Auteur Topic: Verversrui 11/5 Rushi (dagshift)  (gelezen 735 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/5 Rushi (dagshift)
« Gepost op: 21 maart 2018, 02:02:28 »
Ik ken Rushie, de dame die regelmatig van haarkleur verandert, en die tot voor kort nog op Verversrui 11/5 stond; vind hiervan echter geen topic terug.
Zal de volgende dagen er eens extra op letten of de dame op SS4/3 inderdaad dezelfde is...
Ik denk het dat het dezelfde was waar ik vandaag was. Het enige wat niet klopt, is dat ik toen bij die Rushi (of Rushie?) in haar gat mocht komen, en vandaag mocht dat niet. Maar het kleine sterretje was wel hetzelfde denk ik, want dat was me toen ook opgevallen. Maar toen mocht er dus een hele vinger in.
« Laatst bewerkt op: 3 november 2019, 16:11:39 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Re: Re: Re: Verversrui 11/5 Rushi (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 21 maart 2018, 17:40:22 »
Vanderbeffen, hier moet toch wel een misverstand gerezen zijn: Anna Maria, die voorheen o.a. op Verversrui 09/1 en Schippersstraat 13/1 gestaan heeft, heb ik vandaag inderdaad gespot op Schippersstraat 41/3, maar dat is helemaal niet de "Rushi" die de laatste tijd op Verversrui 11/5 staat....
Beiden hebben wel een heel blanke huid, de haarkleur van Rushi varieert van blond over zwart naar blauw, maar Anna Maria heeft bij mijn weten altijd al bruin haar gehad en draagt steeds een zwarte body, daar waar Rushi ook op gebied van outfit nog al eens verandert; overigens kan je laatstgenoemde ook wel wat "volslanker" noemen dan Anna Maria... :017: :017:

Topics alvast gesplitst !
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2018, 18:19:04 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Re: Re: Re: Verversrui 11/5 Rushi (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2018, 17:49:20 »
Vanderbeffen is zo geil dat ie 2 verschillende meiden heeft bezocht en denkt dat ze dezelfde zijn  :lol :lol :lol :lol
Het heeft ook allemaal geen belang, als ze maar goed zuigen en neuken   :dance2 :dance2 :dance2 ;D ;D

Bet(d)weter, los je eigen rommel op, topics splitsen     :bud :lol_hitting: :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Re: Re: Re: Verversrui 11/5 Rushi (dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 21 maart 2018, 20:30:31 »
Vanderbeffen is zo geil dat ie 2 verschillende meiden heeft bezocht en denkt dat ze dezelfde zijn  :lol :lol :lol :lol
Haha. Toen ik er binnen stapte, dacht ik ook dat het eentje was dat ik nog nooit gehad had, maar er waren zoveel overeenkomsten in gedrag, dat ik vrij snel die link begon te leggen.  Zo goed als alles klopte met wat ik me van Rushi herinnerde, alleen dat ik niet in Anna Maria haar kontgaatje mocht komen, dat klopte niet. Rushi is ook al een tijdje geleden dat ik daar ging spelen, en ik kon me haar gezicht niet meer zo goed herinneren. Deze Anna Maria heb ik met zekerheid verschillende keren op de Verversrui gezien, dus vandaar de hele verwarring. Best grappig eigenlijk. Dat betekent dat ik dan toch nog op zoek moet naar de echte Rushi, om het verschil te bestuderen, nu Anna Maria nog vers in mijn geheugen ligt.  :lol

Sorry Bet(d)weter voor de last die je d'r mee hebt :-)