dat gebouw.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 8 september 2018, 01:22:00 »
En zeer actief op bed en in de kamer. Juist duidelijk communicerend en komt over als een sterke vrouw die weet wat ze wil. Niet dat meisjes achtige dus. Al die kenmerken zie ik dus niet terug in de recensie
Wel, ik heb mijn recensie zo waarheidsgetrouw mogelijk geschreven. En dat 'zeer actief in bed' vond ik dus inderdaad niet, ik schreef zelfs dat ik haar aanvankelijk zelfs erg passief vond toen ik haar vingerde. De actie kwam er pas nadien in, als ik haar anaal begon te stimuleren.  De term 'meisjesachtig' is niet echt duidelijk gedfinieerd natuurlijk, maar ik kan mij wel in die beschrijving vinden: ik lag te vrijen met een 'meisje' en niet met een slet of een bitch of een hoerig type, of wat je ook nog verder zou kunnen bedenken aan namen.

Voor mij is het moeilijk om verder stelling in te nemen over al dan niet DE Jasmine, omdat ik die voorheen nooit bezocht heb. Ik kende de naam enkel van dit topic dat al een poos bestaat. De collega's die DE Jasmine ooit gevogeld hebben, zullen er waarschijnlijk meer over nadenken dan ik, want ik heb gewoon een meisje geneukt dat ik nog niet gehad had, en ik heb er een fijne ervaring bij opgedaan. Ongeacht of dat nu de 'echte' Jasmine was of niet.