Auteur Topic: Verversrui 28/2, Alexia (Roemeense-avond/nachtshift)  (gelezen 2508 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 28/2, Alexia (Roemeense-avond/nachtshift)
« Gepost op: 18 september 2018, 01:02:10 »
Vandaag was ik in de namiddag heel snel eens door het SKW gewandeld, maar ik zag dat Eva niet op haar plekje in VR nr8 stond. Ik had me er nochtans op verlekkerd om nog eens uitgebreid mijn zwemmertjes in haar gaan te lozen want dat was vorige week bij haar toch wel echt een superervaring alweer. Geen ramp, er komen nog dagen, en hoe langer je op een bepaald meisje geilt, hoe beter het achteraf vaak is. En ook, echt tegenslag was dat niet want ik had hooguit tijd voor een vluggertje en bij Eva ben ik altijd lang binnen. Dus kon ik beter later op de avond terug komen om nog een paar meisjes van de avondshift nemen.  Ik heb graag mijn favoriete meisjes, maar ik pak ook graag regelmatig nog eens wat anderen.

Zo gedacht, zo gedaan.

Als je van het Falconplein de Verversrui in wandelt, heb je daar enkele panden met veel ramen, niet altijd vol bezet, waar ik eigenlijk nog nooit eentje gepakt had. Wel al eens deurpraatjes gedaan, maar ofwel deden ze niet graag wat ik vroeg, ofwel vroegen ze 50 euro extra enz. Nu vandaag zag ik er op 28/2 (het tweede raam dat je tegenkomt vanaf het Falconplein dus) toch eentje staan waar ik mij niet kon van herinneren dat ik die ooit al aangesproken had, en zij zag er wel aantrekkelijk uit, vond ik zo ineens. Je kan dat zo hebben he, dat je zo ineens de gedachte hebt van potverdorie,daar wil mee neuken. Lief gezichtje, zwart niemendalletje, mooie rondingen.

Zij bleek zich Alexia te noemen. Uit Roemenia. Geen echter verrassing dus. Na het salesgesprekje aan de deur was het eerste dat zij vroeg, merkwaardig genoeg terwijl ik nog aan het binnenstappen was, van waar ik kwam. Ik weet niet of haar service daar van afhangt, maar ik vond het een verrassende eerste vraag.

Hop hop naar de kamer dan.  Alexia bleek weeral een niet-tongzoenende SKW deerne te zijn, maar ja, ook dat is geen verrassing meer. Wat wel meeviel, was haar schoonheid van zodra zij zich van de overbodige decoratie ontdeed. Knappe tieten, mooi alles in verhouding. Weer zo een van die mooie Roemeense tovergrieten he. Prominent aanwezige schaamlippen gaven mij bij haar foefke een aantrekkelijk gevoel. Ik zal haar met andere woorden dus helemaal zitten. Ik kreeg prompt een stijve van haar mijolleke te bekijken.

Ze begon met wat teasen, strelen (ik had gevraagd om wat te spelen), een beetje aan mijn zak friemelen, enz. Daarna een goeie pijpbeurt, met condoom, maar nietemin toch wel erg lekker vond ik. Leuke verrassing voor mij ook, als bleek dat ik ongegeneerd aan haar kontje mocht prutsen. Al eens geprobeerd zachtjes anaal te vingeren, klein beetje naar binnen, en geen enkele tegenkanting. Ondertussen was ik met mijn andere hand al flink haar poesje aan het verkennen, zij stopte met pijpen, keek me regelmatig in de ogen, en toen ik haar zachtjes begon te vingeren, kronkelde zij zogezegd van genot. Ze begon even later samen met mij zelf mee haar poes te vingeren. Dat was wel erg geil om te ervaren.

Haar foefke werd door dat vingeren niet echt zeiknat, maar het werd wel vrij snel merkelijk vochtiger. Bij dat vingeren kreunde zij, net als of ze het echt wel fijn vond. En ik waagde dus mijn kans, en ging met mijn vinger anaal meevingeren, fijn en heel zachtjes, eerst een centimetertje, en daarna mijn hele vinger zachtjes in haar gat. Ze reageerde door zwaarder te ademen en door nog wat intenser te kreunen. Ze kneep regelmatig haar poes. Zoiets is uiteraard bij een hoertje altijd fake, logisch ook, maar ze speelde het wel overtuigend en fijn. En toen voelde ik tot mijn verbazing dat haar clitje serieus begon op te zwellen. Je zou op de duur echt gaan twijfelen of ze nu echt opgewonden geraakte. Misschien was dat ook wel zo want ze vingerde dus heel de tijd zelf lekker mee, terwijl ik met mijn linker hand ook nog in haar foef zat en met een vinger van mijn rechter hand in haar gat.

Toen ze klaar kwam, leek dat net echt. De clit verslapte, t was nat, ze stopte met vingeren en kreunen. Heeft zij nu een orgasme volledig gefaked, of heeft ze zichzelf klaargevingerd, we laten de vraag in het midden. Ze kan ook opgewonden geweest zijn door haar eigen gevinger, zonder dat ze echt klaar kwam. Ik kom ook niet klaar bij elke stijve die ik krijg. Maar een clit die reageert is toch wel moeilijker te faken dan 'nat worden'. Nat worden kan een meid bv ook door een heel klein plasje stiekem te laten komen of zo. Enfin, een leuke ervaring in elk geval.

Voor de rest standaard neuken, goeie seks voor je 50 euro. Geen echte topper, maar zeker geen tegenvaller. Ik denk dat ik er nog wel eens terug ga. Niet direct volgende week, maar binnen zekere tijd.

« Laatst bewerkt op: 18 september 2018, 18:23:39 door bet(d)weter »