Auteur Topic: Schippersstraat 10/4, Jasmine (dagshift)  (gelezen 4577 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 8 september 2018, 01:30:03 »

Allen waren Bulgaars, ze communiceerden vlot zelfs met de overbuur Kim.

Of het meisje met de lange zwarte haren zich Jasmine noemt heb ik niet nagegaan.    Zij staat er reeds enkele weken op dit adres.

Doc
In hoeverre de meiden de waarheid spreken over hun herkomst is niet altijd duidelijk. Maar de Jasmine die ik geneukt heb, beweerde dat ze Roemeens was, en dat heb ik haar tweemaal gevraagd tijdens de date. Of 'mijn' Jasmine er al enkele weken staat, kan ik ook niet zeggen, want ik heb een paar maanden gewerkt buiten Belgie.

Offline steviepersy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 8 september 2018, 02:55:51 »
ok duidelijk,. je bent dus niet op Schipperstraat 12 geweest wat een totaal ander gebouw is en los staat. Je ben in het moderne gebouw geweest met de nummers 6 t/m 10

De Jasmine van 12-3 heeft een C-cup , is zelf al ruim 1.7m lang dus met hoge hakken 1.85 a 1.90 en heeft een sterke uitstraling , half lang zwart haar en is tussen de ca 25 a 29 jaar en heeft een sterke uitstraling, powerwoman en slank tot normaal vrouwelijk figuur, geen meisje te noemen. De Jasmine van 12-3 is zeer actief op de kamer en laat zich niet anaal beroeren.

En ze is tot op heden door niemand die haar echt kent gezien in het Schipperskwartier

Recensie van vd Beffen gaat dus schijnbaar over een andere Jasmine in het pand Schippersstraat 6-10 waarvan nog niet bekend is hoelang ze is qua lichaamslengte, postuur, cup maat etc. want dat is nog niet genoemd door van der Beffen. De echte Jasmine is een sterke goed uitziende vrouw, classy, intelligent, zeer goed Engels sprekend en vaak zwarte kouzen en mooie lingerie aan, of soms licht kinky achtige pakjes.

Ik zie geen enkele overeenkomst met de beschreven Jasmine door van der Beffen en de echte Jasmine waar dit review topic over gaat zowel qua adres als looks, als beschrijver van haar karakter, mogelijkheden qua seks en werkattitude.

Jammer de Jasmine van 12 is dus nog niet terug....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 8 september 2018, 10:21:11 »
ok duidelijk,. je bent dus niet op Schipperstraat 12 geweest wat een totaal ander gebouw is en los staat. Je ben in het moderne gebouw geweest met de nummers 6 t/m 10
Als je mijn originele recensie even terug leest, merk je dat ik het had over de nummers 8 en 10 die boven elkaar prijken aan de deur. Op het plannetje van het SKW is 12 niet terug te vinden. Op de foto's was dat pand nog bouwvallig. Mijn beschrijving van een modern gebouw, een lift en een ruime kamer laat de kenners geen twijfel over welk pand het gaat.

De Jasmine van 12-3 heeft een C-cup , is zelf al ruim 1.7m lang dus met hoge hakken 1.85 a 1.90 en heeft een sterke uitstraling , half lang zwart haar en is tussen de ca 25 a 29 jaar en heeft een sterke uitstraling, powerwoman en slank tot normaal vrouwelijk figuur, geen meisje te noemen. De Jasmine van 12-3 is zeer actief op de kamer en laat zich niet anaal beroeren.

En ze is tot op heden door niemand die haar echt kent gezien in het Schipperskwartier

Recensie van vd Beffen gaat dus schijnbaar over een andere Jasmine in het pand Schippersstraat 6-10 waarvan nog niet bekend is hoelang ze is qua lichaamslengte, postuur, cup maat etc. want dat is nog niet genoemd door van der Beffen. De echte Jasmine is een sterke goed uitziende vrouw, classy, intelligent, zeer goed Engels sprekend en vaak zwarte kouzen en mooie lingerie aan, of soms licht kinky achtige pakjes.

Ik zie geen enkele overeenkomst met de beschreven Jasmine door van der Beffen en de echte Jasmine waar dit review topic over gaat zowel qua adres als looks, als beschrijver van haar karakter, mogelijkheden qua seks en werkattitude.
Vermits ik die 'echte Jasmine' (alles is relatief, zij zal ook wel gewoon een 'onechte' werknaam gebruiken denkelijk) voorheen nog nooit bezocht had, kon en kan ik enkel vergelijken met wat ik hier eerder al in dit topic gelezen had. Ik zag wel degelijk een aantal overeenkomsten. Dat zij in het begin heel passief was, zou kunnen zijn hebben doordat ik een nieuwe klant was en misschien had zij voldoende professionele mensenkennis om mij direct in te schatten als iemand die niet zo van de harde seks houdt. Tijdens de neukpartij was zij actiever. De hele heisa over lichaamslengte enz neem ik altijd met een korreltje zout, omdat ik er van uit ga dat niemand zijn neukgrietje eerst opmeet en weegt  :dance2. Het blijft bij schatten. Hetzelfde over de cupmaat. Meisjes van een bepaald type lichaam hebben vaak vergelijkbare cupmaatjes.

Ik ga trouwens ook naar die meisjes om er mee te spelen, om ervan te genieten, om eens lekker te neuken en/of andere 'vetzakkerijspelletjes' te spelen, en daarbij merk ik wel details op, maar ik heb geen notabloc bij om een nauwkeurige analyse van hun anatomie te noteren. Die Jasmine had naar mijn smaak knappe tieten die mijn seksuele lusten konden aanwakkeren. Ze waren minder stevig dan bv de koplampen van Sara SS25, maar het waren ook beslist geen slappe hangers. hoe omschrijf ik dat nu... Eigenlijk zouden we dan stiekem met een spycam foto's moeten maken bij elk bezoekje, maar daar gaan we rap last mee krijgen denk ik.

Het feit dat je vermeldt dat de originele Jasmine geen anale pret toelaat, wijst dan weer wél op een verschil, want de deze die ik gepakt heb liet wel degelijk heel diep anaal vingeren toe. Een bedenking die ik me wel maak, is, of jij als Nederlander die deels in Tailand leeft, dan zo vaak bij Jasmine was dat jij met zekerheid kan stellen dat zij niets anaals toelaat. Misschien probeerde jij te wild en was ik zachtjes aan t penetreren. Het komt wel vaker voor dat meisjes bij de ene klant iets toelaten en bij de andere niet. Maar het is en blijft wel een punt van verschil in de beschrijving, dat er kan op wijzen dat er idd twee Jasmines in het spel zijn.

Het gespeel met de nummers van de panden vond ik ook niet direct een argument, omdat er voortdurende meisjes zijn die je op een andere plaats ziet staan in vergelijking met enkele dagen eerder. Blijkbaar is de 'echte' Jasmine ook al een tijdje verdwenen, dus het had gekund dat die niet precies in het hetzelfde vitrinneke weer was opgedoken. Ik moet zeggen, ik probeer mij nu voor de geest te halen wie die echte Jasmine dan geweest is, hoe zij er zou uitgezien hebben enz, want ik ben nu ondertussen toch ook al een dik jaar verschillende keren per week op stap in het SKW, en ik kan ze mij niet meteen voor de geest halen.

De Jasmine die ik gevogeld heb, had zich beter een andere naam aangemeten, dan had ik gewoon een nieuw topic over haar kunnen aanmaken en dan moesten wij nu niet in twijfel verkeren. Misschien kende zij de reputatie van die andere Jasmine en gebruikte ze daarom stiekem die naam? Wie zal het zeggen.

Voor mij persoonlijk is dat ook niet meteen mijn grootste bekommernis omdat ik in dat pand nog nooit binnen geweest was en voor mij was het dus gewoon 'een' Jasmine waar ik heb mogen aan zitten en die ik mocht vogelen op een manier waarvan ik al bij al vond dat het wel de 50 euro waard was. Leuk mogen mee spelen, goed in haar kontje mogen zitten, en mijn zak op een fijne manier mogen leegschieten.

Eigenlijk is er maar 1 manier om uit te vlooien hoe het nu precies zit met die nest Jasmientjes: iemand die de originele Jasmine goed kende, zou gewoon eens moeten passeren op een moment dat 'mijn' Jasmine in de vitrine staat, en als hij dan daarmee eens naar bed gaat, dan kan die persoon waarschijnlijk met zekerheid vertellen of het dezelfde of een andere is. Want uitstraling en meisjes-look en dat soort zaken, dat zijn geen betrouwbare objectieve criteria vind ik.


« Laatst bewerkt op: 8 september 2018, 10:39:50 door Vanderbeffen »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/4, Jasmine (dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 8 september 2018, 11:20:11 »
SS06 en SS10 zijn panden die een paar jaar geleden vernieuwd werden en nu beide over vier ramen beschikken; SS12 (drie ramen) daarentegen bestaat nog maar een paar jaar: dat merk je dus allemaal niet op het verouderde plannetje.
SS08 op zijn beurt heeft betrekking op de bovenverdiepingen van SS06 en SS10.
Conclusie: je zal dan wel op SS10/4 binnengestapt zijn, Vanderbeffen.

** Topic van Jasmine op SS12/3 wordt derhalve opgeschoond en gesplitst.
« Laatst bewerkt op: 13 september 2018, 13:34:44 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline steviepersy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 8 september 2018, 11:51:45 »
juiste besluit, zo krijgt de nieuwe Jasmine haar terechte eigen review rubriek op juiste adres... en de bekende Jasmine wordt dan gevrijwaard van verkeerde info over haar dienstverlening, en dat ze terug zou zijn en dat ook nog op een nieuw adres.

Helaas voor de fans van de 'echte' Jasmine van SS12-3, ze is dus NIET terug, dat scheelt weer onnodig heen en weer reizen of zoeken daar in de straat ;)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 8 september 2018, 19:11:30 »
Helaas voor de fans van de 'echte' Jasmine van SS12-3, ze is dus NIET terug, dat scheelt weer onnodig heen en weer reizen of zoeken daar in de straat ;)
Die mening deel ik niet, want als je speciaal voor de ene of de andere griet naar het SKW gaat, en die blijkt er niet te staan, dan is dat voor mij een ideale gelegenheid om gewoon eens een andere uit te proberen.

 :dance2 :kissass :pompe :movingtits

Op die manier heb ik al enkele meisjes ontdekt die ik echt de moeite waard vond en die ik voorheen gewoon niet kende. Zo heb ik die Jasmine tenslotte nu ook gekozen omdat mijn favorietjes er geen van allen waren.

Offline steviepersy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 8 september 2018, 20:03:47 »
natuurlijk zijn er zat andere meiden, maar je hebt altijd favo's waar je naar kan verlangen, zeker als ze al maanden weg zijn en je er nu op kan verheugen als je hoort dat ze misschien weer terug is. Soms heb je specifiek zin in een bepaalde dame.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Re: Schippersstraat 12/3, Jasmine (dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 8 september 2018, 20:24:16 »
Soms heb je specifiek zin in een bepaalde dame.
Wees maar gerust dat ik dat verschijnsel ook ken  :lol_hitting:
Ik loop al een hele week geil te wachten op een drietal favorietjes die er nog niet waren (verlof). Maar... ondertussen heb ik dus 'uit noodzaak' wel een drietal anderen geneukt, waaronder die bewuste  Jasmine, en dat bedoel ik dus met mijn visie. Als de favootjes er altijd zijn, ga je op de duur vooral op die gekende en gegarandeerde funmomenten af, en je misloopt onontgonnen andere pareltjes  :pompe

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 10/4, Jasmine (dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 13 september 2018, 13:37:12 »
Topic over Jasmine van SS12/3 gesplitst in bestaand topic over deze dame en een nieuw topic over Jasmine die op SS10/4 zou staan.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...