Forum > B A B Y L O N - Elsdorf

Sarah

(1/1)

Jooploop:
Opties voor deze ronden maar was wel nieuwsgierig geworden naar een nieuwe dame en die werd het ook En dat was Sarah
Ik stond beneden te douchen om me maar eens klaar te gaan maken en ik zag dat zij net van de kamer af kwamen dacht nu even snel opschieten wand anders loop ik haar misschien mis een maal boven zag ik haar niet maar gelukkig had cheasehead haar al gepot en niet veel later zag ik haar naar haar bankje lopen en ik er maar eens naast gaan zitten en is kijken als het wat zou zijn en het
Gesprek verliep gezellig en nam de tijd toen vroeg ze als ik mee ging roken en ik zij dat is goed
En vroeg haar als ze tijd had er na om naar de kamer te gaan een maal op de kamer werd het bed opgemaakt en eerst elkaars lichaam wat ontdekt en kussen en tongen en dacht dit is wel goed en
Zal een leuk kamertje kunnen worden dus maar verlengd naar een uur wat ik niet snel doe
Bij de eerste keer maar de klik en zo was het toen ging ze langzaam naar bende en de pijp beurt was erg goed zo kwamen de ballen ook goed aan bod en werd niks vergeten daar na dacht ik van moet het nog even vol houden en dacht ik zal haar is beffen na een tijd vroeg ze als ik wilde neuken
Of nog gepijpt wilde worden ik dacht nou wil ook no neuken en kwam eerst boven op zitten
Daar na nog doggy en missionaris wat ook alle maal goed was resterende tijd nog wat zitten praten
En na een uur tevreden de kamer verlaten en herhaling is gewoon 100% leuke en vriendelijke dame

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie